Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1.9 D ir 1.9 td bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 344

#301 Vytas406

Vytas406
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2012 sausio 23 - 12:24

sveiki automobilis peugeot 406 1,9td apsukos ant laisvu laikosi 1100 kame beda
  • 0

#302 Linas162

Linas162
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 37
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 406 TD 66Kw

Parašyta 2012 sausio 23 - 13:04

sveiki automobilis peugeot 406 1,9td apsukos ant laisvu laikosi 1100 kame beda

Kokia situacija? Kaip paklausi taip ir atsakys... smulkmenu, reikia visu smulkmenu... gi ne ekstrasensai cia kokie renkasi...
  • 0

#303 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 sausio 23 - 13:19

sveiki automobilis peugeot 406 1,9td apsukos ant laisvu laikosi 1100 kame beda

pirmoje vietoje susiziurek,
1. kurioje pozicijoje stovi akseleratoriaus asele ant siurblio.., gal trosas ar pati asele yra per daug itempta? pabandyk pradzioje atleist asele ir ziureti, ar apsukos kris.
2. Sakyciau kad padsosas., bet 406 tukose sitas dalykas elektroninis, ji reguliuoja kompas, tai atmesciau sita varianta.. ar po kapotu kaireje puseje juodoj dezei yra kompas? jei yra ABS ir variklio kompas tada ten 2 kompai turi buti. Jeigu vienas tai arba ABS arba variklio.. ABS yra?
3. kaip pacio variklio darbas?, kuro sanaudos?

jei asele stovi tvarkingai, gazo trosas irgi tvarkingai sureguliuotas., itarimus mesciau ant siurblio..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#304 Vytas406

Vytas406
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2012 sausio 25 - 13:47

Na va kaip ir susitvarkiau,nuvaziavau pas meistra tai jis ten prie siurblio apacioj kazkoki varstuka pasuke ir susinormalizavo.
  • 0

#305 Linas162

Linas162
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 37
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 406 TD 66Kw

Parašyta 2012 sausio 30 - 01:52

Sveiki, kas galetu paaiskinti kaip veikia 406 1.9TD Bosch padsosas? niekaip nesuprantu, jis buvo atjungtas ir svirtele jo uztvirtinta nes svirteles siruokle buvo luzusi ir paduodamo vakumo voztuvas sudeges, saltuoju metu atsirado problema ta, kad sunkiai vedasi, griebt griebia is karto tik kai lb salta apsisukimai pernelyg mazi, kad net nedirba pedalo nepalietus, bet siltesniu oru problemos nebuvo, tad voztuva uzdejau nuo atjungtos ekologijos... ir neaisku kaip jis turi but pajungtas... ar vakumas turi buti paduodamas pastoviai i deafragma ar tik tada kai voztuvas sudirba? bei kokiu jis principu sudirba? nuo ko ateina ta komanda jam sudirbti? dabar as padares taip: vakuma i deafragma paduoda pastoviai o atjungia tada kai voztuvas sudirba, apsisukimus nustaciau kai vakumas paduotas 950 o kai atjungtas 1100 ar teisingai taip? ir kaip teisingai atstatyti gazo aseles padeti minimalia? nes vienoje riboje minimalios padeties varzta vos tik sujudinus apsukos staigiiai pasoka gal kokiu 100rpm... bei problema su kuro sanaudomis mieste beveik 10 o uzmiestyje pakanka ir 5,3-5,4 ltr pakrautam, kai anksciau gal pries metus su trupuciu vazinejant mieste dar arsiau pakakdavo 7ltr per akis... na zinoma pries tai kai dar nebuvo sugedes tas voztuvas...
  • 0

#306 LaC

LaC
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 14
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9 TD, Peugeo 206 1.4

Parašyta 2012 vasario 02 - 13:09

Sveiki. Gerai neziurejau ar jau kas klause sito dalyko ar ne bet noreciau paklausti. (Dar problemos neieskau bet reikia pasiziureti) Na ir butu taip turiu Pezo 406 1.9 td 1997m. Na ir iskilo toks klausima. Ryte prie -10 masina vedasi kaip bite, tas pats kaip vasara. Atejo -20 ir kuria labai jau sunkiai. Labai ilgai reikia sukti (wos ne speju surukyti cigarete). Kaip uzkuriu nera jokiu kratymu ar pasaliniu garsu tiesiog ilgaj suka. Dariau eksperimenta uzvedziau masina ir iskart uzgesinau tada vel kuriau ir uzsikure labai lengvai nereikejo ilgaj sukti iskart uzsikure. Na tai klausimas butu toks kame cia problema ? Ar gali buti kad nusesta saliarka ? Ar gali buti kad nekaitina zvakes ? Ar cia zymiai rimtesnes problemos ? Aciu uz atsakymus ir patarimus :)
  • 0

#307 stasiux

stasiux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 471
  • Vieta:salia kedainiu
  • Automobilis:peugeot 406 2.1td,406 coupe 2.0, 807 2.2hdi,407 2.0hdi

Parašyta 2012 vasario 02 - 14:19

sena masina,tp tarp -10 ir -20 yra labai didelis skirtumas.kai vel bus -10 ir jei kas bus blogai,tai tada jau ziurek.sunkiausias pirmas uzkurimas,po to jau kuriasi neblogai visos masinos.cia norma.

Šį pranešimą redagavo stasiux: 2012 vasario 02 - 14:20

  • 0

#308 LaC

LaC
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 14
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9 TD, Peugeo 206 1.4

Parašyta 2012 vasario 02 - 15:37

sena masina,tp tarp -10 ir -20 yra labai didelis skirtumas.kai vel bus -10 ir jei kas bus blogai,tai tada jau ziurek.sunkiausias pirmas uzkurimas,po to jau kuriasi neblogai visos masinos.cia norma.

O tai tada kodel tiek ilgaj suka nebuna jokio tokio uzkabinimo, o veliau pradeda taip sunkiai po biski kabinti ir uzsiveda jau taip labai sunkiai ?
  • 0

#309 stasiux

stasiux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 471
  • Vieta:salia kedainiu
  • Automobilis:peugeot 406 2.1td,406 coupe 2.0, 807 2.2hdi,407 2.0hdi

Parašyta 2012 vasario 02 - 20:07

kad ramiau ant dusios butu ryte pries kurdamas kriause uzpumpuok.jei bus skirtumas,tai gal ir pasedo kuras
  • 0

#310 Svečias_audrius123_*

Svečias_audrius123_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 vasario 10 - 20:41

Pas mane irgi 406 1,9 td 98m vasara vedasi gerai o saltas tai sukt reik dauk kol prades griebt. Nezinau zvakes tikrinau atrodo veikia kuro sistema tvarko orginali kriause veikia filtras naujas da dadejau papildoma atgalini voztuva . Efekto jokio bet kai variklis usiveda dirba kaip laikrodis jokio purtymosi trukciojimo uzgesinus po to vedasi be problemu.Sunkei vedasi prie -8 nu daba prie -25 da uzvinduoju bet labai sunkei kazko labai ilgai negriebia .Sakyciau kad motor kaput bet tepalo 10,000 km per akis trauka normali dumai normoj . Vienu zodziu truksta zodziu mazu voztuvu tarpelius bandyt ziuret. :hmm:
  • 0

#311 FEniX

FEniX
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 143
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:PEUGEOT

Parašyta 2012 vasario 20 - 12:27

Sveiki,

Turiu problemą su P206 1.9D DW8 Lucas siurblys. O problema tokia, kad sušilus automobilui iki 70-80 jis pradeda baisiai trūkčioti įprastai važiuojant. Bet trūkčiojimas ne toks lyg orą gaudytų, o "piktesnis". Trūkčiojimas dingsta jeigu važiuoji dugnais (perjungus begį neleidi apsukoms nukristi žemiau 2000), jeigu apsukos 1400-2000 švelniai spaudžiant gazą važiuoti praktiškai neimanoma. Švelniai startuojant labai lengvai užgesta.

Ant kuro siurblio radau nedidelį "mygtuką" (gal teisingiau patenciometrą, nuotraukoje po raudonai apvesta detale. Jeigu nespaudi gazo jis būna nepasispaudęs, o spaudžiant gazą jis palaipsniui įsispausdinėja).
Esme tokia, kad jį laikant pastoviai nuspaustą mašina nustojo trūkčioti ir važiuoja kaip važiavo seniau.

Klausimas ką tas "mygtukas" siurblyje valdo? Ir kame apskritai gali būti problema dėl trūkčiojimo?

Posted Image

Šį pranešimą redagavo FEniX: 2012 vasario 20 - 12:27

  • 0

#312 Keksas

Keksas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:peugeot 306

Parašyta 2012 kovo 14 - 19:03

Sweiki turiu problema su 1.9 td kazkur po siurbli lasa kuras gal kas zn kur gali buti problema ar prie kuro siurblio nes tiksliai nerandu problemos, ir jai galima apsviesti kiek kainuotu kuro sriublio taisymas ?
  • 0

#313 FEniX

FEniX
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 143
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:PEUGEOT

Parašyta 2012 kovo 22 - 07:43

Sveiki,

Turiu problemą su P206 1.9D DW8 Lucas siurblys. O problema tokia, kad sušilus automobilui iki 70-80 jis pradeda baisiai trūkčioti įprastai važiuojant. Bet trūkčiojimas ne toks lyg orą gaudytų, o "piktesnis". Trūkčiojimas dingsta jeigu važiuoji dugnais (perjungus begį neleidi apsukoms nukristi žemiau 2000), jeigu apsukos 1400-2000 švelniai spaudžiant gazą važiuoti praktiškai neimanoma. Švelniai startuojant labai lengvai užgesta.

Ant kuro siurblio radau nedidelį "mygtuką" (gal teisingiau patenciometrą, nuotraukoje po raudonai apvesta detale. Jeigu nespaudi gazo jis būna nepasispaudęs, o spaudžiant gazą jis palaipsniui įsispausdinėja).
Esme tokia, kad jį laikant pastoviai nuspaustą mašina nustojo trūkčioti ir važiuoja kaip važiavo seniau.

Klausimas ką tas "mygtukas" siurblyje valdo? Ir kame apskritai gali būti problema dėl trūkčiojimo?

Posted Image

Sveiki,

pats paklausiau pats atsakau.
Šitas "mygtukas" valdo EGR'ą. Tačiau problema buvo ne EGR'e o užsikimšusiame katalizatoriuje.
  • 0

#314 rty187

rty187
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2012 kovo 22 - 21:35

Sveiki. Nauji metai nauji fokusai su mano liutu. Vienu zodziu po ziemos atsirado du dalykai kurie man trumpina gyvenima :) 1. tik ijungus degima isijungia ventiliatorius, uzkurus taip pat veikia ir dega raudona stop lempa. 2. ijungus degima apsukos pradeda sokinet kaip paselusios ir nusistovi ties 10, o uzkurus rodo 20. variklis dirba normaliai kaip ir dirbdavo anksciau, bet tachometras rodo kosmosa. Kame saknys? 97m 1,9td
  • 0

#315 Linas 306

Linas 306
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:peugeot 306 1.9D

Parašyta 2012 kovo 22 - 23:36

sveiki, pasiskolinsiu paveiksliuka, gal kas galetu paaiskinti , kokia funkcija atlieka apvestas daiktas? problema kad pas mane jam kaip ir yra vieta bet jo pacio nera, siurblys toks pats 306 1.9 d 2001 metai
Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
  • 0

#316 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2012 kovo 23 - 06:45

sveiki, pasiskolinsiu paveiksliuka, gal kas galetu paaiskinti , kokia funkcija atlieka apvestas daiktas? problema kad pas mane jam kaip ir yra vieta bet jo pacio nera, siurblys toks pats 306 1.9 d 2001 metai
Posted Image

Uploaded with ImageShack.us

amortikas.
siek tiek pristabdo svirteles grizima i nuline padeti jei staigiai nukeli koja nuo gazo pedalo. ekologija tskant.
nepergyvenk - pas tuos, kur jis yra, daugumoj senai mires ir numatytos paskirties nebeatlieka..
  • 0

#317 Svečias_andriuxasn_*

Svečias_andriuxasn_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 gegužės 09 - 12:08

Sveiki, 1,9td tokia problema turiu, dabar kai siltas oras, net ir pakaitinus zvakes, kai masina buna stovejus tarkim per nakti, uzsikuria ir dreba variklis, ismeta dumu nemazai juodu, po to viskas gerai ir traukia gerai, kuro ryja normaliai. Jeigu nekaitinus zvakiu siltas ar slatas variklis kuriasi ilgai kol uzsikuria, kokia beda gali but..? jei pakaitinu zvakes tai uzsikuria normaliai silta is poros sukiu
  • 0

#318 stasiux

stasiux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 471
  • Vieta:salia kedainiu
  • Automobilis:peugeot 406 2.1td,406 coupe 2.0, 807 2.2hdi,407 2.0hdi

Parašyta 2012 gegužės 09 - 21:56

tai kur cia problema :dntknw: ?tai senas td,kuri nepakaitinus sunku uzvest,po nakties uzvedant kazkiek pasipurto,padumija dauguma ju.cia viskas norma senai masinai.
  • 0

#319 Svečias_northwestern_*

Svečias_northwestern_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 gegužės 09 - 22:45

Sveiki, kur yra temperaturos daviklis ant 406'o pezo 1,9TD 66kw variklio, kuris ikaitus varikliui ijungia ventiliatoriu? Pas mane kaitink nekaitines niekas neisijungia :(
  • 0

#320 Svečias_andriuxasn_*

Svečias_andriuxasn_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 gegužės 10 - 15:05

nu del variklio temperaturos tai pas mane tas pats, ten kazin ar ne prie 100 laipsniu tik jungiasi tas ventiletorius, kazkada specialiai vietoje padroziau, kad paziuret ar veikia is vis tai sakau kazkas buvo turbut apie 100 laipsniu, seip mieste kaista apie 90 o trasoje 75 mazdaug, cia turbut bedos nera, seip yra ten kazkokios varzos nuo kuriu priklauso kada isijungs tas ventiletorius, koks gudresnis elektrikas tikrai padarytu kad jungtusi ansciau
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0