Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 508


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3535

#2541 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2019 vasario 11 - 13:25

Kartais žmonės ant savęs dirbantys daugiau raukia nei tie oficialai. Toks pavyzdys, bendradarbis nuvarė į Krasta savo BMW, benzas, degė check ir važiuojant "jodavo", tai ten jiems smegenų naudoti praktiškai nereikia, pagal algoritmus dirba, pradėjo vos ne grandines kaltinti, alia reguliuoti. Rezultate nepadėjo. Daviau motoristo kontaktus, nuvarė, paaiškėjo viso labo lambda zondas, ir dar, nesuprantu tų, kurie už diagnostiką lupa papildomus pinigus, taip manau neturi būti, tai tik įrankis gedimo paieškai, arba jei jau lupa, tai tegul geriau neįvardintų kaip atskiro darbo.

Pats nuvažiavau į Citroen atstovybę dėl pašalinių garsų, pasikėlė kapotą, oooooiii čia tau važiuoklės siurblys į pabaigą, vargsta, mes "žinom", tu "nesupranti". Kitoj kontoroj paaiškėjo generatoriaus diržo įtempėjas.

Taip, kad nėra jie ten visa ko dievai tie oficialai :)


Nu matai pagal kai kuriuos zmones jie i juos su baime ziuri, o as tame nematau irgi baimes man dar jie geresni yra nei oficial, aisku ne visi jie geri, bet kai zinai pas ka varyt tai ramus ir buni 😁
p.s. cia vel uzvele tokia beprasme diskusija: centras ar garaziukas, brangiau ar pigiau, patikima ar nepatikima
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#2542 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 vasario 11 - 13:56

Nu matai pagal kai kuriuos zmones jie i juos su baime ziuri, o as tame nematau irgi baimes man dar jie geresni yra nei oficial, aisku ne visi jie geri, bet kai zinai pas ka varyt tai ramus ir buni 😁
p.s. cia vel uzvele tokia beprasme diskusija: centras ar garaziukas, brangiau ar pigiau, patikima ar nepatikima

Būtent, varai pas užsirekomendavusius meistrus, pagal rekomendacijas, jie dažnai sau markės nesigadina, neturi tokios prabangos, jei žino, kad nepadarys, visai nesiima.

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2019 vasario 11 - 14:00

  • 0

#2543 Corde

Corde
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 194
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:2 x Peugeot 607

Parašyta 2019 vasario 11 - 14:03

Jeigu naudota masina perkant yra paniska baime, kad teks keisti dirzus ir moketi pinigus uz toki aptarnavima, tai patarimas tos masinos isvis nepirkt, sutaupysit ir laiko ir nervu ir pinigu... :) O cia tarp diskusiju apie meistrus labai greit ir "nusivoliojo" i pagriovi zmogaus prasymas gaut adekvaciu patarimu apie ji dominanti auto...


  • 0

#2544 Neoleo

Neoleo
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2019 vasario 11 - 16:00

Jeigu naudota masina perkant yra paniska baime, kad teks keisti dirzus ir moketi pinigus uz toki aptarnavima, tai patarimas tos masinos isvis nepirkt, sutaupysit ir laiko ir nervu ir pinigu... :) O cia tarp diskusiju apie meistrus labai greit ir "nusivoliojo" i pagriovi zmogaus prasymas gaut adekvaciu patarimu apie ji dominanti auto...


Aciū! :))))
  • 0

#2545 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2019 vasario 11 - 19:02

https://m.autoplius....list=59&first=1
2011 metu feisliftas. 😁
  • 0

#2546 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.395
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2019 vasario 11 - 19:41

Sakoma,kad nuvarytus arklius nusauna, o nuvarytas auto lietuviai superka :D


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#2547 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2019 vasario 11 - 20:44

Nu o ka daryti kai nori arkli tureti? Kakaja zhizn takaja i mashina.
Del RU nesikabinekit 😁

Šį pranešimą redagavo stasietis: 2019 vasario 11 - 20:44

  • 0

#2548 zenius

zenius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 365
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:niera

Parašyta 2019 vasario 11 - 21:48

Bet tai kažkas sudėjo visa priekį idomiai
  • 0

#2549 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.091
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2019 vasario 12 - 03:53

Nieko nuostabaus jei dauzta buvo ir visa prieki pirkt reikejo tai atsinaujint galima pinigo turint i sviezesni prieki.Jei viskas aisku tinka su tvirtinimais ten.
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#2550 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 vasario 12 - 11:40

Vienas dalykas yra toks, kad pas dylerį tikriausiai dės originalų komplektą. Tai jis, teisingai sudėtas naujam varikliui, tą kilometražą ir laiko (arba bent jau turi laikyt, yra buvę kilometražo realiomis sąlygomis apsišovimų ir "recall'ų"(atšaukimų) ).

Antras dalykas, jei mašinai reikalingas įtempimo matuoklis, tai dyleris jį turi arba turėtų turėti, o garažiukas dažniausiai neturi ir stato pagal patikrinimo pirštais, kiek pasispaudžia arba susisuka, metodą. Tas metodas buvo naudojamas seniau ir netgi antro golfo benzo diržų keitimo instrukcijoje tai yra oficialus diržo įtempimo patikrinimo metodas, bet dabar visiem varikliam tempiasi skirtingai pagal diržo ir agregatų savybės, tai gaunasi labai iš akies. Teisingas įtempimas stipriai prailgina ir kilometražą ir šansą peršokti ar nutrūkti išvis nuvažiavus labai nedaug.

 

Ant kitos rankos (on the other hand, kaip dabar populiaru), tie dyleriai dažnai to įrankio turbūt neturi arba juo nesinaudoja, arba išvis nesinaudoja jokiais įrankiais, jei mašina nebe garantinė. Esu ne vieną diržą keitęs, kur aiškiai keista pas dylerį, nes dėtas originalus komplektas, nekeista pompa (dyleris PSA NIEKADA nekeičia pompos, nes taip parašyta instrukcijoj - tikrinti, ir pakeisti, jei blogos būklės) ir dar serviso knygelė arba įrašai duombazėje tai patvirtina, o randi pakeista be kaiščių tiesiog pasižymint kokiu baltuku ar markeriu, ir netgi tiems varikliams, kur būtina kaiščiuoti dėl paslankių skriemuliukų be šponkių arba su praplatinta kaiščiaviete (pareguliavimui galutiniam). Sakytum tą markerį būtų naudoję dvigubam patikrinimui, kaip ir mes patys dažnai darom dirbdami su visokiais 3,0HDi, kur sugadinęs liptum į tokią gilią mėšlo duobę, kad net dangus nebesimatytų, ir būtų viskas ok, bet NE, nes būna nepataikyta padėtis per kokią pusę danties. O HDI su nepataikytu puse danties normaliai kuriasi ir važiuoja dažniausiai, ir sąnaudos būna ok, ir trauka pusė velnio. Atstatai kaip priklauso, šiek tiek dar lengviau vedasi, šiek tiek dar geriau traukia, o labiausiai pastebimas tylesnis darbas. Na bet aišku, dalis dažniausiai dedam ne OE PSA. Jei klientas pageidauja, aišku galima ir tokias dėti, esu vieną kartą seniai netgi dėjęs dėl kainos, kai Plikis pasiūlė iš kažkur gavęs 2,2HDi seno originalių komplektų konkurencinga kaina (brangiau už visokius pakaitalinius, bet tikrai gera kaina), bet šiaip dažniausiai norisi ir žmogui sutaupyti truputį finansų (jei nėra pageidavimo dėti brangiausią ar pan.), ir padaryti gerą kainos ir kokybės santykį, tai diržus renkame pagal modelį (pigiausias iš geriausių). Tiesiog su originalaus komplekto kodu pereini visus turimus patikimus tiekėjus ir pažiūri, ką galima pigiau nupirkti iš rimčiausių diržų komplektų gamintojų/pakuotojų.

Tai būtų Conti, Gates, Bosch, SKF, Hepu, INA, Dayco, Hutchinson, kartais SNR ar Aisin ir t.t. ...


Kartais žmonės ant savęs dirbantys daugiau raukia nei tie oficialai. Toks pavyzdys, bendradarbis nuvarė į Krasta savo BMW, benzas, degė check ir važiuojant "jodavo", tai ten jiems smegenų naudoti praktiškai nereikia, pagal algoritmus dirba, pradėjo vos ne grandines kaltinti, alia reguliuoti. Rezultate nepadėjo. Daviau motoristo kontaktus, nuvarė, paaiškėjo viso labo lambda zondas, ir dar, nesuprantu tų, kurie už diagnostiką lupa papildomus pinigus, taip manau neturi būti, tai tik įrankis gedimo paieškai, arba jei jau lupa, tai tegul geriau neįvardintų kaip atskiro darbo.

Pats nuvažiavau į Citroen atstovybę dėl pašalinių garsų, pasikėlė kapotą, oooooiii čia tau važiuoklės siurblys į pabaigą, vargsta, mes "žinom", tu "nesupranti". Kitoj kontoroj paaiškėjo generatoriaus diržo įtempėjas.

Taip, kad nėra jie ten visa ko dievai tie oficialai :)

Už diagnozavimą papildomus pinigus imu tik tada, jei žmogus atvažiuoja būtent dėl to, arba jei tarp diagnozavimo ir gedimo sprendimo praeina daug laiko, t.y. žmogus važiuoja du kartus, pats nepasisiūlo susimokėti už gedimo suradimą, o tu tingi gaudyti, aiškintis ir pasiimti pinigus už savo darbą, tai kai galiausiai po mėnesio atvažiuoja remontuotis, pripliusuoji papildomus pinigus. Kartais specialiai stebiu, kaip žmonės elgiasi, ir net pats nesiūlau sumokėti, ir būna net ir išleidžiu (aišku, kai darbo vertė ten 10-20eur) ir pasižymiu kaip potencialius gnydas ar apgavikus (būna kartais suklystu, nes paskui patys atveža dar daugiau nei tikėjaisi, arba suremontavus duoda arbatpinigių labai nemažai). Dažniausiai kuo naujesnis ir brangesnis automobilis, iš kuo didesnio didmiesčio centro ir dar kokias svarbias pareigas einantis, tuo labiau atlikus darbą vengiamas pinigų klausimas.

O kuo vargingesnis, senesnis ir pigesnis automobiliukas, ir jei dar žmogelis iš rajono, paprastesnis ir aiškesnis, tuo būna labiau linkęs pats pirmas pasiūlyti ir atsiskaityti, netgi kartais kai tikrai nėra už ką, pvz kai pravažiuoji su mašina, dėl sutarto "smagračio patikrinimo iš klausos", o po minutės važiavimo surandi po sėdyne besiritinėjančius ir besidaužančius vienas į kitą gesintuvą ir panelių variklį. Ir dar tas žmogus pas tave ne pirmą ar antrą kartą, ir yra palikęs nemažai pinigų. 

Apie šitą pamenu Laimonas jau yra rašęs.

Tiesiog kai kuriems žmonėms tikriausiai atrodo, kad turi taip norėti klientų, kad pusę savo darbo laiko turi praleisti jiems teikdamas nemokamas kokybiškas paslaugas, o tada jie gal pvz atvažiuos pas tave pasikeisti tepalų arba kokio net ir variklio, ir va tu taip būsi prisitraukęs gerą klientą. Tai gal būt kai kurie žmonės ar servisai jau yra daug kartų likę taip nepatenkinti, kad pradėjo tiesiog griežtai skaičiuoti suteiktas paslaugas ir praleistą laiką prie jų.

Bet taip, paprastai kuo aiškesnė sąskaita ar sąmata, tuo labiau patenkintas žmogus. Kad žinotų už ką ir kiek mokėjo.

 

Didžiausi pinigai už diagnostiką šiaip imami tada, kai savaitę ieškai gedimo ir suradęs sutaisai per valandą. Tai remontas 15eur, o paieška 300. Čia aišku tada, kai jau kažkas to gedimo ilgai ir nuobodžiai nerado, ir ta savaitė laiko buvo reali, o ne dėl nekompetencijos.

Vienas klientas neseniai pasakojo, kaip jam 2,0HDI 100kw žvakes keitė dvi dienas ir sumokėjo 200eur. Sakau gal normaliai, paskui primečiau, kad žvakės 4x12 = 48, darbas 60-70, jei mivinenas - iki 100, priklauso koks minivenas. Bet ten buvo ne minivenas, o berods 407, tai daugoka. Turbūt kainavo dėl to, kad dvi dienas keitė, o ne pusdienį.

 

Važiuoklės siurblys ar zyzia patikrinti ten kelios sekundės - fiškutę vieno laido atjungi (gali naujesniam jau būti ir dviejų) tą pačią mažiausią iš trijų, ir turi nutilti. Ten variklio žadinimas.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 vasario 12 - 11:42

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#2551 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 vasario 12 - 18:29

Vienas dalykas yra toks, kad pas dylerį tikriausiai dės originalų komplektą. Tai jis, teisingai sudėtas naujam varikliui, tą kilometražą ir laiko (arba bent jau turi laikyt, yra buvę kilometražo realiomis sąlygomis apsišovimų ir "recall'ų"(atšaukimų) ).
Antras dalykas, jei mašinai reikalingas įtempimo matuoklis, tai dyleris jį turi arba turėtų turėti, o garažiukas dažniausiai neturi ir stato pagal patikrinimo pirštais, kiek pasispaudžia arba susisuka, metodą. Tas metodas buvo naudojamas seniau ir netgi antro golfo benzo diržų keitimo instrukcijoje tai yra oficialus diržo įtempimo patikrinimo metodas, bet dabar visiem varikliam tempiasi skirtingai pagal diržo ir agregatų savybės, tai gaunasi labai iš akies. Teisingas įtempimas stipriai prailgina ir kilometražą ir šansą peršokti ar nutrūkti išvis nuvažiavus labai nedaug.

Ant kitos rankos (on the other hand, kaip dabar populiaru), tie dyleriai dažnai to įrankio turbūt neturi arba juo nesinaudoja, arba išvis nesinaudoja jokiais įrankiais, jei mašina nebe garantinė. Esu ne vieną diržą keitęs, kur aiškiai keista pas dylerį, nes dėtas originalus komplektas, nekeista pompa (dyleris PSA NIEKADA nekeičia pompos, nes taip parašyta instrukcijoj - tikrinti, ir pakeisti, jei blogos būklės) ir dar serviso knygelė arba įrašai duombazėje tai patvirtina, o randi pakeista be kaiščių tiesiog pasižymint kokiu baltuku ar markeriu, ir netgi tiems varikliams, kur būtina kaiščiuoti dėl paslankių skriemuliukų be šponkių arba su praplatinta kaiščiaviete (pareguliavimui galutiniam). Sakytum tą markerį būtų naudoję dvigubam patikrinimui, kaip ir mes patys dažnai darom dirbdami su visokiais 3,0HDi, kur sugadinęs liptum į tokią gilią mėšlo duobę, kad net dangus nebesimatytų, ir būtų viskas ok, bet NE, nes būna nepataikyta padėtis per kokią pusę danties. O HDI su nepataikytu puse danties normaliai kuriasi ir važiuoja dažniausiai, ir sąnaudos būna ok, ir trauka pusė velnio. Atstatai kaip priklauso, šiek tiek dar lengviau vedasi, šiek tiek dar geriau traukia, o labiausiai pastebimas tylesnis darbas. Na bet aišku, dalis dažniausiai dedam ne OE PSA. Jei klientas pageidauja, aišku galima ir tokias dėti, esu vieną kartą seniai netgi dėjęs dėl kainos, kai Plikis pasiūlė iš kažkur gavęs 2,2HDi seno originalių komplektų konkurencinga kaina (brangiau už visokius pakaitalinius, bet tikrai gera kaina), bet šiaip dažniausiai norisi ir žmogui sutaupyti truputį finansų (jei nėra pageidavimo dėti brangiausią ar pan.), ir padaryti gerą kainos ir kokybės santykį, tai diržus renkame pagal modelį (pigiausias iš geriausių). Tiesiog su originalaus komplekto kodu pereini visus turimus patikimus tiekėjus ir pažiūri, ką galima pigiau nupirkti iš rimčiausių diržų komplektų gamintojų/pakuotojų.
Tai būtų Conti, Gates, Bosch, SKF, Hepu, INA, Dayco, Hutchinson, kartais SNR ar Aisin ir t.t. ...

Už diagnozavimą papildomus pinigus imu tik tada, jei žmogus atvažiuoja būtent dėl to, arba jei tarp diagnozavimo ir gedimo sprendimo praeina daug laiko, t.y. žmogus važiuoja du kartus, pats nepasisiūlo susimokėti už gedimo suradimą, o tu tingi gaudyti, aiškintis ir pasiimti pinigus už savo darbą, tai kai galiausiai po mėnesio atvažiuoja remontuotis, pripliusuoji papildomus pinigus. Kartais specialiai stebiu, kaip žmonės elgiasi, ir net pats nesiūlau sumokėti, ir būna net ir išleidžiu (aišku, kai darbo vertė ten 10-20eur) ir pasižymiu kaip potencialius gnydas ar apgavikus (būna kartais suklystu, nes paskui patys atveža dar daugiau nei tikėjaisi, arba suremontavus duoda arbatpinigių labai nemažai). Dažniausiai kuo naujesnis ir brangesnis automobilis, iš kuo didesnio didmiesčio centro ir dar kokias svarbias pareigas einantis, tuo labiau atlikus darbą vengiamas pinigų klausimas.
O kuo vargingesnis, senesnis ir pigesnis automobiliukas, ir jei dar žmogelis iš rajono, paprastesnis ir aiškesnis, tuo būna labiau linkęs pats pirmas pasiūlyti ir atsiskaityti, netgi kartais kai tikrai nėra už ką, pvz kai pravažiuoji su mašina, dėl sutarto "smagračio patikrinimo iš klausos", o po minutės važiavimo surandi po sėdyne besiritinėjančius ir besidaužančius vienas į kitą gesintuvą ir panelių variklį. Ir dar tas žmogus pas tave ne pirmą ar antrą kartą, ir yra palikęs nemažai pinigų.
Apie šitą pamenu Laimonas jau yra rašęs.
Tiesiog kai kuriems žmonėms tikriausiai atrodo, kad turi taip norėti klientų, kad pusę savo darbo laiko turi praleisti jiems teikdamas nemokamas kokybiškas paslaugas, o tada jie gal pvz atvažiuos pas tave pasikeisti tepalų arba kokio net ir variklio, ir va tu taip būsi prisitraukęs gerą klientą. Tai gal būt kai kurie žmonės ar servisai jau yra daug kartų likę taip nepatenkinti, kad pradėjo tiesiog griežtai skaičiuoti suteiktas paslaugas ir praleistą laiką prie jų.
Bet taip, paprastai kuo aiškesnė sąskaita ar sąmata, tuo labiau patenkintas žmogus. Kad žinotų už ką ir kiek mokėjo.

Didžiausi pinigai už diagnostiką šiaip imami tada, kai savaitę ieškai gedimo ir suradęs sutaisai per valandą. Tai remontas 15eur, o paieška 300. Čia aišku tada, kai jau kažkas to gedimo ilgai ir nuobodžiai nerado, ir ta savaitė laiko buvo reali, o ne dėl nekompetencijos.
Vienas klientas neseniai pasakojo, kaip jam 2,0HDI 100kw žvakes keitė dvi dienas ir sumokėjo 200eur. Sakau gal normaliai, paskui primečiau, kad žvakės 4x12 = 48, darbas 60-70, jei mivinenas - iki 100, priklauso koks minivenas. Bet ten buvo ne minivenas, o berods 407, tai daugoka. Turbūt kainavo dėl to, kad dvi dienas keitė, o ne pusdienį.

Važiuoklės siurblys ar zyzia patikrinti ten kelios sekundės - fiškutę vieno laido atjungi (gali naujesniam jau būti ir dviejų) tą pačią mažiausią iš trijų, ir turi nutilti. Ten variklio žadinimas.

Suprantu, daug tų situacijų su klientais, bet aš apie eilinį nedidelį darbą, kur su diagnozavimu ir remontu užtrunkama iki kelių valandų. Gal čia pasirodė kaip kažkoks kaltinimas, tikrai ne, tiesiog pastebėjimas :)

O tai važiuoklės siurblys neturi skleisti visai jokio garso? Man ten dėl triukšmo norėjo jį apkaltinti. Šiaip kai pumpuoja, yra toks kaip zyzimas, kurį girdžiu neužvedus variklio, pvz. ryte po nakties atidarius duris, kai pasileidžia, bet nepasakyčiau, kad garsus, kažkaip sunerimti neprivertė..

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2019 vasario 12 - 18:34

  • 0

#2552 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 vasario 13 - 09:53

Suprantu, daug tų situacijų su klientais, bet aš apie eilinį nedidelį darbą, kur su diagnozavimu ir remontu užtrunkama iki kelių valandų. Gal čia pasirodė kaip kažkoks kaltinimas, tikrai ne, tiesiog pastebėjimas :)

O tai važiuoklės siurblys neturi skleisti visai jokio garso? Man ten dėl triukšmo norėjo jį apkaltinti. Šiaip kai pumpuoja, yra toks kaip zyzimas, kurį girdžiu neužvedus variklio, pvz. ryte po nakties atidarius duris, kai pasileidžia, bet nepasakyčiau, kad garsus, kažkaip sunerimti neprivertė..

Ne, joks ne kaltinimas ir taip neatrodo. Paaiškinau savo filosofiją tiesiog, jei ji kam nors įdomi. Pas visus ji skirtinga. Tokiu atveju, kaip apibūdinot, tai vienas parašys 15eur darbas ir 15eur diagnostika, kitas 30eur darbas, bet žiūrėkit galutinę kainą tiesiog tokiu atveju, ir ji gali būti vienoda arba tam tikrais atvejais to su dviem eilutėm netgi mažesnė. Juk svarbiausia pagrįsti darbo įkainius, kad žmogus nesijaustų nuskriaustas. Aišku, nekalbant apie tuos, kurie visada jaučiasi nuskriausti :D

 

Važiuoklės siurblys aišku turi garsą skleisti šiokį tokį, bet jis visai nepiktas ir nelabai erzinantis. Daugumos dyzelinių variklių net ant laisvų neperrėkia važiuoklės siurblys. Patyrusi ausis girdi, kad dirba ir jis šalia variklio, bet eilinis vairuotojas dažnai gali ir negirdėti. Einant į galą hidraulinei siurblio daliai, būna ir nebe tokių švarių gražių garsų, bet dažnai tie šiek tiek rėkiantys siurbliai dar gana ilgai atlaiko, būna ir kelis metus :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#2553 Liūtas508

Liūtas508
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 19
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 508

Parašyta 2019 vasario 13 - 09:59

Kas turit praktikos ir nuovokos apie rootus? :) 508 1.6eHDI 82KW. Ar šitam modeliui galėjo eiti skirtingos sankabos, smagračiai? Pagal VIN kodą gautos detalės vizualiai skirasi. Kas ten tiksliai skiriasi neaišku, bet realiai kai rankoj bus laikomos abi detalės lyginsim. Turit kas patirties tuo klausimu?


  • 0

#2554 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 vasario 13 - 12:50

Kas turit praktikos ir nuovokos apie rootus? :) 508 1.6eHDI 82KW. Ar šitam modeliui galėjo eiti skirtingos sankabos, smagračiai? Pagal VIN kodą gautos detalės vizualiai skirasi. Kas ten tiksliai skiriasi neaišku, bet realiai kai rankoj bus laikomos abi detalės lyginsim. Turit kas patirties tuo klausimu?

Patirties sankabų keitime tokiems varikliams būtent su robotais neturim, bet kitokiems varikliams labai dažnai būna, kad skirtingų gamintojų sankabos atrodo skirtingai, bet visos veikia. Gamintojas taiko į darbinius parametrus ir montavimo skyles ir paviršius bei darbinius paviršius, o kaip atrodo bendras vaizdas, dažniausiai nekopijuoja, o pagal savo turimas ir taikomas technologijas gaunasi.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#2555 Liūtas508

Liūtas508
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 19
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 508

Parašyta 2019 vasario 13 - 17:49

Pasirodo komplektas buvo nuo 6 pavarų mechaninės bet ne robotinės 6pavarų dėžės. Bet vėlgi, gali būti kad ir robotinei LUK firmos sankaba atrodytų lygiai taip pat kaip nerobotinei, tik guolis ne toks. Nelabai kas gali atsakyt :)


  • 0

#2556 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 vasario 13 - 20:04

Man daznai atrodo, kad dauguma daliu pardaveju nemoka zmogui parinkti tinkamu daliu. Ju gi toks darbas turetu buti. As parduotuvese beveik niekad nieko nebeprasau pagal modeli, vien kodais kalbant gyvenimas paprastesnis. Zinai, kad arba tiks, arba masinoj kazkas jau priburta

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 vasario 13 - 20:04

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#2557 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2019 vasario 13 - 22:11

Man daznai atrodo, kad dauguma daliu pardaveju nemoka zmogui parinkti tinkamu daliu. Ju gi toks darbas turetu buti. As parduotuvese beveik niekad nieko nebeprasau pagal modeli, vien kodais kalbant gyvenimas paprastesnis. Zinai, kad arba tiks, arba masinoj kazkas jau priburta


Tikra tiesa, turėjau atvejį su spyruoklėm, įdėjo per trumpas, tai teko pakariauti, kol savo įrodžiau.
  • 0

#2558 Liūtas508

Liūtas508
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 19
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 508

Parašyta 2019 vasario 13 - 22:18

Na ten buvo įdomi situacija. Pagal detalių kodus, atitiko robotinės dėžės detales. Tačiau pagal komplektą, kodas mechaninės dėžės paprastos. Tai išvada peršasi tokia, kad tik guolis skiriasi, kad turi fiškę, laidus dėl roboto valdymo,kitos dalys eina tokios pačios. Bet čia tik hipotezė. Užsakytas kitas komplektas, kuris 100% tinka :)
  • 0

#2559 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.395
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2019 vasario 16 - 08:21

Lietuviams per gera, bet siaip labai geras variantas 

http://autovici.lt/a...geot-508-sw-gt/


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#2560 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2019 vasario 16 - 09:34

Lietuviams per gera, bet siaip labai geras variantas
http://autovici.lt/a...geot-508-sw-gt/

Tau vis dar neatlegsta skausmas kad “lietuviai” nepirko tavo p508 uz 13k eu? 😁
Baik smerkti mus uz tai, kad neiperkame nauju ar brangesniu uz “rinkos” kaina pezuku.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0