tai tu jam rasyk lietuviskai - jis juk supranta o jam kaip jau iseina - svarbu mintis yrajo,,oo pradejom cia mes rusiskai varyti nesupykit per daug,
ok - nefleiminu
Parašyta 2010 vasario 26 - 12:56
tai tu jam rasyk lietuviskai - jis juk supranta o jam kaip jau iseina - svarbu mintis yrajo,,oo pradejom cia mes rusiskai varyti nesupykit per daug,
Parašyta 2010 vasario 27 - 00:46
Parašyta 2010 vasario 27 - 01:15
Parašyta 2010 vasario 27 - 20:30
kas tas "ciut sunkiau"? gal ieskai slieku?aciu uz nuomones,
kalba eina apie 2hdi 100kw automatas,
na salciu kaipo tokiu nera tai sunku dabar kazka paziureti, bet buna ilgiau pastov ciut sunkiau uzsikuria bet atrodo kad visjkas ok, net nezinau teks laukti kitu salciu arba kol kas tikrai suges
Parašyta 2010 vasario 27 - 21:54
man kazko ,taip pat atrodo ,kad yra ieskoma bedu,tik nezinau kodel,gal atsibodo masiniukas,na zodziu nesuprantukas tas "ciut sunkiau"? gal ieskai slieku?aciu uz nuomones,
kalba eina apie 2hdi 100kw automatas,
na salciu kaipo tokiu nera tai sunku dabar kazka paziureti, bet buna ilgiau pastov ciut sunkiau uzsikuria bet atrodo kad visjkas ok, net nezinau teks laukti kitu salciu arba kol kas tikrai suges
Parašyta 2010 vasario 28 - 18:57
Parašyta 2010 vasario 28 - 20:01
gali but kad ir kuras nuseda,nelaiko voztuvelis,arba kuro slegio voztuvas jai butu purkstukai,tai kai uzsivestu purtitusi variklis,tas atbulinis voztuvas ,jaigu kuro siurblys bake,tai ant to siurblio stovi,ant paemimobedu neieskoma, o sunkiau tai reiksia ilgiau skua starteris ir sunkiau uzgriebia, bet atrodo oro nera, nebent kuras nuseda bet nepanasu, nes jai uzkuri poto kaip lele uz puses apsisukimo sukasi
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 vasario 28 - 20:02
Parašyta 2010 kovo 01 - 08:33
nu tai kiek tas ilgiau? minute reikia sukti ar dvi? Ar cia kad startetis ne kaip siltam varikliui is puses pasukimo uzveda o is 2 cielu yra blogai?bedu neieskoma, o sunkiau tai reiksia ilgiau skua starteris ir sunkiau uzgriebia, bet atrodo oro nera, nebent kuras nuseda bet nepanasu, nes jai uzkuri poto kaip lele uz puses apsisukimo sukasi
Parašyta 2010 kovo 01 - 10:02
Ar pas tave yra ta dyzelio pompele? Jei yra - paeksperimentuok. Pries vesdamas papompuok pakol pompike taps jau kieta ir bandyk vesti. Dar gali po nakties tiesiog atsisukti kur kuro filtras stovi ir paziureti koks ten kuro lygis Ar sausa? Pradzioj pasibandyk tokius vaikiskus dalikelius ir ziurek Jei papompavus bus efektas tas pats tada kuro nusedima galima bus atmesti Aisku turi pastovet taip per nakti nes jei uzkurei ir po to vedi po keletos minuciu aisku kad kursis labai gerai Tiesiog mano ukiska paprasta galva taip masto.. Vat todel ir kyla itarimas del to kad paseda nes po uzkurimo vedasi jau labai gerai ir porblemu nekyla. Pasibandyk..bedu neieskoma, o sunkiau tai reiksia ilgiau skua starteris ir sunkiau uzgriebia, bet atrodo oro nera, nebent kuras nuseda bet nepanasu, nes jai uzkuri poto kaip lele uz puses apsisukimo sukasi
Šį pranešimą redagavo ~Nemesis~: 2010 kovo 01 - 10:05
Parašyta 2010 kovo 01 - 11:50
Parašyta 2010 kovo 01 - 11:52
Parašyta 2010 kovo 01 - 15:37
netoli tos pompeles, ten keiciais ne pats filtras o tik jo elementasaciu kolega pabandysiu paziureti ta pompele, o beje kur tas kuro filtras randasi variklyje?
beje ten nuo tos pompos i apacia toks permatomas eina vazdelis gal zinai kam jis ten?
Parašyta 2010 kovo 01 - 16:33
nu blemba tuomet rimtai akzkur kemsasi, arba zvakes nesildo (zvakes arba rele) arba filtras kad ir po keitimo buvo uzsales ir apsisnargliavo visas, del to nepraleidzia salerosper salcius sukdavosi starteris reikdavo kankinti apie 5 min kol padedavo griebti, o kai pastovedav ant mazesnio salcio tai griebdavo biski greiciau bet tarsi ciaudo tarsi kazkas kazko neoaduoda ir pan.
Parašyta 2010 kovo 01 - 17:07
Jo teisingai Galvoj stovejo mano paties variklis todel sunku ka man aiskinti apie 407 Taip pat teisinga pradzio praziuret paprasciausius dalykus. Patikrinti ar tikrai kaitinamos visos zvakes, tegu ir neseniai keistos. Patikrinti kuro nusedima. Patikrinti kuro filtra gal tas uzsikises galutinai, nors atsilus efekto geresnio buti neturetu. Bet bent jau tiek pradziai "prasiskambinti". Jei sitie dalykai atkrenta tada reiktu ieskoti giliau.netoli tos pompeles, ten keiciais ne pats filtras o tik jo elementasaciu kolega pabandysiu paziureti ta pompele, o beje kur tas kuro filtras randasi variklyje?
beje ten nuo tos pompos i apacia toks permatomas eina vazdelis gal zinai kam jis ten?
Parašyta 2010 kovo 01 - 18:10
Parašyta 2010 kovo 01 - 21:27
Šį pranešimą redagavo taurius: 2010 kovo 01 - 21:28
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
Parašyta 2010 kovo 02 - 08:24
ilgiau pasukti, bet ne 5 minutes kaip rase...........Šitie 100kw 2l hdi su Siemens įpurškimo sistema neturi kuro siurblio bake, todėl reikia laiko, kol jie tą slėgį pagauna.
Turėjau Citroen C5 su 3000 km ant skaitliuko su tokiu pat varikliu - prie šalčių kurėsi irgi sunkiai, reikėjo nemažai sukti - gal 20-30 sekundžių, bet užsikūrė.
O kitam tokiam pat, prie 90kkm buvo susikreipę starterio įvorės, todėl prastokai suko ir žinoma kūrėsi taip pat sunkiai.
O kaip šiaip jo trauka? Normali? Gal koks EGR pastrigęs ir išmetimo dujų perdaug varo...
Parašyta 2010 kovo 03 - 11:12
Parašyta 2010 kovo 03 - 11:29
Viskas su jais normaliai yra, pats toki turiu ir tokiu problemu nepatiriu. Prie -25 sunkiau bet uzsikuria, isitenki i kelias sekundes ir tikrai ne del mech. ar elektroniniu gedimu, o del naturalios skysciu klampumo pasikeitimo.Šitie 100kw 2l hdi su Siemens įpurškimo sistema neturi kuro siurblio bake, todėl reikia laiko, kol jie tą slėgį pagauna.
Turėjau Citroen C5 su 3000 km ant skaitliuko su tokiu pat varikliu - prie šalčių kurėsi irgi sunkiai, reikėjo nemažai sukti - gal 20-30 sekundžių, bet užsikūrė.
O kitam tokiam pat, prie 90kkm buvo susikreipę starterio įvorės, todėl prastokai suko ir žinoma kūrėsi taip pat sunkiai.
O kaip šiaip jo trauka? Normali? Gal koks EGR pastrigęs ir išmetimo dujų perdaug varo...
Parašyta 2010 kovo 31 - 20:05
narių: 0, svečių: 11, slaptų narių: 0