vimota matyt taikosi nuo Actros furos purkstukus montuoti ar elektromagnetiniai ar pjezo tai yra visiskai neaktualu ;)Na pries pusmeti Vimota tikrai baidesi HDi, ypac naujesniu varikliu, bet as dar sugebejau ikalbinti, nes itikinau kad pas mane stovi ne pjezo purkstukai. Jie kazkaip paranojiskai pergyvena del savo vardo. Dabar krize, gal kas pasikeite
PS. Jie labai megsta 1.9TDI variklius, skaito kad tai yra pats geriausias visu laiku variklis
Varklio galios didinimas-cipavimas
#261
Parašyta 2009 rugsėjo 08 - 10:02
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#262
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 08:23
Sita tema kuo daugiau info pasistengem sutalpinti interneto svetaineje, todel, kad nepildyti seniau pradetom temom forumo, duodu, keleta nuorodu:
Ceku isardytas box'as: http://obd.ec.cz/PowerBox/
Vilniaus Volkswagen centro diagnostiko persami "chipai", "boxai" ar kaip norit taip vadinkit, bet realiai tokia nesamone kainuoja kelis centus ir duoda 3-5 Ag ir daaaug psichologinio efekto, kai matai uz saves sutirstejusius dumus Nuotraukoj - minetas shedevras pries islupima ir padarant normalia programa: http://www.galingas.lt/tuningbox-melas
p.s. - vienas jusu forumo veikejas pareiske pretenzija, kodel "tokios dideles kainos, nes kazkas daro po 200 ir 480 Lt. Pavargstu aiskinti priezastis, kodel kainos tokios, o ne kitokios. Tie, kas neinvestuoja, netobuleja ir neziuri rimtai nei i kokybe, nei i klienta ir remia "puikiai veikiancia" kiniska nelegalia produkcija - sugeba pasiulyti tokias kainas. Mums darbo del ju tik daugiau, bet kencia ir bendras chip tiuningo ivaizdis. Tas siek tiek liudina.
Palyginimui - chip tiuningo kainos keliose kaimyninese salyse ir is kiek toliau:
http://www.galingas....ainos-uzsienyje
Kas nesusigaudo situacijoje, ar isivaizduoja, kad ir mes lituojame varzeles ir panasiai, dar karta priminsiu:
- kainuoja iranga (butinai skirtinga, o pagrindine naudojama yra brangesne uz mano automobili), kuria gali pasitiketi ir ramiai miegi del klientu masinu;
- kainuoja programavimas, ypac sudetingesniu projektu ir naujesniu automobiliu, kai programos sudarymas patikimas pakankamai zinomai vokieciu firmai;
- kainuoja patalpu islaikymas
- kainuoja reklama, kad jus apie mus suzinotumet
- kainuoja kuras, kad aplektum visus klientus, kuriems reikia didesnes ar mazesnes pagalbos (daugiau kaip puse darbu atliekam pas klientus vietoje, uz tai papildomas mokestis neimamas).
- kainuoja maistas ir pragyvenimas, nes tai - darbas, o ne hobis. Plius privalai nuolat tobuleti, kad pardaves sena masina, klientas vaziuotu vel pas tave, o ne ieskotu naujo namudininko, kuris sikart GAL nesudegins kuro siurblio ar nesupils purkstuku uzvares slegi tiek, kiek leido fantazija Bet uztat paprase tik 200 Lt Noreciau paziureti kaip toks veikejas padaro 1.6Hdi su procesoriniu kompu, ir pamena purkstuku kodavima Apie naujausiu modeliu variklius nekalbu.
p.s. - kaip supratau, temos uzvedejas taip ir negavo atsakymo argumentuoto i savo klausimus:
- chip tiuningas (pilnas programavimas) liecia viska: ipurskimo kampai, kuro/turbinos slegiai, kiekiai, ribotuvai ir t.t. Cia su salyga, kad programa sudaro tikrai ne tas, kas tik sumeta parametrus i virsu, ir jei masina kazkiek geriau soka i prieki - darbas atliktas nepriekaistingai
- box'as tik apgauna kuro siurbli: esant didesniam akseleratoriaus potenciometro skaiciui, paduoda didesni kuro kieki i degimo procesa, labai grubiai "koreguoja" ipurskimo kampa ir slegi (dazniausiai gerokai perdaug ir 2x sutrumpina kuro siurblio gyvenima). Negali itakoti turbinos slegio ir dar daugelio parametru.
- apie varzas ir kita pornografija tikrai neaiskinsiu, atsiprasau. Eksperimentuokit patys, kiek galima mokytis ir nepasimokyt.
Stai tokia situacija. Tikiuosi nenukeliausim i beprasme diskusija.
Šį pranešimą redagavo remapping: 2009 rugsėjo 16 - 08:32
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas
Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt
#263
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 10:15
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#264
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 11:14
As suprantu tavo lietuviska pavyda. Bet bandydamas meslu drabstyti kitus daug naudos neturesi. Nepaversk ir sitos diskusijos pornografija, kai turejai istrintinti viska, ka buvai parases, kad nebutu geda.to remaping nebloga "lapsa na usi" kabinti tautai tik va ne visi tokie profanai kaip galvoji ;)Vaikeli, del koduotu delphi purkstu patyletum....,protingesnis nepasirodysi,o tik juoka sukeli nesiputok,kas sugeba ir uz 100lt te daro..vis viena vieni nuo kitu kopjuoja,kokybe beveik vienoda ;)
Jei tau tinka suktis tame paciame lygyje, man del to galvos neskauda. As tik issakau savo nuomone, kuri yra pagrista mano patirtim. Neprivalai su ja sutikti ir iskart rekti, tik pamates mano zinute. Nekulturinga ir nebrandu.
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas
Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt
#265
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 11:27
#266
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 11:34
#267
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 11:34
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#268
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 11:36
#269
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 11:39
Teisingaia pas arkli visvien ilgesnis
#270
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 11:54
#271
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 11:54
Šį pranešimą redagavo remapping: 2009 rugsėjo 16 - 12:06
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas
Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt
#272
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 12:39
#273
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 13:11
Šį pranešimą redagavo Marcin: 2009 rugsėjo 16 - 13:13
#274
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 13:18
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas
Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt
#275
Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 13:21
na vat butent... vienai masinai nepavyxta rast to rezultato ... nes pakankamai sudetinga...Su senesniaisiais TDCi is tikro pakankamai daug galvos skausmo - jie linke paduminti, darant juntama razultata.
Man daziau tenka susidurti su naujesniais C-Max, S-Max, Transit'ais (darem visa kruva kemperiu vienai firmai) - jie pakankamai problematiski, turi savo niuansu, bet rezultate iseina gana grazus darbas.
#276
Parašyta 2009 rugsėjo 18 - 08:13
Baidytis yra ko ne programos sudaryme, o prancuziskuose niuansuose Dazniausiai - su purkstuku kodavimu (tiksliau, kodo pametimu po programavimo) naujesniuose modeliuose (1.4 / 1.6 Hdi ir visi naujesni). Viskas priklauso nuo irangos, kuria naudoji, ir nuo programos sudarymo (ten kaip senuose kompuose megejiskai nebeprikopijuosi - pavyzdziu prisiziurejom). Buna taip, kad po smegenines perprogramavimo "pameti purkstukus", tada atsiranda proga padaryti zmogui pilna programines irangos updeita Tada vel is naujo daroma programa, ir viskas kartojama. Dazniausiai sekmingai, hm hmViskas teisingai standartiskai cipuojama kad iki puse pedalo-standartinis,spaudi daugiau-tada jau ir galia jauti ..
Kaip buvo optimizuota programa, man niekas nesake. Bet kalbejo, kad ji daroma taip, kad tas galios prieaugis atsirastu tik tada kai pedalas paspaudziamas stipriau, jei nespaudi jis turetu dirbti fabrikiniu rezimu. Dar beje atrodo kad padidejo turbo lagas, t.y. kai paspaudi praeina truputi ilgesnis laikas (viso apie 0.5s), kai auto pradeda rautis i prieki. Nezinau, galbut tai buvo daroma del kuro ekonomijos, o gal tai tiesiog pasekme... Kol kas pravaziavau apie 30tkm.
Kiek buvo arkliu uzauginta, nepasakysiu, nematavau, jis pats sake daugmaz 10%. Bet Nm prieaugis tikrai jautesi ;)
turbo lagas padideti negalejo jei tvarkingai cipavo ;) tavo atveju,bus "persistengta"
arkliai,kumeles ,kw...tai ne rodiklis ;) Va sukimosi momentas Nm
Beje, daugumai procesoriniu Hdi programas mums daro vokieciai. JOKIU niuansu. Nelabai patogu prisipazinti, bet kai lietuviai dare Citroen'a C-Crosser'i, netgi ta pati C3 ar P307 1.6Hdi - rezultatai budavo apgailetini Atidavem procesa Deutsche Engineering'ui - viskas gut.
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas
Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt
#277
Parašyta 2009 rugsėjo 18 - 09:15
Tai kad netik prancuzai,bet ir fordas,nisanas,mazda... ta pati bi..ne Teisingai,keiti programa(cipuoji)keciasi kontroline suma-purkstukai pabega..(kur purkstuku,"raktu" ir kita info mes zinom,aptarineti neverta ;) ) ..vienareiksmiskai reikalinga dylerine diagnostine yranga.. ;) Siaip edc16 bdm vairuoja neblogai ;) del vokieciu,sutinku,jie ta dirva seniai "aria" patirti turi geraBaidytis yra ko ne programos sudaryme, o prancuziskuose niuansuose Dazniausiai - su purkstuku kodavimu (tiksliau, kodo pametimu po programavimo) naujesniuose modeliuose (1.4 / 1.6 Hdi ir visi naujesni). Viskas priklauso nuo irangos, kuria naudoji, ir nuo programos sudarymo (ten kaip senuose kompuose megejiskai nebeprikopijuosi - pavyzdziu prisiziurejom). Buna taip, kad po smegenines perprogramavimo "pameti purkstukus", tada atsiranda proga padaryti zmogui pilna programines irangos updeita Tada vel is naujo daroma programa, ir viskas kartojama. Dazniausiai sekmingai, hm hm
Viskas teisingai standartiskai cipuojama kad iki puse pedalo-standartinis,spaudi daugiau-tada jau ir galia jauti ..
Kaip buvo optimizuota programa, man niekas nesake. Bet kalbejo, kad ji daroma taip, kad tas galios prieaugis atsirastu tik tada kai pedalas paspaudziamas stipriau, jei nespaudi jis turetu dirbti fabrikiniu rezimu. Dar beje atrodo kad padidejo turbo lagas, t.y. kai paspaudi praeina truputi ilgesnis laikas (viso apie 0.5s), kai auto pradeda rautis i prieki. Nezinau, galbut tai buvo daroma del kuro ekonomijos, o gal tai tiesiog pasekme... Kol kas pravaziavau apie 30tkm.
Kiek buvo arkliu uzauginta, nepasakysiu, nematavau, jis pats sake daugmaz 10%. Bet Nm prieaugis tikrai jautesi ;)
turbo lagas padideti negalejo jei tvarkingai cipavo ;) tavo atveju,bus "persistengta"
arkliai,kumeles ,kw...tai ne rodiklis ;) Va sukimosi momentas Nm
Beje, daugumai procesoriniu Hdi programas mums daro vokieciai. JOKIU niuansu. Nelabai patogu prisipazinti, bet kai lietuviai dare Citroen'a C-Crosser'i, netgi ta pati C3 ar P307 1.6Hdi - rezultatai budavo apgailetini Atidavem procesa Deutsche Engineering'ui - viskas gut.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#278
Parašyta 2009 rugsėjo 18 - 09:24
tas turbo lagas atsiranda kartu su padidejusiu dumingumu("kreivas" chiptuningas) ;)nepaslaptis kad purkstukai seka bukle cilindruose(balansas)...ir,jei suodziai ar padidejusi kompesija, tarkim 3 cilindre,kompas mazina kuro padavima i ta 3 cilindra...jei virsija normatyvus,tai jau yra problema,pasekmes gali buti ir isdeges stumoklisDar beje atrodo kad padidejo turbo lagas, t.y. kai paspaudi praeina truputi ilgesnis laikas (viso apie 0.5s), kai auto pradeda rautis i prieki. Nezinau, galbut tai buvo daroma del kuro ekonomijos, o gal tai tiesiog pasekme...
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#279
Parašyta 2009 rugsėjo 18 - 18:20
#280
Parašyta 2010 vasario 15 - 13:14
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0