Jump to content


Varklio galios didinimas-cipavimas


  • Please log in to reply
778 replies to this topic

#261 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2009 September 08 - 10:02

Na pries pusmeti Vimota tikrai baidesi HDi, ypac naujesniu varikliu, bet as dar sugebejau ikalbinti, nes itikinau kad pas mane stovi ne pjezo purkstukai. :) Jie kazkaip paranojiskai pergyvena del savo vardo. Dabar krize, gal kas pasikeite :rolleyes:
PS. Jie labai megsta 1.9TDI variklius, skaito kad tai yra pats geriausias visu laiku variklis :ax:

vimota matyt taikosi nuo Actros furos purkstukus montuoti :D ar elektromagnetiniai ar pjezo tai yra visiskai neaktualu ;)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#262 remapping

remapping
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 46
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Audi A4 B8 3.0TDI Q, VW Scirocco 2.0TDI, Smart 0.6T

Posted 2009 September 16 - 08:23

Velokai pastebejau gera tema.

Sita tema kuo daugiau info pasistengem sutalpinti interneto svetaineje, todel, kad nepildyti seniau pradetom temom forumo, duodu, keleta nuorodu:

Ceku isardytas box'as: http://obd.ec.cz/PowerBox/

Vilniaus Volkswagen centro diagnostiko persami "chipai", "boxai" ar kaip norit taip vadinkit, bet realiai tokia nesamone kainuoja kelis centus ir duoda 3-5 Ag ir daaaug psichologinio efekto, kai matai uz saves sutirstejusius dumus :D Nuotraukoj - minetas shedevras pries islupima ir padarant normalia programa: http://www.galingas.lt/tuningbox-melas

p.s. - vienas jusu forumo veikejas pareiske pretenzija, kodel "tokios dideles kainos, nes kazkas daro po 200 ir 480 Lt. Pavargstu aiskinti priezastis, kodel kainos tokios, o ne kitokios. Tie, kas neinvestuoja, netobuleja ir neziuri rimtai nei i kokybe, nei i klienta ir remia "puikiai veikiancia" kiniska nelegalia produkcija - sugeba pasiulyti tokias kainas. Mums darbo del ju tik daugiau, bet kencia ir bendras chip tiuningo ivaizdis. Tas siek tiek liudina.
Palyginimui - chip tiuningo kainos keliose kaimyninese salyse ir is kiek toliau:
http://www.galingas....ainos-uzsienyje

Kas nesusigaudo situacijoje, ar isivaizduoja, kad ir mes lituojame varzeles ir panasiai, dar karta priminsiu:
- kainuoja iranga (butinai skirtinga, o pagrindine naudojama yra brangesne uz mano automobili), kuria gali pasitiketi ir ramiai miegi del klientu masinu;
- kainuoja programavimas, ypac sudetingesniu projektu ir naujesniu automobiliu, kai programos sudarymas patikimas pakankamai zinomai vokieciu firmai;
- kainuoja patalpu islaikymas
- kainuoja reklama, kad jus apie mus suzinotumet
- kainuoja kuras, kad aplektum visus klientus, kuriems reikia didesnes ar mazesnes pagalbos (daugiau kaip puse darbu atliekam pas klientus vietoje, uz tai papildomas mokestis neimamas).
- kainuoja maistas ir pragyvenimas, nes tai - darbas, o ne hobis. Plius privalai nuolat tobuleti, kad pardaves sena masina, klientas vaziuotu vel pas tave, o ne ieskotu naujo namudininko, kuris sikart GAL nesudegins kuro siurblio ar nesupils purkstuku uzvares slegi tiek, kiek leido fantazija :D Bet uztat paprase tik 200 Lt :) Noreciau paziureti kaip toks veikejas padaro 1.6Hdi su procesoriniu kompu, ir pamena purkstuku kodavima :) Apie naujausiu modeliu variklius nekalbu.

p.s. - kaip supratau, temos uzvedejas taip ir negavo atsakymo argumentuoto i savo klausimus:
- chip tiuningas (pilnas programavimas) liecia viska: ipurskimo kampai, kuro/turbinos slegiai, kiekiai, ribotuvai ir t.t. Cia su salyga, kad programa sudaro tikrai ne tas, kas tik sumeta parametrus i virsu, ir jei masina kazkiek geriau soka i prieki - darbas atliktas nepriekaistingai :D
- box'as tik apgauna kuro siurbli: esant didesniam akseleratoriaus potenciometro skaiciui, paduoda didesni kuro kieki i degimo procesa, labai grubiai "koreguoja" ipurskimo kampa ir slegi (dazniausiai gerokai perdaug ir 2x sutrumpina kuro siurblio gyvenima). Negali itakoti turbinos slegio ir dar daugelio parametru.
- apie varzas ir kita pornografija tikrai neaiskinsiu, atsiprasau. Eksperimentuokit patys, kiek galima mokytis ir nepasimokyt.

Stai tokia situacija. Tikiuosi nenukeliausim i beprasme diskusija.

Edited by remapping, 2009 September 16 - 08:32.

  • 0
Galingas.lt chip tuning:
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas

Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt

#263 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2009 September 16 - 10:15

to remaping :D nebloga "lapsa na usi" kabinti tautai :D tik va ne visi tokie profanai kaip galvoji ;)Vaikeli, del koduotu delphi purkstu patyletum....,protingesnis nepasirodysi,o tik juoka sukeli :D nesiputok,kas sugeba ir uz 100lt te daro..vis viena vieni nuo kitu kopjuoja,kokybe beveik vienoda ;)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#264 remapping

remapping
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 46
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Audi A4 B8 3.0TDI Q, VW Scirocco 2.0TDI, Smart 0.6T

Posted 2009 September 16 - 11:14

to remaping :D nebloga "lapsa na usi" kabinti tautai :D tik va ne visi tokie profanai kaip galvoji ;)Vaikeli, del koduotu delphi purkstu patyletum....,protingesnis nepasirodysi,o tik juoka sukeli :D nesiputok,kas sugeba ir uz 100lt te daro..vis viena vieni nuo kitu kopjuoja,kokybe beveik vienoda ;)

As suprantu tavo lietuviska pavyda. Bet bandydamas meslu drabstyti kitus daug naudos neturesi. Nepaversk ir sitos diskusijos pornografija, kai turejai istrintinti viska, ka buvai parases, kad nebutu geda.
Jei tau tinka suktis tame paciame lygyje, man del to galvos neskauda. As tik issakau savo nuomone, kuri yra pagrista mano patirtim. Neprivalai su ja sutikti ir iskart rekti, tik pamates mano zinute. Nekulturinga ir nebrandu.
  • 0
Galingas.lt chip tuning:
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas

Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt

#265 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • posts 2,114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Posted 2009 September 16 - 11:27

aikit jus i kur nors kitur peshiotis, o tais galo nebus :angry:
  • 0

#266 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • posts 1,757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Posted 2009 September 16 - 11:34

Turetu moderatoriai atlikti savo darba, t.y. pravalyti temoje nereikalingus postus, nes naudingos informacijos cia kaip ir nulis, tik aiskinasi pas ka ilgesnis :D
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#267 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2009 September 16 - 11:34

Pavydas..?kam,tau? :D ... jokio pavydo ;) Tu cipuoji uz europine kaina,as uz rusiska kaina ;) Efektas,kokybe tai vienoda ;) Nekalbek uz kitus...klysti mastydamas "suktis tame paciame lygyje" ;)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#268 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • posts 2,114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Posted 2009 September 16 - 11:36

a pas arkli visvien ilgesnis :D
  • 0

#269 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • posts 1,757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Posted 2009 September 16 - 11:39

a pas arkli visvien ilgesnis :D

Teisingai :D
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#270 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • posts 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Posted 2009 September 16 - 11:54

Na ikisiu ir as savo trigrasi. Tiesa, kol kas artimiausiu metu jusu paslaugomis pasinaudot nesiruosiu bet, berniukai, as suprantu jus varga ir pan, dar keletas metu ir kainos manau kris ziauriai, vyraus tas lygis kaip cia minejo kur kisa jau paruosta softa konkreciam varikliui. Bukim realistai, ar tautos kibirui TDI ar HDI reikalingas ekskliuzyvas kazkoks? Dabartinej situacijoj manau lendama ne i ta rinka, nors klientu joje dar yra. Suprasciau jei darytumet lenktynems masinas ar pan, bet dabar tiuninguot ir galynetis dyzeliu galioje nera prasmes. Tai "tautos" varikliai kurie turi daugiau maziau smagiai vaziuoti, ir tie papildomi 10-15% is esmes nepakeicia pacio variklio vaziavimo. B***o prailginimas vaikams ir tiek IMHO. R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#271 remapping

remapping
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 46
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Audi A4 B8 3.0TDI Q, VW Scirocco 2.0TDI, Smart 0.6T

Posted 2009 September 16 - 11:54

Atvaziavom.. As principingai uzsiimu tik "gatves" masinu varikliais, greicio ribotuvais ir panasiai. I sporta nekisu nosies, nes is daugelio pavydziu zinau, kuo tai baigiasi :) Kainu sulyginimui ankstesniame post'e palikau nuoroda i kaimyniniu saliu svetaines. Lietuvos rinkoje kainos bene maziausios. Ka gi, verkiam toliau :) Pigiau siulanciu neva tos pacios kokybes paslaugas niekada netruks, taciau uz ka sumokejai simtu ar keliais pigiau, dazniausiai supranti ne iskart, o po kazkiek laiko. Tada prasideda "kaip chipavimas uzmuse varikli" toliau. Galinguma gauti - viena. Kieno saskaita ji gauti, ir kokias zinias panaudoti - visiskai kas kita. Investicijos ir zinios - nemazi pinigai. As orientuojuosi i rinka nuo pirmuju dyzeliu su ipurskimu iki salono masinu, ir renkuosi ne pigiausia, o kokybiskiausia varianta, kazka isigydamas, o paskui siulydamas. Toks ir skirtumas. O rinktis visada bus is ko, ir niekas cia nieko nepakeisim.

Edited by remapping, 2009 September 16 - 12:06.

  • 0
Galingas.lt chip tuning:
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas

Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt

#272 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • posts 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Posted 2009 September 16 - 12:39

A tai ko cia pykstates daba? Tokie rimti poziuriai, vienas vienaip cipuoja, kitas kitaip, abieju klientai patenkinti. Tai kas negerai? O jei reklama darytis tai gal i skyreli perku parduoda ka.. R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#273 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • posts 1,459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Posted 2009 September 16 - 13:11

bet pvz pas jus turbut bei vomota nlb megstat TDCi variklius chipuot, . o taip pat ir kiti meistrai is uzsinio (italijos ar vokietijos)

Edited by Marcin, 2009 September 16 - 13:13.

  • 0

#274 remapping

remapping
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 46
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Audi A4 B8 3.0TDI Q, VW Scirocco 2.0TDI, Smart 0.6T

Posted 2009 September 16 - 13:18

Su senesniaisiais TDCi is tikro pakankamai daug galvos skausmo - jie linke paduminti, darant juntama razultata. Man daziau tenka susidurti su naujesniais C-Max, S-Max, Transit'ais (darem visa kruva kemperiu vienai firmai) - jie pakankamai problematiski, turi savo niuansu, bet rezultate iseina gana grazus darbas.
  • 0
Galingas.lt chip tuning:
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas

Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt

#275 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • posts 1,459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Posted 2009 September 16 - 13:21

Su senesniaisiais TDCi is tikro pakankamai daug galvos skausmo - jie linke paduminti, darant juntama razultata.
Man daziau tenka susidurti su naujesniais C-Max, S-Max, Transit'ais (darem visa kruva kemperiu vienai firmai) - jie pakankamai problematiski, turi savo niuansu, bet rezultate iseina gana grazus darbas.

na vat butent... vienai masinai nepavyxta rast to rezultato ... nes pakankamai sudetinga...
  • 0

#276 remapping

remapping
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 46
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Audi A4 B8 3.0TDI Q, VW Scirocco 2.0TDI, Smart 0.6T

Posted 2009 September 18 - 08:13


Kaip buvo optimizuota programa, man niekas nesake. Bet kalbejo, kad ji daroma taip, kad tas galios prieaugis atsirastu tik tada kai pedalas paspaudziamas stipriau, jei nespaudi jis turetu dirbti fabrikiniu rezimu. Dar beje atrodo kad padidejo turbo lagas, t.y. kai paspaudi praeina truputi ilgesnis laikas (viso apie 0.5s), kai auto pradeda rautis i prieki. Nezinau, galbut tai buvo daroma del kuro ekonomijos, o gal tai tiesiog pasekme... Kol kas pravaziavau apie 30tkm.
Kiek buvo arkliu uzauginta, nepasakysiu, nematavau, jis pats sake daugmaz 10%. Bet Nm prieaugis tikrai jautesi ;)

Viskas teisingai standartiskai cipuojama kad iki puse pedalo-standartinis,spaudi daugiau-tada jau ir galia jauti ..
turbo lagas padideti negalejo jei tvarkingai cipavo ;) tavo atveju,bus "persistengta" :D
arkliai,kumeles ,kw...tai ne rodiklis ;) Va sukimosi momentas Nm :lyzht:

Baidytis yra ko ne programos sudaryme, o prancuziskuose niuansuose :) Dazniausiai - su purkstuku kodavimu (tiksliau, kodo pametimu po programavimo) naujesniuose modeliuose (1.4 / 1.6 Hdi ir visi naujesni). Viskas priklauso nuo irangos, kuria naudoji, ir nuo programos sudarymo (ten kaip senuose kompuose megejiskai nebeprikopijuosi - pavyzdziu prisiziurejom). Buna taip, kad po smegenines perprogramavimo "pameti purkstukus", tada atsiranda proga padaryti zmogui pilna programines irangos updeita :) Tada vel is naujo daroma programa, ir viskas kartojama. Dazniausiai sekmingai, hm hm :)
Beje, daugumai procesoriniu Hdi programas mums daro vokieciai. JOKIU niuansu. Nelabai patogu prisipazinti, bet kai lietuviai dare Citroen'a C-Crosser'i, netgi ta pati C3 ar P307 1.6Hdi - rezultatai budavo apgailetini :) Atidavem procesa Deutsche Engineering'ui - viskas gut.
  • 0
Galingas.lt chip tuning:
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas

Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt

#277 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2009 September 18 - 09:15


Kaip buvo optimizuota programa, man niekas nesake. Bet kalbejo, kad ji daroma taip, kad tas galios prieaugis atsirastu tik tada kai pedalas paspaudziamas stipriau, jei nespaudi jis turetu dirbti fabrikiniu rezimu. Dar beje atrodo kad padidejo turbo lagas, t.y. kai paspaudi praeina truputi ilgesnis laikas (viso apie 0.5s), kai auto pradeda rautis i prieki. Nezinau, galbut tai buvo daroma del kuro ekonomijos, o gal tai tiesiog pasekme... Kol kas pravaziavau apie 30tkm.
Kiek buvo arkliu uzauginta, nepasakysiu, nematavau, jis pats sake daugmaz 10%. Bet Nm prieaugis tikrai jautesi ;)

Viskas teisingai standartiskai cipuojama kad iki puse pedalo-standartinis,spaudi daugiau-tada jau ir galia jauti ..
turbo lagas padideti negalejo jei tvarkingai cipavo ;) tavo atveju,bus "persistengta" :D
arkliai,kumeles ,kw...tai ne rodiklis ;) Va sukimosi momentas Nm :lyzht:

Baidytis yra ko ne programos sudaryme, o prancuziskuose niuansuose :) Dazniausiai - su purkstuku kodavimu (tiksliau, kodo pametimu po programavimo) naujesniuose modeliuose (1.4 / 1.6 Hdi ir visi naujesni). Viskas priklauso nuo irangos, kuria naudoji, ir nuo programos sudarymo (ten kaip senuose kompuose megejiskai nebeprikopijuosi - pavyzdziu prisiziurejom). Buna taip, kad po smegenines perprogramavimo "pameti purkstukus", tada atsiranda proga padaryti zmogui pilna programines irangos updeita :) Tada vel is naujo daroma programa, ir viskas kartojama. Dazniausiai sekmingai, hm hm :)
Beje, daugumai procesoriniu Hdi programas mums daro vokieciai. JOKIU niuansu. Nelabai patogu prisipazinti, bet kai lietuviai dare Citroen'a C-Crosser'i, netgi ta pati C3 ar P307 1.6Hdi - rezultatai budavo apgailetini :) Atidavem procesa Deutsche Engineering'ui - viskas gut.

Tai kad netik prancuzai,bet ir fordas,nisanas,mazda... ta pati bi..ne :D Teisingai,keiti programa(cipuoji)keciasi kontroline suma-purkstukai pabega..(kur purkstuku,"raktu" ir kita info mes zinom,aptarineti neverta ;) ) ..vienareiksmiskai reikalinga dylerine diagnostine yranga.. ;) Siaip edc16 bdm vairuoja neblogai ;) del vokieciu,sutinku,jie ta dirva seniai "aria" patirti turi gera :rolleyes:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#278 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2009 September 18 - 09:24

Dar beje atrodo kad padidejo turbo lagas, t.y. kai paspaudi praeina truputi ilgesnis laikas (viso apie 0.5s), kai auto pradeda rautis i prieki. Nezinau, galbut tai buvo daroma del kuro ekonomijos, o gal tai tiesiog pasekme...

tas turbo lagas atsiranda kartu su padidejusiu dumingumu("kreivas" chiptuningas) ;)nepaslaptis kad purkstukai seka bukle cilindruose(balansas)...ir,jei suodziai ar padidejusi kompesija, tarkim 3 cilindre,kompas mazina kuro padavima i ta 3 cilindra...jei virsija normatyvus,tai jau yra problema,pasekmes gali buti ir isdeges stumoklis :lol:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#279 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • posts 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Posted 2009 September 18 - 18:20

Na kaip yra is tikruju su chipavimu pas mane, tai klausimas, gal tik man taip atrodo. O siaip per daug nepergyvenu, ruosiuos kazkada jo galva kelti, kadangi viena zvake likusi bloke, dar dvi zvakes negyvos nejudintos, tada ir pamatysiu kas ir kaip :) Bet sio darbo jauciu siemet dar nedarysiu.
  • 0

#280 Karolis

Karolis
  • Senbuviai
  • posts 111
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 SW V6

Posted 2010 February 15 - 13:14

Kas naujo iš pachipintųjų fronto? Mane tai labiausiai prigąsdino dėl to chipavimo ne tai, kad variklis gali užsilenkt, o tai, kad reiks keist sankabą po chipavimo. O šitas malonumas jau antra tiek kiek chipavimas atsieitų <_<
  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users