Šiaip čia matos, kad head up display neveikia (projektoriui navi, greitis), bet sako jų liga o pagal ridą jei tikra galimai buvo daužtas (sako kai panorama labai negerai, bet tik sako) šiaip pats turiu 1.6 praktiškai apypilnį, nėra tik kelių snulkmenų, automatą universalą, bet pilnai užtenka jo galios, sanaudas vidutines kompas rodo 5.3, automatas robotas, tai lėtesnis nei įprastas, bet greit priprantama. Šiaip labai patogu ir be ko nenorėčiau tai be head up, beraktės, el rankinio ir start/stop + spalvoto ekrano, bet čia šitam kur numetei viskas yra ką vardinau, apart automato
+ panorama žiauriai daug erdvės viduj suteikia
Ačiū, už labai naudingą skirtingų variantų išaiškinimą
https://autoplius.lt...as-6941153.html
Na matai, aš net nežinau kokių navarotų būna, vairuoju senuką BMW E39 ir patenkintas buvau, kol neatėjo laikas jo keisti.
Ieškau universalo, ekonomiško ir su kuo daugiau pribumbasų (navi, šildomos sedynės, klima, parktronikai, nežinau ar būna šiame modelyje atstumo palaikymo funkcija), kad būtų malonu važiuoti. Prioritetą skirčiau automatui, nes tai duoda labai daug komforto, bet sueitų ir mechaninė pavarų dėžė. dabar visos mano paieškos buvo akcentuotos į universalą su automatu. reiks peržiūrėti ką galima rasti su mechanine pavarų dėže.
Kokios dar naudingos funkcijos šiame modelyje gali būti, be ko negalėtum važiuoti su savo Peugeot?
- be automato koks dar malonumas važiuot. visada ranka turi virti sriubą. o galėtum krapštyti sau ausį ar kažką žemiau. arba kaip aš mėgstu atsiremt ranka ir tinginiauti.
- tokio ilgio mašina privalo turėti parktronikus, bent jau gale.
- start-stop, elektrinis rankinis, keyless funkcijos tikrai palengvina gyvenimą (be start - stop vistiek reikėtų traukti raktelį iš kišenės, o be keyless tai dar ir su užimtom rankom turėtum graibyt kišenę)
- naktį vairuojančiam labai padės heads up displėjukas (aš nevažiuoju, tai dar niekad nepanaudojau)
- navi panaudoju važiuodamas nežinomu adresu - patogiau nei telefonas, bet jau reikia atnaujinimo. skiriasi tuo, kad didelis ekranas, o ne ten toks mažiukas geltonas.
- paimk su pilnai elektrinėm sėdynėm - ten patogesnis reguliavimas, o dar jei ne vienas važinėsi -tai imk su atminties funkcija - viskas susireguliuoja iškart kitam vairuotojui. net pagal raktelius galima turėti atskiras sėdynės/veidrodėlių pozicijas
- LED auto šviesos taip pat labai gerai naktį važinėjančiam (extra, pas mane nėra, ir kol kas nėra poreikio)
- aklos zonos signalizavimas dar būna (extra extra,)
- masažuojančios sėdynės, (extra extra)
- signalizacija (retas extra extra)
- variklio pašildymas (extra extra, tik švedai dedasi tokį)
kaip ir minėta - jei nori ekonomijos, tada 1,6 eHDI - galios tikrai pakanka. dabar lakstau antrą savaitę, tai turiu pripažinti, kad 82kw veikia netgi šiek tiek geriau nei mano senukas P607 su 2,2i benzu ir 116kw. gal trasoj virš 130 ir kitaip pasisuktų svarstyklės, bet mažesniais greičiais turbina daro savo darbą neįtikėtinai gerai.
jei daugiau bus lakstymo autostradom, tada patartina turėti 2,0 ar 2,2l - sąnaudos bus tik truputį didesnės, bet atsiras N*m ir arklių atsargoje
Aš irgi niekaip nesuprantu tos panoramos. Visi tik langus ruberoidu užsikalę važinėja, o čia sedėt šiltanmyje Aišku yra užuolaidos, plevelės, bet nafik. O šiaip pagavus stogą per avariją čiuoši su galvą kelmus ir akmenis daužydamas. Nekaifas
neskleisk erezijos. panorama stipriai tonuota, prastas šiltnamis. gal prideda kelis laipsnius, bet nežymiai. o jei nori - užsidarai su automatiniu ruberoidu.
jau buvo kalbėta, kad panorama nežymiai didina avarijos metu patiriamų traumų riziką, nes vistik pats stogo rėmas yra, tik centre vietoj skardos yra stiklas. tai nešoksi gi su auto salto į kelmą, bus čiuožimas