1.9 D ir 1.9 td bendros problemos
#261
Parašyta 2011 lapkričio 18 - 10:46
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#262
Parašyta 2011 lapkričio 18 - 10:51
Šį pranešimą redagavo brizas: 2011 lapkričio 18 - 10:51
#263
Parašyta 2011 lapkričio 18 - 11:07
Dėl gazo pedalo - kaltas... Dėkui už patarimą.gali biski pakliut oro per kuro filtro backute, termostatuka, kuris yra backutes sone. o siaip tai oras kuro sistemoj, ar kaitinimo zvakes, ir nereik gazo pesdlo drocint kai kuri.
Dėl žvakių - savaitgali pratikrinsiu visas normaliai. Iš 4 žvakių 3 originalios, o viena jau keista. Gal ji kokia silpnesnė nei visos kitos.. Bet kokiu atveju - matysiu. Gal tiesiog pasikeist visas keturias į visas vienodas.
Tik vieną, kuri stovi už siurblio, bus sunku pakeist nes jau sykį bandžiau ją išsukt pažiūrėt, bet jos net ištraukt neina... Kliudo siurblys (antra nuo keleivio pusės).
Jei bus žvakė(ės) - lenksiu žemai galvą...
Šį pranešimą redagavo ~Nemesis~: 2011 lapkričio 18 - 11:08
#264
Parašyta 2011 lapkričio 18 - 13:37
#265 Svečias_zhaliaroota_*
Parašyta 2011 lapkričio 18 - 15:46
Pakeičiau pakaitinimo žvakes - problema dingo.analogiska situacija (306, 1,9td). Bet dumija baltai melynais dumais ir tik pirmas 15 sekundziu labai smarkiai. Jei pavyko isspresti, butu idomu suzinoti.
#266
Parašyta 2011 lapkričio 18 - 16:32
#267
Parašyta 2011 lapkričio 18 - 17:54
#268
Parašyta 2011 lapkričio 18 - 18:38
#269
Parašyta 2011 lapkričio 19 - 18:18
Man panasiai buvo su P306. Issprendziau (beveik) problema, tai gal kam ir pades. Buvo taip, kad nuo auto pirkimo uzkurus salta pasitampydavo kelias sekundes tarsi vienas voztuvas neveiktu. Tikrino kompresija, zvakes, purkstukus. Kompresijos labai minimaliai vienam cilindrui truko ir vienas purkstukas siek tiek myzciojo. Tai ten biski pakeiste vietom purkstukus ir kaip ir daug maz pasitaise. Veliau keiciau pagrindini diza ir po jo keitimo prasidejo balto/pilko dumo metimas uzkurus - apie 5-10 sek. Po to irgi siek tiek dumino ant laisvu. Tai man pakoregavo degimo momenta ar kaip ten vadinasi ir viskas susitvarke - uzurus nesitampo ir tuo labiau nemeta balto dumo. Net varikliukas atrodo, kad gyvesnis ir geriau traukia. Tiesa kartais, gal nuo dregnu oru, siek tiek buna pasitampymo, bet tokio kamuolio dumu niekad nebemeta.Na turiu sia problemele jau nuo seniau bet ziuriu ji vis stipresne man darosi, ryte ijungiu degima palaukiu kol zvakiu kaitinimo lempute uzgesta ir kuriu uzsikurti uzsikuria visados, taciau :
1. Visad meta dumu pilku debesi toki ir apie 10 - 15 sek dar padumija biski.
(antifrizo neryja, tepalo irgi)
2.Uzkurus variklis biski purtosi lyg ir nelabai kazkuris cilindras gerai sudirbtu, pasibaigus trukciojimui baigiasi ir dumyjimas......
Tai kokios jusu nuomones/isvados?
Gal kaitinimo zvakes nedirba?
Patsosas blogai sureguliuotas?
Galvoju ji sau ilgeliau pasilikti tai noreciau susitvarkyti kad tokiu ciudu nebutu
Reziume - gali buti blogai sureguliuotas degimas.
Šį pranešimą redagavo Mindio: 2011 lapkričio 19 - 18:21
#270
Parašyta 2011 lapkričio 20 - 12:00
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#271
Parašyta 2011 lapkričio 22 - 10:47
Taigi savaitgalį patikrinau visas žvakes pradžioj pats, po to dar daviau meistrams - visos gyvos ir sveikos.Dėl gazo pedalo - kaltas... Dėkui už patarimą.
Dėl žvakių - savaitgali pratikrinsiu visas normaliai. Iš 4 žvakių 3 originalios, o viena jau keista. Gal ji kokia silpnesnė nei visos kitos.. Bet kokiu atveju - matysiu. Gal tiesiog pasikeist visas keturias į visas vienodas.
Tik vieną, kuri stovi už siurblio, bus sunku pakeist nes jau sykį bandžiau ją išsukt pažiūrėt, bet jos net ištraukt neina... Kliudo siurblys (antra nuo keleivio pusės).
Jei bus žvakė(ės) - lenksiu žemai galvą...
Tačiau meistrai davė dar vieną pasiųlymą - prie siurblio ar siurbly pas mane stovi (pasirodo, nes nežinojau kad toks yra) išoperuot imobilaizerį. Principo aš tiksliai veikimo nežinau bet bent jau supratau, kad jo darbas yra - atidarinėti ant siurblio esantį vožtuvą. Matyt jis pas mane "gliučino" ir jis ne visada atsidarinėdavo. Padarė tiesioginės srovės padavimą, nužudė imobilaizerį ir viskas.
Kaina Panevėžyje tokio malonumo -200lt. Vilniuje tą patį siūlė už 300.
Kadangi tokį variantą pasiūlė ne vienas meistras - sutikau. Klausimas - ar čia mane apgavo ar vistik toks varijantas galimas?
Padarė per dvi valandas ir bent jau kol kas kuriasi normaliai. Dar prie to paties - pareguliavo kuro padavimą nes sakė - buvo suvėlintas. Kiek tai realus sutapimas - sunku pasakyti... Lauksiu kol vėl vieną rytą apims konvulsijos ir teks galvoti kitą variantą.
#272
Parašyta 2011 gruodžio 08 - 04:34
Šį pranešimą redagavo Linas162: 2011 gruodžio 08 - 04:37
#273
Parašyta 2011 gruodžio 08 - 19:11
#274
Parašyta 2011 gruodžio 14 - 19:26
#275
Parašyta 2011 gruodžio 16 - 09:13
Dabar neparodysiu pirstu kur parasyta, bet gerokai seniau buvau rades, kad 2.1td darbine temperatura 83 C. Tiek ir laikydavosi pas mane iprastom salygom. Dabar vazineju su 1.9td tai irgi apie 83 C pagal rodykle laikosi. Tai nesuku galvos, manau kad tokia darbine temperatura.Sveikas,turejau ir as 306 1.9tdi 98m. man irgi susildavo iki 80,dabar turiu 307 2.0hdi 01m. irgi tas pats apie 80 buna,pas dede 406 2.0hdi tai 90 tipo buna tai gal kaip kuriem cia,nemanau kad kazkas blogo:)
#276
Parašyta 2011 gruodžio 17 - 16:59
#277
Parašyta 2011 gruodžio 17 - 17:15
8-663-63443.
#278
Parašyta 2011 gruodžio 17 - 17:23
#279
Parašyta 2011 gruodžio 17 - 17:43
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#280
Parašyta 2011 gruodžio 17 - 17:46
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0