Vokiečiai. Tiksliau turkai, kurie užsiima mašinų prekyba - absoliučiai sukioja ridas. klijuoja paneles ir t.t. Bet tų mašinų nerodo ir neparduoda patiem vokiečiam - jos skirtos rytam. Jeigu vokietis nusipirks tokią "atkaltą" mašiną ir įvykio metu nebus suveikę suagos sistemos arba šiaip bus patyręs sužeidimų dėl nekokybiškai remontuotos mašinos iš kart policija atseka iš kur pirkta, kur remonta, kas kaltas ir kaleimūkas iškart
Moralas - mobile.de pilnai gali nupirkt iš lietuvos atvežtą "atkaltą" mašiną
Lietuvoje atkalinėja į Vokietiją, bet darbas atliekamas labai rimtai. Pats mačiau, kaip elektrikai dirba, daro VW USA pardavimui į Vokietiją. Jokių ten skrutkių ir kitų nesąmonių. Ir patys perekupai sako, kad reikia rimtai viską daryti, nes pas juos net ir naudoto automobilio garantija labai rimtas dalykas yra. Berods pusė metų ar kiek ten, ir jei kažkas rimtesnio išlįs, vokietis gali drąsiai grąžinti mašiną arba susiremontuoti tavo sąskaita. Toks dalykas, kaip renkant stoikės pamirštas prijungti aukštadažnis garsiakalbiukas - "cikas", yra rimtas trūkumas. Nes vokietis nuvarys į savo vietinį VW centrą, o ten diagnostika mago kompe rodo klaidą, kad nemato to garsiakalbiuko, nors ausis tai negirdi.
Bet čia yra kitas lygis, negu lietuvių pirkėjas įperka. Dažniausiai būna kelių metų senumo. Arba be avarijų, arba tik smulkūs pažeidima be kėbulo elementų, žodžiu varžtais sukamų dalių keitimas ir pan. Ir dažniausiai daromos aukštos klasės automašinos. GTI, V12 ir panašūs reikalai. Nuperkamas kad ir toj pačioj plikokas arba plikiausias, koks būna, GOLF GTI, padaromas su absoliučiai visais papais, kiek tik buvo, ir duriamas vokiečiui. Plikų pigių jie neperka
Edited by tadas1991, 2017 March 18 - 20:56.