Peršokti prie turinio


P605 2,5 td generatoriaus dirzo itempimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 183

#21 Svečias_guolis_*

Svečias_guolis_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 22:57

apie pora savaiciu pirmas dienas kazkaip sucipciodavo kai salta varikli uzvedi o dabar visai nesigirdi nors rytoi ryte specialiai uuzsivedes islysiu i lauka pasiklausyt :D
  • 0

#22 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 23:04

Lauksiu ziniu. Bet as rimtai, jei jau pasitesins tai nupirkciau tavo padaryta itempeja :beer:
  • 0

#23 Svečias_guolis_*

Svečias_guolis_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 lapkričio 24 - 22:02

matai pats ytempejas dar nera viskas juk daug reiksmes turi dirzo kokybe (kad ir naujas bet kitaiskas pvz) seip pati itempimo jega o jai masina XM tai dar hidraulikos siurblys duoda daug kriuvio dirzui ;)
  • 0

#24 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2009 lapkričio 24 - 22:25

Matai, kol buvo senas viskas buvo gerai, bet pradejo dirza pjaut tai teko nauju keist, o paskui ir prasidejo tie barskejimai :wacko:
  • 0

#25 Svečias_meškiai_*

Svečias_meškiai_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 kovo 11 - 09:31

vienu žodziu kaip ir košmarelis ,dirzas maskatuojasi kaip pašeles,gal kas apie itempejus kokios info turit;kaipturi viskas veikt ir t.t.?
  • 0

#26 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2010 kovo 11 - 10:15

daug buvo kalbeta apie tai, kad jau nebeverta daryt naujos diskusijos.. Paieskok forume. R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#27 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 gegužės 10 - 21:55

Nugi - radau sena tema, bet archyvas :doh:
Yra taip - maskatuojas "G" itempejas.
O buvo taip - bevaziuojant uzklynijo G guolis ir sudarke dirza - nupirktas naujas, kitas itempejas (nenaujas, bet guolis lyg ir geras, viska surinke, girdisi keistas garsas, ogi ziu - "G" guolis ant laisvu kaip paseles, koki 1 cm maskatuojas. duodi gazo iki 1000 a/m viskas chiki.
ANY ideas ? :hmm:
Posted Image
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#28 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 gegužės 11 - 14:09

Taigi, kai nesulaukiau, pagelbos :ax: teko aiskintis paciam ir sprendimas rastas
IKI
VIDEO # 1
PO
Video # 2

Sprendimas :
kadangi iki guolio itempimo buvo viskas chiki, tai nuo jo ir pradejau, o keistas visas kompl. Taigi pakeitus spyruokle visas drebulys dingo :good:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#29 Svečias_meškiai_*

Svečias_meškiai_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gegužės 11 - 19:00

tai tu keitei tik spyruokle-amortizatoriu,ir viskas pradingo? :hmm:
  • 0

#30 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 gegužės 11 - 19:18

teisingai, tik ja pakeiciau ir viskas CHIKI :lyzht:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#31 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2010 gegužės 13 - 18:59

O kur pirkai ir kiek mokejai? Sekmadieni zadu skrosti, nes nelaiko jau nervai tas barskejimas
  • 0

#32 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 gegužės 13 - 19:35

Spyruokles nepirkau, gavau palikima kartu su guoliu, kai pirkau, tai ja ir teko keist - pastaciau senaja.
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#33 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2010 gegužės 25 - 19:09

Tai va, po ilgu kentejimu susitvarkaiu ta barskejima. Keiciau ta spyruokle (150lt) ir itempiama rolika (170lt) pas mane jis jau pavarges buvo ir dar nebuvau keites. Pakeitus ziuriu vistiek barska :doh: Tada jau pradejau aiskintis kame reples ten. Zodziu labai svarbu to itempiamo roliko padetis. Nezinau kaip servisuose ten keicia, bet niekas neisprendzia to kiek domejausi (net Zibintas). Priejimo nera, todel manau jo dorai nieks nepastato reikiamoj padeti. O as buvau varikli nukabines nuo abieju pagalviu, apatine isvis isemiau ir nuleides iki kol atsireme ir rema, todel galejau laisvai prie jo prieit. Net buvau pamirses kaip graziai dieba masiniukas :wub:
  • 0

#34 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 gegužės 25 - 19:16

Tai nieko nesupratau - patikslink savo minti - "Zodziu labai svarbu to itempiamo roliko padetis" "bumerangas" prisisuka mirtinai, guolis irgi, lygiai kaip ir spyruokle prie bumerango. Tai prasom biski placiau apie ta padeti ..... :wh:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#35 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2010 gegužės 25 - 19:35

nesenai keiciau gen. dirza 2.1td ,tai po pakeitimo pradejo barsket kaip pas mano buvusi2.5 td :o , tai nuvaziavau atgal, pareguliavo itempiama rolika, tas kuris be kojeles ir be spyruokles, ir praejo. cia toi schemoi G pazymetas. taip,kad roliko padetis svarbu
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#36 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 gegužės 25 - 19:51

Tai G ir stovi ant bumerango, kuri tempia spyruokle, o pati guoli tu nepareguliuosi, nes tvirtinamas ne ekscentriku, o tiesiog prisukamas. Gal kas pasidalins tada info - kaip ji pareguliuot ? :hmm:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#37 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2010 gegužės 25 - 20:01

maciau,kad su zvaigzdiniu sesiakampiu pareguliavo, pries tai pati guoli atleido su kitu raktu, vienu momentu 2 raktus buvo ibedes, gerai nesuziurejau :unsure: man pati guoli taip pareguliavo, itempejo neliete. gal pas 2.5 kitaip?

Šį pranešimą redagavo linelis: 2010 gegužės 25 - 20:02

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#38 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 gegužės 25 - 20:06

gal pas 2.5 kitaip?

Tikrai taip !
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#39 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2010 gegužės 25 - 20:07

Tas rolikas, kuriuo tempi dirza, "bumerangu" kiek suprantu tu vadini ji. Tai su juo ir reik beveik maksimaliai itemt (maksimaliai neis, nes tada dirzas lies spyruokle). Kas ten blogiausia tai to roliko varztas, sesiakampio ar zvaigzdutes (ismalta pas mane buvo) galva. Jo neina normaliai iverzt, nes/turbut/greiciausiai tu jo galva nusuksi. Tai as ji lauk meciau, o paimiau normalu varzta, su normaliai galva. Ten gal butu buve geriau idet kokia ivorike dar, nes normali galva nelenda i ta skyle, bet neturejau su savim, o i miesta del to nevaziavau. Sakau, geriausia varikli pasileist, tada priejimas yra ir gali viska normaliai padaryt, o jei ne, ten tik pirstus uzkisus ir trumpa sesiakampio galvute tu tikrai jo nepriversi (itariu servisuose taip ir daro del laiko stokos ar tnenoro ilgiau krapstytis. O uzvedus masina nuo vibracijos jis atsileis ir vel barskes, nes tas"bumerangas" vel atsistos kaip dirzas nores, o dirzas ji atleis tikrai.... Pas mane taip ir buvo pries ardyma. Su rankoma ta varzta atsukau, buvau nustebes, bet iskart nesupratau...

Šį pranešimą redagavo marco: 2010 gegužės 25 - 20:09

  • 0

#40 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 gegužės 25 - 20:14

Nu cia tai klysti. Turedamas tinkamus irankius - NIEKO LEIST NEREIKIA, jokiu padusku atsukinet ir t.t. visas bumerangas atsukamas berots su 45 zvaigzde, o pats guolis su 40. Bent pas mane viskas stovi vietose, prisukta "mirtinai" ir vistik kol buvo nekokia spyruokle, buvo vibracija, bet kai pastaciau kita spyruokle, tai viskas stojo i vietas. Bet kazko paskutiniu metu ar atrodo ar istiesu (dar netikrinau) lyg ir vel atsiranda. Tai galvojau kazkas ipatingo bus papasakota... :shy:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0