Peršokti prie turinio


P605 2,5 td generatoriaus dirzo itempimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 183

#181 Algis17

Algis17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 112
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7 HDi 2008m.

Parašyta 2011 rugsėjo 08 - 09:51

Tai va, po ilgu kentejimu susitvarkaiu ta barskejima. Keiciau ta spyruokle (150lt) ir itempiama rolika (170lt) pas mane jis jau pavarges buvo ir dar nebuvau keites. Pakeitus ziuriu vistiek barska :doh:  Tada jau pradejau aiskintis kame reples ten. Zodziu labai svarbu to itempiamo roliko padetis. Nezinau kaip servisuose ten keicia, bet niekas neisprendzia to kiek domejausi (net Zibintas). Priejimo nera, todel manau jo dorai nieks nepastato reikiamoj padeti. O as buvau varikli nukabines nuo abieju pagalviu, apatine isvis isemiau ir nuleides iki kol atsireme ir rema, todel galejau laisvai prie jo prieit.

Net buvau pamirses kaip graziai dieba masiniukas :wub:

va va, pas mane jau 3 kartus luzo varztas, si syki issiaiskinau, kad tas itempiamas rolikas stovi MAX itemptas :wacko: ir kai bumerangas sunkiai vaiksto ir kai visai nevaiksto varztas neatlaiko spaudimo :doh:
dabar as ta rolika per puse atleidau . dabar dirzas biski pabarska ant laisvu ir kai saltas., ieskausi dabar ilgesnio varzto bumeranggui, nes isukes turiu labai trumpa ir bijau, kad gtas gali neatlaikyti. kai rasiu ir keisiu, jauciu teks bisk timptelt ta rolika :hmm: .., bet bisk uzknisa tas atpalaidavimas pagalves ir variklio :doh:

ir pas mane luzo bumerango varztas, rasai kad labai svarbu itempiamo roliko padetis, tai kokioje padetyje jis turi buti?
  • 0
Jeigu kelias veda į tikslą, tai nesvarbu jo ilgumas.

#182 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 rugsėjo 08 - 15:06

sveikinu prisijungus, tikekimes mano rekordo nesumusi., pfu pfu pfu, jau kuris laikas man varztas laiko., 4 sykio dar nera :D
pazek cia:
Posted Image

Itempejas T., jis yra netoli generatoriaus, biski auksciau nei bumerangas. kad prie jo prieiti., reikia variklio desine puse paleisti nuo pagalviu., tada tas rolikas tampa matomas.. tada jau suprasi ir pamatysi kiek jis yra itemptas ir kiek atleist galesi.
as pas save ji pastaciau taip: nei per daug itempta, nei per daug atleista., per viduri mazdaug pastaciau jo itempima. reguliavau taip, kad uzkurus silta varikli man nesidauzytu dirzelis, nes jei per laisvas jis bus jis dauzysis. bet uzkurus salta varikli jis man visada dauzydavosi, kol apsildavo. bet jau kuris laikas apie pusantro menesio, kaip nebesidauzo, matytis bumerangas uzdziuvo ta ivore jo.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#183 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 rugsėjo 10 - 11:32

algi, ties kuria vieta buvo itemptas tas rolikas reguliuojamas? foto gal gali. ziuresiu jei luzo ties ta vieta kaip mano ties viduriu dabar itempta, tai vadinas as gausiu ji dar leisti, nes ziema vel lus :doh:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#184 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 birželio 05 - 08:39

kaip jums sekasi su tais itempejais? nuo mano paskutinio posto., varztas buvo luzes dar 3 sykius (kuriu nepaviesinau forume) taigi nuo masinos turejimo jau gal 6 kartus varztas luzo. jau ant sito dalyko tvarkymo esu profas..... blyn neiskesiu ir sia savaite vietoj amortiko desiu plokste kaip pas puga su viena pailga skyle., itempsiu kazkiek nedaug ir priversiu.. p.s... is kur gauti bumerango priverzimo varzta? nes dabar paskutionius kartus kur dejau varztus jis bumerange per plonas.. turi 1 mm laisvuma jame....
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0