Peršokti prie turinio


Varklio galios didinimas-cipavimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 778

#541 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2013 gruodžio 23 - 15:06

matau kad nera ce diskusijos bo zhmones isikande kad sniegas juodas ir tiek. ce tiems kurie mano kad apsukos reishkia galia :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#542 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 gruodžio 23 - 15:43

matau kad nera ce diskusijos bo zhmones isikande kad sniegas juodas ir tiek. ce tiems kurie mano kad apsukos reishkia galia :)

Na... juk pagal variklio schema taip ir yra, arkliai kyla iki 4000 RPM aritmetine progresija. Niutonai mazejai, bet kilovatai dideja. Pas benzinus juk niutonu isvis mazai, bet jie ant kilovatu (kitaip sakant, RPM) groja. Realiai benzina pradeda vaziuoti nuo 4000RPM, kai tuo tarpu dyzelis jau tuo metu - stogas. :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 gruodžio 23 - 15:44

  • 0

#543 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2013 gruodžio 23 - 15:47

Na... juk pagal variklio schema taip ir yra, arkliai kyla iki 4000 RPM aritmetine progresija. Niutonai mazejai, bet kilovatai dideja. Pas benzinus juk niutonu isvis mazai, bet jie ant kilovatu (kitaip sakant, RPM) groja. Realiai benzina pradeda vaziuoti nuo 4000RPM, kai tuo tarpu dyzelis jau tuo metu - stogas. :D

bet, tai tu paaishkink tai tiems, kas grezhia iki galo ir galvoja kad nuo to trauka atsiranda :) o redlaina pasiekus permeti pavara ir vel kaip ish "greiti ir isiute" shauna kibiras i prieki :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#544 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 23 - 15:55

abu teisus, nera cia ko gincytis. Galia ir niutonai nera suristi tiesiogiai su RPM. Yra tam tikras diapozonas kuriame geriausia perjungti pavaras... negi need4speed kai jaunas buvai nepliekei? :blush: :wh: Ne juokas juokais, bet apie tai, jog prie tam tikru peraukstu pavaru jau variklis pradeda "stabdyt". Ir nesvarbu, benzinas tai ar dyzelis. O dyzelio vapse ner ko redlainais varinet.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 23 - 15:57

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#545 glutaminas

glutaminas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Automobilis:p407

Parašyta 2013 gruodžio 23 - 16:25

matau kad nera ce diskusijos bo zhmones isikande kad sniegas juodas ir tiek. ce tiems kurie mano kad apsukos reishkia galia :)


Ir tiems kurie galvoja, kad raudona riba tachometre yra skirta tam, kad kai ja pasiekia rodyklė, reikia perjungti aukštesnę pavarą. :)

Taip paprastai paklausiu, tiesiog, kam dyzelinius variklius daro redline ties 4~tukst apsisukimu? O ne pvz 3000aps? ar 2500aps? Del ko, atsakykit protingieji :good:
  • 0

#546 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 gruodžio 23 - 16:41

Raudona zona, tai zona kurioje laikant apsukas tiesiog kenkiama varikliui. Nebutinai bus pakenkta, nebutinai pakenks iskarto, bet tai jau kenksminga. Apie fizikine dali yra aprasoma cia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Redline
Labai aiskiai isdestyta siais keletu sakiniai apie tai kas yra ta raudonoji zona:

The physical RPM-limiting factor in an internal combustion engine is commonly thought to be piston velocity. This, however, is a misconception. The rate of change in piston velocity is the true limiting factor. This change in velocity is known as acceleration. The piston acceleration is directly proportional to the magnitude of the G-forces experienced by the piston-connecting rod assembly. As long as the G-forces acting on the piston-connecting rod assembly multiplied by their own mass is less than the compressive and tensile strengths of the materials they are constructed from and as long as it does not exceed the bearing load limits, the engine can safely rev without succumbing to physical or structural failure.


Kas nesupranta, tai galima isversti, kad prie tam tikru sukiu, stumoklis (o tiksliau jo jungiamieji mazgai) patiria tokias didelias apkrovas del greicio vektoriaus pasikeitimu (stumoklis maskatuojasi aukstyn-zemyn), kad tiesiog neatlaiko apkrovos. Kol sunkio jega, "stumoklyne" veikia mazesne jega, negu gali atlaikyti visi judanciu mazgu komponentai (guoliai, medziagos is kuriu pagamintos dalys), tai viskas OK ir variklis gali veikti gerai. Gi greicio vektoriaus kitimas (tai butu - akseleracija, bet butent stumoklio akseleracija, o ne auto) tiesiog proporcingas sunkio jegos dydziui, kuris veikia "stumoklyne". Kuo tas greiciu pasikeitimas (butent stumokliu maskatavimasis) didesnis, tuo didesnes apkrovos stumokliams ir su jais susijusiems mazgams. Tiesa, kadangi stumokliai gaminami is skirtingos mases medziagu, skirtingu fiziniu dydziu, tai atitinkamai ir apsisukimai varikliuose skiriasi.
Patikslinkite, gal netaip isverciau. :shy:
P.S. Patikslinimas, del dyzeliu:
Diesel engines normally have lower redlines than comparatively-sized gasoline engines, largely because of fuel-atomization limitations.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 gruodžio 23 - 17:01

  • 0

#547 tumosas

tumosas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2013 gruodžio 23 - 21:05

maqot, jie galvoja, kad redlainas yra tam kad parodyt, kada maksimali galia baiges ir jungt pavara reikia, matau cia ju neperkalbesi, tegul vazineja kaip tik nori, bet poto tik neverke kad netraukia taip kaip turetu ar dar kaskas, pirma tegul susizino savo asmenines masinos galingumo virsune, ties kiek sukiu galia didziausia....
  • 0

#548 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 gruodžio 24 - 09:32

Dzyvu dzyvai. :D Jus snekat taip, lyg nesuprasciau, kas kam ir kodel yra tie niutonai. Prirasai puse psl ir jokio konkretaus atsakymo. Taip, redlain'as yra TEORISKAI skirtas tas tam, kad nurodyti "cut-off" riba, arba reiksme netoli to, kai bus nutraukiamas kuro keitimas. Taip prie "Redline" variklis (benzinis ir dyzelinis) turi didziausia galinguma (NE SUKIMO MOMENTA, O GALINGUMA). Jei i dyzelini varikli idet variatorine automatine deze ir viena paleist begetis prie pastoviu 2000rpm kita prie pastoviu 4000 rpm - greiciau begesis tas kuris vaziuos prie 4000rpm. Ir tai, kad jis prie 2000 turi 2x daugiau niutonu jam nepades greiciau begetis. Sutinkat ? Jei nesutinkam sioj vietoj, tai toliau tikrai galim nediskutuot. Kadangi arba kazkuris kazko nesupranta, arba diskutuojam apie skirtingus dalykus. Tiems kas cia aiskina, kad reik suzinot "asmenines masinos galinguma" tai butinai ta padarysiu. Dasitvarkau keleta smulkmenu iki nauju, tada truputi dar persidarau programa ir butinai ant stendo, galesiu "pasigirt" prie keliu apsuku mano dyzeline masina turi daugiausia galios. Ir supraskit, kad as nesneku apie normalu vaziavima ir apie tai, kad pats vinioju dugnais pastoviai, nes tipo atseit tai "kul", nes "tipo" ten yra daug kw, kuriu is esme (be variklio kriokimo) nejauciu.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gruodžio 24 - 09:45

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#549 glutaminas

glutaminas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Automobilis:p407

Parašyta 2013 gruodžio 26 - 12:39

Dzyvu dzyvai. :D Jus snekat taip, lyg nesuprasciau, kas kam ir kodel yra tie niutonai. Prirasai puse psl ir jokio konkretaus atsakymo. Taip, redlain'as yra TEORISKAI skirtas tas tam, kad nurodyti "cut-off" riba, arba reiksme netoli to, kai bus nutraukiamas kuro keitimas. Taip prie "Redline" variklis (benzinis ir dyzelinis) turi didziausia galinguma (NE SUKIMO MOMENTA, O GALINGUMA). Jei i dyzelini varikli idet variatorine automatine deze ir viena paleist begetis prie pastoviu 2000rpm kita prie pastoviu 4000 rpm - greiciau begesis tas kuris vaziuos prie 4000rpm. Ir tai, kad jis prie 2000 turi 2x daugiau niutonu jam nepades greiciau begetis. Sutinkat ? Jei nesutinkam sioj vietoj, tai toliau tikrai galim nediskutuot. Kadangi arba kazkuris kazko nesupranta, arba diskutuojam apie skirtingus dalykus. Tiems kas cia aiskina, kad reik suzinot "asmenines masinos galinguma" tai butinai ta padarysiu. Dasitvarkau keleta smulkmenu iki nauju, tada truputi dar persidarau programa ir butinai ant stendo, galesiu "pasigirt" prie keliu apsuku mano dyzeline masina turi daugiausia galios. Ir supraskit, kad as nesneku apie normalu vaziavima ir apie tai, kad pats vinioju dugnais pastoviai, nes tipo atseit tai "kul", nes "tipo" ten yra daug kw, kuriu is esme (be variklio kriokimo) nejauciu.

Labai teisingai pasakei. Prie 4000 tukst pastoviu apsuku masina begesis daug greiciau. O kad redline riba labiau kenkia nei pvz 3000aps tai cia savaime aisku. Bet kiekviena automatine deze nuspaudus kickdown perjungia begius ties redline, gamintojas taip dare, taip skaiciavo, vadinasi viskas ok - taip ir turi buti. Ten visa kita teorija nelabai gilinausi, bet kai isgirsti jog zmogus sako kazkuris, jog ar tu 4000aps ar 3000apsuku junginesi pavaras atvaziuosi taip pat greitai, arba net leciau, nei tas ,kuris mete pavaras prie 3000aps(vietoj redline) :)))
Kitas momentas, atminkit, kad kai jungi pavaras ties 3000apsuku, permetus i aukstesni begi, tavo apsukos nukrenta tarkime iki 2000~aps ko pasekoje nebera traukos piko, ir reikia jo laukti, o kai begius meti ties redline, permetus i aukstesni begi, apsukus buna 2500-3000~ ir tai yra tiesiai ant piko, todel masina vel soki i prieki.
  • 0

#550 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 gruodžio 26 - 23:22

Kazkodel manau, kad draguose dalyvaujantys galetu daugiau pakomentuoti apie pavaru metymu taiminga. :ax:
http://www.wikihow.c...-in-a-Drag-Race
Juokingas aprasymas, bet net ir jame nurodoma, kad yra pikiniai taskai ir jie tikrai nereiskia, kad tai yra redlainas. :shy:

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 gruodžio 26 - 23:22

  • 0

#551 pikc

pikc
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 10
  • Automobilis:607

Parašyta 2014 sausio 09 - 22:48

Kazkodel manau, kad draguose dalyvaujantys galetu daugiau pakomentuoti apie pavaru metymu taiminga. :ax:
http://www.wikihow.c...-in-a-Drag-Race
Juokingas aprasymas, bet net ir jame nurodoma, kad yra pikiniai taskai ir jie tikrai nereiskia, kad tai yra redlainas. :shy:

Tikra tiesa ;) pries tai vairavau civika kurio redline buvo ties 8900 taciau max galia prie 8400, toliau kreive krinta. todel drage begiu perjunginejimas ties redline butu tiesiog kvaila klaida ;)
  • 0

#552 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Parašyta 2014 sausio 10 - 20:37

Kazkodel manau, kad draguose dalyvaujantys galetu daugiau pakomentuoti apie pavaru metymu taiminga.  :ax:
http://www.wikihow.c...-in-a-Drag-Race
Juokingas aprasymas, bet net ir jame nurodoma, kad yra pikiniai taskai ir jie tikrai nereiskia, kad tai yra redlainas.  :shy:

Tikra tiesa ;) pries tai vairavau civika kurio redline buvo ties 8900 taciau max galia prie 8400, toliau kreive krinta. todel drage begiu perjunginejimas ties redline butu tiesiog kvaila klaida ;)

labai teisingai max galia 8400 o redline 8900 ----- jeigu esate girdeje apie rusishka pasakyma MOTOR NA RAZNOS tuom viskas ir pasakyta

Šį pranešimą redagavo aricardas: 2014 sausio 10 - 20:38

  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#553 Gytolinas

Gytolinas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:peugeot 307

Parašyta 2014 sausio 12 - 19:32

kam leist pinigus ant to cipavimo,kai gali uzsicipuoti uz kelesdesimt centu,paprastas varzas uzdeti kur reikia ir viskas,pacipuota is dalies ;) :good:
  • 0

#554 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2014 sausio 12 - 19:57

kam leist pinigus ant to cipavimo,kai gali uzsicipuoti uz kelesdesimt centu,paprastas varzas uzdeti kur reikia ir viskas,pacipuota is dalies ;) :good:

Tu jau užsidėjai tas varžas už keliasdešimt centų?
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#555 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2014 sausio 12 - 21:37

kam leist pinigus ant to cipavimo,kai gali uzsicipuoti uz kelesdesimt centu,paprastas varzas uzdeti kur reikia ir viskas,pacipuota is dalies ;) :good:

:D :D :D :clap: :clap: :clap: o ant galo :fool:
  • 0

#556 Marisole

Marisole
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 11
  • Automobilis:PEUGEOT 308 SW

Parašyta 2014 vasario 16 - 22:23

Sveiki, norejau suzinot kaip su tais chip'ais. Ar draugautu pezo variklis su perprogramuotu kompu. Pas mane yra 2.0 HDI 100 kW
  • 0

#557 Tadzius

Tadzius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 690
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 universole 2.0hdi 66kw +

Parašyta 2014 vasario 17 - 09:54

Sveiki, norejau suzinot kaip su tais chip'ais. Ar draugautu pezo variklis su perprogramuotu kompu. Pas mane yra 2.0 HDI 100 kW

ko jam nedraugaut, cia puikus variantas galios didinimui :)

As savo senuka 2.0 hdi 66 kw pries savaite taurius perase programa, tai dabar nors vaziuot eina :)
ir sukimomo momento kreive pratempe kad butu salyginai vienoda trauka gan ilgam apsuku diapozone
  • 0

P407 sw hdi 100 kw

P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...


#558 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2014 vasario 17 - 09:56

ko jam nedraugaut, cia puikus variantas galios didinimui :)

As savo senuka 2.0 hdi 66 kw pries savaite taurius perase programa, tai dabar nors vaziuot eina :)
ir sukimomo momento kreive pratempe kad butu salyginai vienoda trauka gan ilgam apsuku diapozone

Ir kokia kaina viso sio malonumo?
  • 0

#559 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2014 vasario 17 - 13:08

ko jam nedraugaut, cia puikus variantas galios didinimui :)

As savo senuka 2.0 hdi 66 kw pries savaite taurius perase programa, tai dabar nors vaziuot eina :)
ir sukimomo momento kreive pratempe kad butu salyginai vienoda trauka gan ilgam apsuku diapozone

Ir kokia kaina viso sio malonumo?

250ligtais
  • 0

#560 mindzis

mindzis
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 307 2.0 79kw

Parašyta 2014 vasario 18 - 00:03

ko jam nedraugaut, cia puikus variantas galios didinimui :)

As savo senuka 2.0 hdi 66 kw pries savaite taurius perase programa, tai dabar nors vaziuot eina :)
ir sukimomo momento kreive pratempe kad butu salyginai vienoda trauka gan ilgam apsuku diapozone

Ir kokia kaina viso sio malonumo?

250ligtais

o kaip su kuro sanaudom, po cipinimo?
  • 0
Virinu saslykines: paprastas ir kalviskas, su orkaite ar rukykla. Taip pat dedu mechanizmus, saslykai patys iskepa, nereikia vartyti. Ivairus kalviski ar paprasti metalo darbai. 8 602 52 669 visa Lietuva (jei rimtas darbas).




Vartotojų skaito šią temą: 10

narių: 0, svečių: 10, slaptų narių: 0