Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P407 turbina- dingo trauka


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 46

#21 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2011 lapkričio 11 - 12:29

Cia kalbi gal apie sita daikta?
http://imageshack.us...1110192436.jpg/
Vakar kaip tiki ji pavyko graziai isimti, nes nuemus ta anksciau aprasyta plysusi alsuokli, as sugebejau atsukti ir tris sita detale laikancius varztelius :D Beje, turbinos grybo vaukumo rankenele kai judinau, maksimus ka sugebejau, tai per koki 1 cm pajudinti. Net pirsta skauda siandiena. Tvirta ten spyruokle stovi turbut. Pirmadieni bandysiu dar pasiurbti ir pajusti kiek vaiksto ta sklende, bet uzvestu varikliu nelabai noriu liesti jos, nes ten gan karsta ikisus ranka :D Nors ir imanoma.
Tiesa, kai sita kvaila davikli idomumo delei atjungiau ir pavaziau pora simtu metru, islindo antipollution faulty klaida. :ax: Bet pats vaziavimas visiskai nepasikeite. Nei pablogejo, nei pagerejo. Ar ta klaida dings, nes dabar pajungiau atgal ji?

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2011 lapkričio 11 - 12:32

  • 0

#22 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2011 lapkričio 11 - 16:35

Klaida dingo ir klausimas kaip ta davikli patikrinti. Turbut tik nauja nusipirkus?
  • 0

#23 lako

lako
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 247
  • Vieta:KAUNAS
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2011 lapkričio 11 - 17:47

jo klaida buvo i r pas mane pavaziuoji biski ir dingo:) o de; daviklio man idejo nauja(tiksliau kita) naudota, bet sake kad naujas biski kainuoja per 350lt ir daugiau, o srotini gavo uz 120 berods bent as jau tiek sumokejau, nors meistras minejo kad nelabai sita dali nori parduoti be turbinos. bet reikia pasiziureti pakeite ir vel masiniuikas lekia kai zveris. meistras inejo kad sitos detales tas pypsiukas nelabai veikia kaip turi buti ir kompas jo nemato jau
  • 0

#24 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2011 lapkričio 14 - 18:27

Klausykite, o tas daviklis jis eina ant visu turbinu vienodas (1.6, 2.0 - 66kW ar 136kw)? Nes as nerandu tos dalies kodo, nes ji kaip ir prie turbos priklauso. :/ Cia va matosi jos fiske siek tiek.
http://www.ebay.co.u...#ht_1743wt_1037
O skambinti i srotus ir pirkti kates maise nesinori. Siandiena tik planuoju ji vel nusiimti (ta davikli ir pabandyti ji pamaigyti uzvedus masina paziureti ar kas nors keiciasi, ar apskritai juda ta sklende (uzvedus nesigirdi, kad ji pajudetu, bet kai isjungi varikli, tai po kiek sekundziu labai aiskiai girdisi kaip cakteli ir iseina slegis - atsidaro).

P.S. Pats paklausiau ir pats supratau, kad durnai paklausiau - matau, kad tinka visiems 100kW varikliams pagal mano pacio duota nuoroda.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2011 lapkričio 14 - 18:40

  • 0

#25 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2011 lapkričio 14 - 23:29

Na va. Dar vienas zingsnis link aiskinimosi kas neveikia, o kas veikia (jeigu kam dar idomu). Esme tokia, kad nuemus ta turbinos padeties davikli nuo aktuatoriaus ir uzvedus motora - vakumas isvis nesusidaro. Ko pasekoje, turbinos aktuatorius (taip, taip, jis vadinasi butent taip :D) lieka visada atidarytas. Aisku vakumas nesusidaro, nes per ta skylute kur isistato daviklis siurbamas oras. Taciau, uzkimsus kamstuku, ta vieta kur akturatoriaus daviklis isistato ir uzvedus varikli - vuolia! Tik uzvedus masina aktuatorius uzsidaro (kaip ir turi buti), bet jau si karta gazuojant kad ir iki 3000 RPM (daugiau nenorejau, nes vistik slegis ten susidarineja, o kamstukas uzkistas ir niekas neatidarys pacio aktuatoriaus) jis nebeatsidarineja paraleliai su akseleratoriaus spaudimu. O va paemus i ranka ta davikli ir pradedant maigyti islindusia adatele, aktuatorius ima vaikscioti ir atsidarineti-uzsidarineti atitinkamai kiek spaudziama adata. Kadangi as uzvedziau pirma karta neuzkimses daviklio paliktos vietos kamstuku, tai aisku islindo antipolution fault pranesimas ir dabar dega variklio simbolis paneleje. Tada viska pasitestaves surinkau viska i vieta, bandysiu pavazineti ir kai uzges antipolution'as vel nusiimsiu davikli ir si karta ikises kamstuka pabandysiu bent jau iki 2500RPM pagaz0ti trasoje ir paziureti ar gryzo trauka. Ka manote apie toki eksperimenta? :D Man keista tik vienas dalykas - kodel, kai gazuojama, slegio isleidimo ta sklende atsidaro atitinkamai? Nes kaip suprantu ji turi atsidaryti tik prie tam tikro slegio. O ji atsidaro judinant.. turbinos padeties sensoriu. Isvada persasi paprasta, sensorius kompui siuncia pievas kazkokias ir tas atidarineja sklende per daug anksti? P.S. Taip zaidziu as cia su ta turbo, nes neturiu atliekamu simtiniu remontui :ax:

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2011 lapkričio 14 - 23:34

  • 0

#26 lako

lako
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 247
  • Vieta:KAUNAS
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2011 lapkričio 15 - 13:25

galiu duot nr zmogaus kuris turetu gal sita baisu daikta, nors kai man dejo sake kad kaip ri minejai kad nori visi su turbina parduoti:) galiu savo sena paskolinti gal veiks kaip geras:)
  • 0

#27 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2011 lapkričio 15 - 13:49

Butu neblogai pasiskolinti ir pajungti ji tiesiai :) Nereiketu lupineti lauk taada manojo daviklio. O tavaji sena pajungciau (kad kompas ji matytu), mano senasis liktu uzkimses skyle ir butu galima isbandyti ar pripucia turbina tiek, kiek rekia oro. :D
  • 0

#28 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 lapkričio 15 - 14:40

Butu neblogai pasiskolinti ir pajungti ji tiesiai :) Nereiketu lupineti lauk taada manojo daviklio. O tavaji sena pajungciau (kad kompas ji matytu), mano senasis liktu uzkimses skyle ir butu galima isbandyti ar pripucia turbina tiek, kiek rekia oro. :D

matai tu teisingai supratai,as maniau kad tu zinojai sita reikala,kad masina neuzvesta ta sklende visiskai atidara,,kai uzvedi vakumas uzdaro ir tik prie apsuku pradeda atidaryti,numovus nuo jo zarnele ji lieka atidaryta,tuomet turbina dirba pilnu pajegumu,,bet meta klaida todel rasiau auksciau kokios detales gali but kaltos
  • 0

#29 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2011 lapkričio 23 - 20:06

Situacija tokia, kad turbo servisas liepe pirmiausia issilupti FAP'a. Nes pasiziureja slegius, pasake, kad nieko blogo ten nera ir viskas normaliai veikia. O va, kad juodo dumo absoliuciai nemeta, tai reiskia, kad FAP'as jau uzakejas. Tiesa pas mane ne tik, kad juoda, pas mane isvis dumu jokiu beveik nemeta. Taigi gal sestadieni nusimatys operacija - FAP lupimas programiskai :) (mechaniskai tai gal pats pabandysiu).
  • 0

#30 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 lapkričio 23 - 20:57

Situacija tokia, kad turbo servisas liepe pirmiausia issilupti FAP'a. Nes pasiziureja slegius, pasake, kad nieko blogo ten nera ir viskas normaliai veikia. O va, kad juodo dumo absoliuciai nemeta, tai reiskia, kad FAP'as jau uzakejas. Tiesa pas mane ne tik, kad juoda, pas mane isvis dumu jokiu beveik nemeta.
Taigi gal sestadieni nusimatys operacija - FAP lupimas programiskai :) (mechaniskai tai gal pats pabandysiu).

su FAP ir neturi buti dumu,tam jis ir yra,bet ir kistis neturi,turi isdeginti suodzius,bet kadangi gal jau eolio nebera,ar siaip sugedusi hemarojaus sistema,,tad nelaukdamas mesk ji velniop

Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2011 lapkričio 23 - 20:57

  • 0

#31 pagautas

pagautas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Automobilis:peugeot 307

Parašyta 2012 kovo 26 - 19:19

Pas mane problema labai panasi, 307 2.0 100kw. Masina pakankamai buka, toks vaizdas kad turbina pradeda sudirbinet prie 3000+ rpm. Pasijunges prie PP2000 keista dalyka aptikau Turbo position repeat : 11 % Ir sitas visiskai nekinta. Turbinos voztuvas vaiksto, ir gana neblogai. Bandziau burna "pavakumuot" tai irgi be problemu vaiksto. Kaip rasyta auksciau, 18 detale bandziau det kita, ale jokios naudos. Kadangi pas mane 307 tai priejimas prie grybo praktiskai tik per apacia. Kur pradet ieskot slieku? 7 detales dar nejudinau.
  • 0

#32 vytaaas

vytaaas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 37
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2l hdi

Parašyta 2012 birželio 08 - 15:46

paprastas patarimas atjung nuo egr voztuvo vakumo reguiatoriaus vakumo slangute kur eina link turbinos tada padaryk priverstinai vakuma ir pagazuok jai pucia slangas normaliai tai bus nuejes turbinos padeties daviklis tas kur trikampis prisuktas ant vakumo grybo as jau juos 2 pakeiciau, ir viena karta ta egr voztuva keiciau kur vakuma reguliuoja y turbina buvo membranos viduje sudile
  • 0

#33 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2012 birželio 08 - 20:32

Pas mane problema labai panasi, 307 2.0 100kw. Masina pakankamai buka, toks vaizdas kad turbina pradeda sudirbinet prie 3000+ rpm. Pasijunges prie PP2000 keista dalyka aptikau
Turbo position repeat : 11 %
Ir sitas visiskai nekinta. Turbinos voztuvas vaiksto, ir gana neblogai. Bandziau burna "pavakumuot" tai irgi be problemu vaiksto. Kaip rasyta auksciau, 18 detale bandziau det kita, ale jokios naudos. Kadangi pas mane 307 tai priejimas prie grybo praktiskai tik per apacia. Kur pradet ieskot slieku? 7 detales dar nejudinau.

Tik rimta diagnostika,su patyrusiu autoelektriku ispres tavo problemas ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#34 slimas

slimas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 123
  • Vieta:Vilnius/Molėtai
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI, automatas

Parašyta 2014 rugsėjo 11 - 14:20

Sveiki tautiečiai,

Gal žinote kur įsigyti turbinos padėties daviklį (patį daviklį, o ne visą mazgą). Kad aiškiau būtų, juodas pypsiukas prisuktas 3 varžtais nuotraukoj: http://i625.photobuc...04/Ebay/f81.jpg

Ačiū.
  • 0
Stogo langai, lietaus nuvedimo sistemos, palėpės laitai
www.arpekas.lt

#35 alfis407

alfis407
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 1
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2015 kovo 15 - 20:09

Sveiki,

 

man iskilo tokia pati problema kaip ir sitos temos autoriui. Automobilis Peugeot 407 SW 2.0hdi automatas. Vaziuojant visiskai nera traukos, toks vaizdas, kad po kapotu ne 100kw, o kokie 66kw ar net maziau. Simptomai visiskai tokie patys, o ir isbandziau beveik viska kas cia buvo aprasyta. Diagnostika dariau pas pazystamo rekomenduota "garazini", ten man pasake kad pati turbina gera, tik ismeta kazkokias klaidas susijusias su turbinos padeties solenoidu ir turbinos iputimo padeties jutikliu. Gal pats temos autorius papasakos kaip issprende savo problema ar kazkas kitas duos koki nors patarima, nes nera noro vazineti po servisus ir moketi kruvas pinigu uz tai kad "meisrai" tvarko ne ta ka istikruju reikia. Aciu.


  • 0

#36 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2015 kovo 15 - 20:34

Kreipkis I klubieti pauliu ir pasakys kas negerai ir nereiks vazinet po servisus.


  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#37 turbina

turbina
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2017 liepos 03 - 12:17

Cia kalbi gal apie sita daikta?
http://imageshack.us...1110192436.jpg/
Vakar kaip tiki ji pavyko graziai isimti, nes nuemus ta anksciau aprasyta plysusi alsuokli, as sugebejau atsukti ir tris sita detale laikancius varztelius :D Beje, turbinos grybo vaukumo rankenele kai judinau, maksimus ka sugebejau, tai per koki 1 cm pajudinti. Net pirsta skauda siandiena. Tvirta ten spyruokle stovi turbut. Pirmadieni bandysiu dar pasiurbti ir pajusti kiek vaiksto ta sklende, bet uzvestu varikliu nelabai noriu liesti jos, nes ten gan karsta ikisus ranka :D Nors ir imanoma.
Tiesa, kai sita kvaila davikli idomumo delei atjungiau ir pavaziau pora simtu metru, islindo antipollution faulty klaida. :ax: Bet pats vaziavimas visiskai nepasikeite. Nei pablogejo, nei pagerejo. Ar ta klaida dings, nes dabar pajungiau atgal ji?


Sveiki,

 

man iskilo tokia pati problema kaip ir sitos temos autoriui. Automobilis Peugeot 407 SW 2.0hdi automatas. Vaziuojant visiskai nera traukos, toks vaizdas, kad po kapotu ne 100kw, o kokie 66kw ar net maziau. Simptomai visiskai tokie patys, o ir isbandziau beveik viska kas cia buvo aprasyta. Diagnostika dariau pas pazystamo rekomenduota "garazini", ten man pasake kad pati turbina gera, tik ismeta kazkokias klaidas susijusias su turbinos padeties solenoidu ir turbinos iputimo padeties jutikliu. Gal pats temos autorius papasakos kaip issprende savo problema ar kazkas kitas duos koki nors patarima, nes nera noro vazineti po servisus ir moketi kruvas pinigu uz tai kad "meisrai" tvarko ne ta ka istikruju reikia. Aciu.


sveiki, turiu beda  vairuoju peugeot 407 2.0 hdi 100kw uzvakar vaziavau mieste prie sankryzos uzsidege variklio lempute nuvariau pas diagnozisto pajunge kompa ir rado klaida perpucia turbina panaikino klaida trauka atsigavo po kiek laiko vel tas pats, nuvariau vel pasake kad turbinos  elektrine dalis grybauja isemiau ja  ir uzsisakiau nauja bet ydejus ja pradeda traukt tik nuo 3000 apsuku o kur traukdavo nuo 2000, gal kas zinot kas per beda?


  • 0

#38 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 liepos 03 - 23:36

Apie kokią turbinos elektrinę dalį čia kalbate? Apie geometrijos aktuatoriaus padėties daviklį?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#39 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 liepos 04 - 09:38

gal kas zinot kas per beda?

stringa patcios kintamos geometrijos lopeteles,paprastai tai gydosi isardzius turbos "karsta dalis",nors yra pora fokusu kaip tai neardant sutvarkyt


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#40 turbina

turbina
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2017 liepos 04 - 10:33

Apie kokią turbinos elektrinę dalį čia kalbate? Apie geometrijos aktuatoriaus padėties daviklį?

jo pakeiciau nauja bet traukt pradeda tik nuo 3000 apsuku kartais net nereikia vienu zodziu taij traukia taij netraukia turbinos kojale juda puikiai  dali pirkau is kinieciu gal dielto ir grybauja


stringa patcios kintamos geometrijos lopeteles,paprastai tai gydosi isardzius turbos "karsta dalis",nors yra pora fokusu kaip tai neardant sutvarkyt

kokie tie budai 2 neisardzius pabandyt?


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0