Apie Peugeot 508
#141
Posted 2014 June 28 - 17:08
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#142
Posted 2014 June 28 - 17:58
Tai yra prabangos prekė, kurią perka žmonės pagal individualius užsakymus, kuomet vos ne bardačioko apsiuvimo siūlės spalva parenkama individualiai. Už tokius žaislus reikia mokėti ir moka pirmasis pirkėjas imantis ją iš salono.Taip taip,musu bosas vokuetijoje pirko audi A8 1metu senumo uz 57000€ su 30000km rida,nauja kainavo netoli 156000€...cia dar nieko kai vw phaeton praranda 60-70%
Antrinėj rinkoj to jau nėra- žmogus žiūri bendrą techninį stovį, ridą, o tik tada komplektaciją. Taip kad nenuostabu jog prabangios mašinos greičiau nuvertėja.
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#143
Posted 2014 June 28 - 21:45
Čia tokia pat retorika kaip Pežo - gavno. Dacia ir yra normalus gamintojas ir labai sėkmingas verslo projektas į kurį kiti gamintojai neturi kuo atsakyti. Kai Dacia jau gamina antros kartos modelius, įvairių tipų kėbulais, įskaitant ir universalą ir vienatūrį ir krovininį Doker, tai PSA tik neseniai pradėjo gamint konkurentus Loganui - sedanus Peugeot 301 ir Citroen Elysee. WV atsakas į Renault koncerno sėkmę su Dacia projektu - Škoda Rapid. Tačiau šie gamintojai tik vejasi šioje rinkos dalyje jau nutolusį Renault.niekada jokia dacia sudacia neprilygs normaliems gamintojams.
Dacia nuo pat gamybos pradžios buvo naudojamos kituose Renault modeliuose jau naudoti ir gerai užsirekomendavę agregatai, todėl ir patvarumas toks.
Mano P406 galiniai langai irgi "irklais pakeliami", jokio diskomforto dėl to nejaučiu. Nepastebėjau, kad labai suvargtų ir gal kartą per savaitę gale važiuojantis koks keleivis. Tai kam man mokėti už galinius elektrinius langus jeigu man jų nereikia.
Mašinos nuolat brangsta, nes darosi vis sudėtingesnės, ir čia Renault pastebėjo, kad daugybei vartotojų visai nereikia prabangos automobilyje, kad daug kam automobilis yra darbo priemonė arba tiesiog transporto priemonė.
Edited by Bivainis, 2014 June 28 - 22:01.
#144
Posted 2014 June 28 - 23:16
Kalbi kaip eilinis zmogus, kuriam masina TIK transporto priemone.Čia tokia pat retorika kaip Pežo - gavno. Dacia ir yra normalus gamintojas ir labai sėkmingas verslo projektas į kurį kiti gamintojai neturi kuo atsakyti. Kai Dacia jau gamina antros kartos modelius, įvairių tipų kėbulais, įskaitant ir universalą ir vienatūrį ir krovininį Doker, tai PSA tik neseniai pradėjo gamint konkurentus Loganui - sedanus Peugeot 301 ir Citroen Elysee. WV atsakas į Renault koncerno sėkmę su Dacia projektu - Škoda Rapid. Tačiau šie gamintojai tik vejasi šioje rinkos dalyje jau nutolusį Renault.
Dacia nuo pat gamybos pradžios buvo naudojamos kituose Renault modeliuose jau naudoti ir gerai užsirekomendavę agregatai, todėl ir patvarumas toks.
Mano P406 galiniai langai irgi "irklais pakeliami", jokio diskomforto dėl to nejaučiu. Nepastebėjau, kad labai suvargtų ir gal kartą per savaitę gale važiuojantis koks keleivis. Tai kam man mokėti už galinius elektrinius langus jeigu man jų nereikia.
Mašinos nuolat brangsta, nes darosi vis sudėtingesnės, ir čia Renault pastebėjo, kad daugybei vartotojų visai nereikia prabangos automobilyje, kad daug kam automobilis yra darbo priemonė arba tiesiog transporto priemonė.
Kitiem auto yra daugiau nei tiesiog masina. Ir NAVI/AUTOMATAS/VISUR KOZA/elektriniai langai/xenonai/galingas variklis teikia malonuma vairuojant toki FULL prabangu automobili.
Siuo atveju automobilis zmogui yra kaip hobis ir jis i ji investuoja, juo naudodamasis jaucia malonuma. Todel ir sukurtos skirtingos klases auto, skirtingos komplektacijos: kam ko reikia.
Kito zmogaus hobis tarkim yra kokia zvejyba, tai jis ir bus prisipirkes jobanu wobleriu uz 4000LT, brangiausias meskeres po 2000LT, zvejybinius kostiumus ir t.t., bet vaziuos su antru golfu kiauru dugnu ir jam tikrai bus px ar ten yra xenonai, ar automatas, ar elektriniai langai............
#145
Posted 2014 June 29 - 07:37
#146
Posted 2014 June 29 - 10:11
Vokiečiai renkasi Dacia. Sprendžiant iš šio filmuko, ši mašina jiems labai patinka ir yra ne tik transporto priemonė.
http://www.google.lt..._sWbV8V3SRZjXkA
Edited by Bivainis, 2014 June 29 - 10:16.
#147
Posted 2014 June 29 - 11:04
O jei butum turtingas, o ne vokietis, kas tada, DACIAButent. Kiekvienam pagal poreikius. Man vaziavimas su grynai beveide transporto priemone be jokiu navarotu - tas pats kas vaziuot autobusu, jokiu emociju. Tokiai auto 0 meiles. Turejau laikinai pasiemes is tevo pries tai peugeot 406 keliems menesiams, tai ten man toks kakos gabalas, kad buvo mazdaug, bele vaziuoja, nesinorejao nei tvarkyti jai ka nors, net neplaudavau jos, absoliuciai pofig buvo.
Ir visai kitas elgesys su dabartiniu P407 coupe.
Jei buciau turtingas Vokietis, tai buciau tas pirkejas, kuris pirkdamas nauja auto sudeda visas imanomas varneles komplektacju sarase
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#149
Posted 2014 July 03 - 21:27
#150
Posted 2014 July 20 - 15:54
http://www.15min.lt/...paign=titulinis
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#151
Posted 2014 July 20 - 16:07
auto kaina gal ir kris ,bet su tokiais varikliais tik kuro kaina kils.Faceliftas išėjo... Iki facelifto kainoms geras kirtis bus žemyn..
http://www.15min.lt/...paign=titulinis
#152
Posted 2014 July 20 - 20:16
Labas rytas, faceliftas jau senai pristatytasFaceliftas išėjo... Iki facelifto kainoms geras kirtis bus žemyn..
http://www.15min.lt/...paign=titulinis
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#153
Posted 2014 September 29 - 11:58
Edited by Francis, 2014 September 29 - 12:00.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#154
Posted 2014 September 29 - 16:22
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#155
Posted 2014 September 29 - 16:55
Ne ką didesnė karvė už Ford Siera, Opel Ascona ar Audi 80 kurios normaliai važiuodavo su 1,6 aštuonių vožtuvų karbiuratoriniais varikliais.Vapse nupushejimas, as niekaip nesuprantu kaip tokia karve 1.6 benzinas turi vilkt... + gal ir vilks pirmus 100k paskui dek nauja varikli. Krenta PSA lygis oij kaip krenta akyse net... Isvis tuoj nebetures ir 2.0 variklio, paliks fisiskas Fiatas ir bedominuos europoj tik fokiski auto jei noresi kazka aplenkt lengvai tiomnyj lec
#156
Posted 2014 September 29 - 18:53
Edited by Francis, 2014 September 29 - 19:00.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#158
Posted 2014 October 01 - 09:33
Benzas tam,kad nepamirštum pasikrauti baterijos. Kokia to variklio galia-visai nesvarbu. Iki rozetės nuriedėsi ir OK. Elektrikai skirti miestui. Per dieną nuvažiuosi 50 km. ir užteks. Įsivaizduok 600 AG bolidą varantį nuo šviesoforo iki šviesoforo. Su prakasais...Tipo kol mirksi visi geltonai,pro visus spėsiu...Suprantamas noras turėti piniginės neploninantį auto su geriausiom dinaminėm charakteristikom, bet tai tik sapnai.Ir dar ne bet kokie,-futuristiniai ! . Jei ne vokiečių auto gamintojai.europarlamentas senai būtų įvedęs privalomą kokį euro 7, o gal ir euro 9 standartą automobiliams. Ten chebrytė susirinkusi išskirtinė,-protas priskiriamas ateivių nacijai. Tokie kaip mes galime tik pečiais gūžčioti ir postringauti forumuose.Man neramu matant konceptus,jie su elektros varikliais ir... Benzinas. As tikiuosi isvyst dar galinga HDi konkurenta kad ir passatui su 240Ag. Tik ar nebus 1,2 puretech benziniuko su 130ps;) dar idomu i hybrid 4 koki motora kis, dabartinis tik Euro 5 atitinka.
#159
Posted 2014 October 01 - 09:36
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#160
Posted 2014 October 01 - 10:06
Matai,dyzelis yra ir brangesnis ir su ekologija prasčiau. O elektrikas yra labai brangu pradinėj stadijoj,dėl to ir reikia babkes taupyti. Jei koks "kultinis" das auto gali sau leisti galingesnį motorą,tai ekonom klasės elektrikai gali tapti ir pedalais varomi...Arba arkliais traukiami.Abydna,kad konceptai pagrysti benzininiais motorais, Peugeot visada buvo dyzeliniu varikliu meistrai.
Edited by gau173, 2014 October 01 - 10:07.
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users