Peršokti prie turinio


Varklio galios didinimas-cipavimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 778

#661 Magahacka

Magahacka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 108
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 1.6hdi 66kw 2005(facelift)

Parašyta 2014 spalio 02 - 19:00

turiu p307 1.6hdi, noretusi ji is pradziu ant stendo pastatyt o po to turbut net pacipuot nes linksma maza masinike.
  • 0

#662 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2014 lapkričio 03 - 11:00

taigi, atšalus orams variklio traukos dinginėjimas NEDINGO.
tenka daryt išvadą, kad ne lauko oro temperatūroj esmė.

kur pradėt ieškot galų?


  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239

#663 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Parašyta 2014 lapkričio 03 - 19:12

taigi, atšalus orams variklio traukos dinginėjimas NEDINGO.
tenka daryt išvadą, kad ne lauko oro temperatūroj esmė.

kur pradėt ieškot galų?

 

 

oro srautas?


  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#664 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2014 gruodžio 10 - 22:21

oro srautas?

 

Sendien kaip tik teko su Taurium pasimatyt, tai jis ta pacia situacija papasakojo, kad diena nevaziuoja, nakti vaziuoja ir sakiau, kad ir forumietis toks yra, kuriam ta pati situacija, bet irgi nustebo kai pasakiau jog atsalus oram nepasikeite...Pas mane dabar uzdengtos priekines groteles ir interkuleris reliai oro srautu is lauko nelabai ir teausinamas, bet salto oro poveikis jauciasi ir gazo jautrume ir tame, kad maziau dumo. Taigi vel isvada persasi, kad nelabai interkuleris prie ko - nors visokiu ciudu buna. Prie ko tada ta diena ir naktis - velnias zino.

 

O susitikimo esme buvo tame, kad dabaigti cipavima mano p406'o, nes pasikeiciau zemo slegio siurbli ir pravaliau baka. Teigi skubu pasigirt, kad padejo. Kuro atsukta daugiau, slegis uzkeltas, masina prie ekstremaliu apkrovu negesta. 3 begiu, zemines padangos ir lygiu asfaltu nebuksuojant gazu/sankaba t.y. tiesiog nuo 1500rpm paspaudus - uzbuksavo :D Tai esu super patenkintas, vaziuoja tikrai ispudingai, aisku su varikliu problema niekur nedingo (dreba ant laisvu), bet manau vasara pamainysiu, nes padarem bendra isvada kad jis pavarges jau. Taigi, sekantis laukia stendas. Jei gausis, gal kada videka pafilmuosiu issibegejimo 3-4 begiu. 0-100 dabartinem salygom daryti beprasmiska.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#665 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2014 gruodžio 12 - 16:00

dar neišsprendžiau traukos dinginėjimo problemos, bet tikiuos, jau greitu laiku..
PhanT, būūtinai pafilmuok, pageidautina HD ;)
labai įdomu, kaip važiuoja;)

p.s. Taurių buvau sutikęs praeitą sav Vilniuj, bet kažkaip neatėjo į galvą pašnekėt apie savo hdi

p.p.s. tai kokios dabar tavo pugo sąnaudos gaunasi? telpi į 15? :D


Šį pranešimą redagavo zhy: 2014 gruodžio 12 - 16:01

  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239

#666 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2014 gruodžio 12 - 17:48

dar neišsprendžiau traukos dinginėjimo problemos, bet tikiuos, jau greitu laiku..
PhanT, būūtinai pafilmuok, pageidautina HD ;)
labai įdomu, kaip važiuoja;)

p.s. Taurių buvau sutikęs praeitą sav Vilniuj, bet kažkaip neatėjo į galvą pašnekėt apie savo hdi

p.p.s. tai kokios dabar tavo pugo sąnaudos gaunasi? telpi į 15? :D

 

 

Neaa, zinok, net su tuo cilindru durniuojanciu ir palyginus dideliu kuro ipurskimo kiekiu ant laisvu iki 10 :) Dar ir webasta panaudoju. Su videku kaip gausis :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#667 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2014 gruodžio 13 - 21:37

- iki 100. Vos ne desimt sekundziu :(

"atmazkiu" sarasas:

 

1. Interkuleris uzdengtas

2. Keleto laipsniu ikalne

3. Variklio reikia kito

4. Slapias asfaltas, ziemines padangos

5. Pirmas bandymas, antru begiu nezn ar as sufeilinau, ar nieko labai ir nepadarysi bet uzsibuksavo, matosi kad gaza turejau atleist :(

 

Su normaliom padangom manau viskas zymiai geriau butu, sorry uz drebancia kamera, zmona operatoriaus vaidmenyje :D Pavasari su gerom padangom ir r17 bus naujas video :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#668 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2014 gruodžio 14 - 11:33

Sendien kaip tik teko su Taurium pasimatyt, tai jis ta pacia situacija papasakojo, kad diena nevaziuoja, nakti vaziuoja ir sakiau, kad ir forumietis toks yra, kuriam ta pati situacija, bet irgi nustebo kai pasakiau jog atsalus oram nepasikeite...Pas mane dabar uzdengtos priekines groteles ir interkuleris reliai oro srautu is lauko nelabai ir teausinamas, bet salto oro poveikis jauciasi ir gazo jautrume ir tame, kad maziau dumo. Taigi vel isvada persasi, kad nelabai interkuleris prie ko - nors visokiu ciudu buna. Prie ko tada ta diena ir naktis - velnias zino.

Lygiai tas pats ir mano 2.2HDI 607 avtomat. Tiek standartui, tiek pachipavus kai lauko temperatura labai auksta/pilnai uzkaista motoras pradeda veluot i gaza, nebetraukt taip astriai. Intercooleri pakeiciau i kita kaip nauja, kazkiek pagelbejo, bet beda isliko. Galvoju problema kad ant 607 intercooleris stovi uz bamperio, t.y. visiskai neausinamas oro ir siaip tokiam varikliui lb mazas ....


  • 0

#669 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 gruodžio 14 - 12:44

taigi jau kelis kartus aptarta ta ic problema, statytkit ic nuo fordo arba volvo i bamperi, ten vietos belekiek tam bamperyje, tvirtinimus sugalvot ne beda, vamzdyna sukurti irgi ne beda, ir turesi puikiai oru ausinama ic..arba statytkit ausinama vandeniu, dar efektyviau ir maziau jautrus oro temperaturai, bet sistema jau  sudetingesne ir reikia daugiau papildomu agregatu ir siaip visokio chlamo po kapotu sukisti.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#670 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2014 gruodžio 14 - 16:44

PhanT, nieko nebus, daryk normalų video, nes iš pastarojo NIEKO neįmanoma suprast. 

Gali juk ir dabar rast sauso asfalto ruožą ir be įkalnės. :)


  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239

#671 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2014 gruodžio 14 - 17:49

PhanT, nieko nebus, daryk normalų video, nes iš pastarojo NIEKO neįmanoma suprast. 

Gali juk ir dabar rast sauso asfalto ruožą ir be įkalnės. :)

Vasara, Beprasmiska su ziemine guma, visur buksuoja antras begis :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#672 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2015 balandžio 13 - 08:31

PhanT, gal jau nufilmuosi?

 

Atsigavo mano pug'as, oro slėgio daviklis buvo nesandariai pritvirtintas.


  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239

#673 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 balandžio 13 - 13:46

sportininkai arba galva nusisuks arba masina supils befilmuojant.

protingas cipavimas is tiesu laikau geriu,ir ekonomija,patikrintas reikalas,bet kas per daug "persistengta" :D tai persistengta is 136ag i 200ag,durnyste pilna.

as is 2.2hdi 98kw ne daugiau i 120kw darau,daugiau sau blogiau..


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#674 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2015 balandžio 13 - 13:59

didžiausia durnystė yra žinovo tonu be jokių argumentų aiškinti ką galima daryt, o ko ne!
 


  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239

#675 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 balandžio 15 - 21:19

didžiausia durnystė yra žinovo tonu be jokių argumentų aiškinti ką galima daryt, o ko ne!
 

argumentas bus kai indeklus prasuks,ar lyz vienas kazkuris is velenu,svaistiklis ir t.t.Jau tokiom apkrovom tikrai neapaskaiciuotas sis motoras,esu tuo  tikras visu 100%


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#676 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 gegužės 10 - 19:41

argumentas bus kai indeklus prasuks,ar lyz vienas kazkuris is velenu,svaistiklis ir t.t.Jau tokiom apkrovom tikrai neapaskaiciuotas sis motoras,esu tuo  tikras visu 100%

Is Ramus teigiamo kazko sunkoka isgirst. Droziu as ji jau pusmeti taip, laiku darydamas tinkama servisa - viskas gerai. Su varikliu apsikvailinau, buvo purkstukas parejes. Kai keitem vietom juos rode korekcija bloga tuose paciuose cilindruose, tai del ziniu stokos ir padarem isvadas, kad varikliui te te. Aciu Pauliui uz gera purkstuka, atsiunte, idejom, paziurejau korekcijas ir ant visu cilindru pamaciau <0.5 (valio)

 

Patikrinau kompresija nesenai, parode 29,28,28,27.5 (ziurejau, kad pas hdinus apie ~20 yra, tai nesuprantu kodel skaiciai didesni). Filmavo zmona ir as ne sportininkas, galvosi tikiuosi nenusisukt. Kadangi taip arsiai ir inirtingai irodineji, kad variklis neatlaikis tai butinai duosiu feedback'a po dar kokio pusmecio. 200ag turetu buti pagal programa, kiek realiai ten yra dar nezinia. Mastau apie interkulerio keitima, tai ka padarysiu manau bandysiu ant stendo, jei aisku Ramus "pranasystes" nepasitvirtins. Videkas bus kai turesiu laiko :)

 

zhy, smagu kad savo nesamones issisprendei :)))


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 gegužės 10 - 19:44

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#677 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gegužės 11 - 05:24

del kompresijos pas pirmus hdi 30bar turi buti,jau tikrines esu 5 masinoms,20bar-22 eina naujasniems hdi,nezinau kodel sumazino suspaudima,bet mano nuomone tokia kad tai nera gerai,kuo stipriau suspaudzia misini -stipresnis sprogimas,lengvesnis uzvedimas ziema,ne toks kapryzingas purkstuku defekte.

O tu ne pagalvojai kad persistengus su galia kencia stumokline grupe sakyciau pirmiausiai?

Kitas dalykas,ir faktas toks,zmogus keite tepalus berods Mobil 5w30,(auto ne cipuota,ir nedrozta 2004m 406 coupe,rida nedidele) ir po keitimo ~100km uzkale alkuninis,variklis 2.2hdi,taip kad nesakyk Op...


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#678 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 gegužės 11 - 13:23

del kompresijos pas pirmus hdi 30bar turi buti,jau tikrines esu 5 masinoms,20bar-22 eina naujasniems hdi,nezinau kodel sumazino suspaudima,bet mano nuomone tokia kad tai nera gerai,kuo stipriau suspaudzia misini -stipresnis sprogimas,lengvesnis uzvedimas ziema,ne toks kapryzingas purkstuku defekte.

O tu ne pagalvojai kad persistengus su galia kencia stumokline grupe sakyciau pirmiausiai?

Kitas dalykas,ir faktas toks,zmogus keite tepalus berods Mobil 5w30,(auto ne cipuota,ir nedrozta 2004m 406 coupe,rida nedidele) ir po keitimo ~100km uzkale alkuninis,variklis 2.2hdi,taip kad nesakyk Op...

 

 

Component for component a higher compression ratio increases stress on the moving part and the seals. In theory 12:1 will have less life than 10:1. Mostly because increased stress can wear the crank, bearings, rods, pistons and piston rings.


Other side-effects such as increased blow by due to higher cylinder pressures pushing the fuel charge in to the crank case and past the valves. Value leaks lower net compression, blow by does the same but also contaminates the oil while can increase wear.

Typically higher compression engines at least have stronger pistons and rings. So this is negated quite a bit. Most engines are designed to make it to nearly 200k miles (for normal production cars) so I wouldn't be worried about a 12:1 vs 10:1 in a production car.

Taip pat, kaip suprantu, didesne kompresija = didesne misinio temperatura esant tom paciom salygom, taip pat didesne detonacijos tikmybe ir didesne tikimybe palydit variklio vidurius. Beto kaip suprantu yra sutaupoma ant paprastesniu ir/arba lengvesniu variklio daliu. Ir + galimybe is mazesnes kubaturos raut daugiau KW. Del vedimosi tai tvarkingi hdi'nai ir taip neturi problemu net prie zemiausiu temperaturu. Is technologines puses (jei teisingai viska suprantu), tai lyg ir logiskas sprendimas tas kompresijos mazinimas. O galia jau is didesnio slegio, kaip suprantu, atsiranda. Cia sita citata aisku turbut labiau apie benzus, bet man patiko kaip zmogus parase, gan prieinamai ir suprantamai :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 gegužės 11 - 13:25

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#679 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gegužės 11 - 21:41

nu teorija cia tik,o praktikoje gali buti priesingai,nu tavo tokia nuomone,mano priesinga.

Taip dabar taupo gamintojai,bet juk ne vartotojo naudai,kaip pvz.pirmieji hdi kur kas patvareasni uz dabartinius,tai aksioma,kaip ir paimk senus mersus ir dabartinius kaip palyginimui patvarumo...


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 gegužės 11 - 21:42

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#680 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 gegužės 12 - 08:44

kompresija mazina del: lengvesnio paleidimo, aisku esant tvarkingai sistemai..galimybes isspausti daugiau galios ir didinti turbo slegi.galimybes islengvinti variklio komponentus ir taip padaryti varikli dinamiskesni, efektyvesni, ekonomiskesni ir tylesni.mazesnes kompresijos variklis lengviau renka sukius, gali daugiau suktis, yra efektyvesnis - geriau isnaudoja degalu kaloringuma t.y. pavercia daugiau degalu energijos i judesio energija nei i salutini produkta - siluma.

Taigi jiem reikalingas mazesnio nasumo ausinimas, mazesnis akumuliatorius ir mazesnis starteris..

Bet atsiranda kitos bedos - lengvinant komponentus variklis tampa popierinis, tusciaviduriai velenai, plonasieniai stumokliai, siauruciai tepimo kanalai ir t.t. del sios priezasties stipriai padideja reiklumas eksploatacijai ir eksploatacinem medziagom, bei jautrumas net ir smulkiem gedimam - kaip pvz. 2.0hdi 100kw siemens - sugedo auksto slegio siurblys - pradejo strigineti, ko pasekoje prasisuko paskirstymo zvaigzdute ir sudauze 15 karomaslu is 16 ir tai = rimtas motoro remontas..

Plius stipriai dideja jautrumas kuro sistemos gedimams, jei senieji uzsipupsedavo ir su leisgyviais purkstukais, sitie jau sunkiai kursis su truputi padilusiais, nes esant zemai kompresijai tiesiog neuzteks suspausto oro temperaturos uzdekti netobulam misiniui..plius sitie naujieji motorai labai bijo per lieso misinio, kuris atsiranda uzdegus purkstuku antgaliams, laiku nesutvarkius fap sistemos - pradega stuomkliai nuo per lieso misinio..Ir t.t. ir pan., jei norit placiau skambinkit i rageli susitarsim del susitikimo, nes pavargau rasyt.:D

Kompresija mazinama ir dalykai lengvinami ne del patikimumo - viskas del to, kad gamintojas pigiau galetu pagamintini dinamiska ir efektyvu varikli, kuris uzlinkes po 200k km bus netaisomas ir skatins zmogu keisti masina t.y. viskas daroma del varojimo...gamintojai tikrai gali pagaminti analogiskus variklius ne is popieriaus ir mase padidetu gal tik 5proc. bet niekam to nereikia - nes tada strigtu vartojimas.:D

nu viskas, einu dirbti..:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0