Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#1161 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2010 sausio 21 - 22:14

Bratka, panašu, kad išvis ne toj skylėj smegenų ieškai... Jei jau kompas meta klaidas ant boost control, o juolab ant vestgeito, tau ir nafig nereikalingas buvo jokio siurbliuko restauravimas. "Iš lempos" galima spėti, kad gal paprasčiausiai kokia oro žarna nusimovė. Spėjant rimčiau, pastrigo tavasis vestgeitas uždaras; tada užkūrus šaltą variklį apsukos kurį laiką gali strapalioti ir 600-1800 ribose; gali ir išvis užgesti. Padarytum protingai, parodęs tačkę specams, bet tai jei patinka verčiau pačiam tikrinti ineto šamanų spėjinius ir visus spėjimus vėliau keikti- kas gali uždrausti? :) Bet patikėk, čia ne tas atvejis, kad su paprastu atsuktuvu (netgi kryžminiu) įstengtum pasiekti vienareikšmę pergalę. Vien diagnostikai reiks daugiau įrangos, nei tilptų tavo bagažinėje.
  • 0

#1162 Svečias_energyser_*

Svečias_energyser_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 21 - 23:54

tai prijunk prie kompo,ka cia spelioti,vienam tas gali buti,kitam tas, nezinau kur gyveni,tauragej pvz prijungimas 30-40lt
  • 0

#1163 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2010 sausio 22 - 00:24

Kiti dar protingiau padaro, vezdami masina i servisa ratu keitimui, zvakiu, filtru. As tiek pinigu neturiu :) Bandau ieskot bedos taip kaip iseina, interneto mokestis fiksuotas, todel uz tai kad forumus aplandzioju ir pasiverkiu del bedu, beieskodamas prijaucianciu, niekas nebaus :) Na, siurbliukas buvo nusidevejas ir nieko cia blogo, kad atrestauruotas... Specams, kaip jau spejai perskaityt, parodziau...na, gal ir atrado senstancia detale, bet ne joje esme. Ner tu pinigu tiek, kad i diagnostikas po 10kart vazinet. Burti is tirsciu nesiruosiu, tikslas yra surast prijaucianciu su panasia beda arba zmoniu, kurie susidure su panasiom problemom ir suzinot ka dare.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2010 sausio 22 - 00:28

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1164 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2010 sausio 22 - 10:50

Pas mane irgi geso, ir apsukos šokinėjo ir netrauke, budavo susitvarko, ir vėl gerai, paskui bevažiuojant vėl dingsta apsukos, nekyla iki 2,5 daugiau. Ryte nuedavau kurti, nesikurdavo, speliojo, kad ir slegio reguliatorius ir pan. nuvariau i vln diagnostika, nko man ten nepasakė. problema buvo : nedirba 1 cilindras. Sutvarkė ir dbr važiuoja gerai. P.S del turbinos tai man pasakė tas meistras taip - kai sustoji, auto nereikia gesinti dar kokias 7 sekundes, kad spetu turbina ataušti, nes jaigu iškarto sustoji ir gesini, turbina lb pjauna... O taisė man panevežy

Šį pranešimą redagavo Laimisxx: 2010 sausio 22 - 10:57

  • 0

#1165 Svečias_mozart_*

Svečias_mozart_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 22 - 11:07

Pas mane irgi geso, ir apsukos šokinėjo ir netrauke, budavo susitvarko, ir vėl gerai, paskui bevažiuojant vėl dingsta apsukos, nekyla iki 2,5 daugiau. Ryte nuedavau kurti, nesikurdavo, speliojo, kad ir slegio reguliatorius ir pan. nuvariau i vln diagnostika, nko man ten nepasakė. problema buvo : nedirba 1 cilindras. Sutvarkė ir dbr važiuoja gerai.

P.S del turbinos tai man pasakė tas meistras taip - kai sustoji, auto nereikia gesinti dar kokias 7 sekundes, kad spetu turbina ataušti, nes jaigu iškarto sustoji ir gesini, turbina lb pjauna...

O taisė man panevežy

o kas tam cilindrui buvo nutike?purkstukas?kompresija?
  • 0

#1166 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2010 sausio 22 - 11:26

Pas mane irgi geso, ir apsukos šokinėjo ir netrauke, budavo susitvarko, ir vėl gerai, paskui bevažiuojant vėl dingsta apsukos, nekyla iki 2,5 daugiau.  Ryte nuedavau kurti, nesikurdavo, speliojo, kad ir slegio reguliatorius ir pan. nuvariau i vln diagnostika, nko man ten nepasakė. problema buvo : nedirba 1 cilindras.  Sutvarkė ir dbr važiuoja gerai.

P.S del turbinos tai man pasakė tas meistras taip - kai sustoji, auto nereikia gesinti dar kokias 7 sekundes, kad spetu turbina ataušti, nes jaigu iškarto sustoji ir gesini, turbina lb pjauna...

O taisė man panevežy

o kas tam cilindrui buvo nutike?purkstukas?kompresija?

Oksidaves laidas ateinantis iki purkštuko. Kompresija gera, nes su 3 cilindrais užkurdavau prie -20.
  • 0

#1167 sniener

sniener
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 475
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0hdi

Parašyta 2010 sausio 22 - 11:35

Pas mane irgi geso, ir apsukos šokinėjo ir netrauke, budavo susitvarko, ir vėl gerai, paskui bevažiuojant vėl dingsta apsukos, nekyla iki 2,5 daugiau.  Ryte nuedavau kurti, nesikurdavo, speliojo, kad ir slegio reguliatorius ir pan. nuvariau i vln diagnostika, nko man ten nepasakė. problema buvo : nedirba 1 cilindras.  Sutvarkė ir dbr važiuoja gerai.

P.S del turbinos tai man pasakė tas meistras taip - kai sustoji, auto nereikia gesinti dar kokias 7 sekundes, kad spetu turbina ataušti, nes jaigu iškarto sustoji ir gesini, turbina lb pjauna...

O taisė man panevežy

o kas tam cilindrui buvo nutike?purkstukas?kompresija?

Oksidaves laidas ateinantis iki purkštuko. Kompresija gera, nes su 3 cilindrais užkurdavau prie -20.

tai keitei laida,ar tik kontaktus pravalei ir viskas?
  • 0
Visais TEO klausimas kreipkites. Atsakysiu kuo skubiau!!

#1168 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2010 sausio 22 - 11:37

nuvalė kontakus, kažkokiu tepalu ištepė ir viskas.
  • 0

#1169 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2010 sausio 23 - 00:25

Del turbinos zinau, cia tik tai atvejais jei paspaudi labiau :) Seip laikas apskaiciuotas tam yra, pvz kai parkuoji masina, tai ir gaunasi kad per daug neapkraunant turbina atausta. Stebuklingai masina visa diena siandien pravazinejo idealiai. Prie -17 "s pol abarota" ir jokiu bug'u. Nieko nebesuprantu jau :wacko: Tokia jau ta elektroniniu kuro sistemu prigimtis, matyt :)
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1170 EDJU

EDJU
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Denmark,Vojens
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 hdi karavanas

Parašyta 2010 sausio 24 - 12:57

isploviau kuro baka,pravaliau siurbliuko sieteli,pravaliau auksto slegio reguliatoriu.mirkiau as ji visame kame apie para.po to prapuciau su kompresorium.prapuciau visa maitinimo sistema.idejau nauja kuro filtra.uzkuriau.vistek zaraza trukciodamas dirba.tada nulauziau ta filtriuka kur ant slegio reguliatoriaus galo.ir vistiek tas pats sudas.gal turetumet kokiu patarimu?plyyyz,nes vazineju ne kaip su liutu,o kaip ant arklio.tiesa,variklis traukia gerai,bet trukciodamas
  • 0

#1171 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 sausio 24 - 17:24

isploviau kuro baka,pravaliau siurbliuko sieteli,pravaliau auksto slegio reguliatoriu.mirkiau as ji visame kame apie para.po to prapuciau su kompresorium.prapuciau visa maitinimo sistema.idejau nauja kuro filtra.uzkuriau.vistek zaraza trukciodamas dirba.tada nulauziau ta filtriuka kur ant slegio reguliatoriaus galo.ir vistiek tas pats sudas.gal turetumet kokiu patarimu?plyyyz,nes vazineju ne kaip su liutu,o kaip ant arklio.tiesa,variklis traukia gerai,bet trukciodamas

Pasiulymas butu ieskoti meistru kurie specializuojasi dyz.kuro aparatura,remontu,o butent CR sistemom,nes problema,jauciu,bus purkstukuose ;)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#1172 Svečias_genius_*

Svečias_genius_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 24 - 17:43

Sveiki!

Bandydams surasti liuto nesikurimo priezasti, netycia aptikau niekur neprijungta laida (pav 1,2) taskas (A). Originaliai jis buvo prisilietes prie generatoriaus varzto (pav 2) tasko (B). kurimo metu is ten ejo ziezerbos, tad patraukiau i sona. Siaip panasu kad jis turetu buti po tuo varztu (pries pusmeti keite generatoriaus skyvo sankaba, gal ir nepajunge...), bet gal kas ir jusu zino kur tikrai jis turetu buti ir kokia jo paskirtis, jei nesunku, uzmeski kur jis pajungtas jusu liutuose.

Peugeot 406 2.0 hdi 80kw '02


pav 1
pav 2
  • 0

#1173 bangas

bangas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 105
  • Automobilis:Peugeot 406 hdi 2.2hdi

Parašyta 2010 sausio 24 - 18:18

Sveiki!

Bandydams surasti liuto nesikurimo priezasti, netycia aptikau niekur neprijungta laida (pav 1,2) taskas (A). Originaliai jis buvo prisilietes prie generatoriaus varzto (pav 2) tasko (B). kurimo metu is ten ejo ziezerbos, tad patraukiau i sona. Siaip panasu kad jis turetu buti po tuo varztu (pries pusmeti keite generatoriaus skyvo sankaba, gal ir nepajunge...), bet gal kas ir jusu zino kur tikrai jis turetu buti ir kokia jo paskirtis, jei nesunku, uzmeski kur jis pajungtas jusu liutuose.

Peugeot 406 2.0 hdi 80kw '02


pav 1
pav 2

labas.toj vietoj panasu ner jam daugiau kur prisisukt,kaip tik prie generio.turi buti prie generatoriaus du laidai,vienas storas,kitas plonas.tai gal jis ir bus. o kibirksciavo gal del blogo kontakto.
  • 0

#1174 bangas

bangas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 105
  • Automobilis:Peugeot 406 hdi 2.2hdi

Parašyta 2010 sausio 24 - 18:21

Sveiki!

Bandydams surasti liuto nesikurimo priezasti, netycia aptikau niekur neprijungta laida (pav 1,2) taskas  (A). Originaliai jis buvo prisilietes prie generatoriaus varzto (pav 2) tasko (B). kurimo metu is ten ejo ziezerbos, tad patraukiau i sona. Siaip panasu kad jis turetu buti po tuo varztu (pries pusmeti keite generatoriaus skyvo sankaba, gal ir nepajunge...), bet gal kas ir jusu zino kur tikrai jis turetu buti ir kokia jo paskirtis, jei nesunku, uzmeski kur jis pajungtas jusu liutuose.

Peugeot 406 2.0 hdi 80kw '02


pav 1
pav 2

labas.toj vietoj panasu ner jam daugiau kur prisisukt,kaip tik prie generio.turi buti prie generatoriaus du laidai,vienas storas,kitas plonas.tai gal jis ir bus. o kibirksciavo gal del blogo kontakto.

cia paziurek vavaizduota kaip ten turi but.nr 7 ir 8 http://www.auto-part...s6PZS1tfgvdKhRH

Šį pranešimą redagavo bangas: 2010 sausio 24 - 18:23

  • 0

#1175 Svečias_genius_*

Svečias_genius_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 24 - 18:26

sveikas, as irgi manau, kad jis ten turetu buti, kibirksciuot dar galejo nes netyciom apipyliau saliarka kai atjuginejau kuro zarnas.. tik bevalant ir pamaciau kad nepajungtas.. is tavo to linko nlb matos, nes is kitos puses pavaizduota. dar idomu ar labai blogai kad jis nepajungtas ir kam ir kaip tai gali turet itakos.
  • 0

#1176 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2010 sausio 24 - 18:27

o nesikure del ko? speju del to kad starteris nesuko ane? regis sis laidas turetu buti prisuktas kartu su kitu storu laidu kuris ateina nuo akumuliatoriaus prie generatoriaus. ;)
  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#1177 Ignas HDI

Ignas HDI
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 hdi 110bhp

Parašyta 2010 sausio 24 - 18:29

katik buvau prie saviskio liuto nubeges padariau foto kaip pas mane, duok maila atsiusiu...
  • 0

#1178 bangas

bangas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 105
  • Automobilis:Peugeot 406 hdi 2.2hdi

Parašyta 2010 sausio 24 - 18:30

sveikas, as irgi manau, kad jis ten turetu buti, kibirksciuot dar galejo nes netyciom apipyliau saliarka kai atjuginejau kuro zarnas.. tik bevalant ir pamaciau kad nepajungtas.. is tavo to linko nlb matos, nes is kitos puses pavaizduota. dar idomu ar labai blogai kad jis nepajungtas ir kam ir kaip tai gali turet itakos.

kibirksciout galejo ,nes gal kur prisiliete ne ten kur reikia. ne elektrikas,bet manau kad gali jis riele valdyt kuri krovima reguliuoja.
  • 0

#1179 Svečias_genius_*

Svečias_genius_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 24 - 18:35

o nesikure del ko? speju del to kad starteris nesuko ane? regis sis laidas turetu buti prisuktas kartu su kitu storu laidu kuris ateina nuo akumuliatoriaus prie generatoriaus. ;)

nzn del ko nesukuria... siaip tai sitas laidas greiciausiai tokios bukles gerus puse metu...
o del nesikurimo, tai pradzioje per pirmus salcius buvo filtras uzsales, tai pakeiciau ir pasibaige bedos, zvakes buvo tikrintos, viskas ciki.
poto vel prasidejo bajeriai, prie - 10-17 jau sunkokai kuresi, reikejo pasukt normaliai, o vakar prie -21 nebeuzkuriau, sian pakroves akuma ir prie -17 nebeuzkuriau, kuro padavima patikrinau, ateina ir iseina is siurblio, srove gera, be burbulu, saliara irgi neuzsalus. tik zvakiu netikrinau
  • 0

#1180 bangas

bangas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 105
  • Automobilis:Peugeot 406 hdi 2.2hdi

Parašyta 2010 sausio 24 - 18:44

nzn del ko nesukuria... siaip tai sitas laidas greiciausiai tokios bukles gerus puse metu...
o del nesikurimo, tai pradzioje per pirmus salcius buvo filtras uzsales, tai pakeiciau ir pasibaige bedos, zvakes buvo tikrintos, viskas ciki.
poto vel prasidejo bajeriai, prie - 10-17 jau sunkokai kuresi, reikejo pasukt normaliai, o vakar prie -21 nebeuzkuriau, sian pakroves akuma ir prie -17 nebeuzkuriau, kuro padavima patikrinau, ateina ir iseina is siurblio, srove gera, be burbulu, saliara irgi neuzsalus. tik zvakiu netikrinau

bandyk uztraukt,jei imanoma.tik dirzo neprasuk
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 5

narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0