Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#841 Svečias_Grave_*

Svečias_Grave_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 03 - 09:07

ieskojau per paieska ir nieko tokio kaip pas mane yra neradau... beda tokia. turiu 307 2l dyzeliuka, truksta traukos masiniukui kaip 80kw. jau kai pirkau pastebejau kad kazkas ne taip su traukimu... tai jau nusipirkes pakeiciau visus filtrus, oro dyzelio.... bet vistiek netraukia... sakykim pirma saiba isvietos rauni, tai iki 2tukst norma lyg traukia... bet po to jau antra ivarai ir varikllis uzia ir netraukia... nu sakykim vaziuoju antru begiu, apsukos 1500, noriu smagiau stuktelt tai iki 2000 apsukos kyla normaliai o nuo 2000-3000 variklis uzia bet netraukia... pasiekia 3000 apsuku ir tada jau eina kaip reikia... su 206 draugas praveze tai pas ji normaliai traukia istisai, be tokiu bajeriu.... turbina dirba normaliai... nes jai parejus butu isvis netrauktu ir svilpimo nebutu.... tokia minti turiu kad cia tos legendines "oro srautuo matuoles" beda bus...  gal kas panasiu bedu turejot?

Man atrodo kad ne ten bedu ieskai. Nori kad nuo 1500 - 2000 apsuku trauktu? Pasiziurek variklio isvystomos galio grafiko priklausomybe nuo apsuku. Praktiskai maksimalia varyklio galia imanoma pasiekti tik netoli redline. Ta prasme apie 5000 apsuku (plius minus kiek leidzia dyzelis nelipant ant raudonos linijos). O prie 1500 apsuku tavo variklis geriausiu atveju su ispaustu pedalu iki dugno duoda apie 20kW. Tai kokios tu nori traukos, jei variklis dirba tik ketvirtadaliu pajegumo? Be to dirbdamas didelemis apsukomis naturalu, kad ir uzti pradeda labiau. Nejaugi degini daugiau dyzelio, o variklis tik tyla. Dar pabandymui paprasyk kad draugelis tave pavestu keleivio vietoje su tavo pezu, visa laika kai sedi vairuotojo sedyneje atrodo, kad masinos trauka mazesne (gal del to kad i vaira isikabines :) ).
  • 0

#842 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 birželio 03 - 10:02

Man atrodo kad ne ten bedu ieskai. Nori kad nuo 1500 - 2000 apsuku trauktu? Pasiziurek variklio isvystomos galio grafiko priklausomybe nuo apsuku. Praktiskai maksimalia varyklio galia imanoma pasiekti tik netoli redline. Ta prasme apie 5000 apsuku (plius minus kiek leidzia dyzelis nelipant ant raudonos linijos). O prie 1500 apsuku tavo variklis geriausiu atveju su ispaustu pedalu iki dugno duoda apie 20kW. Tai kokios tu nori traukos, jei variklis dirba tik ketvirtadaliu pajegumo? Be to dirbdamas didelemis apsukomis naturalu, kad ir uzti pradeda labiau. Nejaugi degini daugiau dyzelio, o variklis tik tyla. Dar pabandymui paprasyk kad draugelis tave pavestu keleivio vietoje su tavo pezu, visa laika kai sedi vairuotojo sedyneje atrodo, kad masinos trauka mazesne (gal del to kad i vaira isikabines :) ).

Aš tai tau pradžiai siūlyčiau pasižiūrėt sukimo momento kreivę prieš praedant rašyt nesąmones
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#843 liuc406

liuc406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 110

Parašyta 2009 birželio 03 - 10:45

2.0 HDI 110 Ag Max sukimo momentas yra ant 1750 apsuku. Tai kartais tas dacikas kur cia visi sneka ne kuro slegio reguliatorius vadinasi?
  • 0

#844 sawasss

sawasss
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:PEUGEOT 307

Parašyta 2009 birželio 03 - 13:57

as sakau kad nuo 1000-2000 apsukose trauke... 2000-2900 netrauke.... bet kaip patare "aga" issiemiau ta dacika.. pravaliau... rezultatas akivaizdus :beer: atsirado trauka tikrai :blush:
  • 0

#845 liuc406

liuc406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 110

Parašyta 2009 birželio 03 - 14:33

Ant auktsto slegio kuro siurblio?
  • 0

#846 sawasss

sawasss
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:PEUGEOT 307

Parašyta 2009 birželio 03 - 22:47

aha ant kuro siurblio lyg... dviem varztais zvaigzdute prisukta
  • 0

#847 aga

aga
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 227
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Volvo XC90 4.4 V8 AWD

Parašyta 2009 birželio 03 - 22:51

sakiau kad pades daznai jis gryba pjauna ;)
  • 0

#848 Igniusignius

Igniusignius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi Parduotas

Parašyta 2009 birželio 05 - 17:51

Tai va atvaziavus y norvegija automobilis pradejo netraukt daugiau kaip 2.5apsuku kontroline lenpute neuzsidege is pradziu jokia ... paspaudus akseliaratoriu variklis lyg dirba per jega ir verciasi juodi dumai.... Teko varyt y prestizini Peugeot centra problema issprende per 45min nezinau ka padare bet detaliu nedejo jokiu. Meistras nelabai mokejo paaiskin angliskai tai nedauk ka ir suzinojau... tik zinau kad kazkas su vakumu sklende ar voztuvu kazkokiu kuri kuris buvo uzsikirte ir EGR sistema.Sake laikui begant pasikeist kazkoki vakumo voztuva.... kur jis stovi ir su kuo jis valgomas? gal kas galetu padeti ir nupasakoti jei kas suprato apie ka as cia rasau.... ACIU!Visas tas malonumas atsiejo 300lietuvisku... Beje gal kas supranta norvegijos mechaniku kalba? "Kjørt test div feilkoder på luftmengemåler turbotrykk og EGR system.vakuumventil til innsugsspjeld sto med maks vakuum på hele tiden.Koble ut og blindet vakuum til EGR og innsugsspjeld.Slettet feilkoder og prøvekjørt. Bil fungerer bra nå. :pug:
  • 0

#849 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2009 birželio 05 - 19:02

manu tau turetu buti ta pati beda

http://www.peugeot-k...ST&f=14&t=19996


tik tiek kad jis pas tave sweika tik uzsikisineja nuo siuksliu esanciu kuro bake ( ji isimti ir isvalyti prireikia apie 40 min . tik kaikurie jau isiprofine ji prasivalo per 15min ) sekmes :blush:

tokiu atveju as pas sawe isidejau labai smulkaus valymo kuro filtra (papildoma) ir tabar man jokiu bedu jau kokius puse metu

Šį pranešimą redagavo kebabas: 2009 birželio 05 - 19:04

  • 0

#850 Igniusignius

Igniusignius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi Parduotas

Parašyta 2009 birželio 05 - 21:00

nelabai panasu kad cia tas pats pas mane buvo... man minejo kad vostuva kazkoki reikia pasikeist laikui begant jau praejo 3menesiai ir dar nekeites.... vaziuoja be problemu....
  • 0

#851 Igniusignius

Igniusignius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi Parduotas

Parašyta 2009 birželio 07 - 08:13

Gal dar kas kokiu minciu turi?
  • 0

#852 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 birželio 08 - 08:14

Baisiai tingiu rašyt. Ale trumai. Taip yra tokis vakuuminis vožtuvas, kuris praleidžia dalį išmetamųjų dujų antram ciklui į variklį, na ir aišku anas nuo tų išmatamų suodžių gali ir užsinešt arba užkept. Kaip pasiseka.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#853 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2009 birželio 08 - 09:49

Sita tai galiu isversti tiksliai :D Bil fungerer bra nå = Car works fine now :D
  • 0

#854 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 birželio 08 - 09:56

Todel patartina ji uzglusinti ir nekreipt demesio i ekologija. Ta puikiai padare klubietis 6667, atsirado geresne trauka, dingo dumelis is duslintuvo.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#855 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 birželio 08 - 10:15

Todel patartina ji uzglusinti ir nekreipt demesio i ekologija.  Ta puikiai padare klubietis 6667, atsirado geresne trauka, dingo dumelis is duslintuvo.

Tu galvoji kad tai teisingas veiksmas(likviduoti)? :D :D tai zinok kad klysti ;) Egr netik ekologijai ;)

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2009 birželio 08 - 10:15

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#856 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 birželio 08 - 11:50

As iki siol negaliu suprast kam jis dar skirtas? Pavyzdziui yra jis ir pezo 1.9d ejusiam nuo 99 metu ( nuo 98 galo), kas per konstrukcinis sprendimas ? Paduoti suodziu ir prie to pacio garo? Alsuoklis ivestas i isiurbimo kolektoriu, ir paduodami suodziai. Esat mate ta isiurbimo kolektoriu nuimta? Dazniausiai buna uzauges storu smalos sluoksniu. Taigi prasom placiau kam tas ERG reikalingas? Mano manymu, kad praeitu variklis ekologines normas, o kad jis senas ir uzstriges tai jau niekam nebeidomu.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#857 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2009 birželio 08 - 14:59

Taigi prasom placiau kam tas ERG reikalingas? Mano manymu, kad praeitu variklis ekologines normas, o kad jis senas ir uzstriges tai jau niekam nebeidomu.

EGR-ismetamuju duju recirkuliacija. Vadinasi paspaudus su tapke, pirminiu momentu (cia kalbu salyginai) atsidaro sis EGR voztuvas ir i isiurbimo kolektoriu patenka dalis ismetamuju duju, kuriose dar yra siek tiek nesudegusio kuro. Taip pat tuo paciu mazinama degimo kameros temperatura (tai yra, kai kamera ne pilnai uzpildoma svieziu misiniu, tai ir degti smarkiai nelabai kam yra). Na o sio voztuvo valdymas gali buti arba vakuminis, arba elektromagnetinis. Jeigu voztuvas uzstriges, tai i isurbimo kolektoriu pastoviai (o ne kada reikia) patenka atidirbtu duju dalis. ko pasekoje sumazeja galingumas, trauka ir kiti dalykiukai. Glusinti galima, bet galima ir susitvarkyti. Nelabai ten jau ir sudetinga
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#858 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 08 - 16:07

cia tiems kurie moka RU.......................

http://www.japcar.ru..._egr_system.htm
  • 0

#859 Igniusignius

Igniusignius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi Parduotas

Parašyta 2009 birželio 08 - 17:00

va va dabar suprantu.... kiek supratau man ir sake kad dabar ta skelde uzdare kad ismetamosios dujos eitu tiesiausiu keliu neitu dar papildomai kazkur... ar as teisus? :wacko:
  • 0

#860 Igniusignius

Igniusignius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi Parduotas

Parašyta 2009 birželio 08 - 17:02

Sita tai galiu isversti tiksliai :D Bil fungerer bra nå = Car works fine now :D

sita ir as suprantu.... :D
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 6

narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0