Man atrodo kad ne ten bedu ieskai. Nori kad nuo 1500 - 2000 apsuku trauktu? Pasiziurek variklio isvystomos galio grafiko priklausomybe nuo apsuku. Praktiskai maksimalia varyklio galia imanoma pasiekti tik netoli redline. Ta prasme apie 5000 apsuku (plius minus kiek leidzia dyzelis nelipant ant raudonos linijos). O prie 1500 apsuku tavo variklis geriausiu atveju su ispaustu pedalu iki dugno duoda apie 20kW. Tai kokios tu nori traukos, jei variklis dirba tik ketvirtadaliu pajegumo? Be to dirbdamas didelemis apsukomis naturalu, kad ir uzti pradeda labiau. Nejaugi degini daugiau dyzelio, o variklis tik tyla. Dar pabandymui paprasyk kad draugelis tave pavestu keleivio vietoje su tavo pezu, visa laika kai sedi vairuotojo sedyneje atrodo, kad masinos trauka mazesne (gal del to kad i vaira isikabines ).ieskojau per paieska ir nieko tokio kaip pas mane yra neradau... beda tokia. turiu 307 2l dyzeliuka, truksta traukos masiniukui kaip 80kw. jau kai pirkau pastebejau kad kazkas ne taip su traukimu... tai jau nusipirkes pakeiciau visus filtrus, oro dyzelio.... bet vistiek netraukia... sakykim pirma saiba isvietos rauni, tai iki 2tukst norma lyg traukia... bet po to jau antra ivarai ir varikllis uzia ir netraukia... nu sakykim vaziuoju antru begiu, apsukos 1500, noriu smagiau stuktelt tai iki 2000 apsukos kyla normaliai o nuo 2000-3000 variklis uzia bet netraukia... pasiekia 3000 apsuku ir tada jau eina kaip reikia... su 206 draugas praveze tai pas ji normaliai traukia istisai, be tokiu bajeriu.... turbina dirba normaliai... nes jai parejus butu isvis netrauktu ir svilpimo nebutu.... tokia minti turiu kad cia tos legendines "oro srautuo matuoles" beda bus... gal kas panasiu bedu turejot?
2.0 hdi bendros problemos
#841 Svečias_Grave_*
Posted 2009 June 03 - 09:07
#842
Posted 2009 June 03 - 10:02
Aš tai tau pradžiai siūlyčiau pasižiūrėt sukimo momento kreivę prieš praedant rašyt nesąmonesMan atrodo kad ne ten bedu ieskai. Nori kad nuo 1500 - 2000 apsuku trauktu? Pasiziurek variklio isvystomos galio grafiko priklausomybe nuo apsuku. Praktiskai maksimalia varyklio galia imanoma pasiekti tik netoli redline. Ta prasme apie 5000 apsuku (plius minus kiek leidzia dyzelis nelipant ant raudonos linijos). O prie 1500 apsuku tavo variklis geriausiu atveju su ispaustu pedalu iki dugno duoda apie 20kW. Tai kokios tu nori traukos, jei variklis dirba tik ketvirtadaliu pajegumo? Be to dirbdamas didelemis apsukomis naturalu, kad ir uzti pradeda labiau. Nejaugi degini daugiau dyzelio, o variklis tik tyla. Dar pabandymui paprasyk kad draugelis tave pavestu keleivio vietoje su tavo pezu, visa laika kai sedi vairuotojo sedyneje atrodo, kad masinos trauka mazesne (gal del to kad i vaira isikabines ).
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#843
Posted 2009 June 03 - 10:45
#844
Posted 2009 June 03 - 13:57
#845
Posted 2009 June 03 - 14:33
#846
Posted 2009 June 03 - 22:47
#847
Posted 2009 June 03 - 22:51
#848
Posted 2009 June 05 - 17:51
#849
Posted 2009 June 05 - 19:02
http://www.peugeot-k...ST&f=14&t=19996
tik tiek kad jis pas tave sweika tik uzsikisineja nuo siuksliu esanciu kuro bake ( ji isimti ir isvalyti prireikia apie 40 min . tik kaikurie jau isiprofine ji prasivalo per 15min ) sekmes
tokiu atveju as pas sawe isidejau labai smulkaus valymo kuro filtra (papildoma) ir tabar man jokiu bedu jau kokius puse metu
Edited by kebabas, 2009 June 05 - 19:04.
#850
Posted 2009 June 05 - 21:00
#852
Posted 2009 June 08 - 08:14
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#853
Posted 2009 June 08 - 09:49
#854
Posted 2009 June 08 - 09:56
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#855
Posted 2009 June 08 - 10:15
Tu galvoji kad tai teisingas veiksmas(likviduoti)? tai zinok kad klysti ;) Egr netik ekologijai ;)Todel patartina ji uzglusinti ir nekreipt demesio i ekologija. Ta puikiai padare klubietis 6667, atsirado geresne trauka, dingo dumelis is duslintuvo.
Edited by Ramus, 2009 June 08 - 10:15.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#856
Posted 2009 June 08 - 11:50
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#857
Posted 2009 June 08 - 14:59
EGR-ismetamuju duju recirkuliacija. Vadinasi paspaudus su tapke, pirminiu momentu (cia kalbu salyginai) atsidaro sis EGR voztuvas ir i isiurbimo kolektoriu patenka dalis ismetamuju duju, kuriose dar yra siek tiek nesudegusio kuro. Taip pat tuo paciu mazinama degimo kameros temperatura (tai yra, kai kamera ne pilnai uzpildoma svieziu misiniu, tai ir degti smarkiai nelabai kam yra). Na o sio voztuvo valdymas gali buti arba vakuminis, arba elektromagnetinis. Jeigu voztuvas uzstriges, tai i isurbimo kolektoriu pastoviai (o ne kada reikia) patenka atidirbtu duju dalis. ko pasekoje sumazeja galingumas, trauka ir kiti dalykiukai. Glusinti galima, bet galima ir susitvarkyti. Nelabai ten jau ir sudetingaTaigi prasom placiau kam tas ERG reikalingas? Mano manymu, kad praeitu variklis ekologines normas, o kad jis senas ir uzstriges tai jau niekam nebeidomu.
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#858 Svečias_MEISTERIS_*
Posted 2009 June 08 - 16:07
#859
Posted 2009 June 08 - 17:00
#860
Posted 2009 June 08 - 17:02
sita ir as suprantu....Sita tai galiu isversti tiksliai Bil fungerer bra nå = Car works fine now
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users