mafux pugas406
#81
Parašyta 2011 balandžio 06 - 08:37
#82
Parašyta 2011 balandžio 08 - 15:51
#83
Parašyta 2011 balandžio 13 - 17:16
#84
Parašyta 2011 balandžio 13 - 17:24
mh toks klausimas,Isminamas netoks, bent jau pas mane pritraukiamas, o pas Tave nuotraukoje isminamas.
Auto 97metu, 2.0 16v 97kw.
Pusasius butina nuimt. Atisisuki pusasius, issimauni sarnyrus, issileidi tepala (apacioj dezes varztas), isemi vairuotojo pusasi, 11ilga galva atsuki pakabino guolio fiksacinius varztus, is kaltuko pyst pyst per pakabinamo guolio zieda fiksacini (pats neislenda dazniausiai) ir issiimi keleivio pusasi. O tada deze. Tiesa, siulyciau alkuninio veleno rieboskli pasikeist, kuris po smagraciu gyvena - sau keiciaus nes leisti pradejo, draugas tokia pat turi masina - jam taip pat, pavadinkim liga. Nes jei veliau prades labai keiksies vel deze nuiminedamas ;) have fun
o per ta rieboksli tepalas bego is greiciu dezes? ar is variklio?
nes pasmane padreses karteris, tik nezinau is kur bega tepalas,
per 10.000km nereikejo i varikli dapilti (nors keliais mm per matuokle pakrito.. tai galbut is variklio bega.
dezes tepalo netikrinau dar
->>mafux
taip, keleivio veidrodelyje.
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 balandžio 13 - 17:25
#85
Parašyta 2011 balandžio 13 - 18:02
#86
Parašyta 2011 balandžio 13 - 18:05
taip, butent is tos vietos kur jungiasi deze prie variklio,Is variklio. Greiciu dezes tepalo labai specifinis kvapas, ant pirsto pakabines ir pauostes iskart atskirtum.
Jeigu apacioje visur apsitepalave toje vietoje kur jungiasi deze su varikliu, tai greiciausiai tas salnikas bus kaltas.
Mafux, o salnika pasikeitei?
bet kol sankaba sveika (pfu puf pfu) salniko nekeisiu nes kaip minejau - tepalo nereikia dapilinet.. bet zinosiu ka dar reikia keisti keiciant sankaba
dekui
#87
Parašyta 2011 balandžio 13 - 18:07
#88
Parašyta 2011 balandžio 13 - 20:49
#89
Parašyta 2011 balandžio 13 - 21:06
#90
Parašyta 2011 balandžio 13 - 21:10
#91
Parašyta 2011 balandžio 13 - 21:43
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 balandžio 13 - 21:43
#92
Parašyta 2011 balandžio 14 - 15:37
#93
Parašyta 2011 balandžio 14 - 15:40
borto kompas nuo temp ekrano skiriasi tik keliais dalykais,pas mane
3 ruzavi laidai pareina
1 pilkas
1rudas
1 geltonas
kokia ju paskirtuis ?
Okaip tas lAUKO TEMPERATUROS ekranas atrodo ar kaip borto ekranas ?
pagrindinis - tai kad borto kompas turi is galo dvi pailgas fyskes, o temp ekranas viena..
(+ pries saule pavarcius temp ekrana pamatysi kad nors stiklas ir didelis - bet pats displejus persisviecia ir jo dydis siekia vos 2x3cm..
o jokios pailgos fyskes nerandi? tik atskirus laidus?
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 balandžio 14 - 15:48
#94
Parašyta 2011 balandžio 14 - 15:43
#95
Parašyta 2011 balandžio 14 - 15:45
siektiek veliau galesiu nulekt iki masinos ir paziuret koki laidai (spalvos) jungiasi i temp ekrana..pailgos firkes neradau o tie laidai buvo be fiskes ( nukirpti ) kam saknys?
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 balandžio 14 - 15:46
#96
Parašyta 2011 balandžio 14 - 16:43
na gerai kai paziuresi brukstelksiektiek veliau galesiu nulekt iki masinos ir paziuret koki laidai (spalvos) jungiasi i temp ekrana..
#97
Parašyta 2011 balandžio 14 - 17:07
http://security.serv...e-foto/1111.jpg
http://security.serv...e-foto/2222.jpg
matomai laidu zymiai daugiau nei pastave, bet manau tik dalis ju yra surista su temp davikliu ir itampa.. kiti siaip atvesti jungti borto kompui (nors su musu varikliais jo pajungti neina)
pirmoje nuotraukoje pakankamai neblogai matosi laidu spalva,
tai pat pridedu schema kaip jungti borto kompa:
http://security.serv.../diagram151.jpg
jei moki rusiskai (as ne) tai gali susirasti kurie laidai reikalingi kad rodytu temp.. (ant laidu yra numeriai)
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 balandžio 14 - 17:11
#98
Parašyta 2011 balandžio 14 - 17:15
#99
Parašyta 2011 balandžio 15 - 18:06
#100
Parašyta 2011 balandžio 19 - 17:03
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0