Peršokti prie turinio


Varklio galios didinimas-cipavimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 778

#681 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 gegužės 12 - 08:48

kompresija mazina del: lengvesnio paleidimo, aisku esant tvarkingai sistemai..galimybes isspausti daugiau galios ir didinti turbo slegi.galimybes islengvinti variklio komponentus ir taip padaryti varikli dinamiskesni, efektyvesni, ekonomiskesni ir tylesni.mazesnes kompresijos variklis lengviau renka sukius, gali daugiau suktis, yra efektyvesnis - geriau isnaudoja degalu kaloringuma t.y. pavercia daugiau degalu energijos i judesio energija nei i salutini produkta - siluma.

Taigi jiem reikalingas mazesnio nasumo ausinimas, mazesnis akumuliatorius ir mazesnis starteris..

Bet atsiranda kitos bedos - lengvinant komponentus variklis tampa popierinis, tusciaviduriai velenai, plonasieniai stumokliai, siauruciai tepimo kanalai ir t.t. del sios priezasties stipriai padideja reiklumas eksploatacijai ir eksploatacinem medziagom, bei jautrumas net ir smulkiem gedimam - kaip pvz. 2.0hdi 100kw siemens - sugedo auksto slegio siurblys - pradejo strigineti, ko pasekoje prasisuko paskirstymo zvaigzdute ir sudauze 15 karomaslu is 16 ir tai = rimtas motoro remontas..

Plius stipriai dideja jautrumas kuro sistemos gedimams, jei senieji uzsipupsedavo ir su leisgyviais purkstukais, sitie jau sunkiai kursis su truputi padilusiais, nes esant zemai kompresijai tiesiog neuzteks suspausto oro temperaturos uzdekti netobulam misiniui..plius sitie naujieji motorai labai bijo per lieso misinio, kuris atsiranda uzdegus purkstuku antgaliams, laiku nesutvarkius fap sistemos - pradega stuomkliai nuo per lieso misinio..Ir t.t. ir pan., jei norit placiau skambinkit i rageli susitarsim del susitikimo, nes pavargau rasyt. :D

Kompresija mazinama ir dalykai lengvinami ne del patikimumo - viskas del to, kad gamintojas pigiau galetu pagamintini dinamiska ir efektyvu varikli, kuris uzlinkes po 200k km bus netaisomas ir skatins zmogu keisti masina t.y. viskas daroma del varojimo...gamintojai tikrai gali pagaminti analogiskus variklius ne is popieriaus ir mase padidetu gal tik 5proc. bet niekam to nereikia - nes tada strigtu vartojimas. :D

nu viskas, einu dirbti.. :)

Na va, paprasciau ir prieinamiau. Panasu supratima ir turejau. Overall gaunasi, kad zemesne kompresija yra cool, bet viskas kas dar daroma prie to paties yra ne cool. Ir jei paliktu ta pacia gelezi, o ne mandravotu kazka, tai butu cool :D


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#682 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 gegužės 12 - 09:09

Na cia yra konstrukcijos reikalas, panaudok geriausias siuolaikines medziagas ir tas mazaesnes kompresijos dyzelis patikimumu ir resursu aplenks tuos senuosius, bet ir komponento kaina isaugs trigubai, del to nepavyks stampavimo ir greitos apyvartos bizniukas, be to negales uzsisakyti pigiu komponentu pas kinus, teks patiem gamintis...ir t.t. ir pan, jei gamintu pagal senaja filosofija - vienas auto visam gyvenimui, tada tikrai pamatytume rimta progresa, o dabar progresas yra, tik jo pasireiskima patikimume stabdo vartojimas, nes be vartojimo griuna siuolaikine ekonomika...ir t.t.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#683 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2015 gegužės 12 - 10:43

Pauliusj, ačiū už išsamią info!
kalbant apie mano pugą: pakeičiau OSM, dar buvo slėgio daviklis nesandariai pritvirtintas, dabar pug'as važiuoja jau žymiai geriau, bet traukos sumažėjimas kartais dar pasijaučia.
dėl purkštukų susieksiu su tavim ne už ilgo.

 

p.s. čia vienas iš momentų, kai pežas važiuoja:

 

 

skydelyje girliandos, neprisiruošiu susitvarkyt :D


Šį pranešimą redagavo zhy: 2015 gegužės 12 - 10:47

  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239

#684 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gegužės 13 - 05:47

Pauliuau +100 su tavim pilnai sutinku,aiskiai,logiskai mintis isdestei :good:


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#685 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2015 gegužės 13 - 15:37

Norejau uzklaust zmoniu kurie uzsiima ir zmoniu kurie pasidare ta cipavima. Pas mane 1.6hdi 80kw, kiek mazdaug eitu pakelt, nauda kokia didziausia ir kaina kokia? Tarkim ar apsimoka kelt, jei tik norima sutaupyt ant kuro, o ne draskyt stipriau? Man taip trumpai gal kas papasakotu? :D Nes vis uzmatau kad cia zmones darosi, tik kazkaip nezinau ar toks dalykas apsimoka ekonomiskai ar tiesiog galios didinimas kad vaziuotu smagiau.


  • 0

#686 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 gegužės 13 - 19:13

Norejau uzklaust zmoniu kurie uzsiima ir zmoniu kurie pasidare ta cipavima. Pas mane 1.6hdi 80kw, kiek mazdaug eitu pakelt, nauda kokia didziausia ir kaina kokia? Tarkim ar apsimoka kelt, jei tik norima sutaupyt ant kuro, o ne draskyt stipriau? Man taip trumpai gal kas papasakotu? :D Nes vis uzmatau kad cia zmones darosi, tik kazkaip nezinau ar toks dalykas apsimoka ekonomiskai ar tiesiog galios didinimas kad vaziuotu smagiau.

Is niekur ta galia neatsiranda oras+kuras ir dazniausiai tas yra daroma kad masina smagiau vaziuotu. Ekonomiskai kad vazinet, tai reik tapke maziau spaust, cipavimas nepades. Eco nuo cipavimo cia daugiau marketingas nei realybe :) Ir is 1.6 bandyt dar ekonomiskesni padaryt, tai zinai...Jei nori, kad kazkiek gyvesnis butu manau +20kw nepakenks neivienai is tavo masinos daliu (nebent damus sankaba jei jau leizgyve). Del kainos derinkis su zmonem kurie tuo uzsiima. Pas visus skirtingai.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 gegužės 13 - 19:13

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#687 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2015 gegužės 13 - 20:22

na su 1.6 man misrus gaunasi apie 6ltr , vazinejant daugiau miesto salygom. tai net nezinau, jei nukristu kokia 0.3ltr/100km, tai manau visai neblogai :D gal ir atsipirktu per metus :D Reiks susisiekt su taurium, girdejau uzsiima, pasidomet kainom ir visu procesu. Gal ir padarysiu sita procesa


  • 0

#688 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 gegužės 13 - 21:03

na su 1.6 man misrus gaunasi apie 6ltr , vazinejant daugiau miesto salygom. tai net nezinau, jei nukristu kokia 0.3ltr/100km, tai manau visai neblogai :D gal ir atsipirktu per metus :D Reiks susisiekt su taurium, girdejau uzsiima, pasidomet kainom ir visu procesu. Gal ir padarysiu sita procesa

Sekmes spaudziant sultis. Kaip ir sakiau del ekonomijos nebent placebo efekto sulauksi, nei kazko realesnio. Nes ir paciam noresis maziau spaust kai zinosi, kad ALE ekonomiskiau vaziuoja. Manau tas pats Taurius tau nepudrys smegenu ir pasakys ta pati :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#689 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gegužės 13 - 21:49

Drysciau paneigti ,kadangi pats esu isbandes ne vienaip padaryta modifikuota programa,tad kiekvienas savaip daro,eko programa realu padaryti,tai ne smegenu pudrinimas!Galima padaryti ir ne eco o galios naudai,tad dar karta paminesiu,kiekvienas turi savus metodus modifikuoti.

Na kas liecia 1.6hdi 80kw,ten stebuklo nebus nes logikos nera,jei senas 2.0hdi 79-80kw standartiskai turejo,ten galima buvo neblogai dadeti galios,o va 1.6 ir 80kw ,kur logika?Taip kazkiek dasidetu,kazka priburti galima eco naudai,bet stebuklingos raketos nebus,paekonominti galima ne daugiau


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 gegužės 13 - 21:50

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#690 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2015 gegužės 14 - 06:14

Na pacios galios man kaip ir uztenka, autostradoj furas ir letesnius apsilenkt uztenka, cia tik toks klausimas buvo ar cipuojant iseitu sitam varikliui sanaudas sumazint, jei realiai nelabai tai nelabai tada ir daryciau ta cipavima
  • 0

#691 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 gegužės 14 - 07:31

Realiai daug vatos prisukta šitoj temoje, bet esmė ta pati.

Kokios rizikos atsiranda po čipavimo? sankaba, turbo?  Gal ir pats čipavimas šiems agregatams tiek įtakos neturi, kiek turi įtakos vairuotojo elgesys po jo. Daugiau galios, sunkesnė koja.

Po čipavimo gal būti taip, kad sanaudos tos pačios, bet daug smagenis/dinamiškesnis važiavimas?

80kw gamintojo nustatyta riba, čia geriausias galio, eko ir lifetime koficientas? Ar labiau orentuotasi į lifetime?

 

Nemanai, kad tuos 0.3/100km galima sutaupyti pasidomėjus "ekovairavimas" + padangos + nauji filtrai + dar kažkas?


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 gegužės 14 - 07:36

  • 0

#692 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gegužės 14 - 09:04

Taip,cia tu teisus,po cipavimo paprastai islenda silpnosios vietos,o tai daugiau sankabai liecia,turbinai buna arba taip amen ar su cipuota,tai nera jokio skirtumo..

Na bet reikia suprasti principa cipavimo is kur ta ekonomija ir galia atsiranda,yra net literatura parasyta(knyga),paaiskinciau ale dideli cia rasineli tektu rasineti,tingiu,paprasciau gyvai pasakyti.

Kaip nebutu keista net benzininius atmosferikus rusai cipuoja pagrinde savo ladas,daewo....,ir egzistuoja eco "prošyvkes",standartines,bei padididintos galios,jei kas skaitinejosi rusu forumus,analizavo taip vadinamas "prošyvkes",tas supras kad tai realybe kazka naudingo isgauti net ir is atmosferiko,svarbu kad valdymas butu ecu.


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 gegužės 14 - 09:06

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#693 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2015 gegužės 14 - 09:15

Nemaža dalis kontorų atmosferinių variklių net nečipuoja, nes, pvz, m50b25 varikliui ecu perprogramavimo pagalba galima išgaut varganus 5-10ag ir  max 20nm torko..
kitas klausimas - ką mes vadinam chipavimu?  ECU programos redagavimas, pvz, variklio max sūkių padidinimas irgi gali būt vadinamas chipavimu:))


  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239

#694 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 gegužės 14 - 09:43

zhy o tu temos pavadinima skaitei ar tik paskutinius postus permetei? atmosferikam ecu softus daryt apsimoka tokiu atveju jei buri su paciu varikliu, t.y. keiti velenelius, didini isiurbimo sklendes diametra, didini suspaudimo laipsni ir .t.t, bet yra kartais daromas programos modifikavimas tam kad masina butu smagesne zemesniuose sukiuose - na tarkim kad ir mano turimas honda accord, ant zemu sukiu, jau nuo pirkimo(pirktas is salono) siektiek nekokia dinamika, velesniuose modeliuose sitas dalykas jau istaisytas, taigi as perrasau/modifikuoju ecu softa pagal velesnio modelio sablona ir turiu teisinga dinamika visam sukiu diapazone..neprisiauginu nei galios nei sukimo momento, taciau maziau naudoju gaza dugna tam paciam rezultatui pasiekti - va jau ir ekonomija..nu ir t.t. yra visokiu budu ta eco padaryti, tik reikia kad ismanantis zmogus darytu..tada ir rezultatai bus geri.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#695 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2015 gegužės 14 - 10:03

temos pavadinimą skaičiau, permečiau akim ne paskutinius postus, o ką?
dėl nemodifikuotų atmosferinių variklių čipavimo apsimokėjimo, manau, retam kyla klausimas.

klausimas tau - kaip pasiekti "teisingą dinamiką  [kad ir kas ta "teisinga dinamika" būtų] visam sūkių diapazone" be kw/nm priauginimo?

primenu, vis dar kalbam apie atmosferinius variklius


  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239

#696 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gegužės 14 - 11:21

temos pavadinimą skaičiau, permečiau akim ne paskutinius postus, o ką?
dėl nemodifikuotų atmosferinių variklių čipavimo apsimokėjimo, manau, retam kyla klausimas.

klausimas tau - kaip pasiekti "teisingą dinamiką  [kad ir kas ta "teisinga dinamika" būtų] visam sūkių diapazone" be kw/nm priauginimo?

primenu, vis dar kalbam apie atmosferinius variklius

Atsakysiu as,

kad pasiekti optimalia dinamika yra 2 varijantai,modifikuoti ir bandyti paciam,arba pirkti modifikuota programa,yra profesionaiu chiptiuneriu kurie per diena ne viena 10 pacipuoja ir benzininius sportui ,as nekalbu apie LT kaimeli,o apie Italija,Vokietija ir kt...


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#697 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2015 gegužės 14 - 11:34

na su 1.6 man misrus gaunasi apie 6ltr , vazinejant daugiau miesto salygom. tai net nezinau, jei nukristu kokia 0.3ltr/100km, tai manau visai neblogai :D gal ir atsipirktu per metus :D Reiks susisiekt su taurium, girdejau uzsiima, pasidomet kainom ir visu procesu. Gal ir padarysiu sita procesa

Ale kai pagalvoji...maniske ima 12 litru mieste, ir nesuku galvos, norma, o cia imant 6 litrus norima dar 0.3 sutaupyt :) As jauciu 0.3 sutaupyciau nuo sankryzos visus palikdamas ne keturiais o dviem korpusais :D Joke :)


  • 1

#698 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 gegužės 14 - 13:39

zhy, temos pavadinime aiskiai parasyta "variklio galios didinimas - cipavimas" tai todel klausiau, kodel tau kyla klausimu apie tai kas vadinama cipavimu sitoj temoj.:)

o optimali dinamika reiskia kad isvaziuojant is vietos man nereikia sukelti sukiu iki 1800 o tereikia sukelti iki 1100, siek tiek pariebinamas misinys zemuose sukiuose ir pakoreaguojamas ipurskimo ankstinimas is tikro labai nedaug, nei kw nei nm nepasikeicia, arba pakitimas buna toks nezymus kad yra nevertinamas..prie aukstu sukiu, kuro kiekio aksceleracijos metu, v-tec'o darbo nelendama..va ir turim ta pacia galia, tik sukimo momento kreive sauna virsun nuo zemesniu sukiu..tai tiek..:)

cia zinoma kalbu apie konkretu atveji - honda accord, 2004m 2.0 benzinas 114kw.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#699 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2015 gegužės 14 - 14:14

Ale kai pagalvoji...maniske ima 12 litru mieste, ir nesuku galvos, norma, o cia imant 6 litrus norima dar 0.3 sutaupyt :) As jauciu 0.3 sutaupyciau nuo sankryzos visus palikdamas ne keturiais o dviem korpusais :D Joke :)

 

Na matai, zmones, kurie sau gali leisti tokias sanaudas tai ir vazineja belekaip, auto turi kokia nori ir pan, nekrepia demesio kiek eda auto :D o kai reik paskaiciuot, tai ir tas 0.3ltr sioks toks skaicius yra :D


  • 0

#700 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 15 - 09:34

Jei nesuki po 10tūkst. per mėnesį, tai vienu kebabu mažiau suvalgai ir turi tuos 0,3l :)

Šiaip šešis litrus mieste aš įsukdavau su senu 1,8TD 66kw, net ir paspausdamas kartais. Tai, manau, taupiai važiuodamas ir naudodams mažai elektrų ir kitų reikalų, gali ir pats mažiau pasiekti, perprogramavęs vien savo tapkę, o ne ECU.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gegužės 15 - 09:35

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0