Pasidalinsiu patirtim. Atsirado pardavime gražiai atrodantis 508 sedanas 2011 metu, 2.0 automatas. Rida siek tiek virs 200k, Lt važinėta du metus, sutiko varyti į bet kurį servisą, žodžiu no problem. Autorizuotas visą savaitę į priekį užmuštas, forumietis Tadas irgi negalejo, tai nuvariau tiesiog į didesnį servisą patikrai. Is išorės ir vidaus kaip naujas, oda, nenutrintos medžiagos, mygtukai (tik start stop apsitrynęs). Nu lipo iškart, taip seniai ieškojau tokios komplektacijos dvilitrinio automato. Servise pasijungė kompą, nieko nerado, sako tik kažkas su trauka buvo prieš 17k, tada pasikelė, vėl viskas gerai, nebent kaladėles pasikeist jau laikas. Pravažiavau, traukia gerai, viskas lyg ok. Širdis džiaugiasi, duodu rankpinigius. Bet tada kažkokia mintis sukirbėjo vin pasitikrint. Nu ir ką, 2017.02 jos rida 369k, tada lengvai daužta į šoną, o jau 2017.04 užregistruota Lt su rida 158k. Realiai šiuo metu auto yra bėgęs nei daug nei mažai - 439k.Gal ir būčiau nežinodamas važiavęs, nes realiai didelių trūkumų nerado, bet kai žinau, turbūt po kiekvieno smulkaus (arba ne) gedimo burnočiau save. Pardavėjas nustebo ne mažiau nei aš ir pasidžiaugė, kad to nesužinojo anksčiau. Rankpinigius sutiko grąžinti. Likau tik su patikros išlaidom ir dužusiom svajonėm.
Išmoktos pamokos:
1.Tikrinti vin ir autorizuotam servise arba pas tą kas tikrai raukia prancūzuose.
2. Rasti gyvą dvilitrini automata iki 7k eur prilygsta loterijos laimejimui. Matyt buvau naivus.
3. Tegul man dar kas nors pabando paaiškinti, jog jos labai nuvertėja...
3.Jei jau tokios ridos automobilis atrodo kaip naujas, tai suradus mažai bėgusį galima važinėtis ilgai. Tik nežinau ar tokio laukti turėsiu kantrybės.
Pasidalinsiu patirtim. Atsirado pardavime gražiai atrodantis 508 sedanas 2011 metu, 2.0 automatas. Rida siek tiek virs 200k, Lt važinėta du metus, sutiko varyti į bet kurį servisą, žodžiu no problem. Autorizuotas visą savaitę į priekį užmuštas, forumietis Tadas irgi negalejo, tai nuvariau tiesiog į didesnį servisą patikrai. Is išorės ir vidaus kaip naujas, oda, nenutrintos medžiagos, mygtukai (tik start stop apsitrynęs). Nu lipo iškart, taip seniai ieškojau tokios komplektacijos dvilitrinio automato. Servise pasijungė kompą, nieko nerado, sako tik kažkas su trauka buvo prieš 17k, tada pasikelė, vėl viskas gerai, nebent kaladėles pasikeist jau laikas. Pravažiavau, traukia gerai, viskas lyg ok. Širdis džiaugiasi, duodu rankpinigius. Bet tada kažkokia mintis sukirbėjo vin pasitikrint. Nu ir ką, 2017.02 jos rida 369k, tada lengvai daužta į šoną, o jau 2017.04 užregistruota Lt su rida 158k. Realiai šiuo metu auto yra bėgęs nei daug nei mažai - 439k.Gal ir būčiau nežinodamas važiavęs, nes realiai didelių trūkumų nerado, bet kai žinau, turbūt po kiekvieno smulkaus (arba ne) gedimo burnočiau save. Pardavėjas nustebo ne mažiau nei aš ir pasidžiaugė, kad to nesužinojo anksčiau. Rankpinigius sutiko grąžinti. Likau tik su patikros išlaidom ir dužusiom svajonėm.
Išmoktos pamokos:
1.Tikrinti vin ir autorizuotam servise arba pas tą kas tikrai raukia prancūzuose.
2. Rasti gyvą dvilitrini automata iki 7k eur prilygsta loterijos laimejimui. Matyt buvau naivus.
3. Tegul man dar kas nors pabando paaiškinti, jog jos labai nuvertėja...
3.Jei jau tokios ridos automobilis atrodo kaip naujas, tai suradus mažai bėgusį galima važinėtis ilgai. Tik nežinau ar tokio laukti turėsiu kantrybės.
O gal galima butu suzinoti tos masinos VIN arba bent jau kelis paskutinius sk kad ant to paties kabliuko neuzkibt nes ir as vargstu su 508 paieskom..