Alucard Peugeot 405
#41
Posted 2011 June 07 - 14:39
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#42
Posted 2011 June 07 - 14:54
nu tik nereikia pagal mygtukus spresti apie duju irangos tipa...<...> ir viduje duju reguliavimas su paprastu mygtuku vienu. kuri nuspaudus vienu paspaudimu persiungia i benza arba i dujas (jei variklis uzsiles iki darbines temp)..
jei pas tave mygtukas su 3 padetims arba 2 vadinas bus paprastos dujos.
pas mane paprastas 2 padeciu jungtukas, bet dujos ipurskimines. ir cia ne mano ar dujas dejusio meistrelio ismyslas, o brc tokius komplekte teike/teikia...
#43
Posted 2011 June 07 - 17:16
Pusvalandzio arba 30lt darbas. Ziurint kokia valiuta apsiimsi daryt- pats, ar paliksi kitam.Tiesa, ar sunku isardyti galines duris? uzstrigusios vienos, it trosas isorines rankeneles nulekes??
Nereikia nieko plesti, ar lauzyti. Jei 605 ir 405 sistema panasi galiniu duru, o manau ji yra panasi. Tai tau reiks viso labo nuleisti galini langa,isimti ta stikline fortke, ir matysi visa spynos mechanizma, o ten jau galesi su atsuktuvu pagal situacija atidaryt duris. Mano praitame auksiniame 605te taip buvo. Uztrukom apie pusvalandi, sutepem WD40. Ir viskas... Nuo uzsistovejimo uzkepa mechanizmas ir tiek.
Kaip mano draugas sake "dazniau i gala mergaites imkis, ir viskas veiks"
Tikiuosi, patarimas pagelbes.
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#44
Posted 2011 June 07 - 18:07
NerijusV siap abu teisus , o ir knopke triju padeciu, pirma antra arba dujos arba benzinas, o vat nuline, nesupratau ka daro itariu ant jos turetu automatiskai junginetis, taciau kai nera jokio valdiklio, ji tiesiog nieko nedaro, jei nuo benzino ijungi nuline tai benzino indikatorius toliau sveicia o duju mirksi, jei is duju i ta padeti pastatai, sveicia dujos, benzino nedega
[/IMG]
nufotografavau su telefonu skubedamas, ryt su fotoaparatu padarysiu nuotrauka kur is to laisvos eigos varikliuko eina zarna
Aciu meginsiu, siaip situacija nevisai tokia, moteris pardavusi sake kad buvo uzsitrenkusios su rakteliu viduje, plese jas kazkaip, isisores rankenele atitrukus, tabaluojas lengvai, viduje normali, tai gal bent is vidaus darinesisPusvalandzio arba 30lt darbas. Ziurint kokia valiuta apsiimsi daryt- pats, ar paliksi kitam.
Nereikia nieko plesti, ar lauzyti. Jei 605 ir 405 sistema panasi galiniu duru, o manau ji yra panasi. Tai tau reiks viso labo nuleisti galini langa,isimti ta stikline fortke, ir matysi visa spynos mechanizma, o ten jau galesi su atsuktuvu pagal situacija atidaryt duris. Mano praitame auksiniame 605te taip buvo. Uztrukom apie pusvalandi, sutepem WD40. Ir viskas... Nuo uzsistovejimo uzkepa mechanizmas ir tiek.
Kaip mano draugas sake "dazniau i gala mergaites imkis, ir viskas veiks"
Tikiuosi, patarimas pagelbes.
#45
Posted 2011 June 07 - 18:13
#46
Posted 2011 June 07 - 20:31
http://manodalys.lt/...duct=1071260121
http://www.robetas.l...Gali... detalės
tai kaip suprasti? visgi jas eina keisti? tada liktu surast kas ta apsiimtu daryti. ? =)
#47
Posted 2011 June 07 - 20:37
Galinio tilto ašys keičiasiDabar visi man paaiskinkite, anksciau skaiciau kad 405 Pezo asys balkio nesikeicia, taciau radau internete,
http://manodalys.lt/...duct=1071260121
http://www.robetas.l...Gali... detalės
tai kaip suprasti? visgi jas eina keisti? tada liktu surast kas ta apsiimtu daryti. ? =)
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#48
Posted 2011 June 07 - 21:12
O tai kodel Cia rasomaGalinio tilto ašys keičiasi
?Išilginio vamzdžio galas kaip atsarginė detalė tiekiama 205 ir 309 modeliams (405 - ne), jo kaina yra apie 180 Lt.
Pradejo gaminti?
tai gaunasi 200 galai, 160 guoliai, ir darbas? mmm iki 700 gal sutilptu ? ar dar ir gumas butina pirkti ? jauciu niekaip i 700
Edited by Alucard, 2011 June 07 - 21:23.
#49
Posted 2011 June 07 - 23:33
Jei kai paspaudi stipriau, speciau kad galbut gale stabdziu kaladelems jau paskutinioji ateina, ir kontaktas trinasi i diska... Paziurek ar gale mesos ant kaladeliu yra. Ir patikrink stabdziu skysti bakely.8. Ka galetu reiksti BRAKE ir rankinio lemputes uzsidegancios spaudziant stabdi stipriau? Turiu galvoje kojini? =)
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#50
Posted 2011 June 07 - 23:46
butent - pradejo gaminti.Pradejo gaminti?
o del ipurskimo sistemos - issitrauki kompa is dezes ir zinai. kompu deze prie priekinio stiklo, jei gerai pamenu. ten du kompus rasi - vienas abs'o, kitas variklio..
#51
Posted 2011 June 08 - 07:52
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#52
Posted 2011 June 08 - 08:34
#53
Posted 2011 June 08 - 08:44
ok'ey tyliu, savo tiesos neirodinesiu, nes negaliu apsigint ties dujom., sprendziu, nes esu turejes tokias jos ir vadinosi 3 kartos.. o cia buvo senai - 4 metai atgal.laukiam nuotrauku is po kapoto.. pagal bug'u aprasyma ir nuotraukas, tas pezas labai jau panasus i draugo kazkiek laiko naudota pries kokius 5-6 metus...
beje, jei LT jis jau nemazai laiko, tai tiltas galejo jau but remontuotas kad ir tuose paciuose raseiniuose... tepimo tasku nera sudeta?
Eddy, apie 3 kartos dujas vel is mygtuko sprendi? nurodyk man kontora, kuri montuoja LT 3 kartos dujas..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#55 Svečias_Svečias Alucard_*
Posted 2011 June 08 - 18:25
tai kad pasmane gale bugniniai stabdziai =)Jei kai paspaudi stipriau, speciau kad galbut gale stabdziu kaladelems jau paskutinioji ateina, ir kontaktas trinasi i diska... Paziurek ar gale mesos ant kaladeliu yra. Ir patikrink stabdziu skysti bakely.
#56 Svečias_Svečias Alucard_*
Posted 2011 June 08 - 18:34
Atleiskite, bet siandien taip ir nepafotografavau budamas darbe, o dabar nuo automobilio daugiau nei 60km esu, reiks ryt nepatingetilaukiam nuotrauku is po kapoto.. pagal bug'u aprasyma ir nuotraukas, tas pezas labai jau panasus i draugo kazkiek laiko naudota pries kokius 5-6 metus...
beje, jei LT jis jau nemazai laiko, tai tiltas galejo jau but remontuotas kad ir tuose paciuose raseiniuose... tepimo tasku nera sudeta?
Eddy, apie 3 kartos dujas vel is mygtuko sprendi? nurodyk man kontora, kuri montuoja LT 3 kartos dujas..
Del pacio Auto, tai jis lietuvoj nuo 2003-12-20, ir as dabar ketvirtasis jos savininkas.
Del tilto, velgi dabar negaliu palysti bet kai kisau galva lyg viskas atrode taip kaip stock turetu buti, tiesa ka buvau pastebejes kad bakelis dulintuvo dauzosi i atsarginio rato remeli, graziai nuzulintas purvas vienoj vietoje=)daugiau nelabai pamenu is atminties =))
O Eddy, pameginsiu issukt 3k apsuku, kazkaip tiek negazuodavau toje padetyje niekad
#57
Posted 2011 June 08 - 19:00
Pirmai pradziai, nuo sveisaus salono duru uzspaustuku auseles gal turi ?sunkiausia bus dabar atidaryti jas neatidarius dureliu tu ju neisardysi.. plest rankenele arba pacia apsifke duru is vidaus draskyti, kad prieiti prie spynos., gali tekti
beje, as turiu nemazai daliu 405 pezo, jei ka turek omeny
#58
Posted 2011 June 08 - 21:18
toki kazkada tik juoda 405 ir as turejau (ir dabar likuciu turiu )Ai ir dar, kaip zinoti, ar bosh ipurskimo sistema ar marelli magneti kazkokia? kaip suprantu pasmane XU7 motoras LFZ. tai cia jis 8 voztuviu multi ipurskimas?
turetu buti Bosh kiek pamenu...
#59
Posted 2011 June 09 - 00:03
Vis vien rankinio daviklis gale stovi. Patarciau nuimti bugnus ir paziuret kas is kaladeliu like,bet kuriuo atveju.tai kad pasmane gale bugniniai stabdziai =)
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#60
Posted 2011 June 09 - 07:27
ne, tokiu nera .Pirmai pradziai, nuo sveisaus salono duru uzspaustuku auseles gal turi ?sunkiausia bus dabar atidaryti jas neatidarius dureliu tu ju neisardysi.. plest rankenele arba pacia apsifke duru is vidaus draskyti, kad prieiti prie spynos., gali tekti
beje, as turiu nemazai daliu 405 pezo, jei ka turek omeny
del tu apsuku, kad dujos persijungtu pagazavus, priklauso nuo apsuku. jas galima reguliuoti. ant pacio duju myggtuko is jo galines dalies kur kisasi fiske yra skylute kur su mazu atsuktuvu gali pareguliuoti. gtai yra padidinsi arba pamazinsi apsukas prie kuriu persijungtu i dujas. nebutinai ggali but ant 3rpm, gali but maziau ar dauggiau netgi. kaip sakiau as ant savo buvau uzstates ties 3rpm. visada kurdavau benzu, pasildidavvau varikli ir pradedant vaziuot persimusdavo i dujas ties tom apsukom.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users