
kartais gęsta ant dujų
#1
Svečias_dzeraldo_*
Parašyta 2011 gegužės 15 - 09:21
#2
Parašyta 2011 gegužės 15 - 10:29
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#3
Svečias_dzeraldo_*
Parašyta 2011 gegužės 15 - 10:42
gal ką tada sumaišiau dėl termostato, gal tada atsidarinėja ties 100 laipsniu. O dėl oro ir dujų filtrų: oro švarus, o kur gali būti dujų filtras taip ir nesurandu, gal kas patartų kur jo ieškoti. ir kaip jį patikrinti? Dėkingas už visus gerus patarimusOriginaliai butent toks termostatas ir priklauso. Su tokiu pat motoru ir duju iranga buvo labai panasi situacija su turetu 605'tu. Pasirodo problema buvo oro ir duju filtru uzsitersimas.
#4
Parašyta 2011 gegužės 15 - 12:35
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#5
Svečias_dzeraldo_*
Parašyta 2011 gegužės 15 - 12:43
dar norėčiau užduoti klausimą.Duju filtras pas tave stovi kartu su elektrovoztuvu. Pagal vamzdelius atsisek, jis stovi pries reduktoriu.
ar išimant dujų filtrą nepradės iš baliono eiti dujos. kiek žiūrėjau, nelabai radau kur galima būtų jas uždaryti
#6
Parašyta 2011 gegužės 15 - 12:47
jaigu degimo neijungsi is baliono neturi eiti dujos,aisku jai viskas tvarkinga,ant baliono stovi elektro voztuvas jis visada uzdaras kol neijungi degimo,,o kad gesta tai blogas sureguliavimas reduktoriaus,jau esu ta patyresdar norėčiau užduoti klausimą.
ar išimant dujų filtrą nepradės iš baliono eiti dujos. kiek žiūrėjau, nelabai radau kur galima būtų jas uždaryti
#7
Parašyta 2011 gegužės 15 - 20:06
kokiu dar 100 laipsniu... nefantazuok. termostatai yra tik 81 ir 89 laipsniu kitokiu niekas negamina. taip po to ir gimsta legendosgal ką tada sumaišiau dėl termostato, gal tada atsidarinėja ties 100 laipsniu. O dėl oro ir dujų filtrų: oro švarus, o kur gali būti dujų filtras taip ir nesurandu, gal kas patartų kur jo ieškoti. ir kaip jį patikrinti? Dėkingas už visus gerus patarimus

#8
Parašyta 2011 gegužės 15 - 21:05
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#9
Svečias_dzeraldo_*
Parašyta 2011 gegužės 16 - 09:56
sveiki, tada visai susibalamutinau, mašinos pardavėjas perspėjo kad idėtas toks, kuris atsidarinėja prie aukštesnės temperatūros, vienas meistras aiškina kad tai negerai, nes atseit šitie varikliai jautrus temperatūrai, žodžiu visai susipainiojaukokiu dar 100 laipsniu... nefantazuok. termostatai yra tik 81 ir 89 laipsniu kitokiu niekas negamina. taip po to ir gimsta legendos

#10
Svečias_dzeraldo_*
Parašyta 2011 gegužės 16 - 10:05
Dekui už patarimą, nes pačiam visą laiką kirbėjo mintis, kas jei balionas ne tuščias ir reiktų uždaryti dujas iš jo. elektriniai vožtuvai gal ir uždaro, bet ar jie visiškai nieko nepraleidžia negali būti garantuotas...Kadangi pas temos autoriu antros kartos duju iranga tai duju balionas greiciausiai irgi paprastas. Todel pries keiciant reiketu uzsukti sklende ant baliono. Buna tokie du varztai sklendziu valdymui. Vienas duju uzpylimui kitas duju padavimui i reduktoriu. Reiketu uzsukt ta kur i reduktoriu paduoda. Taipogi del uzgesinejimo gali but kaltas ir reduktorius.
#11
Parašyta 2011 gegužės 16 - 11:54
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#12
Parašyta 2011 gegužės 16 - 12:53
Dujoms kuo siltesnis variklis tuo geriausveiki, tada visai susibalamutinau, mašinos pardavėjas perspėjo kad idėtas toks, kuris atsidarinėja prie aukštesnės temperatūros, vienas meistras aiškina kad tai negerai, nes atseit šitie varikliai jautrus temperatūrai, žodžiu visai susipainiojau
#13
Parašyta 2011 gegužės 16 - 16:05
#14
Svečias_dzeraldo_*
Parašyta 2011 gegužės 17 - 06:34
su reduktoriaus užšilimu viskas gerai, dirba tvarkingai, tik tai kad kartais užeina tai gesta, kartais viskas puikiai. užtat ir neaišku, kas netvarkojena o kaip pats reduktorius ar uzsila,,buvo atveju kada perdarinejau specu klaidas,kada i reduktoriu necirkuliavo antifrizas,tada vasaros metu apsala ledais reduktorius ,ir jau tada ne tik kad uzgesines bet visiskai nebeuzvesi ant duju,,,bet cia tik atsitikimas,jokiu budu netaikau autoriaus atvejo
#15
Parašyta 2011 gegužės 17 - 21:13
jau rasiau,,stebuklu nera,,blogai sureguliuotas reduktoris,kitu priezasciu neiszvelgiu,,teko daug tokiu reguliuotisu reduktoriaus užšilimu viskas gerai, dirba tvarkingai, tik tai kad kartais užeina tai gesta, kartais viskas puikiai. užtat ir neaišku, kas netvarkoje
#16
Svečias_dzeraldo_*
Parašyta 2011 gegužės 19 - 09:11
Sveiki LinaiNeissigask kai uzsuksi duju padavima i reduktoriu ir atsukus vamzdeli nuo filtro prades snypst dujos. Tiesiog is vamzdelio iseis
Ar gali būti, kad duju filtras yra korpuse su elektriniu vožtuvu prieš reduktorių. Bandau įdėti nuotrauką, kur po vožtuvu toks kaip ir indas matosi, nes kiek žiūrėjau tai nieko prieš tai nemačiau:
Šį pranešimą redagavo dzeraldo: 2011 gegužės 19 - 09:18
#17
Parašyta 2011 gegužės 19 - 20:21
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#18
Svečias_dzeraldo_*
Parašyta 2011 gegužės 19 - 20:47
sveiki LinaiVat butent filtras ir yra tam korpuse su elektro voztuvu. Toj apatinej dalyje.
tai gal teko jį ardyti? Jei teisingai supratau, tai reikia atsukti apatinę dalį
#19
Parašyta 2011 gegužės 20 - 06:14
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#20
Svečias_dzeraldo_*
Parašyta 2011 gegužės 21 - 15:01
tai va tokia filtro istorija. Linas buvo teisus, filtras tikrai ten yra, bet kur ant baliono uždarymas tai ir neradau, todėl surizikavau taip. Jei kam butų svarbu aprašysiu kaip vyko keitimas. Nauja filtrą nupirkau už 10 lt pas įrangos montuotojus (nežinau, gal galima ir pigiau nupirkti). Vožtuvas M.T.M. viskas ko reikėjo, tai kilpinis 13 mm raktelis ir spaustuvėliai. Vožtuvą geriau išimti iš mašinos, nes atsukti filtro korpuso apačioje esantį varžtą gana sunkų - labai priveržtas, tai bandant atsukti vietoje galima ir kažką nulaužti. Darbo nuotraukos pateikiamos žemiau:




Tiesa, filtro korpuse radau dar mažos tabletės formos magnetuką, gal kas žino kam jis reikalingas?
P.S. saugokite guminius sandarinimo žiedus, nebent turite kuo pakeisti
Šį pranešimą redagavo dzeraldo: 2011 gegužės 21 - 15:06
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0