2.0 hdi bendros problemos
#801 Svečias__Rolandas__*
Parašyta 2009 balandžio 07 - 18:51
#802 Svečias_mjker_uk_*
Parašyta 2009 balandžio 07 - 19:05
#803 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 balandžio 07 - 19:30
nu, kad anglai nekaip dirba, tu teisus. teko ir paciam tuom isitikint, tik bapkiu ismelst nori.matai bedos aiskios, bet.. dariau ta diagnostika cia juk jobana anglija, pirma karta nuskaicius juk nieko nepamatysi nes ismes 50 klaidu, tada reikia nuresetinti ir vel po kiek laiko padaryti kad aiskiau butu, cia asilai lemputes ir tpt kaltina zodziu sudmaliai, nzn tad tenka paciam kazka daryti
#804
Parašyta 2009 balandžio 07 - 19:36
Su guoliais ir bimbalais vazineja atitinkamas kontingentas Tokias nuomones rasyk golfistuosu klube.o tu bent registruodamasis vietove galejai nurodyti? atsakymu nedaug todel, kad nevisi toki auto yra tureje, jei idomu mano asmenine nuomone, tai geriau buciau pirkes 4 golfa, arba e39 bmw, jei labai norejosi dyzelio...
jei uzteko litu nusipirkti 407, manau susitaupysi dar 100lt,kad nuvaziuoti pas normalu diagnostika daranti meistra
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2009 balandžio 07 - 19:37
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#805
Parašyta 2009 balandžio 07 - 20:12
Šį pranešimą redagavo djwaldemaras: 2009 balandžio 07 - 20:13
#806 Svečias_mjker_uk_*
Parašyta 2009 balandžio 07 - 21:34
nelabai idomi ta tavo asmenine nuomone, tema ne tokiao tu bent registruodamasis vietove galejai nurodyti? atsakymu nedaug todel, kad nevisi toki auto yra tureje, jei idomu mano asmenine nuomone, tai geriau buciau pirkes 4 golfa, arba e39 bmw, jei labai norejosi dyzelio...
jei uzteko litu nusipirkti 407, manau susitaupysi dar 100lt,kad nuvaziuoti pas normalu diagnostika daranti meistra
#807
Parašyta 2009 balandžio 07 - 21:46
Šį pranešimą redagavo djwaldemaras: 2009 balandžio 07 - 21:50
#808 Svečias_mjker_uk_*
Parašyta 2009 balandžio 07 - 22:39
klausyk isiklausyk ka sakai, pirma niekas nekalba apie servisini rezima, antra jei jau tu golfa ir peza ligini viena klase jo skiriasi, trecia AS TAU RASIAU KAD SERVIZE BUVAU !!!! rezultatu nera, ir isvis jei neturi ka parasyt i klausima kuris uzduatas eik ir kam nors kitam isipasakok.tema zinoma netokia, bet kam tada isvis reikalinga diskusija, jei forume gal 5 zmones jau turi 407liuta, o sito savininkas bijo nuvaziuoti iki serviso, nusipirktum bent jau susikta obd2 adapteri, nusiskaitytum ir galetum issitrinti klaidas, jei jau tikrai beda.... jei ipirkai 407 manau 100 euru noredamas rastum
jei ir suremontuosi savo pezo, klaidu neistrynus jis liks servisiniame rezime
#809 Svečias__Rolandas__*
Parašyta 2009 balandžio 08 - 08:24
Na matai, neparases prie vietoves kad Anglija, na man su Siaurine Airija tada nuskilo, pas mus Peugeot servisas tikrai geras, niekuo negalima skustis, ir nera labai brangininkai ir tikrai aiskiai ir greitai viska sutvarko.matai bedos aiskios, bet.. dariau ta diagnostika cia juk jobana anglija, pirma karta nuskaicius juk nieko nepamatysi nes ismes 50 klaidu, tada reikia nuresetinti ir vel po kiek laiko padaryti kad aiskiau butu, cia asilai lemputes ir tpt kaltina zodziu sudmaliai, nzn tad tenka paciam kazka daryti
#810 Svečias_peu_*
Parašyta 2009 balandžio 08 - 08:55
Labas mjker_uk, turejau ir as tokiu problemu kaip tu apibudini, tik mano masiniukas 406 2.2hdi. zodziu prie mazesniu apsuku visais begiais jautesi patrukciojimai, tas vykdavo ne nuolatos kaip pugui uzeidavo nesvarbu ar saltas mot. ar ne, kartais taip uzsitrukciodavo, kad antipoliution mete ir tas siurbliukas dege, bet kita ryta usivedu masina vel viskas ok. Emiausi visu tavo vardintu priemoniu: filtrai, EGR, ismetimas, vakumas, kuro slangai... nieks nemacijo. Zodziu roda radau berods: kolektoriaus tarpine pas mane buvo nesandari tai visa starteri apsudino, na as ir nusprenziau ten tvarka padaryti, kai viskas buvo baigta pabandziau usvesti masiniuka, bet nepavyko - stveria ir uzgesta nepagaves kame desreles emiau uz laidu tampyt (matyt valydamas ten kaska laiduse paklibinau netyciom) ir ka jus manot usikure dirbant motorui patampiau laidus pastebimai pasikeite var. darbas, fiske paklibinau kuro slegio reguletoriaus tai visai masina uzgeso, nors fiske buvo iki galo ikista ir laidai vizualiai atrode nepazeisti. Isemiau kuro sl. reg. prapuciau su 8bar filtriuka, fiskese buvo pastebeta dregmes(manau cia ir buvo beda gal koks sroves nuotekis ) zodziu viska issausinau isvaliau laidus tvarkingai pritvirtinau, kad i slangas nesitrintu. Dabar varineju su pugu liezuvi iskises jau koki 2men. ir jokio trukt.Turiu peugeot 407 2.0 hdi 136bhp, viskas gal butu ir nieko, BET turiu ir problemele, pezas prie 1500-2000 apsuku visai begiais stipriai nespaudziant jauciasi variklio trukciojamas, maciau daug temu panasiu visas perskaiciau bet cia kitoks variantas, zodziu isvaliau egr voztuva, pakeiciau slangutes kuro,atgalino visa sistema pakeciau pravaliau vakumelius, filtrai nauji, tepalai, kuro bake ziurejau ta irenini irgi tvarkoje, vistiek viskas tas pats, bet dar idomesnis dalykas kai atjungiu kistuka nuo oro srauto matuokles (eina isart uz oro filtro) jokiu problemu viskas dirba kaip turetu is tikruju tik gal galia kiek nukrenta bet ne iki safe mode, tada aisku ismeta antipoliutiona, chebra padekit, jau nebezinau nei ka daryt, beto meta ir fab skiscio trukuma ar gali tai keik nors itakoti, dekuj
#811 Svečias_mjker_uk_*
Parašyta 2009 balandžio 14 - 20:38
dekuj uz isamu paaiskinima, bet tas jau perziuretas, bet nors vienas zmogus kazka pastebi ir normaliai isaiskina, zodziu radau beda pats, vieno vakumelio dantratis suejas ir vakumui susikaupus visvien nepakelia voztuva, o kai didesnis vakumas susidaro(paspaudus gaza) veikia normaliai, bandziau trumpam sulituati ir padaryti duos dantratukus, zodziu priejimas ne koks, bet viskas gerai, ir trukciojimai dingo, zdoziu dabar iskazkur reik gauti man ta vakuma, itariu bus nepigus nes eina stora plastmasineslanga ir ant jo tie du vakumai, plius du dachikai, krc...Labas mjker_uk, turejau ir as tokiu problemu kaip tu apibudini, tik mano masiniukas 406 2.2hdi. zodziu prie mazesniu apsuku visais begiais jautesi patrukciojimai, tas vykdavo ne nuolatos kaip pugui uzeidavo nesvarbu ar saltas mot. ar ne, kartais taip uzsitrukciodavo, kad antipoliution mete ir tas siurbliukas dege, bet kita ryta usivedu masina vel viskas ok. Emiausi visu tavo vardintu priemoniu: filtrai, EGR, ismetimas, vakumas, kuro slangai... nieks nemacijo. Zodziu roda radau berods: kolektoriaus tarpine pas mane buvo nesandari tai visa starteri apsudino, na as ir nusprenziau ten tvarka padaryti, kai viskas buvo baigta pabandziau usvesti masiniuka, bet nepavyko - stveria ir uzgesta nepagaves kame desreles emiau uz laidu tampyt (matyt valydamas ten kaska laiduse paklibinau netyciom) ir ka jus manot usikure dirbant motorui patampiau laidus pastebimai pasikeite var. darbas, fiske paklibinau kuro slegio reguletoriaus tai visai masina uzgeso, nors fiske buvo iki galo ikista ir laidai vizualiai atrode nepazeisti. Isemiau kuro sl. reg. prapuciau su 8bar filtriuka, fiskese buvo pastebeta dregmes(manau cia ir buvo beda gal koks sroves nuotekis ) zodziu viska issausinau isvaliau laidus tvarkingai pritvirtinau, kad i slangas nesitrintu. Dabar varineju su pugu liezuvi iskises jau koki 2men. ir jokio trukt.
#812
Parašyta 2009 balandžio 14 - 21:44
#813 Svečias_mjker_uk_*
Parašyta 2009 balandžio 18 - 12:04
#814
Parašyta 2009 balandžio 19 - 14:01
Jei suda i baka pilsi, kiekvienas auksto slegio siurblys nelaikys. Nemegsta varikliai su common rail sistema nekokybisko kuro.mjker-uk, idomu butu suzinoti kiek tavo 407 prabeges? Asmeniskai as buvau nekarta pas Sauliu ir su savo liutu, daug jo klausinejau apie man patinkancius 607 ir 407 modelius, tai kai papasakojo apie 407 -tus, net pakraupau. Pas juos silpna vieta yra auksto slegio kuro siurbliai, kiek pamenu Siemens gamintojas, jam berods garantija suteikiama 80 000 km, ir poto darosi liudni reikalai, ji mechaniskai uzlusta, ko pasekoja rauna pagrindini varilio dirza ir vat tada problemos dar baisesnes prasideda Nezinau ar as cia aisku i tema, bet kai tu keitei kuro filtra, ar atkreipei demesi isemes filtra ir pasisvietes su prozektoriumi paziurejai ar matos ten metalo drozliu? jei ju yra tai uzuojauta, reiskia prie mirties jau eina siurblys, kodel as tai rasau, nes pats asmeniskai esu si isgyvenima patyres ir smarkiai materialiai nukentejes. O kiek zinau 407 modeliuose jie mirsta visi, isimciu nera ir kas zino sias silpnas vietas, stengias 407 dyzelinu atsikratyti. Tikiuos ne tame beda tau bus, bet realiai galvojant jei masina trukcioja, reiskias problema yra su kuro padavimu, jo stoka ar panasiai. Jei istikrusju rasi tikra gedimo priezasti tai parasyk kas buvo, tikrai idomu kuom tavo liutas serga. Man tokios bedos su trukciojimais VW PASSATE, TDI 2004 metu budavo,bet sia liga isgydyti pakadavo tik kuro filtra pakeist ir visi trukciojimai prapuldavo. Tikiuos parasiau ka nors naudingo
#815 Svečias__Rolandas__*
Parašyta 2009 balandžio 19 - 16:37
Šį pranešimą redagavo _Rolandas_: 2009 balandžio 19 - 16:38
#816 Svečias_ORG_*
Parašyta 2009 balandžio 21 - 08:46
#817 Svečias_Hausas_*
Parašyta 2009 balandžio 21 - 09:26
Kokiu budu pasicekinai?Del siurblio - nieko stebetino. Pirkau dvieju metu senumo, pries pirkdamas pasicekinau per PC kas francuose daryta - ogi siurblys keistas
#818 Svečias_mjker_uk_*
Parašyta 2009 balandžio 30 - 22:47
#819
Parašyta 2009 gegužės 01 - 16:20
#820 Svečias_mjker_uk_*
Parašyta 2009 gegužės 03 - 15:34
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0