2.0 hdi bendros problemos
#841
Svečias_Grave_*
Svečias_Grave_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2009 birželio 03 - 09:07
ieskojau per paieska ir nieko tokio kaip pas mane yra neradau... beda tokia. turiu 307 2l dyzeliuka, truksta traukos masiniukui kaip 80kw. jau kai pirkau pastebejau kad kazkas ne taip su traukimu... tai jau nusipirkes pakeiciau visus filtrus, oro dyzelio.... bet vistiek netraukia... sakykim pirma saiba isvietos rauni, tai iki 2tukst norma lyg traukia... bet po to jau antra ivarai ir varikllis uzia ir netraukia... nu sakykim vaziuoju antru begiu, apsukos 1500, noriu smagiau stuktelt tai iki 2000 apsukos kyla normaliai o nuo 2000-3000 variklis uzia bet netraukia... pasiekia 3000 apsuku ir tada jau eina kaip reikia... su 206 draugas praveze tai pas ji normaliai traukia istisai, be tokiu bajeriu.... turbina dirba normaliai... nes jai parejus butu isvis netrauktu ir svilpimo nebutu.... tokia minti turiu kad cia tos legendines "oro srautuo matuoles" beda bus... gal kas panasiu bedu turejot?
Man atrodo kad
ne ten bedu ieskai. Nori kad nuo 1500 - 2000 apsuku trauktu? Pasiziurek variklio isvystomos galio grafiko priklausomybe nuo apsuku. Praktiskai maksimalia varyklio galia imanoma pasiekti tik netoli redline. Ta prasme apie 5000 apsuku (plius minus kiek leidzia dyzelis nelipant ant raudonos linijos). O prie 1500 apsuku tavo variklis geriausiu atveju su ispaustu pedalu iki dugno duoda apie 20kW. Tai kokios tu nori traukos, jei variklis dirba tik ketvirtadaliu pajegumo? Be to dirbdamas didelemis apsukomis naturalu, kad ir uzti pradeda labiau. Nejaugi degini daugiau dyzelio, o variklis tik tyla. Dar pabandymui paprasyk kad draugelis tave pavestu keleivio vietoje su tavo pezu, visa laika kai sedi vairuotojo sedyneje atrodo, kad masinos trauka mazesne (gal del to kad i vaira isikabines

).
2.0 hdi bendros problemos
Darka
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 5.860
-
Vieta:Vilnius
-
Automobilis:Peugeot 307
Parašyta 2009 birželio 03 - 10:02
Man atrodo kad ne ten bedu ieskai. Nori kad nuo 1500 - 2000 apsuku trauktu? Pasiziurek variklio isvystomos galio grafiko priklausomybe nuo apsuku. Praktiskai maksimalia varyklio galia imanoma pasiekti tik netoli redline. Ta prasme apie 5000 apsuku (plius minus kiek leidzia dyzelis nelipant ant raudonos linijos). O prie 1500 apsuku tavo variklis geriausiu atveju su ispaustu pedalu iki dugno duoda apie 20kW. Tai kokios tu nori traukos, jei variklis dirba tik ketvirtadaliu pajegumo? Be to dirbdamas didelemis apsukomis naturalu, kad ir uzti pradeda labiau. Nejaugi degini daugiau dyzelio, o variklis tik tyla. Dar pabandymui paprasyk kad draugelis tave pavestu keleivio vietoje su tavo pezu, visa laika kai sedi vairuotojo sedyneje atrodo, kad masinos trauka mazesne (gal del to kad i vaira isikabines
).
Aš tai tau pradžiai siūlyčiau pasižiūrėt sukimo momento kreivę prieš praedant rašyt nesąmones
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
2.0 hdi bendros problemos
liuc406
-
-
Nuolatiniai dalyviai
-
Pranešimai: 235
-
Vieta:Klaipėda
-
Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 110
Parašyta 2009 birželio 03 - 10:45
2.0 HDI 110 Ag Max sukimo momentas yra ant 1750 apsuku. Tai kartais tas dacikas kur cia visi sneka ne kuro slegio reguliatorius vadinasi?
2.0 hdi bendros problemos
sawasss
-
-
Forumo naujokai
-
Pranešimai: 12
Parašyta 2009 birželio 03 - 13:57
as sakau kad nuo 1000-2000 apsukose trauke... 2000-2900 netrauke.... bet kaip patare "aga" issiemiau ta dacika.. pravaliau... rezultatas akivaizdus

atsirado trauka tikrai
2.0 hdi bendros problemos
liuc406
-
-
Nuolatiniai dalyviai
-
Pranešimai: 235
-
Vieta:Klaipėda
-
Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 110
Parašyta 2009 birželio 03 - 14:33
Ant auktsto slegio kuro siurblio?
2.0 hdi bendros problemos
sawasss
-
-
Forumo naujokai
-
Pranešimai: 12
Parašyta 2009 birželio 03 - 22:47
aha ant kuro siurblio lyg... dviem varztais zvaigzdute prisukta
2.0 hdi bendros problemos
aga
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 227
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Volvo XC90 4.4 V8 AWD
Parašyta 2009 birželio 03 - 22:51
sakiau kad pades daznai jis gryba pjauna ;)
2.0 hdi bendros problemos
Igniusignius
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 83
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi Parduotas
Parašyta 2009 birželio 05 - 17:51
Tai va atvaziavus y norvegija automobilis pradejo netraukt daugiau kaip 2.5apsuku kontroline lenpute neuzsidege is pradziu jokia ... paspaudus akseliaratoriu variklis lyg dirba per jega ir verciasi juodi dumai.... Teko varyt y prestizini Peugeot centra problema issprende per 45min nezinau ka padare bet detaliu nedejo jokiu. Meistras nelabai mokejo paaiskin angliskai tai nedauk ka ir suzinojau... tik zinau kad kazkas su vakumu sklende ar voztuvu kazkokiu kuri kuris buvo uzsikirte ir EGR sistema.Sake laikui begant pasikeist kazkoki vakumo voztuva.... kur jis stovi ir su kuo jis valgomas? gal kas galetu padeti ir nupasakoti jei kas suprato apie ka as cia rasau.... ACIU!Visas tas malonumas atsiejo 300lietuvisku... Beje gal kas supranta norvegijos mechaniku kalba? "Kjørt test div feilkoder på luftmengemåler turbotrykk og EGR system.vakuumventil til innsugsspjeld sto med maks vakuum på hele tiden.Koble ut og blindet vakuum til EGR og innsugsspjeld.Slettet feilkoder og prøvekjørt. Bil fungerer bra nå.
2.0 hdi bendros problemos
kebabas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 487
-
Vieta:klaipeda
-
Automobilis:peugeot 406hdi
Parašyta 2009 birželio 05 - 19:02
manu tau turetu buti ta pati beda
http://www.peugeot-k...ST&f=14&t=19996
tik tiek kad jis pas tave sweika tik uzsikisineja nuo siuksliu esanciu kuro bake ( ji isimti ir isvalyti prireikia apie 40 min . tik kaikurie jau isiprofine ji prasivalo per 15min ) sekmes
tokiu atveju as pas sawe isidejau labai smulkaus valymo kuro filtra (papildoma) ir tabar man jokiu bedu jau kokius puse metu
Šį pranešimą redagavo kebabas: 2009 birželio 05 - 19:04
2.0 hdi bendros problemos
Igniusignius
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 83
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi Parduotas
Parašyta 2009 birželio 05 - 21:00
nelabai panasu kad cia tas pats pas mane buvo... man minejo kad vostuva kazkoki reikia pasikeist laikui begant jau praejo 3menesiai ir dar nekeites.... vaziuoja be problemu....
2.0 hdi bendros problemos
Igniusignius
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 83
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi Parduotas
Parašyta 2009 birželio 07 - 08:13
Gal dar kas kokiu minciu turi?
2.0 hdi bendros problemos
Darka
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 5.860
-
Vieta:Vilnius
-
Automobilis:Peugeot 307
Parašyta 2009 birželio 08 - 08:14
Baisiai tingiu rašyt. Ale trumai. Taip yra tokis vakuuminis vožtuvas, kuris praleidžia dalį išmetamųjų dujų antram ciklui į variklį, na ir aišku anas nuo tų išmatamų suodžių gali ir užsinešt arba užkept. Kaip pasiseka.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
2.0 hdi bendros problemos
sukle
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 547
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:P308 '08 1.6 16V
Parašyta 2009 birželio 08 - 09:49
Sita tai galiu isversti tiksliai

Bil fungerer bra nå = Car works fine now
2.0 hdi bendros problemos
MKS999
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 975
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:peugeot 605 2.0T
Parašyta 2009 birželio 08 - 09:56
Todel patartina ji uzglusinti ir nekreipt demesio i ekologija. Ta puikiai padare klubietis 6667, atsirado geresne trauka, dingo dumelis is duslintuvo.
806 ir 206 DALIMIS
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
2.0 hdi bendros problemos
Ramus
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 2.577
-
Vieta:Vilnius
-
Automobilis:Peugeot
Parašyta 2009 birželio 08 - 10:15
Todel patartina ji uzglusinti ir nekreipt demesio i ekologija. Ta puikiai padare klubietis 6667, atsirado geresne trauka, dingo dumelis is duslintuvo.
Tu galvoji kad tai teisingas veiksmas(likviduoti)?

tai zinok kad klysti ;) Egr netik ekologijai ;)
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2009 birželio 08 - 10:15
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
2.0 hdi bendros problemos
MKS999
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 975
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:peugeot 605 2.0T
Parašyta 2009 birželio 08 - 11:50
As iki siol negaliu suprast kam jis dar skirtas?
Pavyzdziui yra jis ir pezo 1.9d ejusiam nuo 99 metu ( nuo 98 galo), kas per konstrukcinis sprendimas ? Paduoti suodziu ir prie to pacio garo? Alsuoklis ivestas i isiurbimo kolektoriu, ir paduodami suodziai. Esat mate ta isiurbimo kolektoriu nuimta? Dazniausiai buna uzauges storu smalos sluoksniu.
Taigi prasom placiau kam tas ERG reikalingas? Mano manymu, kad praeitu variklis ekologines normas, o kad jis senas ir uzstriges tai jau niekam nebeidomu.
806 ir 206 DALIMIS
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
2.0 hdi bendros problemos
Senas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 443
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 807
Parašyta 2009 birželio 08 - 14:59
Taigi prasom placiau kam tas ERG reikalingas? Mano manymu, kad praeitu variklis ekologines normas, o kad jis senas ir uzstriges tai jau niekam nebeidomu.
EGR-ismetamuju duju recirkuliacija. Vadinasi paspaudus su tapke, pirminiu momentu (cia kalbu salyginai) atsidaro sis EGR voztuvas ir i isiurbimo kolektoriu patenka dalis ismetamuju duju, kuriose dar yra siek tiek nesudegusio kuro. Taip pat tuo paciu mazinama degimo kameros temperatura (tai yra, kai kamera ne pilnai uzpildoma svieziu misiniu, tai ir degti smarkiai nelabai kam yra). Na o sio voztuvo valdymas gali buti arba vakuminis, arba elektromagnetinis. Jeigu voztuvas uzstriges, tai i isurbimo kolektoriu pastoviai (o ne kada reikia) patenka atidirbtu duju dalis. ko pasekoje sumazeja galingumas, trauka ir kiti dalykiukai. Glusinti galima, bet galima ir susitvarkyti. Nelabai ten jau ir sudetinga
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
2.0 hdi bendros problemos
#858
Svečias_MEISTERIS_*
Svečias_MEISTERIS_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2009 birželio 08 - 16:07
cia tiems kurie moka RU.......................
http://www.japcar.ru..._egr_system.htm
2.0 hdi bendros problemos
Igniusignius
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 83
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi Parduotas
Parašyta 2009 birželio 08 - 17:00
va va dabar suprantu.... kiek supratau man ir sake kad dabar ta skelde uzdare kad ismetamosios dujos eitu tiesiausiu keliu neitu dar papildomai kazkur... ar as teisus?
2.0 hdi bendros problemos
Igniusignius
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 83
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi Parduotas
Parašyta 2009 birželio 08 - 17:02
Sita tai galiu isversti tiksliai
Bil fungerer bra nå = Car works fine now 
sita ir as suprantu....