gau myleti, reiskia priziureti, aptarnavimai tik laiku ir tik geriausiom medziagom.:)o del apsisikimo, kam sikt, jei gali pacipuot varikli, kurio resurso palikta 60, kokia 20 proc. ir turesi pakankamai patikima ir dinamiska varikli, o del nurukimo, tai nuruks jei jau ant ribos, jei viskas gerai, tikrai nieks nenuruks..o del purkstuku ir cipavimo sasaju isvis nukalbejai i pievas..purkstukai nuruksta del to kad jiem arba ateina laikas arba yra kazkokiu gedimu kuro ar oro tiekimo sistemoj..arba blogo kuro.
o kas del siemenso, tai su Laimonu drisciau nesutikti del siurbliu..ant 2.0hdi 100kw siurbli varo paskirstymo velenas, dyzeli nuo tepalu skiria tik 2 salnykeliai, kurie nelaiku susigriebus isoperuot fapa ir uzsitersus tepalui nagaru, sudyla ir uzipila purkstukus tepalu juos sugadindami, arba uzpila varikli dyzeliu i tepala del ko prasuka indeklus.plius dar bedos su pradeganciais stumais 2.0hdi, purkstukai padile pradeda sausint misini zemuose sukiuose(prastai purskia zemais slegiais iki 450bar), del ko degimo temperatura degimo kameroj labai padideja ir nudega arba purkstuku galai ir masina sustoja, arba sudega stumoklis ir masina vaziuoja, bet purtosi ir dumina..
na o bosch siurbliam problemos kyla tik su pirmos kartos cr sistema, su 2 ir 3 karta jokiu problemu del siurbliu ir reguliatoriu nera daugiau nei siemens, netgi maziau.
ir siaip siemens sistema stipriai jautresne degalu kokybei nei bosch, aisku 3 bosch karta jau irgi baltarankyste serga ir neipilsi kazko prastesnio, bet 1 ir 2, tai pakankamai istvermingos,aisku benzui, vandeniui ar siukslem neatsparus nei bosch nei siemens..
na cia diskusija ilga ir sudetinga, argumentu savo turim visi. as savo pastebejimus grindziu tuo ka matau realiai dirbdamas su tais modeliais..