vairo stiprintuvio skystis putoja
#21
Parašyta 2011 kovo 17 - 07:08
#22
Parašyta 2011 kovo 17 - 07:39
nereik jokios irangos vairos stiprintuvui nuorint, net jokiu zharnu maustyt nereik. Uzhkurus mashina kelis kartus iki galiniu padechiu vaira tik pasukiot.. ir patikrint lygi po to.Sakykim tavo tiesa,o kaip su ausinimo sistema,ten irgi yra siurblys,varineja,bet oro kamsciu tai pasitaiko.Kai norejau pakeisti stiprintuvo skysti,nuvariau i viena servisa,tai neapsieme,sako varyk kur iranga turi,kad normaliai padarytu,o juk galejo griztama slanga nusukti,pasukinti vaira,isvaryti ta skysti,bet..na nezinau,nezinau
#23
Parašyta 2011 kovo 17 - 11:17
#24
Parašyta 2011 kovo 17 - 11:44
bega putu pavidaluo Jei skystis jau net per bakelio alsuokli bega tai vadiasi irgi truksta?
#25
Parašyta 2011 kovo 17 - 11:46
tavo meistrai matyt zino tiktai apie siurbliu kurie stovi 100 silkese ir daugiau nieko.zinovui:gal dar ir stabdziai pas 407 patys nusiorina?prisiklausiau rimtu koloneliu meistru kiek atvaziuoja patys keite skysti,palike oro ir suede siurbli.
Nes cia ziuriu kai kas net 407 vairo stiprintuvo siurbluje ir dirzelio cypima atranda
#26
Parašyta 2011 kovo 17 - 13:09
#27
Parašyta 2011 spalio 08 - 15:11
#28
Parašyta 2012 vasario 02 - 13:03
Mano (2.0 hdi 100 kW automatas) tokia pati problema buvo - kai reikėdavo sukti vairą į kairę, tai labai jau sunkiai sukosi, kai prieš posukį pristabdydavau, eidavo pasukti lengviau. Skystis taip pat buvo kažkos putotas. Tai paprašiau meistriuko kai keitė žvakes, tas dapylė skysčio ir kol kas dabar problemos nėra. O jau mane buvo išgąsdinę, kad reikės keist vairo stiprintuvą, nes tipo jis eina velniop.Nu ir as prisidesiu prie diskusijos, atnaujinsiu tema.
Man vairas pradejo strigti sukant i kaire ir spaudziant gaza. Jeigu suku stovint vietoje tai viskas normaliai. Bet jeigu posukyje ir dar gazuojant tai ir stringa rupuze....
Šį pranešimą redagavo Prapuolusi5: 2012 vasario 02 - 13:03
#29
Parašyta 2013 vasario 04 - 13:32
#30
Parašyta 2017 sausio 20 - 20:03
Gal ir paveluotai prisijungiu, bet turejau sia beda ir as, tad pasidalinsiu gal kam pades Kai kurie sake tepalas netinka turi kita kazkoki dexter pilti ir t.t Nereikia tepalokeisti i mandresni, esme tokia pirmiause reikia nu orinti, o nu orinimas vyksta taip pripilam daugiau nei max vairo stiprintuvams skirto tepalo ir sukam vaira i viena puse ir palaikom iki 5 sek bei matosi pro atidaryta kapota kaip pradeda putos virsti per siurblio vamzdeli kai tik virsta atleidi vaira ir suki i kita puse vel palaikai kol putos sukyla i virsu ir taip 2 -3 kartus padarai ir uzgesini motora ir dapili tepalo dar iki kaklelio virsaus tiek kad iki virsaus liktu apie 2 cm be tepalo ir uzsuki dangteli kita ryta bus nudede ir jai truks depili kiek reikia bet neturetu trukti ir viskas. O jai visvien neiseina ir putoja tai teks siurbli vesti restauruoti, o restauravimas Vilniuje servise kainuoja 53 €. sekmes
#31
Parašyta 2017 sausio 30 - 05:13
Kai Dexterį pila, tai nei nuorinimas, nei siurblio restauravimas nepadeda.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#32
Parašyta 2017 vasario 08 - 14:59
o tai kokios markes reikia pilt ar gamintojo. pezo 407.
Skaites, kad Total Fluide DA
#33
Parašyta 2017 vasario 10 - 02:28
Skaites, kad Total Fluide DA
Arba LDS
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#34
Parašyta 2017 kovo 02 - 21:48
As pyliau toki sintetini LDS imetu foto jai kam idomu : http://www28.zippysh...Z7exy/file.html
Šeip 407 turi buti pilna sintetika.
Šį pranešimą redagavo Darius1000: 2017 kovo 02 - 21:50
#35
Parašyta 2017 kovo 03 - 00:06
O dievai...Eurol į hidrauliką...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#36
Parašyta 2017 kovo 03 - 08:48
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#37
Parašyta 2017 kovo 03 - 22:36
Nematau nieko tragisko uztat puikiai veikia, jai nepatinka pilkit ka norit...
#38
Parašyta 2017 kovo 04 - 11:46
Mes pilam tai, ką siūlo gamintojas. Kaina beje tokia pati arba geresnė.
Būtent tu, o ne mes, supylei tai, ką nori
Viskas gerai, tipo, nes skirtas tipo būtent Citroen.
Eurol LHM irgi gamina, tai jo spalva netgi nepataikyta... O PSA dėžėms skirtą Eurol tepalą supylęs, per 4000km suknisau dėžę.
Į variklį kokiam senam tripakui nesiparinu tokį supilti, nes variklinę alyvą jie moka pagaminti, bet visi specializuoti tepalai yra kopija nuo originalo, o originalas yra Total. Tai prasmė pirkti prastai nukopijuotą pigieną ta pačia kaina, kaip originalus gamintojo skystis. Aš jos nematau
http://www.7dalys.lt...s-fluid-1l.html
http://www.7dalys.lt...-fluide-1l.html
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 kovo 04 - 11:50
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#39
Parašyta 2017 kovo 04 - 12:28
Seip tai jo totalas gal ir geriau butu cia pagal gamintoja. As i motora supyles esu TOTAL tepalus tai liuks, i deze pavaru nelindau. O del Vairo skyscio tai kadangi man reikejo restauruoti vairo siurbliuka nes viskas bego per propke ir pezo centre pasake reik butinai restauruoti nes ant ziemos nebepavaziuosi tai dave rekvizitus Vilniuje kur restauruoja tai jie man greitai sutvarke ir pasake pili tik sintetine vairo alyva pagal kazkoki koda lyg 62.. ir keli nuliai bet nebepamenu kokie tie skaiciai triksliai, o kadangi greitai reikejo nuvariau pas pazystame kuris turi savo auto dalys parde, pasakiau jam pagal koda sako tik siuos tematau nes prancuziskiem skirti yra pezo ir citroen aisku totalas gal ir geriau butu buve nieko nesakau, bet tokiu neturejo seip, bet sako ir sie geri, gal firma ir prastesne bet kazinau viskas ok po kolkas
Esme cia tokia parasiau del to, kad buna zmoniu kurie nezino ar nesusidure kaip kas, tai bent kazkokia info, o del tepalu kiekvienas pasirenka pagal save jai nepataiko moka antra karta As ir db turiu pirma karta prancuza daug ko teko issiaiskint, o seniau vairavau vokiska daug kas skirias cia
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0