Apie Peugeot 508
#3421
Parašyta 2020 spalio 11 - 10:14
#3422
Parašyta 2020 spalio 11 - 18:33
Na normaliai sakyciau islaike kaina, kai naujas vos 26000eur siekia, o cia dar neaisku kiek vaziaves ( pagal salona min 300000km )ir is kur, tai sakyciau kaina gera kaip uz 5m senumo.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2020 spalio 11 - 18:34
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#3423
Parašyta 2020 spalio 11 - 19:43
Šį pranešimą redagavo Saulix: 2020 spalio 11 - 19:47
#3424
Parašyta 2020 spalio 12 - 04:55
Jei čia apie tą juodą 508 universalą, tai prieš pora mėn. jis estijoj parsidavinėjo..
Tai jis Estijoj turbūt ir yra, paskambinus pasiūlys atvežti.
OÜ yra Estijos verslo forma.
Šiaip yra pažįstamų ir klientų tarpe pirkusių iš Estijos tokiu būdu, kad pervedi užstatą, atveža, susimoki likusią sumą, vietoje susitvarkai popierius. Viskas būdavo gerai. Bet vistiek būčiau atsargus.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3425
Parašyta 2020 spalio 12 - 13:02
#3426
Parašyta 2020 spalio 12 - 14:40
Nu ką aš žinau - auto 10k+ ir net nemačius, neišgirdus užstatą susimokėti?!
O kaip iš vokiečių mašinas perka? Taigi perveda įmonei pinigus ir tik tuomet važiuoja pasiimt...
#3427
Parašyta 2020 spalio 12 - 14:55
#3428
Parašyta 2020 spalio 13 - 01:14
Nu as taip tik girdejau is keliu pirkusiu klientu. Paskambinkit ir paklauskit, gal kitaip. Vis del to, jei man prasytu atgabenti masina is Talino i Kauna, as be uzstato nevezciau. Nebuvo ten kazkoks kosmosas, gal 200-300eur, grynai transportavimo islaidos.Nu ką aš žinau - auto 10k+ ir net nemačius, neišgirdus užstatą susimokėti?!
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3429
Parašyta 2020 spalio 13 - 03:03
#3430
Parašyta 2020 spalio 17 - 11:43
Sveiki, norejau paklausti apie 2l varikliu skirtumus. Yra 100,103,120 kw ne fl patys varikliai skiriasi vieni nuo kitu ar cia tik programiskai tas kw skirtumas?
#3431
Parašyta 2020 spalio 17 - 14:48
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3432
Parašyta 2020 spalio 17 - 17:48
100 ir 103 vienodi.120 kitoks
Kas per skirtumai gal zinai? ir kokia ipurskimo sistema juose stovi gal zinai?
#3433
Parašyta 2020 spalio 17 - 20:54
As zinau, kad:
100 kW - siemens,
103 kW - delphi,
120 kW - delphi, bet ten jau visai kitokia galva, labai puikiai prieinamos pakaitinimo zvakes ir siaip patogesnis remontui nei senes kartos RHR variklis.
Su 120 kW varikliu 508 turejo tevas ir siuo metu turi draugas. Draugui sugedo FAP sistema, tai tiesiog isprogramavo, dabar vaziuoja it nieko ir nebuve. Teciui buvo viskas gerai, niekuo nesiskunde, rida buvo ~121k km, o pas drauga ~130k km, bet vazineta tik mieste, turbut todel ir buvo problemu su FAP.
110 kW - jau naujensiuose 508, kur zenkliukas jau grotelese. Ten stovi adBlue, nes tai EURO6 variklis. Del kuro sistemos nezinau, bet manau ten delphi. Siuo metu turi tetis tokia, nes senos jau neturi. Rida 90k km, niekuo nesiskundzia, tik labai daznai pila adBlue (na pats taip sako).
Is patirties zinau, kad 120 kW traukia geriau uz 110 kW. Kaip del remonto nezinau, nes nieko netvarkiau, bet ten variklio galva dar kitokia nei 120 kW. Turbina jau ne uz variklio per viduri, o pakelta auksciau ir matosi labiau pasilenkus.
#3434
Parašyta 2020 spalio 18 - 03:57
As zinau, kad:
100 kW - siemens,
103 kW - delphi,
120 kW - delphi, bet ten jau visai kitokia galva, labai puikiai prieinamos pakaitinimo zvakes ir siaip patogesnis remontui nei senes kartos RHR variklis.
Daug žmonių daro šitą klaidą.
DW10B variklis, kitaip sakant, antros kartos dvilitris. Nuo pirmos laidos dvilitrio skiriasi pagrinde galva, nes blokas beveik identiškas buvo kelių galios variantų ir su dviejų tipų kuro sistemom:
94kw RHL. Retas variantas. Aš gyvai mačiau tik kartą, pačių pirmų laidų 407tame 2004tų metų. Kuro sistema tik Siemens SID 803. Man atrodo, nuo RHR skiriasi tik programa, gal kokiom keistom rinkom variantas pagal mažesnius mokesčius ar panašiai.
100kw RHR buvo ir Siemens (SID803 ir 803A), ir paskui Delphi (DCM 3.4 ir gal 3.4). Delphi nuo kokių 2008tų metų maždaug. C5II neturėjo Delphi, C5 X7 neturėjo Siemens, nors abu turėjo RHR variklius. 407 į gamybos galą dvilitriuose jau buvo gavę Delphi, bet nėra labai dažnai sutinkamas toks variantas. Dar buvo kitokių modifikacijų, pvz tik pas Picasso naudotas RHJ, kuris su Siemens 100kw ir šešiabėgiu robotu.
Ilgiau Siemens naudojo Ford/Volvo koncernas. Pvz, Volvo V50 yra tekę matyti Siemens 2010tų metų.
103kw RHF - tik Delphi DCM 3.4, gal ir 3.4+. Kuo pats variklis skiriasi nuo RHR, manau niekuo. Kažko pastebimo nepastebėta. Bus turbūt kitokia programa, gal kitokia ekologija.
120kw RHH variklis jau yra trečios kartos dvilitris DW10C. Gal kokie ten indėklai ir alkūniakas ir sutampa, bet galvos konstrukcija ir vaizdas skiriasi stipriai. Kuro sistema tik Delphi, berods DCM 3.5 ir purkštukai skiriasi nuo antros kartos.
Jų irgi buvo kelių modifikacijų. Pavyzdžiui, į C4 Picasso ir Grand Picasso ėjo RHE modifikacija, pamažintos 110kw galios.
Žvakės puikiai prieinamos ir pas antros kartos variklius, tik jos gale. Nežinau, ar didelė problema nusiimti alsuoklio žarną, EGR vamzdį ir patį vožtuvą ir truputį pasižaist apgraibom. Gal kai aš jų pakeitęs ne vieną dešimtį komplektų, atrodo pakankamai lengva, bet tikrai mieliau keičiu jiems, nes nors ir nematai, bet dažniausiai būna labai draugiškos, negu kokiam 2,7HDi, kur priėjimas labai geras, bet dažnai būna labai piktos ir knisiesi visą dieną. Tiesą sakant, nesu dar keitęs žvakių trečios kartos varikliui, tad nežinau visų niuansų, bet ar tik nebus, kaip pas 2,2HDi 4HT ir pan variklius, kur jos priekyje, bet taip giliai po kolektorium ir kitom šmutkėm, kad vos matosi ir pasiekiama tik su prailgintojais ir magnetais, ir labai baisu sukti piktas, nes ilgos ir plonos. Kai pas dvilitrį gale, bet storos ir negiliai, tai galima ir pirštais ištraukti, atsukus.
O ir šiaip, pačio variklio remontas tikrai ne paprastesnis trečios kartos. Daug mieliau remontuočiau ir remontuoju RHR, nei RHH. Pabandykit pvz RHH nuimti vožtuvų dangtelį/įsiurbimo kolektorių/vakuumo rezervuarą...
O dabar jau pradeda daugiau rastis naudotų rinkoje ir ketvirtos, tikriausiai paskutinės kartos dvilitriai DW10FC. Skiriasi nuo trečios kartos galvos sandara, kuro sistema Delphi DCM 6.2, vėl visai kitokie purkštukai. Gal buvo ir kitokių sistemų, nes kolkas gyvai mačiau tik AHW 133kw, ir tik 508 restailus, tai pas abu Delphi 6.2. Ir dar jie turi Adblue. Tiesa, nors galvojau, kad buvo montuojami tik į porestailinius pirmos laidos 508, bet pasirodo buvo ir pirmalaidžiuose. Dabar kaip tik toks stovi garaže, pirmadienį kelsiu žiūrėsiu, kur bėga antifrizas, nes panašu per pompą ir ta proga keisim diržo komplektą.
AHW yra 133kw, AHX 110kw.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3435
Parašyta 2020 spalio 18 - 04:58
5008 pirmos kartos būna 110 kw. Ten gal taip pat RHE? Kaip tik tokio dairausi ir galvoju 1,6 80/82/84 kw jam silpnokas, na ir link automato linkstu, tai 1.6 tik su robotu. Dvilitriai retesni, bet ten lyg ir normalūs automatai.Daug žmonių daro šitą klaidą.
DW10B variklis, kitaip sakant, antros kartos dvilitris. Nuo pirmos laidos dvilitrio skiriasi pagrinde galva, nes blokas beveik identiškas buvo kelių galios variantų ir su dviejų tipų kuro sistemom:
94kw RHL. Retas variantas. Aš gyvai mačiau tik kartą, pačių pirmų laidų 407tame 2004tų metų. Kuro sistema tik Siemens SID 803. Man atrodo, nuo RHR skiriasi tik programa, gal kokiom keistom rinkom variantas pagal mažesnius mokesčius ar panašiai.
100kw RHR buvo ir Siemens (SID803 ir 803A), ir paskui Delphi (DCM 3.4 ir gal 3.4). Delphi nuo kokių 2008tų metų maždaug. C5II neturėjo Delphi, C5 X7 neturėjo Siemens, nors abu turėjo RHR variklius. 407 į gamybos galą dvilitriuose jau buvo gavę Delphi, bet nėra labai dažnai sutinkamas toks variantas. Dar buvo kitokių modifikacijų, pvz tik pas Picasso naudotas RHJ, kuris su Siemens 100kw ir šešiabėgiu robotu.
Ilgiau Siemens naudojo Ford/Volvo koncernas. Pvz, Volvo V50 yra tekę matyti Siemens 2010tų metų.
103kw RHF - tik Delphi DCM 3.4, gal ir 3.4+. Kuo pats variklis skiriasi nuo RHR, manau niekuo. Kažko pastebimo nepastebėta. Bus turbūt kitokia programa, gal kitokia ekologija.
120kw RHH variklis jau yra trečios kartos dvilitris DW10C. Gal kokie ten indėklai ir alkūniakas ir sutampa, bet galvos konstrukcija ir vaizdas skiriasi stipriai. Kuro sistema tik Delphi, berods DCM 3.5 ir purkštukai skiriasi nuo antros kartos.
Jų irgi buvo kelių modifikacijų. Pavyzdžiui, į C4 Picasso ir Grand Picasso ėjo RHE modifikacija, pamažintos 110kw galios.
Žvakės puikiai prieinamos ir pas antros kartos variklius, tik jos gale. Nežinau, ar didelė problema nusiimti alsuoklio žarną, EGR vamzdį ir patį vožtuvą ir truputį pasižaist apgraibom. Gal kai aš jų pakeitęs ne vieną dešimtį komplektų, atrodo pakankamai lengva, bet tikrai mieliau keičiu jiems, nes nors ir nematai, bet dažniausiai būna labai draugiškos, negu kokiam 2,7HDi, kur priėjimas labai geras, bet dažnai būna labai piktos ir knisiesi visą dieną. Tiesą sakant, nesu dar keitęs žvakių trečios kartos varikliui, tad nežinau visų niuansų, bet ar tik nebus, kaip pas 2,2HDi 4HT ir pan variklius, kur jos priekyje, bet taip giliai po kolektorium ir kitom šmutkėm, kad vos matosi ir pasiekiama tik su prailgintojais ir magnetais, ir labai baisu sukti piktas, nes ilgos ir plonos. Kai pas dvilitrį gale, bet storos ir negiliai, tai galima ir pirštais ištraukti, atsukus.
O ir šiaip, pačio variklio remontas tikrai ne paprastesnis trečios kartos. Daug mieliau remontuočiau ir remontuoju RHR, nei RHH. Pabandykit pvz RHH nuimti vožtuvų dangtelį/įsiurbimo kolektorių/vakuumo rezervuarą...
O dabar jau pradeda daugiau rastis naudotų rinkoje ir ketvirtos, tikriausiai paskutinės kartos dvilitriai DW10FC. Skiriasi nuo trečios kartos galvos sandara, kuro sistema Delphi DCM 6.2, vėl visai kitokie purkštukai. Gal buvo ir kitokių sistemų, nes kolkas gyvai mačiau tik AHW 133kw, ir tik 508 restailus, tai pas abu Delphi 6.2. Ir dar jie turi Adblue. Tiesa, nors galvojau, kad buvo montuojami tik į porestailinius pirmos laidos 508, bet pasirodo buvo ir pirmalaidžiuose. Dabar kaip tik toks stovi garaže, pirmadienį kelsiu žiūrėsiu, kur bėga antifrizas, nes panašu per pompą ir ta proga keisim diržo komplektą.
AHW yra 133kw, AHX 110kw.
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2020 spalio 18 - 04:59
#3436
Parašyta 2020 spalio 18 - 08:28
#3437
Parašyta 2020 spalio 18 - 11:12
O dar del Delphi, jokio skirtumo, buna 103kw ir buna 100kw. Siemens buna tik 100kw (nebent belgu numazinta), o delphi ir 100 ir 103kw
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 spalio 18 - 11:14
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3438
Parašyta 2020 spalio 18 - 15:39
#3439
Parašyta 2020 spalio 18 - 17:09
2.2hdi 150kw turejom "ciuptuvus-prailgintojus" meistruotis kad nuimti laidu kistukus nuo zvakiu. Net nusiardzius gan nemazai Jei prikeptu kam, tai butu dziaugsmu. Su 2.2hdi viskas gerai, ypac jei ne uz paskutinius $$ perki. Nusiperki nauja turba, vibro-bumbula pertepi, 300eu atsimusi pardaves srotine turba ir vaizuoji Jei 2011 kaip pas mane, tai galima ir suodi mesti lauk, jei 2012+, tai jau teks pasilikti, bo normos 0.5
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2020 spalio 18 - 17:12
#3440
Parašyta 2020 spalio 18 - 18:10
Šį pranešimą redagavo Atas: 2020 spalio 18 - 18:13
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0