Apie Peugeot 508
#2921
Posted 2019 October 06 - 12:27
#2922
Posted 2019 October 06 - 12:40
Kokie dar mokesčiai ten gali būt? Jeigu parašyta skelbime, kad mašinos iš Vokietijos. Pardavėjo pelno mokestį susimokėt?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#2923
Posted 2019 October 06 - 12:46
Kokie dar mokesčiai ten gali būt? Jeigu parašyta skelbime, kad mašinos iš Vokietijos. Pardavėjo pelno mokestį susimokėt?
PVM
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2924
Posted 2019 October 06 - 13:49
Čia tam, kad galiotų sakinys "Arba deratės, arba rašom tikrą kainą"
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#2925
Posted 2019 October 06 - 14:04
Tai jeigu PVM, tai čia įregistruotas kaip komercinis, perki ir moki kelių mokesčius ir t.t. arba persiregisturoji ir susimoki PVM. Pelno mokestis, tengi kažkas 20proc. tai myzeris ten prisidėtų.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#2926
Posted 2019 October 06 - 14:37
Kai mašiną perki pigiau nei jinai kainuoja, tas myzeris gaunasi jau dideli pinigai.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2927
Posted 2019 October 06 - 14:42
#2928
Posted 2019 October 06 - 17:20
Kai mašiną perki pigiau nei jinai kainuoja, tas myzeris gaunasi jau dideli pinigai.
Būtent.
Draugas pirko mašiną neseniai už kažkiek apie 3K eur. Pardavėjas nori rodyti apie 1,5K eur. Kitu atveju nesutinka leisti kainos nei euro, nors kaip ir pradžioj nusiderėjo 2 ar 3 šimtus.
Kadangi jie norėjo pilnos kainos sutarty, tai nusipirko už skelbimo kainą, o pardavėjas, kadangi mašiną pirko prieš du metus už 1,5K ant sutarties, o dabar pardavė už 3K, dabar turės sumokėti 1500x0,15=225eur mokesčių. Kiek tą mašiną tu remontavai, ar kad tu ar tavo žmona realiai ilgai ir nuobodžiai su ja važinėjot, niekam kaip ir neįdomu, nors gal yra galimybė pateikti VMI kokias nors išlaidų sąskaitas, ir taip susimažinti pelną, nesidomėjau. Esmė yra skaičiukai ant sutarčių. Tarkim, savo pežuką aš nupirkau už 400eur (sutarty gal 250eur parašėm, bet čia jau neesmė), su daug smulkių gedimų ir nevažiuojantį (nesikuriantis, rimtas elektros gedimas, klientui toks remontas būtų daug kainavęs), o po metų noriu parduoti pilnai veikiantį ir važiuojantį, ir stipriai aptvarkytą, ir dar su juo nuvažiavęs papildomus 25kkm, už tarkim kokius 1000eur. Jei sutartyje bus 1000eur, turėsiu sumokėti VMI 15proc. nuo savo 750eur "uždarbio", todėl irgi reikės su pirkėju derintis sąlygas tarp to, kiek jis nori matyti ant sutarties, ir kiek nori mažiau sumokėti, negu matė skelbime. Man jokių problemų sumokėti mokesčius VMI ir po to matyti tvarkingesnes gatves ar šaligatvius, bet aš tų pinigų realiai neuždirbau, nes taisiau savo automobilį ir jį naudojau, todėl noriu už tai gauti adekvatų atlygį. Bet šita taisyklė ne dėl tokių, kaip aš, sukurta, o dėl tokių, kur iš prekybos valgo duoną, tyliai ramiai. Nes sakykim palaikius kieme automobilį metus, jis dar neprarado super daug vertės. O per tris metus tai labai daug kas pasikeičia ir gera mašina tampa grabu. Prieš tris metus 406 ar 607 pirmokas dar visai buvo kažko verta mašina, o dabar tvarkingų vienetai ir jau pradedam bijoti juos remontuoti, nes dažnai būna nuostolių.
Tiesa, jei imat automobilį dovanų iš savo giminaičio ar panašiai, t.y su dovanojimo sutartimi, taip pat gerai pagalvokite. Nes tuomet jūsų įsigijimo kaina yra 0eur ir jei sugalvosite parduoti, mokėsite mokesčius nuo visos sumos. Draugas gavo iš savo šefo olando neseniai BMW E46 dovanų, tai dabar irgi tris metus realiai parduoti gali tik su mokesčiais.
Edited by tadas1991, 2019 October 06 - 17:22.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#2929
Posted 2019 October 06 - 17:30
#2930
Posted 2019 October 06 - 17:31
#2931
Posted 2019 October 06 - 17:34
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#2932
Posted 2019 October 06 - 22:59
Nu kaina tai rasysim pilna sutartyje nes nenoriu kad kiltu kokiu nesklandumu jei ivyktu gincai.. iskarto pasiskaiciavau su pvm, sake dar po serviso galesim pasidereti.. bet as ne apie kaina as apie pacia masina norejau pasiteirauti.. ar tas bluehdi varikliukas neblogas? Kokios bedos gali buti jei jis lengvai pulsuoja ant laisvu apsuku nors tachometro rodykle stovi kaip ikalta.. beje del to vairo stiprintuvo ar jis ir turi garsiai dirbti ar cia jau jam paskutinios dienos? Gal kazkokiu yra specifiniu dalyku ka perkant reiktu butinai patikrinti? Aciu..
Puslavimas nera kazkokio labai smulkaus ar kazkokio labai stambaus gedimo pozymis. Gal kur ora patraukia nereikiamoje vietoje ir pulsuoja, o gal varikliui ragas nes jau vienam clindre kompresija 30% mazesne. Ziureti reikia i masinos bukle, visumoje. Kur kas musta, dugna, deze salta/silta. Visumoje vaziavima, begejimasi. Kas moka ziureti, tas zinos kur ir ka.
Edited by PhanT, 2019 October 06 - 22:59.
#2933
Posted 2019 October 07 - 04:53
tai daba retas katras nesiraso pilnos sumos, nebent pohujistas, cia tas galioja nebent iki 1000 eu, kur nagli perekupai yra nenori nepirk ir viskas.
Kasdien matau žmones, kurie nusipirkę mašinas tiesiai iš vokiečio, belgo, olando, prancūzo, turko, rumuno, albano ir t.t., kas šiais laikais jau kaip ir turėtų teoriškai išvis nebevykti. O nepilna kaina taip pat normalu, kaip saulės patekėjimas ryte. Nu, kartais gi apsiniaukę būna tikrai. Taip kad čia su tom sumom kaip pasakysi. Jei perki iš žmogaus, kuris pats ilgai važinėjo Lietuvoje, tuomet taip, o kitu atveju sakyčiau 50/50. Gal pas jus kitaip anuose Lietuvos galuose, o Kaunas yra Kaunas; ir Tauragė yra Tauragė.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#2934
Posted 2019 October 07 - 20:25
O gal kazkas susidures su tais adblue gal ten galima kazkaip ta pompa pakeisti be bako keitimo ar kazkaip dar kaip apeit?
#2935
Posted 2019 October 07 - 20:49
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2936
Posted 2019 October 07 - 22:05
Galima adblue isprogramuoti
Adblue isprogramini ir palieki suodi? Ir gauni sort-of euro5? Pries tech'a prasiputi suodi trasoje ir pakliuni i 0.5 normas?
Nu va sian po serviso.. kazko blogo nerado tik dvi neaktyvias klaidas: viena kad fap filtra reikia keisti sake kad perpragramuoja kad jis pakeistas ir toliau laimingai vazineji.. ir antra kad nebuvo slegio adblue sistemoje.. cia kaip paaiskino bus loterija arba pompa jau pavargus ir jau jai paskutinioji (nauja su baku kainuoja 1200eur) arba tiesiog buvo pasibaiges adblue skystis ir negalejo pompa sukelt slegio sistemoje.. sake per ziema tikrai paaiskes.. tai va manau rizikuosiu nes viskas kitas kaip jie sake gerai po savaites atsius dok ir tada dar technikines apziura prakratys tada jau manau prisijungsiu prie peugeot klubo..
O gal kazkas susidures su tais adblue gal ten galima kazkaip ta pompa pakeisti be bako keitimo ar kazkaip dar kaip apeit?
Jei tik tokie kasekai ir isprogramuoti adblue galima kaip sake Laimonas - manau visai verta ir pamastyti.
Edited by PhanT, 2019 October 07 - 22:04.
#2937
Posted 2019 October 08 - 06:40
Adblue niekaip nesuristas nei su FAP nei su EGR. Tai atskira sistema. TA praeina be problemu be sitos sistemos. Aisku jei masina mirusi nepraeisi nei su nauji FAP nei pastoviai pajungtu UREA purkstuku.
Blogiausia tai, jog adblue bakai yra blogai suprojektuoti ir prie LT salciu persala sujungimai/vamzdeliai ko pasekoje uzpilama vakdymo plokste/siurblys ir tada tik keitimas.
Gerai tai, jog jau GALU GALE yra sprendimas tiek 1.6HDi tiek 2.0Hdi naujausiems su Adblue OFF
Cia pvz 2015 Peugeot 308 1.6HDi 88kw:
Stai VISA KO KALTININKAS (atkreipiu demesi i tai, jog ten neturi buti NEI LASELIO, o plata SKESTA...)
BAISIAUSIAS AdBlue sistemos dalykas yra tai, kad sistema ismeta pranesima, jog po tam tikro km skaiciau nebegalesi uzskurti masinos... Vienam jau taip buvo, kai manes nepaklause ir autostradoje uzgesines masina degalineje paskui ja transportavo su autoveziu... F..in ZHALIEJI>
Edited by Laimonas, 2019 October 08 - 06:58.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2938
Posted 2019 October 08 - 07:40
Nu didžiulis biznis iš tos ekologijos. Ten dabar kur Vokietija paruošė planą kovai prieš CO2 emisijas ir klimato atšilimą berods 50mlr. eurų skirs. Tai čia vien Vokietijoj. Nesakau, kad nedarom įtakos atšilimui, bet čia vos ne kaip religija ir kultas pasidarė. Taigi visi trimituoja, kad daugiausiai žalos metano dujos daro iš gyvulių ūkių. Tai blemba adblue tegu karvėm ant užpakalio konstruoja..
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#2939
Posted 2019 October 08 - 07:53
Butent, kinijai nusishvilpt, USA nusisvilpt kai monstrai su 5.0 vazineja KAS ANTRAS PIKAPAS Amerikej... Mazhyte europele ISGELBES PASAULYYYYYYYYYYYYY! Pyyyrmyyyn drasoooliai, uzimkim takeshyyy pilyyy... Sakyciau jei visi tai visi, o cia dabar veliava issikele EU ir ale isgelbesim pasauli. Dyzeliai kenkia SVEIKATAI kai dumyja kaip traktoriai netvarkingi, tokius tikrai reikia BAUSTI. Bet BENZINAI yra DAR BAISIAU, nematoma MIRTIS ir klimato atsilimas. Kazkas gera verslo plana uzvare...
1 ugnikalnis per 1x tiek kietuju daleliu isvro kad jauciu visa europa 20 metu dyzeliai kartu sudejus tiek neispucia kietuju daleliu... O nauji euro 6 tai dar ir azoto 0 praktiskai.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2940
Posted 2019 October 08 - 09:07
tai dabar kai Lietuvoje tuos co2 mokeščius šaus, tipo 95proc skirs kovai su klimato kaita t.y. co2 mažinimui, tuo tarpu lietuva per metus išmeta 12mln tonų co2, visa europa per metus išmeta ~2.15 BILIONUS tonų, china 9.7 ir usa 5.3, bilionų ))) ta prasme jeigu visa europa būtų 0 co2 nė nepasijustų čia tiesiog milžiniškas verslas, įdomu kas už viso to stovi ir pagal kieno kliedesius čia šokdinamas visas normalus pasaulis.
28 user(s) are reading this topic
0 members, 28 guests, 0 anonymous users