Taigi kaip supratot vazinejamas sitas traktorukas jau virs dvieju metu Kauno mieste. Istorija jo prasideda Prancuzijoje 1998 metais is kurios parvaziavo autoveziu su perkaitusia galva, todel buvo kestas variklis (jubiliejus kaip ir ne tikras ) Pirmieji vaizdeliai su numeriais ir TA:
Pugas rinktas buvo ilgai ir nuobodziai gal apie 8 men, nes norejau masinos ilgam ir zinodamas save ieskojau su max "farso". Deje truksta autopiloto ir lempu apiplovimo. Nebuvo ir trip kompo funkcijos, kuria teko pasidaryt paciam. Skardos ir interjeras buvo priziuretas, visumoje taip pat buvo liux, bet turejo daug taisytinu smulkmenu per kurias teko glaudziai "pasantykiauti" ir "susipazinti" su gaminiu, kas visai patiko. Atlikti darbai:
*Keistas akumuliatorius
*Supirkti domkratas, gesintuvas, vaistinele, liemene, avarinis
*Tvarkyta veliau keista vairuotojo valytuvo "koja" del nepakankamo prispaudimo prie stiklo
*Spidometro blokelio tvarkymas, nes nerode visiskai
*Truko lempos dangtelio lemputei uzdengti
*Teko perlituoti varliu prisiedusio prancuzo klaida - melynus diodus langu ir sedyniu sildymo mygtukuose i normalius oranzinius
*Sedyniu syldymo tvarkymas (3X)
*Signalizacijos istatymas
*Keistas CD changeris is Philips i naujesni VDO (tiksliau sumetyti viduriai, nes fyskes netinka)
*Pakeistas sankabos komplektas (cia jau ne smulkmena bet jau ir ne pacioje pradzioje atsiradusi)
*Sugaisti ~9 menesiai del Kauno "diagnostiku" nekompetencijos, kurios pasekoje ir dar numautos paskutines kelnes pas Eimuti, nors panevezio dyzelistas surado beda per 10 min - 20LT kainaves Facet temp. daviklis CPU valdymui
*Beeksplotuojant pakeista visa keiciama vaziuokle i Lemfa ir TRW (isskyrus du Optimal guolius kuriais neizaviu bet kol kas ir nusiskundimu neturiu )
*Kadangi dirbu auto versle, tai ne ZAPopelDLO viska priziureti kad veiktu ir atliktu funkcija, per du metus visada priziuretas, teapalai tik 5W-40 (ne valgo nei laso, pagarba XUD11BTE varikliui), filtrai visada "darbingi", kiti skysciai keiciami kaip nurodyta, kiek imanoma priziurima svara.
*Visoki kiti pricindalai kuriu norejau arba truko
Is pradziu mano liuts turejo auksta priekine dali (speju del dujiniu amortizatoriu) galas aki tenkino:
To pasekoje nenoredamas rimto dropo ir prarasti komforta sumeciau spyruokles nuo 1.8 benzo ir gavosi norma:
Dar aptraukiau "stoikes" medziaga del jaukumo:
Bei klaidingai naikinau prancuzo klaida juodam odiniui salonui suteiktas pilkas medziagines "apsyfkes". Gavos ne kazka... Gerai kad jau bus taisoma sita klaida i spec. juoda medziaga su paminkstinimu, medziagas turiu, laikiu siltesniu oru ir foto bus imestos koks rezultatas gausis
http://img821.images...37/errorhmk.jpg
Paskutinis darbas - juoda optika
http://img829.images.../4518/lempa.jpg
Po to laiko vaziavo ir vaziuoja. Po ziemos vel kliauzos visokios lenda, bet nelabai rimtos. Be tech. bukles palaikymo sekantis darbas ratlankiu atnaujinimas, bandysiu pasidalint isgyvenimais ir tesiu prancuziska istorija
Edited by boMod, 2011 March 29 - 22:11.