Posted 2020 January 18 - 16:41
Kam reikalingas sedanas ar universalas su daugiau negu vienu varomu ratu - niekam. Plius daug brangiau sudėt t.y. sutalpint variklį ties galine ašim + perdavimas, pusašiai negu pajungt ties priekiniu difu prie gr. dėžės. Kaina ženkliai padidėja, o primetant tą faktą, kad gaila amortikų kapotui, tai čia didelis argumentas. Plius sedano atveju (universale šikna ilgesnė) dar ir sukišt ten viską sudėtinga, o tai gausis, kad gale keleiviai sedės kaip pas dėdę ant kelių lubas kaktom parėmę. Niekas nevažinėja su sedanais po maurynus, kai dugnas tiek žemai, kad nepervažiuoja stačiai padėtos degtukų dežutės. Ant CC dar kažkiek logiška. Ten pora cm "klyrenso" duoda savo. Su vienaračiu gali labai daug kur pravažiuot jeigu dugnas žemės neliečia ir jeigu biški pasiplanuoji trajektoriją ir greitį, o ne aklai mauni.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI