Pas mane 2,1 td, jau minėjau, ką čipavo man irgi labai įdomu. Išlupo kompą iš mašinos ir išsinešė į servizą. Sakė eit į priėmimą ir laukti, o baisiai norėjau pasitrinti aplink ir pažiūrėti ką daro, tad ir įtarimas, kad šūdą sumalė. Nes čia tie ,,pagerėjimai,, tai tokie kaip žinot galvoj susidarai nuomonę, o smegenys iš paskos, va pačipavo vyrai, dabar tai trauks kaip bolidas.. Na, bet už tokią kainą ir prieš viską puikiai man lėkė, varikliukas labai gyvasPaprastu td taurius necipuos .. tai visgi pas tave 2.0hdi ar 2.1 td ?? Jei 2.1, dziaugkis ka turi, net idomu ka jie ten cipavo is kokio galo..
Varklio galios didinimas-cipavimas
#521
Parašyta 2013 gruodžio 19 - 20:12
#522
Parašyta 2013 gruodžio 19 - 20:21
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#523
Parašyta 2013 gruodžio 19 - 20:39
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#524
Parašyta 2013 gruodžio 19 - 20:47
Viskas aišku, žodžiu mano atveju nieko daug nesitikėti ;)Iš 2.1 td lucas elektrinio siurblio galima išgauti tik apie 10-12 papildomų kw
O matyt ten irgi nėra ko - tiesiog išlitavo atminties mikroschemą, ją įdėjo į programatorių, perrašė kitą programą ir viskas.
Bet principe dėl ribotų siurblio galimybių prasmė iš čipavimo nedaug.
#525
Parašyta 2013 gruodžio 21 - 09:11
peugeot 407 2,0hdi 100kw mechaninis, universalas.
#526
Parašyta 2013 gruodžio 21 - 09:17
Manau, kad normaliai Netgi labai normaliaiJau rasiau forume, jog mano pezukas kazkoks bukas. Padariau irasa kaip renka greiti, ar cia normaliai ar vangiai?
peugeot 407 2,0hdi 100kw mechaninis, universalas.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#527
Parašyta 2013 gruodžio 21 - 09:44
O nesuklysiu pasakydamas tavo max niutonai jau senai nebe max kai tokios apukos 3-4k rpm, gi cia ne benzsas kad smaugt :-)Jau rasiau forume, jog mano pezukas kazkoks bukas. Padariau irasa kaip renka greiti, ar cia normaliai ar vangiai?
peugeot 407 2,0hdi 100kw mechaninis, universalas.
#528
Parašyta 2013 gruodžio 21 - 11:23
#529
Parašyta 2013 gruodžio 21 - 12:13
nu dar gražiau, kokia bobutė tau tokią nesamonę pasakė?Gal greičiu pagreitėtu jeigu laiku perjungtum pavaras, nes pasiekus tam tikrą apsisukimų skaičių jau variklis neveža, o stabdo.
Šį pranešimą redagavo glutaminas: 2013 gruodžio 21 - 12:13
#530
Parašyta 2013 gruodžio 21 - 14:16
Šį pranešimą redagavo tumosas: 2013 gruodžio 21 - 14:16
#531
Parašyta 2013 gruodžio 21 - 14:50
Kokia bobutė mokė tamstą dyzelį smauGti kaip benzą? Plius ir bėgius ne laiku jungi... Dyzelis nuo +-2-3K važiuoja, o čia vos ne redlainais... Ydomumo dėlei paveizėk ties kokiais sūkiais identiško motoro automatas bėgius mėto... O šiaip, manau, kad be reikalo sakai, kad tavo liūtui traukos mažoka...nu dar gražiau, kokia bobutė tau tokią nesamonę pasakė?
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#532
Parašyta 2013 gruodžio 21 - 15:12
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#533
Parašyta 2013 gruodžio 21 - 15:35
Ce ne bobutes pasakymai o dyzelinio variklio galimybes. butu 3.0 ar 4.0 litrai tada galetumi daugiau grezhti, o kai 2.0 tai ir tavo motoro sukimo momento piko tashkas apie 3000 rpm toliau grezhti tolko nera, nes kura degina bet daugiau galios nebeispaudzhia. Todel ir prasideda "stabdymas"nu dar gražiau, kokia bobutė tau tokią nesamonę pasakė?
jei nori grezhti perki benzinuka, ji gali grezhti iki dugno.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#534
Parašyta 2013 gruodžio 21 - 16:27
Zjbs kai daugiau 3000-3200 rpm ir nekeliu, bet juk ir jaučiasi, bent jau ant manajo 2,1 TD, po 3k rpm jaučiu tik jog riaumoja, o pagreičio, begėjimosi iki kol kitą bėgį šauni nėra.. ;) Niekad dyzelio nekeliau virs 3000 su biškiu.. ;)Ce ne bobutes pasakymai o dyzelinio variklio galimybes. butu 3.0 ar 4.0 litrai tada galetumi daugiau grezhti, o kai 2.0 tai ir tavo motoro sukimo momento piko tashkas apie 3000 rpm toliau grezhti tolko nera, nes kura degina bet daugiau galios nebeispaudzhia. Todel ir prasideda "stabdymas"
jei nori grezhti perki benzinuka, ji gali grezhti iki dugno.
#535
Parašyta 2013 gruodžio 21 - 16:59
#536
Parašyta 2013 gruodžio 21 - 17:00
Paziurekit charakteristika 2.0hdi (100kw). Faktas tas, kad jus galit kada norit junginet tas pavaras, nors ir 2k-3k diapazone, tiketina kad del nm atrodys kad masina geriau begejasi, bet greiciau negu spaudziant iki redline 100km/h nesurinksi. Ir kam cia tolko nera grezt daugiau 3k ? Ta prasme apie koki tiklsa mes snekam ??? Siuo atveju zmogus begejosi iki 100km/h. Apsukos virs 3k neivienam tvarkingam dyzeliniui varikliui nekenkia, nebent tiek pat kiek zmogui begiojimas vietoj vaiksciojimo. Na jei jus vaikstot su ramentais, tai panasiai ir su varikliu gausis bandant "begt" su traumuotu varikliu. Jei mes snekam apie paprasta vazinejam tai kai kam ir 2k uztenka. O viena karta teko vaziuot su taksistu, b4 passatas 1.9 ar 66kw ar 81kw - neesme, tai zmogus NIEKAD nesuko daugiau 1.5k. Bet tai nereiskia, kad toks vaziavimas yra "labai geras".
Del to begejimosi - tai gerai vaziuoja. Jei pamatuotum per kiek pasatas 2.0tdi (speju apie 100kw sneki ?) padaro 100 gautum turbut ta pati skaiciu. Tiesiog hdi'nai taip padaryti, ale "bukesni". Bendrai, nieko nepadarysi Pumpe-duse'ai yra astresni ir vaziuojant ramiai tikrai geriau rauna nuo zemu apsuku.
Kokia bobutė mokė tamstą dyzelį smauGti kaip benzą? Plius ir bėgius ne laiku jungi... g.gif Dyzelis nuo +-2-3K važiuoja, o čia vos ne redlainais... Ydomumo dėlei paveizėk ties kokiais sūkiais identiško motoro automatas bėgius mėto... O šiaip, manau, kad be reikalo sakai, kad tavo liūtui traukos mažoka...
- ziurim kokiais sukiais automatas meto begius.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gruodžio 21 - 17:22
#537
Parašyta 2013 gruodžio 21 - 20:30
P.S. Nereikia net filmuoti:
Octavia, 2.0 TDI, net galingesne. O surenka 100 per tas pacias 10 sekundziu. ;) Taip, kad isvada viena - stebuklu nebuna. Tos pacios galios auto, su ta pacia mase tikrai nesibeges keliom sekundem greiciau/leciau.
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 gruodžio 21 - 20:39
#538
Parašyta 2013 gruodžio 23 - 10:29
#539
Parašyta 2013 gruodžio 23 - 11:36
#540
Parašyta 2013 gruodžio 23 - 14:45
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 gruodžio 23 - 15:33
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0