Varklio galios didinimas-cipavimas
#541
Posted 2013 December 23 - 15:06
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#542
Posted 2013 December 23 - 15:43
Na... juk pagal variklio schema taip ir yra, arkliai kyla iki 4000 RPM aritmetine progresija. Niutonai mazejai, bet kilovatai dideja. Pas benzinus juk niutonu isvis mazai, bet jie ant kilovatu (kitaip sakant, RPM) groja. Realiai benzina pradeda vaziuoti nuo 4000RPM, kai tuo tarpu dyzelis jau tuo metu - stogas.matau kad nera ce diskusijos bo zhmones isikande kad sniegas juodas ir tiek. ce tiems kurie mano kad apsukos reishkia galia
Edited by sandman^kfmf, 2013 December 23 - 15:44.
#543
Posted 2013 December 23 - 15:47
bet, tai tu paaishkink tai tiems, kas grezhia iki galo ir galvoja kad nuo to trauka atsiranda o redlaina pasiekus permeti pavara ir vel kaip ish "greiti ir isiute" shauna kibiras i priekiNa... juk pagal variklio schema taip ir yra, arkliai kyla iki 4000 RPM aritmetine progresija. Niutonai mazejai, bet kilovatai dideja. Pas benzinus juk niutonu isvis mazai, bet jie ant kilovatu (kitaip sakant, RPM) groja. Realiai benzina pradeda vaziuoti nuo 4000RPM, kai tuo tarpu dyzelis jau tuo metu - stogas.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#544
Posted 2013 December 23 - 15:55
Edited by Laimonas, 2013 December 23 - 15:57.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#545
Posted 2013 December 23 - 16:25
Taip paprastai paklausiu, tiesiog, kam dyzelinius variklius daro redline ties 4~tukst apsisukimu? O ne pvz 3000aps? ar 2500aps? Del ko, atsakykit protingiejimatau kad nera ce diskusijos bo zhmones isikande kad sniegas juodas ir tiek. ce tiems kurie mano kad apsukos reishkia galia
Ir tiems kurie galvoja, kad raudona riba tachometre yra skirta tam, kad kai ja pasiekia rodyklė, reikia perjungti aukštesnę pavarą.
#546
Posted 2013 December 23 - 16:41
http://en.wikipedia.org/wiki/Redline
Labai aiskiai isdestyta siais keletu sakiniai apie tai kas yra ta raudonoji zona:
The physical RPM-limiting factor in an internal combustion engine is commonly thought to be piston velocity. This, however, is a misconception. The rate of change in piston velocity is the true limiting factor. This change in velocity is known as acceleration. The piston acceleration is directly proportional to the magnitude of the G-forces experienced by the piston-connecting rod assembly. As long as the G-forces acting on the piston-connecting rod assembly multiplied by their own mass is less than the compressive and tensile strengths of the materials they are constructed from and as long as it does not exceed the bearing load limits, the engine can safely rev without succumbing to physical or structural failure.
Kas nesupranta, tai galima isversti, kad prie tam tikru sukiu, stumoklis (o tiksliau jo jungiamieji mazgai) patiria tokias didelias apkrovas del greicio vektoriaus pasikeitimu (stumoklis maskatuojasi aukstyn-zemyn), kad tiesiog neatlaiko apkrovos. Kol sunkio jega, "stumoklyne" veikia mazesne jega, negu gali atlaikyti visi judanciu mazgu komponentai (guoliai, medziagos is kuriu pagamintos dalys), tai viskas OK ir variklis gali veikti gerai. Gi greicio vektoriaus kitimas (tai butu - akseleracija, bet butent stumoklio akseleracija, o ne auto) tiesiog proporcingas sunkio jegos dydziui, kuris veikia "stumoklyne". Kuo tas greiciu pasikeitimas (butent stumokliu maskatavimasis) didesnis, tuo didesnes apkrovos stumokliams ir su jais susijusiems mazgams. Tiesa, kadangi stumokliai gaminami is skirtingos mases medziagu, skirtingu fiziniu dydziu, tai atitinkamai ir apsisukimai varikliuose skiriasi.
Patikslinkite, gal netaip isverciau.
P.S. Patikslinimas, del dyzeliu:
Diesel engines normally have lower redlines than comparatively-sized gasoline engines, largely because of fuel-atomization limitations.
Edited by sandman^kfmf, 2013 December 23 - 17:01.
#547
Posted 2013 December 23 - 21:05
#548
Posted 2013 December 24 - 09:32
Edited by PhanT, 2013 December 24 - 09:45.
#549
Posted 2013 December 26 - 12:39
Labai teisingai pasakei. Prie 4000 tukst pastoviu apsuku masina begesis daug greiciau. O kad redline riba labiau kenkia nei pvz 3000aps tai cia savaime aisku. Bet kiekviena automatine deze nuspaudus kickdown perjungia begius ties redline, gamintojas taip dare, taip skaiciavo, vadinasi viskas ok - taip ir turi buti. Ten visa kita teorija nelabai gilinausi, bet kai isgirsti jog zmogus sako kazkuris, jog ar tu 4000aps ar 3000apsuku junginesi pavaras atvaziuosi taip pat greitai, arba net leciau, nei tas ,kuris mete pavaras prie 3000aps(vietoj redline) ))Dzyvu dzyvai. Jus snekat taip, lyg nesuprasciau, kas kam ir kodel yra tie niutonai. Prirasai puse psl ir jokio konkretaus atsakymo. Taip, redlain'as yra TEORISKAI skirtas tas tam, kad nurodyti "cut-off" riba, arba reiksme netoli to, kai bus nutraukiamas kuro keitimas. Taip prie "Redline" variklis (benzinis ir dyzelinis) turi didziausia galinguma (NE SUKIMO MOMENTA, O GALINGUMA). Jei i dyzelini varikli idet variatorine automatine deze ir viena paleist begetis prie pastoviu 2000rpm kita prie pastoviu 4000 rpm - greiciau begesis tas kuris vaziuos prie 4000rpm. Ir tai, kad jis prie 2000 turi 2x daugiau niutonu jam nepades greiciau begetis. Sutinkat ? Jei nesutinkam sioj vietoj, tai toliau tikrai galim nediskutuot. Kadangi arba kazkuris kazko nesupranta, arba diskutuojam apie skirtingus dalykus. Tiems kas cia aiskina, kad reik suzinot "asmenines masinos galinguma" tai butinai ta padarysiu. Dasitvarkau keleta smulkmenu iki nauju, tada truputi dar persidarau programa ir butinai ant stendo, galesiu "pasigirt" prie keliu apsuku mano dyzeline masina turi daugiausia galios. Ir supraskit, kad as nesneku apie normalu vaziavima ir apie tai, kad pats vinioju dugnais pastoviai, nes tipo atseit tai "kul", nes "tipo" ten yra daug kw, kuriu is esme (be variklio kriokimo) nejauciu.
Kitas momentas, atminkit, kad kai jungi pavaras ties 3000apsuku, permetus i aukstesni begi, tavo apsukos nukrenta tarkime iki 2000~aps ko pasekoje nebera traukos piko, ir reikia jo laukti, o kai begius meti ties redline, permetus i aukstesni begi, apsukus buna 2500-3000~ ir tai yra tiesiai ant piko, todel masina vel soki i prieki.
#550
Posted 2013 December 26 - 23:22
http://www.wikihow.c...-in-a-Drag-Race
Juokingas aprasymas, bet net ir jame nurodoma, kad yra pikiniai taskai ir jie tikrai nereiskia, kad tai yra redlainas.
Edited by sandman^kfmf, 2013 December 26 - 23:22.
#551
Posted 2014 January 09 - 22:48
Tikra tiesa ;) pries tai vairavau civika kurio redline buvo ties 8900 taciau max galia prie 8400, toliau kreive krinta. todel drage begiu perjunginejimas ties redline butu tiesiog kvaila klaida ;)Kazkodel manau, kad draguose dalyvaujantys galetu daugiau pakomentuoti apie pavaru metymu taiminga.
http://www.wikihow.c...-in-a-Drag-Race
Juokingas aprasymas, bet net ir jame nurodoma, kad yra pikiniai taskai ir jie tikrai nereiskia, kad tai yra redlainas.
#552
Posted 2014 January 10 - 20:37
labai teisingai max galia 8400 o redline 8900 ----- jeigu esate girdeje apie rusishka pasakyma MOTOR NA RAZNOS tuom viskas ir pasakytaTikra tiesa ;) pries tai vairavau civika kurio redline buvo ties 8900 taciau max galia prie 8400, toliau kreive krinta. todel drage begiu perjunginejimas ties redline butu tiesiog kvaila klaida ;)Kazkodel manau, kad draguose dalyvaujantys galetu daugiau pakomentuoti apie pavaru metymu taiminga.
http://www.wikihow.c...-in-a-Drag-Race
Juokingas aprasymas, bet net ir jame nurodoma, kad yra pikiniai taskai ir jie tikrai nereiskia, kad tai yra redlainas.
Edited by aricardas, 2014 January 10 - 20:38.
#553
Posted 2014 January 12 - 19:32
#554
Posted 2014 January 12 - 19:57
Tu jau užsidėjai tas varžas už keliasdešimt centų?kam leist pinigus ant to cipavimo,kai gali uzsicipuoti uz kelesdesimt centu,paprastas varzas uzdeti kur reikia ir viskas,pacipuota is dalies ;)
#555
Posted 2014 January 12 - 21:37
o ant galokam leist pinigus ant to cipavimo,kai gali uzsicipuoti uz kelesdesimt centu,paprastas varzas uzdeti kur reikia ir viskas,pacipuota is dalies ;)
#556
Posted 2014 February 16 - 22:23
#557
Posted 2014 February 17 - 09:54
ko jam nedraugaut, cia puikus variantas galios didinimuiSveiki, norejau suzinot kaip su tais chip'ais. Ar draugautu pezo variklis su perprogramuotu kompu. Pas mane yra 2.0 HDI 100 kW
As savo senuka 2.0 hdi 66 kw pries savaite taurius perase programa, tai dabar nors vaziuot eina
ir sukimomo momento kreive pratempe kad butu salyginai vienoda trauka gan ilgam apsuku diapozone
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#558
Posted 2014 February 17 - 09:56
Ir kokia kaina viso sio malonumo?ko jam nedraugaut, cia puikus variantas galios didinimui
As savo senuka 2.0 hdi 66 kw pries savaite taurius perase programa, tai dabar nors vaziuot eina
ir sukimomo momento kreive pratempe kad butu salyginai vienoda trauka gan ilgam apsuku diapozone
#559
Posted 2014 February 17 - 13:08
250ligtaisIr kokia kaina viso sio malonumo?ko jam nedraugaut, cia puikus variantas galios didinimui
As savo senuka 2.0 hdi 66 kw pries savaite taurius perase programa, tai dabar nors vaziuot eina
ir sukimomo momento kreive pratempe kad butu salyginai vienoda trauka gan ilgam apsuku diapozone
#560
Posted 2014 February 18 - 00:03
o kaip su kuro sanaudom, po cipinimo?250ligtais
Ir kokia kaina viso sio malonumo?ko jam nedraugaut, cia puikus variantas galios didinimui
As savo senuka 2.0 hdi 66 kw pries savaite taurius perase programa, tai dabar nors vaziuot eina
ir sukimomo momento kreive pratempe kad butu salyginai vienoda trauka gan ilgam apsuku diapozone
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users