Paprastu td taurius necipuos .. tai visgi pas tave 2.0hdi ar 2.1 td ?? Jei 2.1, dziaugkis ka turi, net idomu ka jie ten cipavo is kokio galo..
Pas mane 2,1 td, jau minėjau, ką čipavo man irgi labai įdomu. Išlupo kompą iš mašinos ir išsinešė į servizą. Sakė eit į priėmimą ir laukti, o baisiai norėjau pasitrinti aplink ir pažiūrėti ką daro, tad ir įtarimas, kad šūdą sumalė. Nes čia tie ,,pagerėjimai,, tai tokie kaip žinot galvoj susidarai nuomonę, o smegenys iš paskos, va pačipavo vyrai, dabar tai trauks kaip bolidas.. Na, bet už tokią kainą ir prieš viską puikiai man lėkė, varikliukas labai gyvas
Nu kazka padare vistiek., bet cia td tai daug is jo neisspausi... speju ., kad atgamino tau tuos 80kw pabegusius siurblio saskaita... td tai ne hdi.. ant td tai tik siurbli pareguliuosi, tavo atveju taip pat tik siurbli pakoregavo tik kompo pagalba, nes jis vienintelis elektroninis..
Iš 2.1 td lucas elektrinio siurblio galima išgauti tik apie 10-12 papildomų kw
O matyt ten irgi nėra ko - tiesiog išlitavo atminties mikroschemą, ją įdėjo į programatorių, perrašė kitą programą ir viskas.
Bet principe dėl ribotų siurblio galimybių prasmė iš čipavimo nedaug.
0
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
Iš 2.1 td lucas elektrinio siurblio galima išgauti tik apie 10-12 papildomų kw
O matyt ten irgi nėra ko - tiesiog išlitavo atminties mikroschemą, ją įdėjo į programatorių, perrašė kitą programą ir viskas.
Bet principe dėl ribotų siurblio galimybių prasmė iš čipavimo nedaug.
Viskas aišku, žodžiu mano atveju nieko daug nesitikėti ;)
Nu čia darbinis mašinos diapozonas, nemanau kad tvarkingam varikliui kažkas gali atsitikti taip važiuojant. Aišku kasdien taip negalima, bet viena kita karta, prie darbinės temperaturos nieko blogo. tiesiog norėjau nufilmuoti, pažiūrėti ar susirenka greiti per gamintojo duodamas sekundes, ar ne. pagal skaičiavimus +- 10sec, taip ir turi būti.
nu dar gražiau, kokia bobutė tau tokią nesamonę pasakė?
Kokia bobutė mokė tamstą dyzelį smauGti kaip benzą? Plius ir bėgius ne laiku jungi... Dyzelis nuo +-2-3K važiuoja, o čia vos ne redlainais... Ydomumo dėlei paveizėk ties kokiais sūkiais identiško motoro automatas bėgius mėto... O šiaip, manau, kad be reikalo sakai, kad tavo liūtui traukos mažoka...
Glutaminas -> Gerai tas tavo pežas bėgėjasi. Manau kuriam laikui būtų patartina persėst į golfą II tada vėl atsisėsi prie saviškės vairalazdės ir bus reaktyvinė
0
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
nu dar gražiau, kokia bobutė tau tokią nesamonę pasakė?
Ce ne bobutes pasakymai o dyzelinio variklio galimybes. butu 3.0 ar 4.0 litrai tada galetumi daugiau grezhti, o kai 2.0 tai ir tavo motoro sukimo momento piko tashkas apie 3000 rpm toliau grezhti tolko nera, nes kura degina bet daugiau galios nebeispaudzhia. Todel ir prasideda "stabdymas"
jei nori grezhti perki benzinuka, ji gali grezhti iki dugno.
Ce ne bobutes pasakymai o dyzelinio variklio galimybes. butu 3.0 ar 4.0 litrai tada galetumi daugiau grezhti, o kai 2.0 tai ir tavo motoro sukimo momento piko tashkas apie 3000 rpm toliau grezhti tolko nera, nes kura degina bet daugiau galios nebeispaudzhia. Todel ir prasideda "stabdymas"
jei nori grezhti perki benzinuka, ji gali grezhti iki dugno.
Zjbs kai daugiau 3000-3200 rpm ir nekeliu, bet juk ir jaučiasi, bent jau ant manajo 2,1 TD, po 3k rpm jaučiu tik jog riaumoja, o pagreičio, begėjimosi iki kol kitą bėgį šauni nėra.. ;) Niekad dyzelio nekeliau virs 3000 su biškiu.. ;)
neturiu net ka atsakyti i tokius postringavimus apie trauka ir variklio stabdyma iki redline
žmonės jūs nors kiek raukiat apie mašinas....???
Kas dėl traukos, tai užsedus už 2,0tdi kazkaip geriau begėjasi atrodo..
Wtf ? Ka jus cia snekat ? Nori daugiau kw ir kad greiciau begetusi - varai iki redline'o. Ar jus isivaizduojat ten ta "raudona" juostele tachometre ant prikolo kazkas nupaise ? Viskas paprasta - didejant apsukom nuo 2k nm'ai krenta, o kw kyla iki ~4200rpm (ten kur redline'as). Metant anksciau begius greiciau neisibegesi, nebent privaryt nm, uzsidet placius ratus, keramika ir startuo nuo antro begio ]]]]]
Paziurekit charakteristika 2.0hdi (100kw). Faktas tas, kad jus galit kada norit junginet tas pavaras, nors ir 2k-3k diapazone, tiketina kad del nm atrodys kad masina geriau begejasi, bet greiciau negu spaudziant iki redline 100km/h nesurinksi. Ir kam cia tolko nera grezt daugiau 3k ? Ta prasme apie koki tiklsa mes snekam ??? Siuo atveju zmogus begejosi iki 100km/h. Apsukos virs 3k neivienam tvarkingam dyzeliniui varikliui nekenkia, nebent tiek pat kiek zmogui begiojimas vietoj vaiksciojimo. Na jei jus vaikstot su ramentais, tai panasiai ir su varikliu gausis bandant "begt" su traumuotu varikliu. Jei mes snekam apie paprasta vazinejam tai kai kam ir 2k uztenka. O viena karta teko vaziuot su taksistu, b4 passatas 1.9 ar 66kw ar 81kw - neesme, tai zmogus NIEKAD nesuko daugiau 1.5k. Bet tai nereiskia, kad toks vaziavimas yra "labai geras".
Del to begejimosi - tai gerai vaziuoja. Jei pamatuotum per kiek pasatas 2.0tdi (speju apie 100kw sneki ?) padaro 100 gautum turbut ta pati skaiciu. Tiesiog hdi'nai taip padaryti, ale "bukesni". Bendrai, nieko nepadarysi Pumpe-duse'ai yra astresni ir vaziuojant ramiai tikrai geriau rauna nuo zemu apsuku.
Kokia bobutė mokė tamstą dyzelį smauGti kaip benzą? Plius ir bėgius ne laiku jungi... g.gif Dyzelis nuo +-2-3K važiuoja, o čia vos ne redlainais... Ydomumo dėlei paveizėk ties kokiais sūkiais identiško motoro automatas bėgius mėto... O šiaip, manau, kad be reikalo sakai, kad tavo liūtui traukos mažoka...
- ziurim kokiais sukiais automatas meto begius.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gruodžio 21 - 17:22
As bandziausi ir iki redlaino sita 407SW 100kW smaugti ir nuo 3500 permetineti pavaras, bet rezultatas tas pats. Maziau po 10 sekundziu nepalindo. Visada buvo 10 ir truputi. Kadangi pagal manuala atrodo 10.5 iki 100, tai nusprendziau taip ir turi buti. O del TDI begejimosi, manau uztenka nufilmuoti ta pati TDI kaip begejasi ir bus matyti ;) Cia kaip ir su kartingais, kai leki 60 km/h greiciu, palei zeme, atrodo taip greitai, o istikro ne toks ir baisus tas greitis.
P.S. Nereikia net filmuoti:
Octavia, 2.0 TDI, net galingesne. O surenka 100 per tas pacias 10 sekundziu. ;) Taip, kad isvada viena - stebuklu nebuna. Tos pacios galios auto, su ta pacia mase tikrai nesibeges keliom sekundem greiciau/leciau.
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 gruodžio 21 - 20:39
Gal sakau gedos forumui nebedarome ir nebediskutuojame del tokiu nesamoniu. Nes net ir neisilavinusiam zmogui aisku turetu buti kad auto gamintojai ne del grozio skydelyje redline apsukas padare
Tai, kad ne killovatuose ir ne sukimo momente atskirai, o butent siu dvieju parametru santykyje. Zinoma nepamirstant prie to pacio ir auto mases.
Nes sukimo momento pikas apskritai dyzelinio variklio (gal ir klystu, pataisykite) pasiekiamas ties lygiai 2000 RPM, o toliau jis ima kristi, bet kartu su apsisukimais ima kilti arklio galios kurios kyla iki tam tikro sukiu kiekio, o po to kaip jau mateme is grafiko, ima drastiskai kristi.
Faktas, kad dyzelio sukimo momentas tiesiog anksti prasideda ir anksti baigiasi, o benzinui tuo tarpu reikia sukelti sukius, kad pasiekti panasu rezultata.
Grubiai snekant, benzinini varikli tu prie zemu sukiu gali suimti delnais ir sustabdyti(cia snekant vaizdziai ), o dyzeliui to nepadarysi, neleis sukimo momentas. Bet tuo paciu benzininis variklis tures nezmoniska kilovatu kieki ties pvz. 12 000 RPM, bet saligynai maza Nm kieki, kai tuo tarpu dyzelis ties tokiais apsisukimais tiesiog issiardys.
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 gruodžio 23 - 15:33