Peršokti prie turinio


2.0 HDI varikliai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 40

#21 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Parašyta 2014 lapkričio 04 - 12:21

cia gal tie kamstukai/akles kur bloke buna...

NEW_CYLINDER_BLOCK_FOR_TOYOTA_22R_ENGINE

 

 

teko man reikalu su tais kamstukais. pasikeiciau jau 3 vnt, vienas ju buvo hemaroiskoje vietoje po turbina. isrudija jie. kadangi pats kadaise zioplas buvau, kai ismeciau tepalo ausintuva, paklausiau kvailu minciu ale plauk su fairy sistema nuo tepalo, tai po kurio laiko tos propkes isrudijo. tikiuosi jau nebeteks ju keist nes laabai nemaloni ir brangi procedura. tai va, vaikai nedarykit nesamoniu, nepilkit fairy i ausinimo sistema :)


  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#22 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2014 lapkričio 04 - 14:01

siaip is isvardytu varikliu pats geriausias patikimumo ir sanaudu santykis 2.0hdi 80kw..nes:

1) i 80kw gali pilti tepalus 5w40 arba 10w40, nieko nenutiks, gali pilti ir pigesnius tepalus, variklio resursas juntamai nenukentes, svarbu tik pakeist laiku.o 100kw tik 5w30 ir tik gerus, nes del itin jautrios tepimo sistemos ir del labai siauru tepimo kanalu, tepalo kokybe sudaro lemiama faktoriu variklio ir turbinos tarnavimo laikui.

2.0hdi 80kw variklis devetas - 300, 100kw 1700.

2) purkstuko kaina deveto 80kw - 50-70LT, 100kw 200 - 400Lt(nelabai daliu yra ju restauravimui ir labai labai jautrus degalu kokybei)

3) 80kw jei uzsikiso fap - ismetei isprogramavai ir pamirsai, 100kw - ismetei, isprgramavai ir dar gali tekti pasitvarkyti turbina ar egr papildomai issiprogramuot, na buna daugiau liekamuju reiskiniu.

trumpai tariant 80kw yra senas kietas metalo gabalas, 100kw yra zvitrus ir ekonomiskas, bet popierinis..

cia parasiau trumpa palyginima..is karto galiu pasakyti, kad visi teiginiai paremti praktika ir dar pridursiu, jei 100kw varikli labai labai mylesi ir priziuresi jis tarnaus, bet neduok die ka nors praziuresi, ar papulsi pas meistreli netinkama, sugrius kaip kortu namelis.

80 kw varikli kad sulauzyt tai jau reikia buti itin rimtu varijotu, smagumo galima dadet cipuojant ir jis neisiskes pasidarius ta pati 100kw ir daugiau..

 

O kuo skiriasi 79kw ir 80kw?


  • 0

#23 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 lapkričio 04 - 14:53

79kw su fap 80kw be.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#24 narod

narod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 69
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307SW

Parašyta 2014 lapkričio 05 - 17:51

teko man reikalu su tais kamstukais. pasikeiciau jau 3 vnt, vienas ju buvo hemaroiskoje vietoje po turbina. isrudija jie. kadangi pats kadaise zioplas buvau, kai ismeciau tepalo ausintuva, paklausiau kvailu minciu ale plauk su fairy sistema nuo tepalo, tai po kurio laiko tos propkes isrudijo. tikiuosi jau nebeteks ju keist nes laabai nemaloni ir brangi procedura. tai va, vaikai nedarykit nesamoniu, nepilkit fairy i ausinimo sistema :)


Tai kiek laiko varinėjai su tuo fairy?
  • 0

#25 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 lapkričio 06 - 11:39

siaip is isvardytu varikliu pats geriausias patikimumo ir sanaudu santykis 2.0hdi 80kw..nes:

1) i 80kw gali pilti tepalus 5w40 arba 10w40, nieko nenutiks, gali pilti ir pigesnius tepalus, variklio resursas juntamai nenukentes, svarbu tik pakeist laiku.o 100kw tik 5w30 ir tik gerus, nes del itin jautrios tepimo sistemos ir del labai siauru tepimo kanalu, tepalo kokybe sudaro lemiama faktoriu variklio ir turbinos tarnavimo laikui.

2.0hdi 80kw variklis devetas - 300, 100kw 1700.

2) purkstuko kaina deveto 80kw - 50-70LT, 100kw 200 - 400Lt(nelabai daliu yra ju restauravimui ir labai labai jautrus degalu kokybei)

3) 80kw jei uzsikiso fap - ismetei isprogramavai ir pamirsai, 100kw - ismetei, isprgramavai ir dar gali tekti pasitvarkyti turbina ar egr papildomai issiprogramuot, na buna daugiau liekamuju reiskiniu.

trumpai tariant 80kw yra senas kietas metalo gabalas, 100kw yra zvitrus ir ekonomiskas, bet popierinis..

cia parasiau trumpa palyginima..is karto galiu pasakyti, kad visi teiginiai paremti praktika ir dar pridursiu, jei 100kw varikli labai labai mylesi ir priziuresi jis tarnaus, bet neduok die ka nors praziuresi, ar papulsi pas meistreli netinkama, sugrius kaip kortu namelis.

80 kw varikli kad sulauzyt tai jau reikia buti itin rimtu varijotu, smagumo galima dadet cipuojant ir jis neisiskes pasidarius ta pati 100kw ir daugiau..

Labas. Ką reiškia mylėti variklį? Jei viskas pagal grafiką ir pagal gamintojo rekomendacijas...tada gerai?  NU nenoriu sutikti. Viskas  priklauso nuo šeimininko temperamento.  Jei motoras netraukia nuo prigimties,tai reikia: 1. Susitaikyti. 2. Čipuoti iki apsišikimo....atsiprašau. Pirmu atveju variklis bus "neužmušamas",kitu bėdos prasidės nuo turbinos,paskiau purkštukai,smagratis...eiliškumas nesvarbu. Dabar kainos. Kuo retesnis egzempliorius,tuo kaina aukštesnė. Dėl siemenso nesiginčiju. Čia fokietukai grybą supjovė. O retesnis egzempliorius gali būti dėl keletos priežasčių. Ir tai nebūtinai kokybės problemų išraiška. Gal paprasčiausiai jie dar važiuoja? Dėl Išprogramavimo...Visi mokomės ir būtų labai malonu,kad klientai suteiktų daugiau galimybių programistams paeksperimentuoti. Tai sakau dėl to ,kad ir pats esu šito amato ragavęs nemažai. Klysta visi,ir amatininkai ir klientai...Bet dar geriau būtų,jei programeris su užsakovu bendrautų  audio formatu, o ne kaip įprasta- sąskaitomis.


  • 0

#26 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 lapkričio 06 - 12:17

Gau problema tame ir vargsti todel, kad as tau sakiau iskart programuot ir fap ir egr. Tikrai nesutikciau kad siemens kazkuom blogesnis nei Bosch, taip sudetingiau programavimas su juo, taciau viena kart padarius pamirsti visam laikui. Tikrai daug esu padares tu 2.0HDi, nei vienas nera turejes check engine ;) Man asmeniskai siemens patinka labiau nei bosch, jis zymiai maziau prunkscia del kuro reguliatoriu ir siurbliu.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 lapkričio 06 - 12:24

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#27 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 lapkričio 06 - 16:53

Gau problema tame ir vargsti todel, kad as tau sakiau iskart programuot ir fap ir egr. Tikrai nesutikciau kad siemens kazkuom blogesnis nei Bosch, taip sudetingiau programavimas su juo, taciau viena kart padarius pamirsti visam laikui. Tikrai daug esu padares tu 2.0HDi, nei vienas nera turejes check engine ;) Man asmeniskai siemens patinka labiau nei bosch, jis zymiai maziau prunkscia del kuro reguliatoriu ir siurbliu.

Tai,kad nevargstu...Šią vasarą 15 kkm nuvariau praktiškai be problemų. Nors egr-ą reiktų išprogramuoti. Kai subręsiu,paskambinsiu.


  • 0

#28 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 lapkričio 06 - 17:40

Na tiesiog gal "intonacija" ne taip texte perteikei ;]]] arba ne taip supratau :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#29 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 lapkričio 06 - 20:46

gau myleti, reiskia priziureti, aptarnavimai tik laiku ir tik geriausiom medziagom.:)o del apsisikimo, kam sikt, jei gali pacipuot varikli, kurio resurso palikta 60, kokia 20 proc. ir turesi pakankamai patikima ir dinamiska varikli, o del nurukimo, tai nuruks jei jau ant ribos, jei viskas gerai, tikrai nieks nenuruks..o del purkstuku ir cipavimo sasaju isvis nukalbejai i pievas..purkstukai nuruksta del to kad jiem arba ateina laikas arba yra kazkokiu gedimu kuro ar oro tiekimo sistemoj..arba blogo kuro.

o kas del siemenso, tai su Laimonu drisciau nesutikti del siurbliu..ant 2.0hdi 100kw siurbli varo paskirstymo velenas, dyzeli nuo tepalu skiria tik 2 salnykeliai, kurie nelaiku susigriebus isoperuot fapa ir uzsitersus tepalui nagaru, sudyla ir uzipila purkstukus tepalu juos sugadindami, arba uzpila varikli dyzeliu i tepala del ko prasuka indeklus.plius dar bedos su pradeganciais stumais 2.0hdi, purkstukai padile pradeda sausint misini zemuose sukiuose(prastai purskia zemais slegiais iki 450bar), del ko degimo temperatura degimo kameroj labai padideja ir nudega arba purkstuku galai ir masina sustoja, arba sudega stumoklis ir masina vaziuoja, bet purtosi ir dumina..

na o bosch siurbliam problemos kyla tik su pirmos kartos cr sistema, su 2 ir 3 karta jokiu problemu del siurbliu ir reguliatoriu nera daugiau nei siemens, netgi maziau. 

ir siaip siemens sistema stipriai jautresne degalu kokybei nei bosch, aisku 3 bosch karta jau irgi baltarankyste serga ir neipilsi kazko prastesnio, bet 1 ir 2, tai pakankamai istvermingos,aisku benzui, vandeniui ar siukslem neatsparus nei bosch nei siemens..

na cia diskusija ilga ir sudetinga, argumentu savo turim visi.:) as savo pastebejimus grindziu tuo ka matau realiai dirbdamas su tais modeliais..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#30 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 lapkričio 06 - 21:52

Apie ka as ir kalbu, nusipirkai  2.0 100kW HDi motora iskart salini ir FAP ir EGR, tada ir purkstukai SIEMENSO pasidaro amzini(aisku cia gi saliginai kiekvienas daiktas turi resursa) ir visa kuro sistema su turba bei paciu varikliu. O pas bosch tai pripazink, kuro slegio reguliatoriai tai tikrai jautresni nei pas SIEMENS, dar neteko nei vienam keisti(aisku gal as "Luckis"), pagrinde 2.0HDi arba 2.2HDi. Paciu purkstuku resursas pas siemensus didesnis, taciau beda tame, jog ju neremontuoja LT, tai tenka ieskot naudotu, cia minusas. Bet cia ilga istorija, tiesiog pritariu tau jog reikia priziuret masina, o ne "tepalus keiciau kaip parodyta kas 30 000km LONGLIFE.......).

 

Tiesa, kiek esi turejes reikalu su 103kW 110kW HDi varikliais?


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 lapkričio 06 - 21:57

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#31 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 lapkričio 07 - 09:57

Sutarkim taip.ir viena ir kita turi savus pliusus, savus minusus.:)labai jau plati diskusija kitaip gausis..o automobili priziureti reikia, ne ten kokiais longlife ar kazkokiais, o taip kaip sako gamintojas.teisinga eksploatacija geriausiai prailgina automobilio tarnavimo laika.:)

Tu 103 ir 110 mazai kolkas teko ciupineti.ten delphi kuro sistema..siaip bendrai apie delphi: tai purkstuku silpna vieta valdymo voztuvai, bet ju yra pirkti ir pakeitus vel viskas ok, nes daznai zmones patikrina purkstuka, tas per griztama myza ir keicia visa purkstuka, nors realiai senaji dazniausiai nelabai brangiai galima pataisyti, nes antgaliai pas delphi laiko neblogai..siurbliai irgi megsta paragauti tepalu is motoro, nes irgi pakabinti ant velenelio ir salnykeliai sudilti megsta, plius dar delphi siurbly yra guolis tepalu tepamas, tai tas dar padidina tepalu patekimo i dyzeli galimybe..siaip delphi sistema nera tokia bloga kaip sneka zmogai, pats db eksploatuoju dedes jaguar automobili su ford 2.0tdci varikliu, tikrai linksmas, ir benzo sliukstelejes buvau per klaida ir nieko...nors tokiu nemazai gydes nuo backleakage'o per purkstukus, bet niekas negavo kosmines saskaitos.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#32 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 lapkričio 07 - 10:43

Matau isivyravo diskutacija. :) Norejau pasitikslinti ar labai sunku tuos salnikelius pasikeisti tarp siurblio ir tarp variklio? Turiu omenyje, kokia darbu preliminari kaina? Cia kalba eina apie DW10BTED4 varikli, 100kW.

Nes dabar man dilema ar EGR ausintuva bandyti keisti ar tuos salnikelius (del balto dumo prie maziau negu +15 temperaturos tik uzvedus salta varikli).


Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 lapkričio 07 - 10:50

  • 0

#33 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 lapkričio 07 - 10:52

Jo zinau kad Delphi, tiesiog man irgi neteko ju daug ciupint, tai dekuj uz info. Pats zadu peugeot 508 pirkt, bet tik su 2.0 arba 2.2 motoru ten jau 120kw pas 2.0 ir aisku Delphi. Bet jei 508 tapo paciu patvariausiu auto iki 3 metu savo klasej gal pas ju neber budingu delphi purkstuku ligu... nes su 1.6hdi tai butu prostitucija tas 508 ;) gaila kad GT su 204 ag 2.2 motoru kosmosa dar kainuoja...

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 lapkričio 07 - 10:54

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#34 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 lapkričio 07 - 11:37

pas visus delphi, anksciau ar veliau sugenda purkstuko valdymo voztuvas, del savo konstrukcijos, nebent jie pakeite is esmes purkstuko konstrukcija, kuo labai abejoju..bet manau, kad tai ner beda, nes lengvai tvarkosi sitas dalykas ir sutvarkius ilgam uzmirstama ta beda..o siurblio knstrukcija tai tikrai keite nuo kazkuriu metu, ar nuo 2004 ar 2005, nes patys suprato, kad rutulinis guolis tepamas tepalu siurblyje nera gerai.:)apie 1.6 ir 508 teisingai pastebejai.:)

Sandman - pakeisti nelabai sunku, bet reikia labai svariai siurbli surinkti po to.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#35 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Parašyta 2014 lapkričio 07 - 15:12

Tai kiek laiko varinėjai su tuo fairy?

 

nevarinejau, kieme kelis kart pakaitinau ir viskas, pyliau laukan


  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#36 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 lapkričio 07 - 15:19

gau myleti, reiskia priziureti, aptarnavimai tik laiku ir tik geriausiom medziagom.:)o del apsisikimo, kam sikt, jei gali pacipuot varikli, kurio resurso palikta 60, kokia 20 proc. ir turesi pakankamai patikima ir dinamiska varikli, o del nurukimo, tai nuruks jei jau ant ribos, jei viskas gerai, tikrai nieks nenuruks..o del purkstuku ir cipavimo sasaju isvis nukalbejai i pievas..purkstukai nuruksta del to kad jiem arba ateina laikas arba yra kazkokiu gedimu kuro ar oro tiekimo sistemoj..arba blogo kuro.

o kas del siemenso, tai su Laimonu drisciau nesutikti del siurbliu..ant 2.0hdi 100kw siurbli varo paskirstymo velenas, dyzeli nuo tepalu skiria tik 2 salnykeliai, kurie nelaiku susigriebus isoperuot fapa ir uzsitersus tepalui nagaru, sudyla ir uzipila purkstukus tepalu juos sugadindami, arba uzpila varikli dyzeliu i tepala del ko prasuka indeklus.plius dar bedos su pradeganciais stumais 2.0hdi, purkstukai padile pradeda sausint misini zemuose sukiuose(prastai purskia zemais slegiais iki 450bar), del ko degimo temperatura degimo kameroj labai padideja ir nudega arba purkstuku galai ir masina sustoja, arba sudega stumoklis ir masina vaziuoja, bet purtosi ir dumina..

na o bosch siurbliam problemos kyla tik su pirmos kartos cr sistema, su 2 ir 3 karta jokiu problemu del siurbliu ir reguliatoriu nera daugiau nei siemens, netgi maziau. 

ir siaip siemens sistema stipriai jautresne degalu kokybei nei bosch, aisku 3 bosch karta jau irgi baltarankyste serga ir neipilsi kazko prastesnio, bet 1 ir 2, tai pakankamai istvermingos,aisku benzui, vandeniui ar siukslem neatsparus nei bosch nei siemens..

na cia diskusija ilga ir sudetinga, argumentu savo turim visi. :) as savo pastebejimus grindziu tuo ka matau realiai dirbdamas su tais modeliais..

Sorry,jei nepatiko mano postas. Čipavimas gal ir gerai,jei vairuotojas supranta kuo tai kvepia. Dauguma čipuotojų skelbiasi,kad po čiptiuningo auto skraidys  ir dar mažiau valgys?????? Nuo kada fizika tapo kramtomąja guma? Pakramčiau ir išpūčiau burbulą.(entuziastų netrūksta). Faktas tas,kad viskas kainuoja.Galima perfrazuoti fizikiniais terminais,bet nemanau ,kad šito reikia. Gal ne visai tiksliai sudėliojau galimas grėsmes,gal be reikalo apšikau SIEMENSĄ nors ir turiu labai nemažą patirtį dirbant su šios bendrovės produktais...Vidutinybė siemensas.  Gamintojas ne veltui sudėliojo saugiklius varklio skyriuje. O gal ten dirbo visiški lochai ?  Mes esame patys pačiausi ir viens-du padarysime PSA inžinierius kaip šiltą vilną... Gerai ,darome. Tik kodėl rezultato nesimato? Esu nepatilkus "de fakto". Pravažiavau visą Lietuvą ir ne tik klausinėdamas apie tiuningus,turbinas,egr-us ir t.t. (Ne specialiai,tik pakeliui). Ir ką? Visi visur eksperimentuoja. Net Čekijoje,Gareto padalinyje cheba nebijo prisipažinti neturį pilnos info apie hdi turbinas. O pas mus visi viską žino....Dėl to ir bujoja paranojos virusas smegenuose. Dar karta sorry,jei ką.


  • 1

#37 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.362
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2014 lapkričio 08 - 19:51

Jo zinau kad Delphi, tiesiog man irgi neteko ju daug ciupint, tai dekuj uz info. Pats zadu peugeot 508 pirkt, bet tik su 2.0 arba 2.2 motoru ten jau 120kw pas 2.0 ir aisku Delphi. Bet jei 508 tapo paciu patvariausiu auto iki 3 metu savo klasej gal pas ju neber budingu delphi purkstuku ligu... nes su 1.6hdi tai butu prostitucija tas 508 ;) gaila kad GT su 204 ag 2.2 motoru kosmosa dar kainuoja...

mobile.de jau yra 2010-2011 metu uz 12000-14000 europietisku. Manau cia jau pigu.


Šį pranešimą redagavo Francis: 2014 lapkričio 08 - 19:57

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#38 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 lapkričio 08 - 20:17

Franci as kalbu apie 7000-8000 euru :) niekur neskubu, metu-dvieju begyje tas bus, dar rimtas konkurentas Renault Latitude bei Citroen C5(bet jau nebetoks sviezias modelis)... ;] nesitikiu 30k ridos, bus gerai ir 200k :) visada apie auto pradedu ieskotis info metai-du pries, kad butu viskas aisku, nes neturiu tiek lesu kad daugiau sau leist, o lizinguotis kazkaip dar nedaaugau iki to...


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#39 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2014 lapkričio 08 - 21:09

O jeigu lyginti senąjį 2 HDi 80 kW ir 16 HDi 80 kW, kokie važiavimo skirtumai? 2 HDi turiu, viskas aišku, o kaip su 16 HDi kuro sistemos ir variklio patvarumu?


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 lapkričio 08 - 21:10

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#40 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 lapkričio 08 - 21:36

O jeigu lyginti senąjį 2 HDi 80 kW ir 16 HDi 80 kW, kokie važiavimo skirtumai? 2 HDi turiu, viskas aišku, o kaip su 16 HDi kuro sistemos ir variklio patvarumu?

As tik uz 1.6HDI ,trauka zemu sukiu riboje, ir taip smagus motoras , be to bosch kuro sistema.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0