Na va.
Dar vienas zingsnis link aiskinimosi kas neveikia, o kas veikia (jeigu kam dar idomu).
Esme tokia, kad nuemus ta turbinos padeties davikli nuo aktuatoriaus ir uzvedus motora - vakumas isvis nesusidaro. Ko pasekoje, turbinos aktuatorius (taip, taip, jis vadinasi butent taip
) lieka visada atidarytas. Aisku vakumas nesusidaro, nes per ta skylute kur isistato daviklis siurbamas oras. Taciau, uzkimsus kamstuku, ta vieta kur akturatoriaus daviklis isistato ir uzvedus varikli - vuolia! Tik uzvedus masina aktuatorius uzsidaro (kaip ir turi buti), bet jau si karta gazuojant kad ir iki 3000 RPM (daugiau nenorejau, nes vistik slegis ten susidarineja, o kamstukas uzkistas ir niekas neatidarys pacio aktuatoriaus) jis nebeatsidarineja paraleliai su akseleratoriaus spaudimu. O va paemus i ranka ta davikli ir pradedant maigyti islindusia adatele, aktuatorius ima vaikscioti ir atsidarineti-uzsidarineti atitinkamai kiek spaudziama adata.
Kadangi as uzvedziau pirma karta neuzkimses daviklio paliktos vietos kamstuku, tai aisku islindo antipolution fault pranesimas ir dabar dega variklio simbolis paneleje. Tada viska pasitestaves surinkau viska i vieta, bandysiu pavazineti ir kai uzges antipolution'as vel nusiimsiu davikli ir si karta ikises kamstuka pabandysiu bent jau iki 2500RPM pagaz0ti trasoje ir paziureti ar gryzo trauka. Ka manote apie toki eksperimenta?
Man keista tik vienas dalykas - kodel, kai gazuojama, slegio isleidimo ta sklende atsidaro atitinkamai? Nes kaip suprantu ji turi atsidaryti tik prie tam tikro slegio. O ji atsidaro judinant.. turbinos padeties sensoriu. Isvada persasi paprasta, sensorius kompui siuncia pievas kazkokias ir tas atidarineja sklende per daug anksti?
P.S. Taip zaidziu as cia su ta turbo, nes neturiu atliekamu simtiniu remontui
Edited by sandman^kfmf, 2011 November 14 - 23:34.