Peršokti prie turinio


2.0 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4210

#1761 Svečias_barttux_*

Svečias_barttux_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 22 - 18:26

sveiki. pas mane buvo tokia beda. Man padejo, kai pakeiciau oro matuokle. Is pradziu as visiskai atjungiau ta oro matuokle ir trauka atsirado. :) tada suzinojau kad ja reikia keisti, ja pakeiciau ir viskas buvo gerai.
  • 0

#1762 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 sausio 22 - 18:36

sveiki. pas mane buvo tokia beda. Man padejo, kai pakeiciau oro matuokle. Is pradziu as visiskai atjungiau ta oro matuokle ir trauka atsirado. :) tada suzinojau kad ja reikia keisti, ja pakeiciau ir viskas buvo gerai.

na tu cia tik dabar atsibudai,,,jau senai tema baigta ;]
  • 0

#1763 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2011 sausio 22 - 19:28

sveiki. pas mane buvo tokia beda. Man padejo, kai pakeiciau oro matuokle. Is pradziu as visiskai atjungiau ta oro matuokle ir trauka atsirado. :) tada suzinojau kad ja reikia keisti, ja pakeiciau ir viskas buvo gerai.

Oro srauto matuoklę atjungus, kiek girdėjau, sanaudos padidėja labai žymiai, nors trauka ir atsiranda.

na tu cia tik dabar atsibudai,,,jau senai tema baigta  ;]

Nu žmogus pasisakė, tai nieko blogo. Tik tai, kad tema jau senoka. Yra naujesnių su tokiom problemom.

Šį pranešimą redagavo Aurik: 2011 sausio 22 - 19:30

  • 0

#1764 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2011 sausio 22 - 21:48

Ir aš turėjau tokią bėdą, kad važiuojant ir didinant apsukas užgesdavo variklis. Sustoji, užsiveda iškart, važiuoji ir vėl tas pats. Tas gedimas kainavo daug pinigų ir dar daugiau nervų. Vienas meistras pradėjo tikrinti nuo bako. Nieko blogo ten nerado. Tada nusprendė, kad bus kuro slėgio reguliatorius. Nupirkau nauja už 500 Lt. Pakeitė, praėjo kelios dienos ir vėl tas pats. Galvoju kito meistro reikia ieškoti. Kitas pradėjo tikrinti nuo kito galo, purkštukus sukiojo tikrino, vėl kuro slėgio reguliatorių plovė. Ir tą kiekvieną darbą į sąskaitą įrašė, nors jie ir nereikalingi buvo. Pasirodo bake esančio siurbliuko angliukus, kurie keli litai kainuoja reikėjo pakeisti. O viskas virš dviejų tūkstančių kainavo.
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#1765 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2011 sausio 22 - 21:50

tai varai atgal pas tokius dedes GRYSHAS parodai jiems gedimo priezasti ir tegul babkes grazhina.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#1766 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2011 sausio 22 - 22:06

Praeitas etapas, jau pyktis praėjo. Geriau su tokiais gryšomis neturėti reikalų iš viso, o susirasti normalius meistrus, kurie išmano reikalą. Gal ir geriausiai kai meistrai specializuojasi remontuoti tik vieną ar kelias markes mašinų. Tada geriau žino specifiką, niuansus, dalių pardavėjus, kainas ir t.t.
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#1767 diodas

diodas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 33
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 HDi 2.0 2004

Parašyta 2011 sausio 25 - 13:22

Po ilgų eksperimentų ir šiaip pasiklausymų, suradau, kad problema aukšto slėgio siurbliuke. Pastebėjau, kad įjungus degimą, pasigirsta tylus iš po kapoto garsas, kuris po kurio laiko dingsta. Kai garsas yra - auto kuriasi iš pirmo karto. Šiandien ryte junginėjau degimą gal kokius 6 kartus - garso nebuvo, todėl ir auto užsivedė tik gerai prasukus. Kiek suprantu, ten yra ir elektrinis varikliukas ir mechaninė dalis. Pradžioje elektrinis siurbliukas neprasuka ir nepompuoja kuro, kol mechaniškai aš neprasuku. Matyt mechaninė dalis prie šalčių sunkiai sukas, ar dar koks biesas. Gal yra minčių? Bandysiu dar forume paieškoti ;)
  • 0

#1768 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 sausio 25 - 19:26

Po ilgų eksperimentų ir šiaip pasiklausymų, suradau, kad problema aukšto slėgio siurbliuke. Pastebėjau, kad įjungus degimą, pasigirsta tylus iš po kapoto garsas, kuris po kurio laiko dingsta. Kai garsas yra - auto kuriasi iš pirmo karto. Šiandien ryte junginėjau degimą gal kokius 6 kartus - garso nebuvo, todėl ir auto užsivedė tik gerai prasukus. Kiek suprantu, ten yra ir elektrinis varikliukas ir mechaninė dalis. Pradžioje elektrinis siurbliukas neprasuka ir nepompuoja kuro, kol mechaniškai aš neprasuku. Matyt mechaninė dalis prie šalčių sunkiai sukas, ar dar koks biesas. Gal yra minčių? Bandysiu dar forume paieškoti ;)

kura paduoda siurbliukas bake tad garsas turetu buti kuro bake,buna kad nera bake siurbliuko tada auksto spaudimo siurblis pats pasiima kura,,na cia pagal konstrukcija,,o po kopotu garsas pasigirsta gali buti,kad kontakto nera,,gal DRV voztuvas streikuoja,tas kur sone auksto spaudimo siurblija stovi,,,bet kad del to blogai vestusi nezinau :pug:
  • 0

#1769 diodas

diodas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 33
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 HDi 2.0 2004

Parašyta 2011 sausio 27 - 14:24

Kuro bake yra siurbliukas ir su juo viskas ok - tyliai startuoja, tad jo nesigirdi. O vat iš po kapoto ir būtent iš aukšto slėgio siurbliuko pusės sklinda toks aukšto dažnio garsas. Jis trunka visada vienodai - apie 5 sekundes po kiek vieno degimo įjungimo. Paskui nustoja, net girdisi, kaip rėlė suveikia. Gal kas žino, kas ten daroma? Beje, siurbliukas yra toks: BOSCH CR/CP1SR/R65/10-16S Gal tikrai kažkas su tuo DRV vožtuvu? Kiek suprantu, jis reguliuoja kuro slėgį?

Šį pranešimą redagavo diodas: 2011 sausio 27 - 14:29

  • 0

#1770 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 sausio 28 - 12:40

Kuro bake yra siurbliukas ir su juo viskas ok - tyliai startuoja, tad jo nesigirdi. O vat iš po kapoto ir būtent iš aukšto slėgio siurbliuko pusės sklinda toks aukšto dažnio garsas. Jis trunka visada vienodai - apie 5 sekundes po kiek vieno degimo įjungimo. Paskui nustoja, net girdisi, kaip rėlė suveikia. Gal kas žino, kas ten daroma?
Beje, siurbliukas yra toks: BOSCH  CR/CP1SR/R65/10-16S

Gal tikrai kažkas su tuo DRV vožtuvu? Kiek suprantu, jis reguliuoja kuro slėgį?

gali buti kad DRV voztuvas,jis veikia kaip varikliukas atidarineja ir uzdarineja pagal poreiki,gal jis strigineja,ir uzvedant gal nevisada suveikia ,todel tas garsas ir sklinda,todel sunkiau kuriasi,pataisykit jai klystu :pug:

Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2011 sausio 28 - 12:41

  • 0

#1771 Svečias_Vadimas_*

Svečias_Vadimas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 30 - 21:32

Sveiki, gal zinot del ko gali sunkiai kurtis variklis? Zvakes, tepalus, kuro filtra pasikeiciau pries savaite -galvojau pades. Bet deja ne.. Dazniausiai masina uzsikuria tik 2 kartus pakaitinus zvakes, ir tai reikia pasukus rakteli palaikyt kelias sekundes, kol uzsikuria. Ar cia normalu HDI, ar reiketu ieskoti bedu?
  • 0

#1772 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2011 sausio 30 - 23:20

55 kartus jau buvo diskutuota apie tai, pasinaudok paieshka.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#1773 MCi555

MCi555
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 43
  • Vieta:Vln-Kns-Ukm-Utn
  • Automobilis:406

Parašyta 2011 sausio 31 - 20:45

taip tai paliginus tikrai normalu HDi, nes kitiem dar sunkiau vedasi per salcius, dar priklauso nuo tavo akumo, jai silpnas, kaip pas mane buvo 60Ah 460EN buvo, tai tekdavo maziausiai 10s zulint, taip kelis kartus su gazu kol pagriebdavo, nors tiesa, tada dar ir zvakes neveike.
  • 0

#1774 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2011 sausio 31 - 20:48

taip tai paliginus tikrai normalu HDi, nes kitiem dar sunkiau vedasi per salcius, dar priklauso nuo tavo akumo, jai silpnas, kaip pas mane buvo 60Ah 460EN buvo, tai tekdavo maziausiai 10s zulint, taip kelis kartus su gazu kol pagriebdavo, nors tiesa, tada dar ir zvakes neveike.

Jei HDI, tai ner ten ko to gazo zulint, naudos tiek pat lyg rankini smaukytum. Elektornika viska sutvarko. Belieka tik starteri zulint, jei akumas silpnas.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2011 sausio 31 - 20:48

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1775 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2011 sausio 31 - 21:06

55 kartus jau buvo diskutuota apie tai, pasinaudok paieshka.

nieko tu neieskok o vazinek nes taip ira ir bus nes tau cia ne mazas koks :beer:
  • 0

#1776 MCi555

MCi555
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 43
  • Vieta:Vln-Kns-Ukm-Utn
  • Automobilis:406

Parašyta 2011 sausio 31 - 22:02

PhanT tu klisti pas mane ne kompas valdo, o eina drolselis gazui, pas mane 99m, kai pradeda griebt tai tikrai padeda, nes be gazo iskart uzgesta, o kai gaza palaikai, tai ir neuzgesta.
  • 0

#1777 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2011 sausio 31 - 22:52

Turejau panasiu bajeriu, kurie nepriklausydavo nuo variklio temp. (kas logiska). I zemo slegio siurblio kolba pakliuvo plastmases gabaliukas (neaisku is kur ir kaip...), tas plastmases gabaliukas uztvere kelia voztuviuko atsidarinejimui (to guminio, kuris ileidzia kura atgal i kolba). Tai taip ir budavo, prisipildydavo kolba dyzelio (letai, nes voztuviukas vos praleisdavo), pavazinedavau pora min.(dyzelis baigdavosi kolboj) ir sustodavau. Per kazkoki stebukla, ardant ir ieskant problemos pamatem ta plastmasiuka :)
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1778 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2011 sausio 31 - 23:58

PhanT tu klisti pas mane ne kompas valdo, o eina drolselis gazui, pas mane 99m, kai pradeda griebt tai tikrai padeda, nes be gazo iskart uzgesta, o kai gaza palaikai, tai ir neuzgesta.

Droselis eina iki potenciometro, o toliau jau viska daro kompas.
  • 0

#1779 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2011 sausio 31 - 23:59

Sveiki,
gal zinot del ko gali sunkiai kurtis variklis? Zvakes, tepalus, kuro filtra pasikeiciau pries savaite -galvojau pades. Bet deja ne.. Dazniausiai masina uzsikuria tik 2 kartus pakaitinus zvakes, ir tai reikia pasukus rakteli palaikyt kelias sekundes, kol uzsikuria.
Ar cia normalu HDI, ar reiketu ieskoti bedu?

Pas mane kuriasi taip pat :) pakaitinu pora kartu, ir jei buna -15 ; -20 tai reikia kokias 5-7 sekundes pasukti starteri, bet užsikuria. Daug ka pakeites, bet kuriasi taip pat :)
  • 0

#1780 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2011 vasario 01 - 00:25

Ar cia normalu HDI, ar reiketu ieskoti bedu?

pabandyk iškart kurti ,nekaitines zvakiu.
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS




Vartotojų skaito šią temą: 21

narių: 0, svečių: 21, slaptų narių: 0