Man į USB jungtį įdėjus fleshą jo neskaito. Dėl to ir domiuosi. Pas tave prie SOURCE yra pasirinkimas USB?
Apie Peugeot 508
#281
Parašyta 2015 rugsėjo 28 - 17:29
I <3 HATERS
#282
Parašyta 2015 rugsėjo 28 - 20:10
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#283
Parašyta 2015 rugsėjo 29 - 10:58
Flash'as turi būti suformatuotas FAT32 formatu, jeigu NTFS - neskaito.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#284
Parašyta 2015 rugsėjo 29 - 11:04
Taip, kad reikia suformatuoti fleshą FAT32 skaičiau manuale. Bet neskaito vistiek, pas mane nespalvotas ekranėlis.
Šį pranešimą redagavo Samtron: 2015 rugsėjo 29 - 11:49
I <3 HATERS
#285
Parašyta 2015 rugsėjo 30 - 12:50
Pamėginus kitą fleshą kuo puikiausiai nuskaitė ir viskas veikia. Reiškia kažkuo pirmasis fleshas netiko..
I <3 HATERS
#286
Parašyta 2015 spalio 05 - 14:48
drauge pradejo nuomotis 508 1.6 AT 84kw e drive ;) reikes kada pasibandyti sita daikta, ir aprasyti pojucius
#287
Parašyta 2015 spalio 07 - 12:51
Kokia rida! is tikro ne rida zavi,o kaip issilaiko salonas pas P508, vairas,kedes, paemus ta pati Citroen C5 jau pire 100000km lupasi oda nuo vairo...
http://suchen.mobile...42&pageNumber=1
Turintys P508 atkreikite demesi i to 508 duru rankeneles, mane nervina labai pigi apdaila vidines rankeneles dalies, neduok dieve grybztelsi nagu,arba paimsi su apsalusia pirstine,ragas,lupasi apdaila.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#288
Parašyta 2015 spalio 07 - 13:53
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#289
Parašyta 2015 spalio 07 - 14:18
jooo,galima sita skelbima isiminti
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#290
Parašyta 2015 spalio 07 - 17:35
Lietuviska rida apie 189 000km 123 000km, cia jau labai didele kaina tures but
#291
Parašyta 2015 spalio 07 - 19:02
Turintys P508 atkreikite demesi i to 508 duru rankeneles, mane nervina labai pigi apdaila vidines rankeneles dalies, neduok dieve grybztelsi nagu,arba paimsi su apsalusia pirstine,ragas,lupasi apdaila.
Pas mane centrinėje dalyje prie rankinio šonai apsilupinėję, rankenėlės dar gražios kolkas.
Galvoju reiks aptraukti kokia plėvele juoda, kad neišsišoktų iš konteksto.
I <3 HATERS
#292
Parašyta 2015 spalio 25 - 20:24
taigi, drauge vairuoja 5o8 1,6 hdi e-drive AT: sian pasivazinejau - masina begus 18o km, nepatiko automtato darbas (asmeniskai man)- perjungiant pavaras i aukstesnes (toks kaip suletejimas). Taciau jos brolis vazinejo po europa- prisuko 5ooo km, kuro sanaudos 4,5 l/1oo km.Galios uztenka, bet siaip ekonomiskas pakankamai.
Pazistamas nusipirko 508 su 15o kW (AT), tikra rida 2o4 tkm, atsukta iki 136 tkm. bukle labai gera. tikrino kaune autovici ( keletas smulkmenu rastos). SU stokinem r19 padangom. kaip sakesavininkas nuo 130 km/h 508 geriau greiteja nei x5 (antros kartos- trilitris).
#293
Parašyta 2015 spalio 25 - 21:09
taigi, drauge vairuoja 5o8 1,6 hdi e-drive AT: sian pasivazinejau - masina begus 18o km, nepatiko automtato darbas (asmeniskai man)- perjungiant pavaras i aukstesnes (toks kaip suletejimas). Taciau jos brolis vazinejo po europa- prisuko 5ooo km, kuro sanaudos 4,5 l/1oo km.Galios uztenka, bet siaip ekonomiskas pakankamai.
Pazistamas nusipirko 508 su 15o kW (AT), tikra rida 2o4 tkm, atsukta iki 136 tkm. bukle labai gera. tikrino kaune autovici ( keletas smulkmenu rastos). SU stokinem r19 padangom. kaip sakesavininkas nuo 130 km/h 508 geriau greiteja nei x5 (antros kartos- trilitris).
Pas 1,6HDi NE AUTOMATAS. TAi PSA robotas. T.Y. ta pati mechanine deze ant kurios isauges elektroninis spuogas ir sankaba numina elektromechanika valdoma elektronikos. Tai ir keista atrodo, nes lyg ir automatas, bet tas perjungimas tas pats kas su koja numint sankaba ir truputi masina praranda greiti... Nors realiai tai koja greiciau sudirba. Man asmeniskai robotu darbas tikrai nepatinka, o vat pas tavo mineta 150kw, stovi normalus automatas aisino.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#294
Parašyta 2015 spalio 25 - 21:14
Pas 1,6HDi NE AUTOMATAS. TAi PSA robotas. T.Y. ta pati mechanine deze ant kurios isauges elektroninis spuogas ir sankaba numina elektromechanika valdoma elektronikos. Tai ir keista atrodo, nes lyg ir automatas, bet tas perjungimas tas pats kas su koja numint sankaba ir truputi masina praranda greiti... Nors realiai tai koja greiciau sudirba. Man asmeniskai robotu darbas tikrai nepatinka, o vat pas tavo mineta 150kw, stovi normalus automatas aisino.
Sorry, tikrai robotas, ne taip uzvadinau kaltas.
#295
Parašyta 2015 spalio 26 - 07:11
man atrodo tavo atveju jis tave tenkintu. istikro uzknisa tas robotas ypac pirma antra pavara, nes paskui viskas svelniai. Ir aisku bet kokiu atveju turim laisva ranka ir koja.Pas 1,6HDi NE AUTOMATAS. TAi PSA robotas. T.Y. ta pati mechanine deze ant kurios isauges elektroninis spuogas ir sankaba numina elektromechanika valdoma elektronikos. Tai ir keista atrodo, nes lyg ir automatas, bet tas perjungimas tas pats kas su koja numint sankaba ir truputi masina praranda greiti... Nors realiai tai koja greiciau sudirba. Man asmeniskai robotu darbas tikrai nepatinka, o vat pas tavo mineta 150kw, stovi normalus automatas aisino.
#296
Parašyta 2015 spalio 26 - 07:18
su robotu galima ismokt vaziuot be trukciojimu, bet napig automatas toks,kad pastoviai mastyt,kaip vaziuot.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#297
Parašyta 2015 spalio 26 - 07:58
Taip, geriau jau robotas nei mechanine. Del sito pritariu
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#298
Parašyta 2015 spalio 26 - 08:29
su robotu galima ismokt vaziuot be trukciojimu, bet napig automatas toks,kad pastoviai mastyt,kaip vaziuot.
Tiesiog zaidimas gazo pedalu... pripratau ir visai neblogai.
#299
Parašyta 2015 spalio 26 - 08:42
Taip, geriau jau robotas nei mechanine. Del sito pritariu
Laimonai, gal pabandom twin stick?
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2015 spalio 26 - 08:47
#300
Parašyta 2015 spalio 26 - 12:34
O neitu daugiau info is to draugo tavo suzinot apie 2.2 motora. Kazin ar labai jauciasi tie 30 kW palyginus su 2.0 su 120 kW? Kiek kura ima 150 kW?taigi, drauge vairuoja 5o8 1,6 hdi e-drive AT: sian pasivazinejau - masina begus 18o km, nepatiko automtato darbas (asmeniskai man)- perjungiant pavaras i aukstesnes (toks kaip suletejimas). Taciau jos brolis vazinejo po europa- prisuko 5ooo km, kuro sanaudos 4,5 l/1oo km.Galios uztenka, bet siaip ekonomiskas pakankamai.
Pazistamas nusipirko 508 su 15o kW (AT), tikra rida 2o4 tkm, atsukta iki 136 tkm. bukle labai gera. tikrino kaune autovici ( keletas smulkmenu rastos). SU stokinem r19 padangom. kaip sakesavininkas nuo 130 km/h 508 geriau greiteja nei x5 (antros kartos- trilitris).
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0