Jump to content


P605 2,5 td generatoriaus dirzo itempimas


  • Please log in to reply
183 replies to this topic

#141 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2011 April 12 - 19:51

Nu as panasiau, bet kazkiek kitaip isivaizduoju itempeja sita, kiek matau foto, tai 6kampis ir virsus arba tarpusavy sujungti "mirtinai, arba juda, bet tada gaunas, kad netycia galetu ishsmukt :hmm: Gal neteisingai supratau, ar 6kampis 3 sukasi ar ne ? ar tik verzle tempia ?
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#142 egidux

egidux
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Prancūzas, bet ne Peugeot... Laguna 1,8

Posted 2011 April 12 - 20:04

Būtent šešiakampis (ir prie jo privirinta aukščiau) 3 sukasi įtempiant. Tas reikalas sukinėjasi ant varžto privirinto prie veržlės, kuri "mirtinai" prisukta prie bloko. Veržlė 2 tai kontra. Tarp 3 ir 4 nesitvirtina niekaip, tik susiglaudžia plokštumomis, kurių vienoj įduba kelių mm, kitoj iškilimas kelių mm. Nenušoko niekas 4 metus, tik nulūžo apačioj varžtas privirintas prieš mėnesį (ir tai neiššoko). Išgirdau įtartiną garsą, galvojau paveržt- ir be įrankių išėmiau :rolleyes: tada privirinau varžtą ir tiek. Kaip dabar pastebėjau fotkėj truputį neatitaikiau kampo tarp 3 ir 4 detalės. Reikės truputėlį atleist varžtą ant bumerango ir pakreipt detalę 4 pagal laikrodžio rodyklę.

Edited by egidux, 2011 April 12 - 20:22.

  • 0

#143 egidux

egidux
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Prancūzas, bet ne Peugeot... Laguna 1,8

Posted 2011 April 12 - 20:16

Nu as panasiau, bet kazkiek kitaip isivaizduoju itempeja sita, kiek matau foto, tai 6kampis ir virsus arba tarpusavy sujungti "mirtinai, arba juda, bet tada gaunas, kad netycia galetu ishsmukt :hmm:
Gal neteisingai supratau, ar 6kampis 3 sukasi ar ne ?
ar tik verzle tempia ?

Kad mirtinai sujungti viską reikia tik dviejų dalykų: varžto priešingu sriegiu ir skylės su priešingu sriegiu detalėje 3 (priešingo sriegiklio). Kadangi galimybių gauti tokius įrankius/varžtus turi nekiekvienas- pateikta paprastesnė genijaus iš Išorų versija. :clap: Su tos pačios krypties sriegiais ši konstrukcija niekaip neįsitemps (nepailgės).
  • 0

#144 Svečias_meškiai_*

Svečias_meškiai_*
  • Svečiai

Posted 2011 April 12 - 20:26

as senai apie tai galvojau bet pugas su profiliuku mete pasiulima ir susimeciau ,o jau dabar nuo rytojau i gamyba .bet darysiu kaip egidux sake su priesingais sriegiai nes daug saugiau ir rimciau,uzpatentuosiu ir paleisiu serijine gamyba :P
  • 0

#145 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2011 April 12 - 20:27

klysti. Imi desinio sriegio ilga 6kampi su sriegiu viduje ir is abieju pusiu isriegi taipogi desinio sriegio (verzles. Sukant pagrindini 6kampi abi puses :viena ishsisuka, kita irgi ir atvirksciai. paimk paprasta verzle ir ishbandyk. As galvoju apie toki principa. Tik irangos reik viskam sukabint.
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#146 Svečias_meškiai_*

Svečias_meškiai_*
  • Svečiai

Posted 2011 April 12 - 20:29

as ta ir turejau galvoje ,vienas des kitas kair sriegis tik toks variantas rimciausias
  • 0

#147 egidux

egidux
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Prancūzas, bet ne Peugeot... Laguna 1,8

Posted 2011 April 12 - 20:36

Smalsu pasidarė: ar dar yra tokių, kurie važinėja su originaliom įtempėjo spyruoklėmis su amortizatoriuku? Aš gal 5 naujas buvau nusipirkęs ir visas išmečiau, tada atrodo Meharyje kažkas davė to genijaus tel nr ir baigėsi bėdos

Edited by egidux, 2011 April 12 - 20:38.

  • 0

#148 Svečias_meškiai_*

Svečias_meškiai_*
  • Svečiai

Posted 2011 April 12 - 20:40

tai as ir esu su spyruokle,bet dabar jau nafik atsibodo jas bekeist kas metai po nauja
  • 0

#149 egidux

egidux
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Prancūzas, bet ne Peugeot... Laguna 1,8

Posted 2011 April 12 - 20:43

klysti.
Imi desinio sriegio ilga 6kampi su sriegiu viduje ir is abieju pusiu isriegi taipogi desinio sriegio (verzles.
Sukant pagrindini 6kampi abi puses :viena ishsisuka, kita irgi ir atvirksciai.
paimk paprasta verzle ir ishbandyk.
As galvoju apie toki principa.
Tik irangos reik viskam sukabint.

aš kaip "naujokas" ir iš viso neturintis nieko bendro su mechanika gal nesiginčysiu :doh: tu paprasčiausiai pabandyk :ax: su vienos krypties sriegiais be šansų- kažkurioje gandyje vistiek turės būt arba kairinis sriegis, arba paprasčiausiai tik į skylę be sriegio įkištas varžtas

Edited by egidux, 2011 April 12 - 20:54.

  • 0

#150 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2011 April 12 - 21:14

Ai, vnzdz, susiparinau jau galutinai... Sloga daro savo :doh: Ant "sviezios" galvos pamastysiu ka nors. Sorry uz tai, ka suveliau :shy:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#151 egidux

egidux
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Prancūzas, bet ne Peugeot... Laguna 1,8

Posted 2011 April 12 - 21:36

Norintiems pagalvoti apie patikimesnį įtempėją su kairiniu ir dešininiu sriegiu, praverstu pamąstyti apie tokią detalę skirtą lyno ar troso įtempimui (naudojama tarp namų, stulpų, ant mano chatos nuo kitos chatos ant tokio troso Mikrovisata buvo prikabinus kabelį). Ta detalė turi ir kairinį ir dešininį sriegius, tik klausimas ar tilps ji ten kur aš galvoju, kad ją galima būtų įkišti :ax:
  • 0

#152 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2011 April 12 - 22:25

Norintiems pagalvoti apie patikimesnį įtempėją su kairiniu ir dešininiu sriegiu, praverstu pamąstyti apie tokią detalę skirtą lyno ar troso įtempimui (naudojama tarp namų, stulpų, ant mano chatos nuo kitos chatos ant tokio troso Mikrovisata buvo prikabinus kabelį). Ta detalė turi ir kairinį ir dešininį sriegius, tik klausimas ar tilps ji ten kur aš galvoju, kad ją galima būtų įkišti :ax:

Galima patrumpint "kaika" :D :blush: reiks paziuret kokiose SSS :ax:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#153 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2011 April 13 - 07:48

Smalsu pasidarė: ar dar yra tokių, kurie važinėja su originaliom įtempėjo spyruoklėmis su amortizatoriuku? Aš gal 5 naujas buvau nusipirkęs ir visas išmečiau, tada atrodo Meharyje kažkas davė to genijaus tel nr ir baigėsi bėdos

as dar ant spyruokles. buvau pakeites bumeranga ir prasidejo galvos skausmai. isbandziau daug ka, tvirtinau spyruokles vijas, kad maziau judetu, gaminau, bene du kartus itvarus, po paskutinio itvaro, suluzinejo varztai srieggiuose kazko :hmm: .. tada pas pazystama tekintoja, idejau savo senaji bumeranga kuris yra su bronzine ivore vietoj guoliuko, jau zadejom ggaminti itempeja, kaip pugas sako. viska surinkom, ant pabandymo dar su ta pacia spyruokle, uzkurem ir nustebom, viskas amortizuoja, ir dirzas eina lygiai graziai, o tu daryk ka nori, gazuok, minkyk, vistiek tylu :clap:
tai dabar ir vazinesiu toliau taip. nemanau, kad barsket prades, ta ivore biski sustangrina bumeranga, sugeria amortizacija, ir dirzeliui neleidzia isisiubuot.. nezinau, as manau savo beda issprendziau su siuo galvos skausmu. tiesa, ivore jau buvo pagaminta pries mane, jau kai pirkau masina ji jau buvo. tik sia ziema buvo luzes varztas, kaip veliau paaiskejo del uzpuvusios tos pacios ivores, kuri visai nebejudejo.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#154 egidux

egidux
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Prancūzas, bet ne Peugeot... Laguna 1,8

Posted 2011 April 13 - 12:19

as dar ant spyruokles. buvau pakeites bumeranga ir prasidejo galvos skausmai. isbandziau daug ka, tvirtinau spyruokles vijas, kad maziau judetu, gaminau, bene du kartus itvarus, po paskutinio itvaro, suluzinejo varztai srieggiuose kazko :hmm: .. tada pas pazystama tekintoja, idejau savo senaji bumeranga kuris yra su bronzine ivore vietoj guoliuko, jau zadejom ggaminti itempeja, kaip pugas sako. viska surinkom, ant pabandymo dar su ta pacia spyruokle, uzkurem ir nustebom, viskas amortizuoja, ir dirzas eina lygiai graziai, o tu daryk ka nori, gazuok, minkyk, vistiek tylu :clap:
tai dabar ir vazinesiu toliau taip. nemanau, kad barsket prades, ta ivore biski sustangrina bumeranga, sugeria amortizacija, ir dirzeliui neleidzia isisiubuot.. nezinau, as manau savo beda issprendziau su siuo galvos skausmu. tiesa, ivore jau buvo pagaminta pries mane, jau kai pirkau masina ji jau buvo. tik sia ziema buvo luzes varztas, kaip veliau paaiskejo del uzpuvusios tos pacios ivores, kuri visai nebejudejo.

Dėl šitos problemos akivaizdu, kad spyruoklė-amortizatoriukas silpnokas šioje vietoje. Kadangi daugelyje senų auto automatinių įtempėjų nėra, tai turbūt mechaninis įtempėjas šitame modelyje pats tas. Tinkamai įtempus mechaninį bumerangas neturi kur atsilenkt ir diržas eina lygiai, jei automatinis- per silpna spyruoklė susispaudžia kažkiek, diržas atsilaisvina ir "plasnoja". Keistoka, kad prancūzai mokantys sukurti dar ne tokių "čiūdų" nesumąstė pakeist šitą probleminę spyruoklę į kažką mechaniniu būdu įtempiamo, bet atšaukė dalį P605 2,5 td (gal netiksli mano info apie atšaukimą?! :wh: Bet kažkur tai girdėjau) Tai tiek pamąstymų :ax:
  • 0

#155 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2011 April 13 - 16:09

Ta spyruokle pati yra nejkalta :ax: O kaltaskompensatorius viduje. kokia jo sandara dar nzn, reiks pasidomet, turiu viena "leva", reiks isrinkt, apziuret ji, kas ten jame visgi genda. Isivaizduoju viduje kazkoki amortizatoriu, ir matyt pamazeja skyscio ar kas ir vuolia, turim "BILDUKA" :doh:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#156 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2011 April 13 - 16:24

bet tada idomiausia kodel man varztai luzineja, kai jis negauna kur kompensuot . matomai yra siame modelyje kazkokia skleidziama vibracija, galbut del viso dirzelio isdestymo esanti vibracija, kuria reikia kur ''iskompensuot''
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#157 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2011 April 13 - 16:57

Nu bandysiu per iseigines pasieshkot, kur nukisau as ji, jei rasiu, pabandysiu parankiot ir duot vaizdo, kas prie ko :ax:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#158 egidux

egidux
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Prancūzas, bet ne Peugeot... Laguna 1,8

Posted 2011 April 13 - 17:54

bet tada idomiausia kodel man varztai luzineja, kai jis negauna kur kompensuot . matomai yra siame modelyje kazkokia skleidziama vibracija, galbut del viso dirzelio isdestymo esanti vibracija, kuria reikia kur ''iskompensuot''

Tai o iš kur ta vibracija?! Nusiimi ratą, posparnius, užkuri variklį, žiūri. Matai, kad tarp variklio ir kondicionieriaus škyvų plasnoja diržas. Prasideda loginis mąstymas: kodėl plasnoja?- todėl, kad visada arba momentais per laisvas. Žiūrim toliau: šokinėja bumerangas- kodėl? Jį gi turi laikyt spyruoklė- amortikas. Jei šokinėja vadinasi susispaudinėja spyruoklė. Vadinasi per minkšta. Kietesnė gal neleistų šokinėt, arba šokinėtų bumerangas mažesne amplitude, ko pasekoje nelaužytų (arba labai retai laužytų) varžtų, ar nenumestų diržo. Ką šiuo atveju veikia amortizatoriukas visiškai neįdomu. Gi kažkieno šiam forume užsidėti įtvarai iš profilio paprasčiausiai blokuoja spyruoklės-amortiko darbą ir užfiksuoja jį kažkurioje padėtyje be galimybės pareguliuot įtempimą. O jau profilio uždėjimas jaučiu kančia. Pas mane įdėtas mechaninis įtempėjas (reklama), bent jau užsideda lengvai ir reguliuojasi :P Kadangi metalo gabalas, o ne spyruoklė, vadinasi nesusispaudžia, neleidžia bumerangui paeit ir atpalaiduot diržo ir jam plasnoti. Visus netolygumus nori nenori sugeria diržas, dalį jų perduodamas kitiems škyvams, per kuriuos jis eina.
Per daug įtemptas diržas anksčiau ar vėliau nutrūksta ir neigiamai veikia visų agregatų guolius, per kurių škyvus sukasi! Todėl nepersistenkit įtempdami :)
Kas mėgsta ginčytis- go on!
  • 0

#159 egidux

egidux
  • Forumo naujokai
  • posts 22
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Prancūzas, bet ne Peugeot... Laguna 1,8

Posted 2011 April 13 - 20:13

Įtartina tyla :hmm: Turbūt daugelis sulindo į garažus ir pluša, konstruoja įtempėjus :hmm: Darbas žmogų puošia :wh: Kai baigsit- pasigirkit kas gavosi :clap: :beer: Tiems, kurie bijo dėl to, kad 3 ir 4 detalės tarpusavyje nesitvirtina ir gali išsprūsti (žr. kokiais 20 postų aukščiau), galiu nuraminti, kad diržas įsitempia tiek, kad tas įtempėjas nešokinėja (gal vos vibruoja) tinkamai įtempus. Net jei ir nebūtų 3 ir 4 detalėje kelių mm įdubimo ir iškilimo- sunkiai išsprūstų, nebent tuo atveju, jei atsileistų varžtas laikantis detalę 1 į bloką, arba varžtas laikantis detalę 4 į bumerangą. Tie varžtai tas detales "mirtinai" prisuka atitinkamu kampu, kuris po to nekinta, jei varžtai neatsileidžia. Atradimas ne mano, bet jaučiu reiks patentuot :shy:
  • 0

#160 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2011 April 13 - 21:19

Tyla matyt nuo skaitimo tokiu ilgu postu :ax: :wh: :P Pradekim no profilio - uzdejau as, ir uzdeti kurkas lengviau, ir greiciau nei manai. O jo drabas toks pats kaip tavo itempejo, isitempi dirza ir uztvirtini, ner ko cia kankintis kaip isivaizduoji. na ebent yra ziauriai sunku skyle tinkamai pragrezt :ax: Itempejas tavo geras, nieks nesko nieko blogo, tik tarkim (tik tarkim) vazineji atsiputes, pamirses visai, kad reik karts nuo karto ziuret, dirzas laisvasnezinia, sokines ar ne, kai laisvas (teoriskai turetu cyypt ikyriai) bet ... atsilaisvina dirzasir per ta laisvuma isprusta ir nulauzia tavo ilindusi galiuka (itempejo jei ka :blush: ) Tai teks perdarinet pernauja. visgi geresnisver. su abipusiu sriegiu. :good: Teks bandytis daryt :good:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users