Geriausia, va jau daugiau nei puse metų sugedęs borto kompo mygtuko, nematau sąnaudų. Reikia - pilu ir važiuoju.
Varklio galios didinimas-cipavimas
#701
Posted 2015 May 15 - 10:52
#702
Posted 2015 May 15 - 18:13
Jei nesuki po 10tūkst. per mėnesį, tai vienu kebabu mažiau suvalgai ir turi tuos 0,3l
Šiaip šešis litrus mieste aš įsukdavau su senu 1,8TD 66kw, net ir paspausdamas kartais. Tai, manau, taupiai važiuodamas ir naudodams mažai elektrų ir kitų reikalų, gali ir pats mažiau pasiekti, perprogramavęs vien savo tapkę, o ne ECU.
sakyciau cia daugiau ne tapkeje reikalas o manieros vairavimo,butent teisingai vaziuojant ir susitaupytu tie 0.3
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#703
Posted 2015 May 16 - 12:30
O as sakyciau ziurekit kad neiseitu per kita gala tas taupymas. Jeigu VISDA vaziuosi kaip pencininkas, gink die nepaspausdamas, apsuku nekeldamas, tai....
patys zinot kad sveika karts nuo karto gerai uzsukt varikli, prasinest su pagreiciais, kad prasipustu viskas. Ir fap'ui sveikiau, ir purkstukams, ir visam kitam.
#704
Posted 2015 May 16 - 13:21
As, tai siulyciau "vaziuoti letai, kad matytu g... ir meistram bus darbo daugiau" peace
#705
Posted 2015 May 24 - 22:31
Nezinau Zhy, kaip ir su kuo ten pafilmuoji, speju ne su telefu Ir kaip nulaikai vaizda...Paprasiau zmonkos dar karta, bet nenulaiko normaliai vistiek. Vel shaky vaizdas gavosi. Na kazkur 8 sekundes, mazoka sakyciau, nebusiu drageris, o ir neplanuoju ))) Speju normaliai pajunginejus ir atkalus issibegejima kokios puse sekundes ispest tikrai galima butu O gal ir tai kad katafalkas savo itakos daro. Na, ne lenktynem visdelto. Jei bus noro bandysiu interkuleri dar mastytis, kazka kaip pas bewmus/roverius.
Edited by PhanT, 2015 May 24 - 22:34.
#706
Posted 2015 May 24 - 22:47
Nezinau Zhy, kaip ir su kuo ten pafilmuoji, speju ne su telefu Ir kaip nulaikai vaizda...Paprasiau zmonkos dar karta, bet nenulaiko normaliai vistiek. Vel shaky vaizdas gavosi. Na kazkur 8 sekundes, mazoka sakyciau, nebusiu drageris, o ir neplanuoju ))) Speju normaliai pajunginejus ir atkalus issibegejima kokios puse sekundes ispest tikrai galima butu O gal ir tai kad katafalkas savo itakos daro. Na, ne lenktynem visdelto. Jei bus noro bandysiu interkuleri dar mastytis, kazka kaip pas bewmus/roverius.
Jomajo, kas čia per žvėris? 2.2 Hdi? iki kiek čipintas?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#707
Posted 2015 May 24 - 23:01
O as sakyciau ziurekit kad neiseitu per kita gala tas taupymas. Jeigu VISDA vaziuosi kaip pencininkas, gink die nepaspausdamas, apsuku nekeldamas, tai....
patys zinot kad sveika karts nuo karto gerai uzsukt varikli, prasinest su pagreiciais, kad prasipustu viskas. Ir fap'ui sveikiau, ir purkstukams, ir visam kitam.
Žinom, ir sukam. Vienus nuolat, kitus tik retkarčiais. Įdomu, kad yra tokia susidarius pas mus Lietuvėlėj nuomonė, kad dyzelių kažkodėl negalima gręžti. Galima, ir gręžiasi jie neblogai, ir netgi visai nepyksta, tik tepalus ir dirželius reikia laiku keistis... Net senieji, pas kuriuos redlainas nuo 4k, visai nepyksta, jei kartais truputį persuki jį, tik ten jau prasmės nebėra, nes galia pradeda kristi, kadangi standartiškai sureguliuoti mechaninis siurblys ir mechaniniai purkštukai nebeiškočioja tokio dažnio. Komonreilai su apsukomis daug maloniau bendrauja.
O kai sutinki tokį atvejį, kad atsisėdi į kito žmogaus mašiną, kuri tokį pat variklį kaip taviškė arba tavo nemažai vairuota, ir visiškai nevažiuoja, tuomet susiparini, ir pradedi mindyt tapkę giliai iki dugno, kol per kokius 10km stabilių dūmų kamuolių pajudant nuo sankryžos ir bėgėjantis, prasišika, dūmas dingsta ir pradeda važiuot bent jau pusėtinai. Pasirodo, žmogus retai kada 2k apsukų viršija ir retai kada 100km/h viršija, taip užsikemša ne tik fapai ir katalizatoriai, bet ten ir paprastų duslintuvo bakelių koriai... Kai su dujiniais bolidais žmonės taip važinėja, tai žiemą būna tiek kondensato prisikaupia duslintuve, kad užšala duslintuvas ir neužsiveda mašina... Tas labiau susiję su kreivarankiais duslintuvininkais, bet visitiek, normaliai važiuojant, taip nebūna.
sakyciau cia daugiau ne tapkeje reikalas o manieros vairavimo,butent teisingai vaziuojant ir susitaupytu tie 0.3
Turėjau omeny ne tapkės nuspaudimo gilumą, o būtent pačią tapkės manierą. T.y. kad važiuodamas gan aktyviai, praktiškai sportiškai (kiek tas įmanoma su mano mažalitražiais mažos galios varikliais) pasiekiu tokias pačias sąnaudas, kaip mano moterys, važinėdamos ramiai. Vien tai, kad prieš posūkį prarandama per daug greičio dėl bereikalingo stabdymo, labai daug didina kuro sąnaudas. Visi kiti bereikalingi stabdymai, bereikalingi gazavimai ir greitėjimai, kai niekur nenulėksi, taip pat... Tai aš ir pavadinau tapkės programavimu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#708
Posted 2015 May 24 - 23:05
Jomajo, kas čia per žvėris? 2.2 Hdi? iki kiek čipintas?
Aga 2.2. Turetu but 200 kanopiniu, bet neaisku. Jei bus interkuleris, bus ir stendas. Dabar gaila 30-50euru.
#709
Posted 2015 May 24 - 23:09
Aga 2.2. Turetu but 200 kanopiniu, bet neaisku. Jei bus interkuleris, bus ir stendas. Dabar gaila 30-50euru.
Gal i 2.0 66KW nori keist? Dar mergą pridėsiu
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#710
Posted 2015 May 24 - 23:10
Gal i 2.0 66KW nori keist? Dar mergą pridėsiu
Zmona nesupras, nei is kur ta merga, nei kodel masina nebevaziuoja
#711
Posted 2015 May 25 - 08:30
PhanT, aš su telefu filmuoju. Kairėj rankoj laikau telefoną ir vairą
Sakyčiau, reiktų mums sustot greta, pasimatuot :DD
papasakok plačiau apie IC, nuo kokio modelio pritaikant reik mažiausiai perdarymų?
+370 605 66239
#712
Posted 2015 May 25 - 19:45
PhanT, aš su telefu filmuoju. Kairėj rankoj laikau telefoną ir vairą
Sakyčiau, reiktų mums sustot greta, pasimatuot :DD
papasakok plačiau apie IC, nuo kokio modelio pritaikant reik mažiausiai perdarymų?
Nea, taip prisizaist galima paciam laikant Del IC su paulium snekejom, sake nuo Roveriu commonrailiniu gerai eina. Paziurek pats kaip atrodo, paailgi tokie, pas bemweli maciau labai panasus ir dar pas Fordus panasus . Del perdarimu, vel gi Paulius sake, kad maziausia ...sliavos su Roveriniu. Manau nauda buvut jau vien is to kad visas IC apipustas butu, kai pas peziu tik puse jo yra ausinama. Daugiau info nelb ir turiu ir reiktu surast dar kas ta reikala apsiimtu padaryti...tvirtinimai, zarnos so on.
Edited by PhanT, 2015 May 25 - 19:46.
#713
Posted 2015 May 25 - 23:38
O kuris variantas efektyviau prapucia duslintuva, duoda prasisikt purkstukams ir t.t.:
A) Kai is vietos, arba vaziuojant numinama tapke ir iki redlaino kelis kart pagreitejama kad i sedyne ispaustu, padaroma pora geru dragu nuo sveisafoto;
Ramiai vaziuojant trasoj laikant saugu 90 km/h, suzeminama pavara tarkime iki 3 pavaros ir vaziuojama kokia 5-10 minuciu varikliui sukantis ties kokiomis 4 k apsuku, taciau islaikant ta pati 90 km/h. be jokio pagreicio.
#714
Posted 2015 May 26 - 07:39
O kuris variantas efektyviau prapucia duslintuva, duoda prasisikt purkstukams ir t.t.:
A) Kai is vietos, arba vaziuojant numinama tapke ir iki redlaino kelis kart pagreitejama kad i sedyne ispaustu, padaroma pora geru dragu nuo sveisafoto;
Ramiai vaziuojant trasoj laikant saugu 90 km/h, suzeminama pavara tarkime iki 3 pavaros ir vaziuojama kokia 5-10 minuciu varikliui sukantis ties kokiomis 4 k apsuku, taciau islaikant ta pati 90 km/h. be jokio pagreicio.
Trecias variantas, kurio nepateikei. Isvaziuoji i magistrale ir bent jau 4 tu begiu nuo 90km/h - tapke dugnas. Geriausiai prapus, ypac visokius FAP'us ir DPF'us.
Edited by PhanT, 2015 May 26 - 07:40.
#715
Posted 2015 May 26 - 08:44
#716
Posted 2015 May 26 - 10:54
Baikit svaigt 1,2 begiu tik sankaba ir padangas degini.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#717
Posted 2015 May 26 - 11:09
Visas reikalas daromas ant automato beja
#718
Posted 2015 May 26 - 11:10
Trečias iki dugno padeda visiems. Ir greitis trečiu ne 90, o pagal apsukas, nes motorai ir dėžės skiriasi. Su trečiu bėgiu 90 neretam ten apsukų bus vos palei 3-3,5K, kas yra beveik niekas...
Apsukų nepabijokit iki redlaino užsukt, jei už savo dirželius ir tepalą atsakot, nes realus valymasis yra tik nuo kokių 4000, o ir tai dar ne viskas išsipučia ties tiek, nes užlenkus iki 5ių - paduoda dar truputį neatšokusių suodžių. Technikinėj tiek senus mechaninius, tiek šitus HDininius dyzelius, bent jau PSA, turėtų sukti iki 5,2K. Maniškis senas dyzelis nepasiekė tokių apsukų, siurblys daugiau 4,75K neįsuko, bet pasakė - tiek to, pakanka.
Vienam senam mechaniniam dyzeliui netgi su plaktuku esu per duslintuvo vamzdžius ir bakelius prasinešęs, kad geriau ten visos prilipusios nesąmonės atšoktų
EDIT - su automatu sunkiau, būtinai įsijungt į sportą, arba gal net pabandyt rankinį valdymą (tik ten pasiekus kažkurias apsukas (kiekviena dėžė skirtingai), visvien jungia pavarą, neklausydama) įsijungus. Bet kuriuo atveju, net ir mieste stabiliai paspardant per tapkę nuo vietos iki dugno arba trasoje nuo kokių 40-50kmh iki tol, kol prie sėdynės dar limpama, tikrai turėtų padėti, jei išmetimas nėra beviltiškai užterštas...
Bet čia juk ne ta tema. Apie tuos dūmingumus juk prirašyta jau iki soties, tai siūlau nebeteršti.
Edited by tadas1991, 2015 May 26 - 11:15.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#719
Posted 2015 May 26 - 11:55
Tai niekas neuzsikimse, fap veikia puikiai, cia grynai apie profilaktika snekam
#720
Posted 2015 May 26 - 12:27
Baikit svaigt 1,2 begiu tik sankaba ir padangas degini.
pradėk gazuoti važiuodamas, o ne iš vietos ir niekas ten nedegs
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users