Apie Peugeot 508
#721
Posted 2017 May 21 - 14:11
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#722
Posted 2017 May 21 - 17:48
kruta tai cia kuri?beje pas porestailingini 508GT irgi atsissake tos krutos vaziuokles.
#723
Posted 2017 May 21 - 22:20
Kruta tai tipo kaip pas 407
#724
Posted 2017 May 22 - 07:15
Ne nu BLYN chebra, as JUMS TŪŪŪŪKSTANTĮ KARTŲŲŲŲŲ SAKIAU, PEUGEOT 407 važiuoklė = PEUGEOT 508 GT = CITROEN C5 X74 (2008-2017). Ant kiek ŽIAURI ta P407 važiuoklė, jums spręsti. BET KAD JI 1000000x komfortiškesne nei KAULAS 508 VH10, tai SAVO ŠIKNA kaskart PAJUNTU. 407 plaukia, 508 - KAPOJA visu kelio nelygumus.
FRANCI, kad ir dabar pirktum GT iš salono, važiuoklė tebera GT, pats savo akimis mačiau. BE KITA KO, ne tik važiuoklė pas GT, bet jei perki auto su 2,0 133kW motoru, važiuoklė irgi GT - VISADA. Mano pursbolio Praeitų metu P508 Allure 2,0 133kW - taip pat GT važiuoklė.
Čia kad visiem laikam būtų aišku visiem, jog ta GT važiuoklė tik GERAI, o ne blogai. NA NEBENT skaičiuojat paskutinius centus ir nupirke mašiną už 10 000 e neutrėsit 300e priekinei važiuoklei PILNAI suremontuot, tada ką aš žinau.
ŽIŪRĖKITĖS TINGINIAI nepatingėjau darbo laiko savo, kad visiem laikam būtų aišku.
Edited by Laimonas, 2017 May 22 - 07:20.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#725
Posted 2017 May 22 - 08:58
Ne nu BLYN chebra, as JUMS TŪŪŪŪKSTANTĮ KARTŲŲŲŲŲ SAKIAU, PEUGEOT 407 važiuoklė = PEUGEOT 508 GT = CITROEN C5 X74 (2008-2017). Ant kiek ŽIAURI ta P407 važiuoklė, jums spręsti. BET KAD JI 1000000x komfortiškesne nei KAULAS 508 VH10, tai SAVO ŠIKNA kaskart PAJUNTU. 407 plaukia, 508 - KAPOJA visu kelio nelygumus.
FRANCI, kad ir dabar pirktum GT iš salono, važiuoklė tebera GT, pats savo akimis mačiau. BE KITA KO, ne tik važiuoklė pas GT, bet jei perki auto su 2,0 133kW motoru, važiuoklė irgi GT - VISADA. Mano pursbolio Praeitų metu P508 Allure 2,0 133kW - taip pat GT važiuoklė.
Čia kad visiem laikam būtų aišku visiem, jog ta GT važiuoklė tik GERAI, o ne blogai. NA NEBENT skaičiuojat paskutinius centus ir nupirke mašiną už 10 000 e neutrėsit 300e priekinei važiuoklei PILNAI suremontuot, tada ką aš žinau.
ŽIŪRĖKITĖS TINGINIAI nepatingėjau darbo laiko savo, kad visiem laikam būtų aišku.
Issamus paaiskinimas ir nera ko prikibt, aciu, Laimonai. O del tos ale krutos vaziuokles gedimu tai ka as zinau, ka ten remontuot? na nerbent 14 ir silentbloka i 72 kur statosi daugiau per 100 000 km nereikejo nieko, kolkas ;)
#726
Posted 2017 May 24 - 14:54
Sveiki,
blaškausi tarp dviejų PSA gaminių: Peugeot 508 ir Citroen C5, abu 2,0 dyzeliai su automatais. Prancūzų nebijau, bet gal paprotinsit kuris auto vertesnis dėmesio. Ir ar pas visus Peugeot 508 universalus yra panoraminis stogas?
#727
Posted 2017 May 24 - 15:33
Sveiki,
blaškausi tarp dviejų PSA gaminių: Peugeot 508 ir Citroen C5, abu 2,0 dyzeliai su automatais. Prancūzų nebijau, bet gal paprotinsit kuris auto vertesnis dėmesio. Ir ar pas visus Peugeot 508 universalus yra panoraminis stogas?
Minkstesnis tai C5, visa kita, tik P508. Salono kokybe, salono erde (c5 gale vietos labai mazai keleiviams). Bet jei ziurima auto ik 8000e, tada tik C5, jei apie 10 000e, tada jau 508 teritorija. Peugeot 508 iki 8000 euru nupirksi BEDŲ BĖDĄ, jų kaina kurkas didesnė nei CEPELINŲ C5.
Aš niekuo prieš C5, tačiau čia skirtingos kainų kategorijos, nes C5 senesnis modelis, jis parsidave nuo 2008 metu, o Peugeot 508 nuo 2011.
Kaip sau norit taip, C5 tas vairas kur sukas be vidurines dalies ir tas ekranas nustumtas i desine o ne per centra, man keista As jau nekalbu apie ergonomika, kai navigacija kaip pas SENU AUDI reikia valdyti ant pacio mago, kai pas 508 kazkas panasu i IDrive, patogu padejus ranka pultu valdyti multimedia. Pas C5 nerasi nei projekcinio ekrano, nei masazuojanciu sedyniu ir pan.
Edited by Laimonas, 2017 May 24 - 15:41.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#728
Posted 2017 May 24 - 15:41
na biudžetas kokie 9000+1000 diržams, tepalams, filtrams
#729
Posted 2017 May 24 - 15:44
na biudžetas kokie 9000+1000 diržams, tepalams, filtrams
Tada jau ziureciau tik 508, tik kazin ar rasi tvarkinga ir nuvaziavusi maziau nei 200k uz tokia kaina... Nes automatas didina masinos kaina... Juolab pirkti siulau tik 120kW motora, nes kaip ir kito pasirinkimo nera, o su tais motorais, masinos brangesnes, nes jie labai geri tiek ekslpoatuot tiek remontuot, viskas vietoje, viskas prieinama.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#730
Posted 2017 May 24 - 15:59
na pasistengus galima dar surasti papildomą 1000 bet jau daugiau nesinori segti už automobilį
Ir kaip ten reikalai su SW stikliniais panoraminiais stiklais? Bėdų nebūna?
Edited by Lincas25, 2017 May 24 - 16:23.
#731
Posted 2017 May 24 - 18:00
Oh, tai ten paprastas macphersonas su vienu ryciagu pas jumis ponai su 508. O kas gale darosi? Vos ne taip gaunasi, kad nelabai ir nuo 406 skiriasi Ant praktiskumo suzaide
#732
Posted 2017 May 24 - 21:44
galine vaziuokle nuo 407 nesiskiria.
o kas do befos su stikliniu stoglangiu?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#733
Posted 2017 May 24 - 22:39
na biudžetas kokie 9000+1000 diržams, tepalams, filtrams
Pries pusmeti ta pati dilema buvo. Neradau 508 tai pirkau c5 3l HDI( labai smagus variklis). 508 daug sunkiau rasti pilnos komplektacijos, nes realiai dairaisi tik i 2l HDI (2.2 GT isvis kaina kostmosas),o citriu varikliu gama platesne, ypač galingesnių. Pirkti 508 uz 9-10 k euro be led, xenon, odų, mechanke (nenoriu skaudint Laimono ) tai ka žinau. Dabar dėl važiuoklės minkštumo ir variklio smagumo keisčiau nebent į 2.2 p 508 GT, bet kainų lygiai skiriasi.
Edited by mmedic, 2017 May 24 - 22:41.
#734
Posted 2017 May 24 - 22:47
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#735
Posted 2017 May 25 - 07:37
Tai vat paieškos autopliuse ir autogide užsakytos šiems broliams. Jeigu nerasiu liūto (o jam skiriu pirmenybę) teks imt eglutę su tokiu pat varikliu. Tik pirma dabartinę auto reikia parduot
#736
Posted 2017 May 26 - 14:56
Pas citrina "labai patogiai" avarinio mygtukas sumontuotas norint yjungt reikia praktiskai atsigulti , galėjo prie keleivio durų sumontuoti.
#737
Posted 2017 May 26 - 18:11
Man mikriuke lubose sumontuotas avarinis.Reik dar sumastyt sitaip padaryt.Norint padekot turi pirma galva uzverst poto ranka pakelt.ArtistaiPas citrina "labai patogiai" avarinio mygtukas sumontuotas norint yjungt reikia praktiskai atsigulti , galėjo prie keleivio durų sumontuoti.
#738
Posted 2017 May 26 - 18:20
Man mikriuke lubose sumontuotas avarinis.Reik dar sumastyt sitaip padaryt.Norint padekot turi pirma galva uzverst poto ranka pakelt.Artistai
Pas Renault nekarta AVARINIS lupose salia flakono buvo ikistas
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#739
Posted 2017 May 27 - 08:13
O pas mane C5 antrukui nuo ryčiago iki avarinio jungiklio per kelis pirštus, tai dėkoju ir dėkoju...
Tai vat paieškos autopliuse ir autogide užsakytos šiems broliams. Jeigu nerasiu liūto (o jam skiriu pirmenybę) teks imt eglutę su tokiu pat varikliu. Tik pirma dabartinę auto reikia parduot
Čia skonio reikalas, rinkčiausi pagal tai kuris akį labaiu glosto. Man asmeniškai C5 įdomessnis, nors žinoma ir P508 puikus.
Edited by Bivainis, 2017 May 27 - 08:18.
#740
Posted 2017 May 27 - 09:27
Labiau noriu P508 SW, nes mano kaime jų faktiškai nesimato.
Jeigu nerasiu, griebsiu eglutę.
25 user(s) are reading this topic
0 members, 25 guests, 0 anonymous users