2.0 hdi bendros problemos
#1141
Posted 2010 January 04 - 15:43
#1142
Posted 2010 January 04 - 20:33
#1143
Posted 2010 January 04 - 20:43
nu gerai gerai, pas mane irgi negyva zvake, gal viena o gal dvi, o gal visos keturios bet uzsikuriu, nafig patikrinti, gerai ir taip Mano mociute irgi mokejo grazias pasakas sekti, bet tik paages supratau, kad tai buvo tik pasakosnegalvok kad amzinos visos dalys,kad ant srotiniu purkstuku vazineji sezona ir kibirais pili i baka tai dar nereiskia kad taip turi buti ;) Praita ziema kaimynas c5 2.2hdi kieme uzkure(sunkokai)kai buvo -18,kaip paaiskejo kad rele pakaitinimo negauna maitinimo...(nekaitina 4zvakes).Forume iskart dvi temos"HDI per salcius" ir "kiek vartoja HDI"....
Pritariu tau 100 proc ka cia parasiai. Ten kazkokiu fantastiniu filmu prisiziurejes prie -20 be zvakiu. Gali kurt nekures neuzkursi nei is pirmo nei antro karto, tik bereikalingas variklio bruzinimas. tam ir yra skirtos tos zvakes kad dyzeliui lengviau kurtis butu nesvarbu ar HDI ar koks kitoks.nu ple ir as nesusilaikysiu nepasakes Nu ple nuliova Caddy bandziau nekaitinus is kar kurti varpa gavos, po pirmo pakaitinimo zvakiu uzsikure kaip laikrodis, ta pati situacija su golpu, nekaitinus sudas gaunas, nu be abejo pabruzinus apie puse minutes kol zvakes pasyla uzsikuri, bet kam lauzyti masina??? Na VW ne Peugeot bet tas esmes nekeicia.... Bet nors uzmusk netikiu,kad prie -20 uzkurtum be zvakiu, cia jau bobute tokias pasakas pries miega seka...
Neuzkuriau viena vakara pezo, nors diena zmona vaziavo, zinau,kad dyzelinas dar ne zieminis, zmona mazai vaziuoja ir trumpasi atstumais. Sendien bandziau prikurti peza nuo kitos auto, tai pakaitinus zvakes kokias 5min bando griebt pora kartu, apsipila dumais ir vel suka varikli be gyvybes zenklu. Labai labai tikiuosi,kad tai zvakes, kurios dvi neaisku kada keistos,dvi 2007 pradzioi....
Edited by Francis, 2010 January 04 - 20:44.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1145
Posted 2010 January 07 - 21:46
#1146
Posted 2010 January 08 - 10:24
Nu blemba detalė Nr 6. Ji gali būti, o gali ir nebūti.slegio reguletorius lygtais yra istatytas i kuro siurbli
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#1147
Posted 2010 January 08 - 10:27
#1148
Posted 2010 January 08 - 14:03
palik tu ji ramybeje,jo gedimas retas atvejis ;)o kokia jo kaina, uzsilenkia jis daznai?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1149
Posted 2010 January 08 - 14:07
sitame straipsnyje apie benzinie kalba eina(gali net nesildes vaziuot) ;) dyzelis gerokai leciau issyla(reika pasildyti bent 5 min)
Edited by Ramus, 2010 January 08 - 14:07.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1150
Posted 2010 January 08 - 15:13
bet bet koks variklis syla greiciau vaziuojant nei stovint ;) tad manau cia visims sis straipsnis skirtas ir as pan darau, nezirzinu be reikalo rytais, bet vaziuoju 10 min labai palengvasitame straipsnyje apie benzinie kalba eina(gali net nesildes vaziuot) ;) dyzelis gerokai leciau issyla(reika pasildyti bent 5 min)
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#1151
Posted 2010 January 08 - 16:30
kad vaziuojant greiciau syla tai sutinku tik ar verta ji dusinti saltabet bet koks variklis syla greiciau vaziuojant nei stovint ;) tad manau cia visims sis straipsnis skirtas ir as pan darau, nezirzinu be reikalo rytais, bet vaziuoju 10 min labai palengva
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1152
Posted 2010 January 09 - 09:33
jei neturi proto neverta, jei viska darai su protu tikrai verta, beje ten kalba aplamai apie visus variklius.kad vaziuojant greiciau syla tai sutinku tik ar verta ji dusinti salta
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1153
Posted 2010 January 17 - 14:12
Vat nesenai pugelis irgi be jokiu pozymiu pavede sad.gif Gerai, kad sakyciau dar visai vietoj ir laiku. Pajungus kompa meto fuel pump klaida ir turbinos (Turbo/Supercharger boost control solenoid) - su sita isvis niekas neaisku, o dar viena buvo, kazkokia Turbo wastegate - atrodo taip rase, tai speju niekai, nes stovi ten toks daigciukas neaiskios kilmes, speju ekologijai skirtas, o man visai nereikalingas - tepaliuka varo...o vat del siurbliuko iskart ishsigandau, galvojau kad pagrindinis, pasirodo tas "high pressure" yra t.y. auksto slegio. Tai kaip suprantu cia tas kur bake stovi ? Gal kas palciau galetu apie tai papasakot ? Nuo kur pradet "kast" ?
Simptomai buvo pries pora dienu, tada kai "padsosas" saltam varikliui laikydavo apsukas matydavau kaip jis netolygiai dirba t.y. biski sokinejo. Ir viena grazu vakara kai reikejo is sveciu vaziuot namo uzvediau dar silta varikliuka ir tik ijungus svesas - uzgeso. Uzsidege lempute variklio (engine), partempe liutuka namo, prijunge kompa, bande trint klaidas - jis jas vistiek mete. Gavosi uzvest varikli - engine lempute dingo ir be jokiu rupesciu pravaziau apie 10kM. Kita ryta bandydamas uzvest salta vel paveike kazkiek, vel apsukos pradejo sokinet, masina pradejo springt ir uzgeso. Uzvest eina tik tuo atveju jei padusini, variklis apsuku nelaiko nebent pats tapke ant dugno laikai. Tai vat, idomu butu pasiklausyt zinanciu komentaru smile.gif
Siandien prisikasiau iki siurbliuko ir paziurejau ar veikia - dyzelis pumpuojamas "abratke" irgi veikia, t.y. atgal dyzelis irgi atvaromas. Uzvedziau masina vargais negalais (tikrinimo eigoje 3 kartus uzvedes buvau, visus kartus geso), dabar buvo uzvesta tam, kad greit perstatyt i kita vieta, poto kai perstaciau masina i kita stovejimo vieta pradejo visiskai stabiliai veikt, dingo engine lempute. Uzgesinau, usivede kaip priklauso is puses pasukimo...Taip ir nesupratom kame reples. Taip pat tikrinom ar iki kuro filto daeina dyzelis - viskas tvarkoj. Gal kas kokiu idomesniu mynciu pames, kame cia reples ?
Edited by PhanT, 2010 January 17 - 14:12.
#1154
Posted 2010 January 17 - 14:16
reiskias subludino kompasTaigi, vienoje temoje apie variklio bug'a parasiau savo beda, bet matyt niekas nepastebejo, taigi nusprendziau sukurt savo.
Vat nesenai pugelis irgi be jokiu pozymiu pavede sad.gif Gerai, kad sakyciau dar visai vietoj ir laiku. Pajungus kompa meto fuel pump klaida ir turbinos (Turbo/Supercharger boost control solenoid) - su sita isvis niekas neaisku, o dar viena buvo, kazkokia Turbo wastegate - atrodo taip rase, tai speju niekai, nes stovi ten toks daigciukas neaiskios kilmes, speju ekologijai skirtas, o man visai nereikalingas - tepaliuka varo...o vat del siurbliuko iskart ishsigandau, galvojau kad pagrindinis, pasirodo tas "high pressure" yra t.y. auksto slegio. Tai kaip suprantu cia tas kur bake stovi ? Gal kas palciau galetu apie tai papasakot ? Nuo kur pradet "kast" ?
Simptomai buvo pries pora dienu, tada kai "padsosas" saltam varikliui laikydavo apsukas matydavau kaip jis netolygiai dirba t.y. biski sokinejo. Ir viena grazu vakara kai reikejo is sveciu vaziuot namo uzvediau dar silta varikliuka ir tik ijungus svesas - uzgeso. Uzsidege lempute variklio (engine), partempe liutuka namo, prijunge kompa, bande trint klaidas - jis jas vistiek mete. Gavosi uzvest varikli - engine lempute dingo ir be jokiu rupesciu pravaziau apie 10kM. Kita ryta bandydamas uzvest salta vel paveike kazkiek, vel apsukos pradejo sokinet, masina pradejo springt ir uzgeso. Uzvest eina tik tuo atveju jei padusini, variklis apsuku nelaiko nebent pats tapke ant dugno laikai. Tai vat, idomu butu pasiklausyt zinanciu komentaru smile.gif
Siandien prisikasiau iki siurbliuko ir paziurejau ar veikia - dyzelis pumpuojamas "abratke" irgi veikia, t.y. atgal dyzelis irgi atvaromas. Uzvedziau masina vargais negalais (tikrinimo eigoje 3 kartus uzvedes buvau, visus kartus geso), dabar buvo uzvesta tam, kad greit perstatyt i kita vieta, poto kai perstaciau masina i kita stovejimo vieta pradejo visiskai stabiliai veikt, dingo engine lempute. Uzgesinau, usivede kaip priklauso is puses pasukimo...Taip ir nesupratom kame reples. Taip pat tikrinom ar iki kuro filto daeina dyzelis - viskas tvarkoj. Gal kas kokiu idomesniu mynciu pames, kame cia reples ?
#1155
Posted 2010 January 17 - 14:36
Edited by PhanT, 2010 January 17 - 14:37.
#1156
Posted 2010 January 18 - 12:25
#1157
Posted 2010 January 18 - 12:40
cia siurbliuko kur bake?Keista, kad zmones taip nieko doraus ir nepasiule Zodziu, masinos diagnostika pezo servise ir siurbliuko slegio patikrinimas - 100lt, su nuolaida per pazystamus alga matyt ir vadibininkams, ir buhalteriams, ir direktoriui ismokejas busiu Diagnoze - per zemas siurbliuko sukeliamas slegis, naujas 390lt, bet bandysiu aisku restauruot
#1158
Posted 2010 January 18 - 13:04
Tikrai taipcia siurbliuko kur bake?
#1159
Posted 2010 January 21 - 11:25
#1160
Posted 2010 January 21 - 16:22
tai gal vel to siurbliuko beda,gal tiek ir telaike atrestouruotas,ar blogai restouravo,nezinau bet as kazkaip tais restoravimais netikiu,ta prasme ,as ,pirkciau naujaSiurbliukas atrestauruotas. Lyg ir dienele pavazinejau normalei, bet dabar vel prasidejo panasios nesamones. Nusivyliau labai...reiks toliau slieku ieskot, labai gaila, kad niekas nieko doro sia tema patart negali :|
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users