2.0 hdi bendros problemos
Gycius
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 753
-
Vieta:Raseiniai/Kaunas
-
Automobilis:Liutas 607
Parašyta 2010 liepos 27 - 11:17
o kai ji neveike tai gal vaziavo taip na pirmu begiu lyg ir trauktu uzmynus, o igrudus antra lyg sankaba buksuotu? Sukiu daug bet begejas letai. (sankaba tikrai gera) O atjungus fiske nuo tos matuokles neveikiancios ji lyg ir daugiau traukt pradetu ?
2.0 hdi bendros problemos
Mariukas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 321
-
Vieta:Panevėžys
-
Automobilis:406, HDi
Parašyta 2010 liepos 27 - 13:25
o voztuvus tuos irgi keitei kaip sakei? ar tik oro srauto matuokle?
tik oro srauta, nes pakeitus voztuvus niekas nepasikeite. paemem pakeitem matuokle ir uolia!
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.
2.0 hdi bendros problemos
Mariukas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 321
-
Vieta:Panevėžys
-
Automobilis:406, HDi
Parašyta 2010 liepos 27 - 13:28
o kai ji neveike tai gal vaziavo taip na pirmu begiu lyg ir trauktu uzmynus, o igrudus antra lyg sankaba buksuotu? Sukiu daug bet begejas letai. (sankaba tikrai gera) O atjungus fiske nuo tos matuokles neveikiancios ji lyg ir daugiau traukt pradetu ?
duodi gazo masina neina normaliai tarp 2000-3000 ir turba girdedavos tokia priblesus. imdavo eit nuo 3ooo sukiu kai jau nebereikia to torko. bent jau man taip buvo. kartais budavo gerai, bet masina neturedavo astrumo. o dabar bet kada duodi per tapke ir pasla pakatilas, begy permetei ir vel eina
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.
2.0 hdi bendros problemos
#1444
Svečias_Gutis_406_*
Svečias_Gutis_406_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2010 liepos 27 - 18:26
kas i draga?
Meti issuki?
Butu idomu paziureti kaip mano vaziuoja
2.0 hdi bendros problemos
rimas2009
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 76
-
Vieta:Alytus
-
Automobilis:Peugeot 406
Parašyta 2010 liepos 31 - 11:49
sveiki, taigi idomu kaip turi traukt 80kw 2.0hdi varikliukas, nes man kilo itarimas kad maniske nelabai nelabai turi gerai spaust iki 3000 apsuku kad kazkas pasijaustu, o i kalna tai isvis, taigi nuvariau diagnostikon, tai rado kad turbinos slegis mazas, ir dar tipo turi stovet 3 tie vostuvai turbinos, o pas mane jie tik du, nera to trecio tipo "boost pressure control valve", bet nzn cia gal toks variantas su dviem.
2.0 hdi bendros problemos
Gycius
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 753
-
Vieta:Raseiniai/Kaunas
-
Automobilis:Liutas 607
Parašyta 2010 liepos 31 - 12:22
Traukia pezas su tokiu matoru tikrai kad gerai. su saviskiu 2,0 HDI spustelejus tikrai juntamas lipimas prie sedyniu. O kadangi tavo su intercooleriu tai traukimas neprklauso nuo sukiu. Turba pradeda suktis iskart tik spusteljus . i 7% kalną, pradejus vaziuot nuo jo vidurio sumeciau pavaras iki 5 ir su 5 lipo kalnan kaip priklauso
2.0 hdi bendros problemos
mixed
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 445
-
Vieta:Klaipeda
-
Automobilis:206 1.9D
Parašyta 2010 liepos 31 - 12:40
nuo kada nuo interkulerio trauka priklauso
2.0 hdi bendros problemos
kokonas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 3.002
-
Vieta:Kaunas ir Shilute
-
Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307
Parašyta 2010 liepos 31 - 23:20
Traukia pezas su tokiu matoru tikrai kad gerai. su saviskiu 2,0 HDI spustelejus tikrai juntamas lipimas prie sedyniu. O kadangi tavo su intercooleriu tai traukimas neprklauso nuo sukiu. Turba pradeda suktis iskart tik spusteljus . i 7% kalną, pradejus vaziuot nuo jo vidurio sumeciau pavaras iki 5 ir su 5 lipo kalnan kaip priklauso
Kolega, turbina isijungia panashiai prie 2k apsuku, ir nepriklauso ar yra intercooleris ar nera
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
2.0 hdi bendros problemos
mindasas
-
-
Nuolatiniai dalyviai
-
Pranešimai: 782
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)
Parašyta 2010 rugpjūčio 01 - 08:59
Pas mane tas pats buvo,tai nuvariau diagnostika padaryti-turbinos daviklis neturejo gero kontakto,dabar gerai
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt
2.0 hdi bendros problemos
rimas2009
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 76
-
Vieta:Alytus
-
Automobilis:Peugeot 406
Parašyta 2010 rugpjūčio 01 - 12:33
o kur tas daviklis stovi, ten tie du prie kebulo kur prisukti
2.0 hdi bendros problemos
mindasas
-
-
Nuolatiniai dalyviai
-
Pranešimai: 782
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)
Parašyta 2010 rugpjūčio 01 - 13:47
Taip,prie radiatoriaus
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt
2.0 hdi bendros problemos
rimas2009
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 76
-
Vieta:Alytus
-
Automobilis:Peugeot 406
Parašyta 2010 rugpjūčio 01 - 20:25
Taip,prie radiatoriaus
taip tipo sitas ?
2.0 hdi bendros problemos
Gycius
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 753
-
Vieta:Raseiniai/Kaunas
-
Automobilis:Liutas 607
Parašyta 2010 rugpjūčio 01 - 22:58
Kolega, turbina isijungia panashiai prie 2k apsuku, ir nepriklauso ar yra intercooleris ar nera
nu tai jau tikrai kad nemanau, kad ir su audine palyginus turba kala tik virs 2,5 tukstantuku o pezas griebia pastoviai
2.0 hdi bendros problemos
#1454
Svečias_skepetukas_*
Svečias_skepetukas_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2010 rugpjūčio 02 - 08:30
Mano nuomuone, turbina pucia pastoviai, tik maximaliai pust pradeda nuo ~2000rpm. Bent pas mane p605 2.1TD turbos darbas pasijaucia nuo ~1800rpm. Ir manau kad pas visus zyzelius yra panasiai (nelyginu poros metu senumo masinas, ten nzn'au kaip).
2.0 hdi bendros problemos
Laimisxx
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 869
-
Vieta:Vilnius
-
Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999
Parašyta 2010 rugpjūčio 02 - 09:01
Bent jau pas mane švilpimas pradeda girdėtis kažkur nuo 2000 apsuku.
O jei ijungi 4 prieš kalna, tai oj kaip smagiai švilpia ir trauka tikrai jaučiasi.
2.0 hdi bendros problemos
Gycius
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 753
-
Vieta:Raseiniai/Kaunas
-
Automobilis:Liutas 607
Parašyta 2010 rugpjūčio 02 - 17:43
o ziurekit kas galetu but 1, 2, 3 ir 4 pavara (tik iki 3000) ir zibt pradeda nebetraukt, jei nespaudziant su 4 pavara (nesiekiant 3000) 5 pavar jungiant max greitis 130km/h. Duma toki nelabai juoda meta iki redlaino uzpjovus. bet ne tip jau ir stipriai. Turba svilpia gerai. Kuro filtra pakeiciau nauju nepagerejo. Arba dar kitas dalykas, stovint vietoj ant laisvos iki redlino'o 5000 sukiu kyla graziai viska biski ribotuvai matyt sudirba. Numetus gaza iki laisvu sukiu ~900 masina pradeda purtytis
po kiek laiko viskas issitaiso
vel dirba tolygiai any suggestions ?
2.0 hdi bendros problemos
kokonas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 3.002
-
Vieta:Kaunas ir Shilute
-
Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307
Parašyta 2010 rugpjūčio 03 - 12:50
nu tai jau tikrai kad nemanau, kad ir su audine palyginus turba kala tik virs 2,5 tukstantuku o pezas griebia pastoviai
kolega : Turbina ir dirba pastoviai nes ja suka ishmetamos dujos kurios pastoviai eina lauk ish variklio.
BET, turbinos realus darbas kada ji atlieka taip vadinama naudinga darba prasideda varikliui pasiekus apie 2000 apsuku. Prie mazesniu apsisukimu turbina dirba vadinamaja laisvaja(tuscia) eiga.
Plius pas VISUS common rail(hdi, pdi, jtd, dci ir panashiai) variklius yra jauciamas taip vadinamas turbo lagas kai nuspaudus gazo pedala trauka ne ish karto pasiekiama. o prie tam tikru apsisukimu.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
2.0 hdi bendros problemos
Angelasas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 76
-
Vieta:Vilnius
-
Automobilis:peugeot 406hdi (Parduotas)
Parašyta 2010 rugpjūčio 03 - 21:07
gal kas issiaiskinote del ko sugenda turbos valdymo voztuvelis?galbut tiesiog nuo senatves?o gal kas itakoja jo amziu gyvavimo?ruosiuosi pirkti nauja tai nesinori,kad numirto ne uz ilgo
Šį pranešimą redagavo Angelasas: 2010 rugpjūčio 03 - 21:07
2.0 hdi bendros problemos
Mariukas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 321
-
Vieta:Panevėžys
-
Automobilis:406, HDi
Parašyta 2010 rugpjūčio 04 - 07:47
Meti issuki?
Butu idomu paziureti kaip mano vaziuoja
pameginam kad suzinotumem
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.
2.0 hdi bendros problemos
rimas2009
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 76
-
Vieta:Alytus
-
Automobilis:Peugeot 406
Parašyta 2010 rugpjūčio 10 - 20:03
Taigi buvau pas forumieti Ramus (Ramuna) sutvarke mano pezukui netraukimo priezasti. idejo trecia voztuva kurio net nebuvo, atvede visus reikalingus vakuumus, isvale klaidas kurias mete kompas, tikrai zmogus nusimanantis siuose varikliuose ir ismanantis tai ka daro, netaip kaip kiti tipo "labai dideli meistrai".