Na supratau. atmetu tada tą automobilį.
Gal šį kas buvo apžiūrėjęs? Arba netyčia VIN kodą turite, kaip kad su praeitu automobiliu buvo.
Labai esu užsidegęs ant Peugeot 508, kuo daugiau jų ieškau, tuo labiau norisi pirkt
Ieškau iki 8000 eur. gal išvis nelabai ir įmanoma geros būklės už tokią sumą nupirkt?
linkas?
už 7k gali gerą 1,6 e-HDI paimti. nebus full full komplektacija, bet patogus ir geras auto. automatai ten robotai, tai reikia žinoti, jog kartais būna kinku-kinku (bėgis visada įjungtas lėtejimo metu, ir pan, kas skirias nuo paprasto automato - RXH 4x4 turi tą pačią sistemą+ bateriją.) nėra greita auto, bet galios turi, o sąnaudos dabar pas mane vidutinės 5,8 (greitis ~45km/h). mieste sąnaudos apie 6,5
už 9k gali gauti gerą 2,0 e-HDI, bus beveik full komplektacija - patikimas ir patogus auto, pats viduriukas - sąnaudos mieste didesnės, kokie 7-9
už 10-11k gali gauti neblogą 2,2 GT modelį - čia jau bus visi pribumbasai, na ir sąnaudos mieste 10-11.
už 12k gali gauti RXH, mieste sąnaudos gal kokie 5 l. dėl RXH atradau netikėtą minusą - jo bagažinės tūris mažesnis, o man tai dabar labai aktualu, kai tenka ir vežimą, ir paspirtuką, ir dar kokį įrankį įsimesti..
čia tikėtinos realios sąnaudos, o ne popierinės deklaracijos. Kainos kaip visada - tiesiogiai priklauso nuo auto stovio.
dabar pagalvok, kodėl anas rudas tiek kainuoja, nors turėtų kainuoti dvigubai?
pagalvok, ko tau reikia - galios, ekonomijos, balanso; SEDANO AR UNIVERSALO? ar reikia ekrano su navi, ar reikia auto rankinio, start-stop, masažinių/šildomų sėdynių, sėdyniu atminties, variklio pašildymo, auto LED lempų, ir pan. tada žinosim ką tau patarti. aš tai noriu kuo daugiau, nes dabar tai malonumas - įsėdai į auto ir pamiršti visas problemas - spaudi start ir važiuoji - prie kalniuko jis neleidžia riedėt atgal, ir pan malonumai. net su keyless malonu, kai nereik kišenėj knaisiotis - su lidlo dėžute rankose atsirakini, užsirakini.. easy life
Edited by AIgalNE, 2018 April 11 - 11:32.