Apie Peugeot 508
#1621
Parašyta 2018 vasario 28 - 16:48
Per tiek puslapių, susirinkau labai nedaug info, supratau, kad yra keli minusai:
1. Jaučiama vibracija prie mažų apsukų (reikia pagalvę keisti ar ne - nesupratau)
2. Buna problemų su berakte sistema
3. Vairo kolonėlės leidžia skystį
4. Apsilupa rankenėlių lakas
5. Daugumai nepatogi automatinė robotizuota dėžė
6. DPF, FAP
Lyg ir viską surašiau ką prisimenu apie trukumus.
Varikliai, visi neblogi, neturi įgimtų ligų, renkiesi pagal galingumą ir kokia dėžė prie širdies.
Ar galite iš asmeninės patirties porą žodžių apie ši modelį, ar dideli kaštai eksploatuojant, ar galima rasti padorų variantą už 7-8k? Ar dažnai pasitaiko gedimai elektonikoje?
#1622
Parašyta 2018 vasario 28 - 17:33
Už tokią kainą gali paimt s80 V8 AWD su 230kW iš amerikės. Galima tilpt į 15 litrų benzo 100km
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#1623
Parašyta 2018 vasario 28 - 17:36
VOLVO vienintele marke kur zodis baigiasi na O, o toliau jau viskas aiksu
#1624
Parašyta 2018 vasario 28 - 19:59
Galima rast ir uz 6000 biski padauzta, vokieciause buvau rades su neveikianciu automatu uz 5500...
#1625
Parašyta 2018 vasario 28 - 20:26
Ai vat prisiminiau ka man primena naujas 508 - https://www.kia.lt/m...s/show/Stinger/
nei laso panasumu nematau.
Lygini varpa su pirstu, 2006 metu volvo su 2015 metu 508.
jei gali sau leist 508 kitos ne to lygio.
1. jei auto su hidrauliniu automatu,taip and D megsta pavibruot,problema,jei ja taip vadint,nuo naujumo. ant N ar P ar R vibraciju ner.Tikrai ne pagalves beda, aisku nezinau apie kokio lygio vibracijas kalbama. Porestailinginio automatai nebevibruoja.Del roboto nezinau.
2. o pas ka ju nebuna ???tipo ne visad atrakina? dazniau plauk masina.
3. tikrai taip,kas 100000km ta beda islenda. remontas pigus.
4. o kur jis nenusilupa? jei oda tai nudyla, karpykis nagus ir bedu nebus ir nedaryk dureliu apledejusiomis pirstinemis.
5. pirk hidraulini automata
6. pas ka su jais nebuna bedu? jei zadi pirkti uz 7000 tai turesi bedu,u tokius pinigus nieko gero negausi,rida bus tokia,kad reiks vika operuot lauk. Gali pirkti dauzta,jei turi laisvo laiko dasidarinet.
Per 5m neturejau bedu su elektronika,kiekvinea diena vaziuojama,vedasi per visus salcius, pirma tokia gera auto per ilgus metus. per 138000km vaziuokleje tik pora traukuciu keista,originalios po 23eur.
Sveiki forumiečiai! Atėjo laikas pasikeisti savo seną automobilį, renkuosi iš Renault Megane nuo 2008, Volvo S80 nuo 2006, Audi A4 B8 kėbule ir žinoma P508. Per kelis vakarus perskaičiau visus komentarus nuo 2015, ju daug, bet labai mažai kalbama apie 508.
Per tiek puslapių, susirinkau labai nedaug info, supratau, kad yra keli minusai:
1. Jaučiama vibracija prie mažų apsukų (reikia pagalvę keisti ar ne - nesupratau)
2. Buna problemų su berakte sistema
3. Vairo kolonėlės leidžia skystį
4. Apsilupa rankenėlių lakas
5. Daugumai nepatogi automatinė robotizuota dėžė
6. DPF, FAP
Lyg ir viską surašiau ką prisimenu apie trukumus.
Varikliai, visi neblogi, neturi įgimtų ligų, renkiesi pagal galingumą ir kokia dėžė prie širdies.
Ar galite iš asmeninės patirties porą žodžių apie ši modelį, ar dideli kaštai eksploatuojant, ar galima rasti padorų variantą už 7-8k? Ar dažnai pasitaiko gedimai elektonikoje?
Šį pranešimą redagavo Francis: 2018 vasario 28 - 20:28
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1626
Parašyta 2018 vasario 28 - 21:02
#1627
Parašyta 2018 vasario 28 - 22:25
Kad jo protas kaip siukslynu milijonieriaus. Ipirko beveuk nauja masina. Tai dabar tas jo pezas ir uz ferarius ir bentlius geresnis. Pagal ji jei neturi kartono dezutes perkunkiemi ir nelizinguoji kokios skarbonkes tai tu jau nezmogus. Man labai patinka A4. Ir pezui dar toli iki jos
#1628
Parašyta 2018 vasario 28 - 22:30
http://m.kauno.diena...ma-vieta-655259
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 vasario 28 - 22:35
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1629
Parašyta 2018 kovo 01 - 08:03
#1630
Parašyta 2018 kovo 01 - 08:32
Laimonai Volvo s80 nuo 2006 ejo iki 2016, interesantas nurodo butent si modeli.
Na taip, bet pats modelis tai jau SENAS Cia butu tas pats kas daleiskim lyginti Peugeot 607 2000 metu (ejo nuo 2000 iki 2011) ir BMW 5 2010 metu modeliai kad ir i metus/klase pataiko, bet yra technologiskai visiskai atsilikes Peugeot 607 lyginant su BMW 5 F10. Ka ten F10, jau ir E60 zymiai labiau pazenges (nuo 2003 metu).
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 kovo 01 - 08:37
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1631
Parašyta 2018 kovo 01 - 09:22
Audi neblogas dizainas, bet cia skonio reikalas...siaip visi naujesni vagenai yra agresyvios isvaizdos tai tame gal dar pliusas. O siaip jei lygint techniskai ta pati 508 ir Audi A4 analogiskas komplektacijas kur audi irgi varomi priekiniai ir 2.0 dyzelius, tai peugeot 508 viskuom geriau ir patikimiau...imant nuo prastesnio 2.0 variklio (amzinos bedos su kuro siurbliais ir t.t...) ir trapesnes vaziuokles ir tos pacios elektronikos silpnesnes...o jau nekalbu kad 2.0 dyzelis komplektuojamas tik su jobana dsg ir nera normalaus automato pasirinkimo...Taigi audi pliusai: 1) statusas (pontai) 2) sustras dizainas (pagal skoni). Jeigu sitie 2 punktai ne pirmoj vietoj tai pasakykit nors viena dalyka kuom ta A4 pranasesne ? tik brangesne ir vagiu demesi megstanti nes cia "pontova" tacka... viskas Mano kaimynas turi 2010 metu audi A4 "baraban edition" komplektacijos....tai ten toks sudas kad patyliu....dave pralekt tai poto su savo Citriu pasijutau kaip S klase O ivaizdis tai oho...juk cia audi... As aplamai nenusistates pries vokiskas masinas, nepatinka tik japonu kibirai o siaip kaip pedantui patinka kad daznai tarpukai buna labai grazus, detales suvestos graziai...bet is esmes nematau daugiau ne vienos priezasties del kurios tureciau rinktis A4 o ne peugeot 508 ar citroen c5 As tikrai pirkciau A4 jeigu ji butu is principo geresne o ne tik pagal "pontus" labiau vertinama )) Nes perku auto pirmiausia kad man butu komfortas ir patogu o ne kad pries kitus puikuotis su ale "kruta tacka" )) nes tai audi Ka ten tas A4, man bmw f10 2.0 dyzelis nepadare jokio didesnio ispudzio pagal vaziavima lyginant su mano C5 Ir irgi nematau reikalo moket dvigubai, gaut mazesni patikimuma, brangiau moket uz prieziura ir dar drebet del vagiu Siaip grazi masina, nieko nesakau, bet pagrinde irgi tik ivaizdis o realiai...nieko ispudingo pravaziavus....viskas yra salyginai su kuo lyginsi...
Šį pranešimą redagavo Atas: 2018 kovo 01 - 09:27
#1632
Parašyta 2018 kovo 01 - 10:17
Ačiū už nuomonę
markGonzalez, 28 Vas 2018 - 17:36, parašė:
VOLVO vienintele marke kur zodis baigiasi na O, o toliau jau viskas aiksu
Afla Romeo
Francis, 28 Vas 2018 - 20:26, parašė:
Lygini varpa su pirstu, 2006 metu volvo su 2015 metu 508.
Nelabai aiškiai parašiau, kalbėjau apie forumo puslapius, susirašinėjimas nuo 2015, skaičiau keletą vakarų ieškodamas info kodėl turėčiau nepirkti 508, kalbu apie modelį leista nuo 2011 metų, manimi išvardinti minusai nebutinai yra minusai, tiesiog tai viskas ką radau skaitydamas visus komentarus nuo 2015, todėl ir noriu, kad kas patvirtintu tą faktą iš asmenės patirties, kad tai yra patikimas ir praktiškas auto.
Šį pranešimą redagavo Sparnai: 2018 kovo 01 - 10:25
#1633
Parašyta 2018 kovo 01 - 11:15
Sveiki forumiečiai! Atėjo laikas pasikeisti savo seną automobilį, renkuosi iš Renault Megane nuo 2008, Volvo S80 nuo 2006, Audi A4 B8 kėbule ir žinoma P508. Per kelis vakarus perskaičiau visus komentarus nuo 2015, ju daug, bet labai mažai kalbama apie 508.
Per tiek puslapių, susirinkau labai nedaug info, supratau, kad yra keli minusai:
1. Jaučiama vibracija prie mažų apsukų (reikia pagalvę keisti ar ne - nesupratau)
2. Buna problemų su berakte sistema
3. Vairo kolonėlės leidžia skystį
4. Apsilupa rankenėlių lakas
5. Daugumai nepatogi automatinė robotizuota dėžė
6. DPF, FAP
Lyg ir viską surašiau ką prisimenu apie trukumus.
Varikliai, visi neblogi, neturi įgimtų ligų, renkiesi pagal galingumą ir kokia dėžė prie širdies.
Ar galite iš asmeninės patirties porą žodžių apie ši modelį, ar dideli kaštai eksploatuojant, ar galima rasti padorų variantą už 7-8k? Ar dažnai pasitaiko gedimai elektonikoje?
1. vibracija jaučiasi su GT aktyvine pagalve spėju. gal bus kas papildys info.
2. būna problemų su berakte sistema. numatyk biudžete ;)
3. negaliu komentuoti dėl vairo kolonėlės, dar nelindau žiūrėti.
4. nepakomentuosiu, niekas nesilupa.
5. taip, robotas be hibrido yra "kinku kinku", ir kai dabar pasitaupiau pinigų, galvoju o kodėl ėmiau ne vageno pasrat DSG arba bent P508RXH..
6. taip, FAP teks tvarkyti, nes stebuklai nutinka tik kinijoje per naujuosius. o filtras užsikiš vistiek kažkada.
realiai katik prisivažinėjau su vokiečių taksi, tai man nei mersas nei aubi nepaliko įspūdžio savo patogumu (nepaisant kad apynaujai modeliai jau virš 500k prisukę ), o vagenas važiavo taip minkštai ir patogiai, kad tikrai patogiau už P508.
siūlau rinktis tą auto, kuri tau patinka. nes nežinia ant ko užsirausi, ir statistika neišgelbės konkretaus atvejo (visi sakys kad va negenda, o tau gali papult tas atvejis kuris statistiką gadina).
su savo P508 1,6ehdi kol kas nedaug važiavau, tai keli neatitikimai:
- kažkokia fignia buvo su galinių sėdynių davikliais - kelis kartus rėkė kad neprisisegęs galas, nors ten tuščia,
- SW modeliui bagažinės užuolaida vis atšoka gavus smūgį,
- SW stoglangio apsauga neužsitraukia iki galo.
- servise apžiūra minėjo, kad galinė važiuoklė silpnoka, reikės antgalius keistis.
- važiuojant šaltu varikliu žiemą pradėjo lengvai vibruoti, spėju ar žvakė ar purkštukas bus.
ergonomikoje irgi yra kur pasitempti
- darant posūkį dažnai perjungiu stotis dėl to, kad ratukas ant vairo papuola kaip tik po delnu. truputį per laisvai vaikšto tas ratukas.
- pedalams maigyt su 45 išmiera vis dar mažoka vietos - šiek tiek remiasi į plastmases.
- pas mane paprastos sėdynės - tai truputį kaip taburetės, lyginant su P607.
- 1,6 iki restailo robotas daro kinku kinku (tai dabar jau išmokau kaip važiuoti, kad to nebūtų, bet vistik daugeliui tai minusas. man pliusas, nes realiai miesto režimu sąnaudos mažesnės ~1l nei paprastas automatas)
- start-stop sistema kartais bereikalinga kamštyje, kai reikia lėtai su srautu judėti (išsijungia kaip tik, kai jau reikia pajudėti) - dabar imčiau hibridą.
- porankis nestabilus, ir tinkamai nefiksuoja savo padėties - lengva atsirėmus jį nustumti atgal arba į priekį.
- SW gale kažkur yra girgždutis, vis apie save primena.
čia kol kas tiek neigiamumo. Teigiamų dalykų tikrai daug daugiau, ir jie nepalyginamai svarbesni už šią smulkmę, tad rekomenduoti P508 tikrai galiu, ir rinkis kas tau patiks labiau - 1,6 dėl sąnaudų (galios iš esmės užtenka, jei nereikia autostradoj su bimbaliais kariauti); 2,0 kaip patikrintą kainos/kokybės lyderį, ar RXH kaip best of a best. deja atitinkamai ir kaina - už 7-8k gausi arba geros komplektacijos 1,6, arba vidutinės 2,0 (pilnas faršas - automatinis rankinis, navigacija, šildomos sėdynes su atmintimi, JBL (su papildomu garsiakalbiu virš ekrano) išvis retas turi, gal dažniau RXH, LED (+auto) šviesos, na ir gal dar ką pamiršau, bus čia kas primins). O jei iš perekūpo pirksi, pats suvoki - tai bus katė maiše - gal meili, o gal bjauri ir liguista - apie tai sužinosi tik po metų kitų.
p.s. kartais atsiranda skelbimų, su super kainos ir kokybės siūlymu, tad jei neskubi - išsianalizuosi rinką, ir suprasi kur auto tau skirta. tiesiog užsisakyk skelbimus, stebėk ką siūlo, ir kažkada susirasi savo auto.
#1634
Parašyta 2018 kovo 01 - 13:46
Is tikro pas 508GT vibruoja variklis, o ne pagalve Plius, jei kas galvojot, kad tai VARIKLIO pagalve, tai stipriai klystat. Pagalve yra prie korpuso sumontuota, variklio skyriuje ir veikia kaip balansyras kuris mazina gan smarkias 2.2Hdi 150kw vibracijos. O vibracijos is didelio ekologijos noro, variklis net saltas greit numeta apsukas + jau pasiles veikia vos 700rpm apsuku ant laisvu.
#1635
Parašyta 2018 kovo 01 - 13:58
Is tikro pas 508GT vibruoja variklis, o ne pagalve Plius, jei kas galvojot, kad tai VARIKLIO pagalve, tai stipriai klystat. Pagalve yra prie korpuso sumontuota, variklio skyriuje ir veikia kaip balansyras kuris mazina gan smarkias 2.2Hdi 150kw vibracijos. O vibracijos is didelio ekologijos noro, variklis net saltas greit numeta apsukas + jau pasiles veikia vos 700rpm apsuku ant laisvu.
Kaip ten sekasi su numatytais darbais? gal jau pasikeitei ta zymiaja pagalve?
#1636
Parašyta 2018 kovo 01 - 14:03
O kažin kaip ten variklis įmontuotas. Pakabintas ale tai ar visas ant pagalvių sėdi?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#1637
Parašyta 2018 kovo 01 - 14:21
Is tikro pas 508GT vibruoja variklis, o ne pagalve Plius, jei kas galvojot, kad tai VARIKLIO pagalve, tai stipriai klystat. Pagalve yra prie korpuso sumontuota, variklio skyriuje ir veikia kaip balansyras kuris mazina gan smarkias 2.2Hdi 150kw vibracijos. O vibracijos is didelio ekologijos noro, variklis net saltas greit numeta apsukas + jau pasiles veikia vos 700rpm apsuku ant laisvu.
Kaip ten sekasi su numatytais darbais? gal jau pasikeitei ta zymiaja pagalve?
Skaityk mano tema Nariu auto skyriuje, pagalve sutepta
O kažin kaip ten variklis įmontuotas. Pakabintas ale tai ar visas ant pagalvių sėdi?
Jokio skirtumo nuo kitu. Rodos viena laikancioji/pagrindine. ir dvi "supportines", prilaikancios, jei neklystu.
#1639
Parašyta 2018 kovo 01 - 19:03
https://autoplius.lt...as-6774855.html I buna su tiek ke 508 1,6 hdi?
tai kad cia ne hdi o nevykes bmw benzas...begti nuo tokio kiek kojos nesa
#1640
Parašyta 2018 kovo 01 - 19:14
Vartotojų skaito šią temą: 25
narių: 0, svečių: 25, slaptų narių: 0