Jei niekas niekur nestringa, tai reikia išsitraukti lauk tą daviklį ir pasijungus ant fiškės pabandyt pasispaudinėt kojelę, ekrane pažiūrėt, ar gerai veikia ir tolygiai procentus rodo, ar rodo nuo 0 iki 100, ar mažesnis diapazonas. Esu kelis keitęs, dėjau taip pat tikriausiai kinietiškus (nes nei Peugeot, nei Garrett jais atskirai neprekiauja, tik kartu su turbina), bet iš Turbocentro, tokiu atveju bent kažkokią pretenziją būtų galima bandyti pareikšti galbūt. Man abiem atvejais rodė iki 100, bet ne nuo 0, o gal nuo 10-12proc. To pakanka normaliam veikimui. Tuomet, jei viskas gerai, dedate daviklį į turbinos pūslę, ir ekrane stebėdamas, maigote pūslės kojelę. Ties galinėmis eigomis turi rodyti tas pačias reikšmes maksimalią ir minimalią, kurias matėte ištraukęs.
Turbinų geometrijos šiems modeliams užstringa retai, bet jei daviklis ilgai neveikė, gal ir įmanoma. Su Ramus nesiginčysiu, nes jis daugiau už mane tikrai jų matęs, tai tikriausiai matė ir stringančių, ir užstrigusių, bet man dar neteko sutikti.
Paprastai netraukia dėl to, kad daviklis rodo 80-90proc. laisva eiga, nors turi rodyti beveik nulį. Todėl turbinos net nebando daugiau atidarinėti, nors ji nulinėj arba beveik nulinėj padėty.
Ar geometrija užstrigus, paprastas tikrinimo būdas - prijungt vakuumą tiesiogiai prie pūslės. Turi pripūst apie 2,7bar absoliutinio gazuojant vietoje be apkrovos.
Edited by tadas1991, 2017 July 04 - 12:52.