2.0 hdi bendros problemos
#1401
Parašyta 2010 birželio 19 - 09:22
#1402
Parašyta 2010 birželio 19 - 10:20
Teisingai, pakeisti vieną jutiklį kitu - pats lengviausias dalykas. Taip galima gerą jutiklį pakeisti kitu, bet nauju. Kas turi pinigų - gali eksperimentuotiEgr glusinamas laikinai tik tam kad variklis nesprinktu suodziais,ligi to kol liga bus isgydyta Vat del ko meta suodzius(dumina),ci jau diagnozistas,meistras turejo nustatyti Keisti..!keisti...! keisti...!? pats lengviausias budas,tik kad islaidos buna dideles
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#1403
Parašyta 2010 birželio 19 - 23:36
#1404
Parašyta 2010 birželio 20 - 15:07
#1405
Parašyta 2010 birželio 21 - 09:56
turbos valdymo voztuveliai. man tas pats. spakenas nustate beda ir irode,kad cia juose beda.Sveiki, gal kas buvot susidure, zodziu, eme ir dingo viena diena trauka, vaziuoja taip bukai, kad nemoku pasakyt, nu visiskai netraukia, gerai uzsmaugus tai lyg ir atsiranda trauka nuo 3-3.5 k apsuku, bet ir tai vangiai. gal galit patart nuo ko pradet ieskot ligos? dizelvitoj prstovejo kelias dienas, nieko neranda, kompa junge, sake klaidu nemeta.
#1406
Parašyta 2010 birželio 21 - 13:46
o tai ka, diagnostikoi jokiu klaidu nerodo,nesuprantu ,jai butu koks solenoid voztuvas ar turbo slegio daviklis tai roditu klaidamaniau dizelvita geras servisas, nes ten pastoviai masinu belekaip daug ir gan neblogai lyg surasdavo gedimus ir juos pataisydavo, bet sitos problemos nenustato gal galit pasiulyt ka nors daugiau kaune
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 birželio 21 - 13:46
#1407
Parašyta 2010 birželio 21 - 14:06
nebutinai klaida, bet realius parametrus reikia ziuretio tai ka, diagnostikoi jokiu klaidu nerodo,nesuprantu ,jai butu koks solenoid voztuvas ar turbo slegio daviklis tai roditu klaida
#1408
Parašyta 2010 birželio 21 - 14:51
#1409
Parašyta 2010 birželio 21 - 19:31
na as tau rasiau aukciau,kad reik nustatiti veikiancio varyklio buklenebutinai klaida, bet realius parametrus reikia ziureti
#1410
Parašyta 2010 birželio 22 - 16:08
#1411
Parašyta 2010 birželio 22 - 16:22
noreciau pamatyti,kiek yra tu turbos valdimo voztuvupamegink sukeist vietom turbos valdymo voztuvus. uzims ~15 min.
#1412
Parašyta 2010 birželio 22 - 16:25
EGR su turbos sukeist. jie vienodi.noreciau pamatyti,kiek yra tu turbos valdimo voztuvu
#1413
Parašyta 2010 birželio 22 - 16:30
bet galima ir kitaip pabandyti ,tereikia nuo turbo voztuvo numauti abi vakumines zarneles ir tarpusavi sujungtiEGR su turbos sukeist. jie vienodi.
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 birželio 22 - 16:33
#1414
Parašyta 2010 birželio 22 - 16:48
ir nieko neiseis. sakau man ta pati beda kuri dar buna islenda. ir jokios diagnostikos niekas nieko nerode. dar plius daug kas rekomendavo katalizatoriu issipjaut. sukeiti, jei macyja nuvaziuoji ir nusiperki is sroto (labai paprasta srote vietoj paimi pasijungi ir pamatai ar veikia). kaina srote ~50. naujus kaip tik snd buvau centre sake uz 2 vnt 330Lt.bet galima ir kitaip pabandyti ,tereikia nuo turbo voztuvo numauti abi vakumines zarneles ir tarpusavi sujungti
#1415
Parašyta 2010 birželio 22 - 17:06
kaip tai gali buti ,jai tiesiai priverstinu budu atidarysi turbinos slegi,ji turi veikti,juk tu tiesiai paduosi i turbinos membrana vakuma ,o ne per voztuvair nieko neiseis. sakau man ta pati beda kuri dar buna islenda. ir jokios diagnostikos niekas nieko nerode. dar plius daug kas rekomendavo katalizatoriu issipjaut. sukeiti, jei macyja nuvaziuoji ir nusiperki is sroto (labai paprasta srote vietoj paimi pasijungi ir pamatai ar veikia). kaina srote ~50. naujus kaip tik snd buvau centre sake uz 2 vnt 330Lt.
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 birželio 22 - 17:07
#1416
Parašyta 2010 birželio 22 - 17:16
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 birželio 22 - 17:16
#1417
Parašyta 2010 birželio 22 - 17:22
tai kam tie voztuvai tada pastatyti valdymo jei viskas veikia be ju anot paties?kaip tai gali buti ,jai tiesiai priverstinu budu atidarysi turbinos slegi,ji turi veikti,juk tu tiesiai paduosi i turbinos membrana vakuma ,o ne per voztuva
#1418
Parašyta 2010 birželio 22 - 17:28
mes susirasom ,bet nesusisnekam,aisku tie voztuvai reikalingi tam,kad kompas daves signala ji reguliuotu,tai yra atidarytu,ar uzdarytu vakuma,o jai nebeveikia jis tai patikrinti ar turbo dar veikia ,tai sujungi zarneles tarpusavija kaip ir rasiau,vakumas tose zarnelese yra pastoviai,,tie elektro voztuvai tik valdo vakuma,o negamina jitai kam tie voztuvai tada pastatyti valdymo jei viskas veikia be ju anot paties?
#1419
Parašyta 2010 birželio 22 - 17:32
kaip suprantu tada turba turetu vyniot maximumu? ir ar tai negali jai pakenkti?mes susirasom ,bet nesusisnekam,aisku tie voztuvai reikalingi tam,kad kompas daves signala ji reguliuotu,tai yra atidarytu,ar uzdarytu vakuma,o jai nebeveikia jis tai patikrinti ar turbo dar veikia ,tai sujungi zarneles tarpusavija kaip ir rasiau,vakumas tose zarnelese yra pastoviai,,tie elektro voztuvai tik valdo vakuma,o negamina ji
#1420
Parašyta 2010 birželio 22 - 17:37
Vartotojų skaito šią temą: 7
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0
-
Bing (1)