Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1.9 D ir 1.9 td bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 344

#261 Tadzius

Tadzius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 690
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 universole 2.0hdi 66kw +

Parašyta 2011 lapkričio 18 - 10:46

Na as irgi visa sia beda deciau ant zvakiu ir tik ant ju. Kai as buvau ka tik nusipirkes savo liuta tokiu laikotarpiu irgi kankinaus... sunkia vedes uzkurus vos ne vos purtydavos kuri laika su dideliais dumais. Kai kuri ryta jau tiesiog neuzkuriau prie kokiu -2 temp. Tavo video ir mano vaizdas buvo viens prie vieno. saltesniom naktim eidavau velu vakara dar uzkurt apsildyt varikli, tai ryte zymiai lengviau kurdavosi, bet atsibodo. Nuvariau i serviza ir is 4 zvakiu tik 1 veike. Pakeiciau 4 zvakes naujoms, tai atrodydavo kad variklis pats tuoj uzsikurs vos tik ikisus rakta i spynele B)
  • 0

P407 sw hdi 100 kw

P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...


#262 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 777
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2011 lapkričio 18 - 10:51

gali biski pakliut oro per kuro filtro backute, termostatuka, kuris yra backutes sone. o siaip tai oras kuro sistemoj, ar kaitinimo zvakes, ir nereik gazo pesdlo drocint kai kuri. :mellow:

Šį pranešimą redagavo brizas: 2011 lapkričio 18 - 10:51

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#263 ~Nemesis~

~Nemesis~
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 67
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 4 DOOR SALOON 1.9 TD (XUD9TE) Manual gearbox 5

Parašyta 2011 lapkričio 18 - 11:07

gali biski pakliut oro per kuro filtro backute, termostatuka, kuris yra backutes sone. o siaip tai  oras kuro sistemoj, ar kaitinimo zvakes, ir nereik gazo pesdlo drocint kai kuri. :mellow:

Dėl gazo pedalo - kaltas... :shy: Dėkui už patarimą.

Dėl žvakių - savaitgali pratikrinsiu visas normaliai. Iš 4 žvakių 3 originalios, o viena jau keista. Gal ji kokia silpnesnė nei visos kitos.. Bet kokiu atveju - matysiu. Gal tiesiog pasikeist visas keturias į visas vienodas.

Tik vieną, kuri stovi už siurblio, bus sunku pakeist nes jau sykį bandžiau ją išsukt pažiūrėt, bet jos net ištraukt neina... Kliudo siurblys (antra nuo keleivio pusės).

Jei bus žvakė(ės) - lenksiu žemai galvą...

Šį pranešimą redagavo ~Nemesis~: 2011 lapkričio 18 - 11:08

  • 0

#264 puskinas88

puskinas88
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 69
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1td

Parašyta 2011 lapkričio 18 - 13:37

Tai kad cia jokiu jeigu 99,9% zvakiu kalte pas apti lygiai taip pat buvo ir manau ne pas mane viena o zvakes bent jau kaip man meistras aiskino kad kai perdaga viena kitoms didesne apkrova gaunasi ir jos tuomet greiciau perdega siulau vaziuoti i parduotuve nusipirkti 4 normalias bosh zvakes jas visas pakeisti ir dziaugti ziema liutuku ;)
  • 0

#265 Svečias_zhaliaroota_*

Svečias_zhaliaroota_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 lapkričio 18 - 15:46

analogiska situacija (306, 1,9td). Bet dumija baltai melynais dumais ir tik pirmas 15 sekundziu labai smarkiai. Jei pavyko isspresti, butu idomu suzinoti.

Pakeičiau pakaitinimo žvakes - problema dingo.
  • 0

#266 RolasK

RolasK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 52
  • Vieta:Vilnius- Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 307 sw, 2.0HDI

Parašyta 2011 lapkričio 18 - 16:32

Peugeot 406 1.9TD sunku jas pakeist pačiam? Analogiška dūminimo problema ir pas mane.
  • 0
Peugeot 307sw, 2.0HDI, 79kw, '04m Peugeot 406, 1.9TD, 66kw, '96m- EX

#267 Diesel

Diesel
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 41
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9td

Parašyta 2011 lapkričio 18 - 17:54

zvakiu neatmesk dar :D pas mane dvi neveikia, pakaitinus du kartus uzsikuria kaip naujas :D taip zinau kad blogai kad nekeiciu dar tu dvieju bet neturiu laiko
  • 0

#268 stasiux

stasiux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 471
  • Vieta:salia kedainiu
  • Automobilis:peugeot 406 2.1td,406 coupe 2.0, 807 2.2hdi,407 2.0hdi

Parašyta 2011 lapkričio 18 - 18:38

atsidaryk kapota ir pasiziurek. :doh: .vienam lengva,kitam misija neimanoma.paziurejas pats nuspresi.
  • 0

#269 Mindio

Mindio
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 71
  • Vieta:Vilnius-Panevėžys-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD '96

Parašyta 2011 lapkričio 19 - 18:18

Na turiu sia problemele jau nuo seniau bet ziuriu ji vis stipresne man darosi, ryte ijungiu degima palaukiu kol zvakiu kaitinimo lempute uzgesta ir kuriu :) uzsikurti uzsikuria visados, taciau :
1. Visad meta dumu pilku debesi toki ir apie 10 - 15 sek dar padumija biski.
(antifrizo neryja, tepalo irgi)
2.Uzkurus variklis biski purtosi lyg ir nelabai kazkuris cilindras gerai sudirbtu, pasibaigus trukciojimui baigiasi ir dumyjimas......


Tai kokios jusu nuomones/isvados?
Gal kaitinimo zvakes nedirba?
Patsosas blogai sureguliuotas?

Galvoju ji sau ilgeliau pasilikti tai noreciau susitvarkyti kad tokiu ciudu nebutu   :)

Man panasiai buvo su P306. Issprendziau (beveik) problema, tai gal kam ir pades. Buvo taip, kad nuo auto pirkimo uzkurus salta pasitampydavo kelias sekundes tarsi vienas voztuvas neveiktu. Tikrino kompresija, zvakes, purkstukus. Kompresijos labai minimaliai vienam cilindrui truko ir vienas purkstukas siek tiek myzciojo. Tai ten biski pakeiste vietom purkstukus ir kaip ir daug maz pasitaise. Veliau keiciau pagrindini diza ir po jo keitimo prasidejo balto/pilko dumo metimas uzkurus - apie 5-10 sek. Po to irgi siek tiek dumino ant laisvu. Tai man pakoregavo degimo momenta ar kaip ten vadinasi ir viskas susitvarke - uzurus nesitampo ir tuo labiau nemeta balto dumo. Net varikliukas atrodo, kad gyvesnis ir geriau traukia. Tiesa kartais, gal nuo dregnu oru, siek tiek buna pasitampymo, bet tokio kamuolio dumu niekad nebemeta.

Reziume - gali buti blogai sureguliuotas degimas.

Šį pranešimą redagavo Mindio: 2011 lapkričio 19 - 18:21

  • 0
P 306 1.9 XRdt Ex: P 306 1.8 Ex: P 406 2.1 TD

#270 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2011 lapkričio 20 - 12:00

Zvakes, zvakes ir dar kart zvakes. Va mano 1.9 td pradejo sunkiai kurtis, o esant saltukui ir isvis nenorejo. Tai radau 2 nustipusias. Zvakiu isukinet nebutina , uztenka tik laida nuimt 8 dydzio verzekliukem prisuktas. Ir tada su testeriu arba paprastu laidu pasitikrini. Laida dedi ant + akumo klemo o kita gala ant zvakes galiuko. yra kibirkstis zvake kaista, nera - mirus. Gerai jei ne galutine uz siurblio nuejus, tai pasikeist nesudetinga,o jei ta galutine tai :ph34r: . Tiesa uztenka ir 3 verzekliukes atsukt, galine zvake galima ir per laida patikrint.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#271 ~Nemesis~

~Nemesis~
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 67
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 4 DOOR SALOON 1.9 TD (XUD9TE) Manual gearbox 5

Parašyta 2011 lapkričio 22 - 10:47

Dėl gazo pedalo - kaltas...  :shy: Dėkui už patarimą.

Dėl žvakių - savaitgali pratikrinsiu visas normaliai. Iš 4 žvakių 3 originalios, o viena jau keista. Gal ji kokia silpnesnė nei visos kitos.. Bet kokiu atveju - matysiu. Gal tiesiog pasikeist visas keturias į visas vienodas.

Tik vieną, kuri stovi už siurblio, bus sunku pakeist nes jau sykį bandžiau ją išsukt pažiūrėt, bet jos net ištraukt neina... Kliudo siurblys (antra nuo keleivio pusės).

Jei bus žvakė(ės) - lenksiu žemai galvą...

Taigi savaitgalį patikrinau visas žvakes pradžioj pats, po to dar daviau meistrams - visos gyvos ir sveikos.
Tačiau meistrai davė dar vieną pasiųlymą - prie siurblio ar siurbly pas mane stovi (pasirodo, nes nežinojau kad toks yra) išoperuot imobilaizerį. Principo aš tiksliai veikimo nežinau bet bent jau supratau, kad jo darbas yra - atidarinėti ant siurblio esantį vožtuvą. Matyt jis pas mane "gliučino" ir jis ne visada atsidarinėdavo. Padarė tiesioginės srovės padavimą, nužudė imobilaizerį ir viskas.
Kaina Panevėžyje tokio malonumo -200lt. Vilniuje tą patį siūlė už 300.
Kadangi tokį variantą pasiūlė ne vienas meistras - sutikau. Klausimas - ar čia mane apgavo ar vistik toks varijantas galimas?
Padarė per dvi valandas ir bent jau kol kas kuriasi normaliai. Dar prie to paties - pareguliavo kuro padavimą nes sakė - buvo suvėlintas. Kiek tai realus sutapimas - sunku pasakyti... Lauksiu kol vėl vieną rytą apims konvulsijos ir teks galvoti kitą variantą.
  • 0

#272 Linas162

Linas162
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 37
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 406 TD 66Kw

Parašyta 2011 gruodžio 08 - 04:34

Sveiki :) Turiu stai tokia problema :rolleyes: vazineju daug, tenka daznai uzvedineti, bet pasitaiko karta mazdaug i savaite kad reikia pabruzinti ant starterio gal 3 kartus po 30s kol uzsikuria... uzsikurus akimirkai sukyla apsukos gal iki 2500rpm ir ismeta milziniska pilku dumu debesi ir taip atsitinka pastovejus ilgeliau po paskutinio vaziavimo bet dar neatvesus varikliui, bet poto sudarant, kad ir panasias salygas kuriasi is puses apsisukimo, saltas taip pat be problemu :wacko: Bei gal galite papasakoti kazkas kazka apie rankenele esancia prie vamzdelio iseinancio is kuro filtro as ten ja pasukiojau bet skirtumo jokio nepajauciau ir neaisku kas ten ... bei buvo uzsiminta, kad negalima gazo pedalo maigyti vedant... kodel? kas ten tai turbinai nuo to blogiau? bei prie to pacio noreciau suzinoti apie varsteli esanti viduryje esanti ant siurblio tarp isvadu einanciu link forsunkiu, bei pasekmes ji sukiojant bei kaip jis ten gamykliskai atreguliuojamas. Ir dar, kas gali itakoti padidejusias kuro sanaudas (apie 30 proc) jau nuo vasaros pradzios jos nebesikeicia... egr atjungtas, traukia tikrai neblogai :) dabar galvoju ar tik del padidejusiu sanaudu negali buti kaltos pasidevejusios forsunkes <_< o ar gali tureti tam itakos griztamosios forsunkiu slangutes? slapt lyg ir niekur neslampa... is anksto aciu uz pagalba :) P.S. 406 1.9TD 66Kw 96m. bei vienas klausimas man dar neduoda ramybes, kuo ten skiriasi varikliai 1.9TD 68Kw nuo siu 66Kw? :blink:

Šį pranešimą redagavo Linas162: 2011 gruodžio 08 - 04:37

  • 0

#273 Linas162

Linas162
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 37
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 406 TD 66Kw

Parašyta 2011 gruodžio 08 - 19:11

Na taip, kaip ir tikejausi, sis frm mires :wh:
  • 0

#274 Vadovas

Vadovas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2011 gruodžio 14 - 19:26

Sveiki,atsirado ir pas mane problemele su 1.9TD varikliu.Ties 3tukstan apsuku dingsta trauka ir uzsidega geltona lempute su variklio lygtais zenklu,kaip suprantu tai cia tas CHECK ENGINE. + padidejo kuro sanaudos. Pries 4000km keista variklio tarpine,visi imanomi filtrai,dirzai,pakaitinimo zvakes ir atrestauruotas kuro siurblys...gal cia turbinai jau galas ateina?m?
  • 0

#275 Mindio

Mindio
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 71
  • Vieta:Vilnius-Panevėžys-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD '96

Parašyta 2011 gruodžio 16 - 09:13

Sveikas,turejau ir as 306 1.9tdi 98m. man irgi susildavo iki 80,dabar turiu 307 2.0hdi 01m. irgi tas pats apie 80 buna,pas dede 406 2.0hdi tai 90 tipo buna tai gal kaip kuriem cia,nemanau kad kazkas blogo:)

Dabar neparodysiu pirstu kur parasyta, bet gerokai seniau buvau rades, kad 2.1td darbine temperatura 83 C. Tiek ir laikydavosi pas mane iprastom salygom. Dabar vazineju su 1.9td tai irgi apie 83 C pagal rodykle laikosi. Tai nesuku galvos, manau kad tokia darbine temperatura.
  • 0
P 306 1.9 XRdt Ex: P 306 1.8 Ex: P 406 2.1 TD

#276 xester

xester
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:Toyota Corolla 1.4 VVTi

Parašyta 2011 gruodžio 17 - 16:59

sveiki, atsirado tokia problema: pastovejus masinai 1-2 dienas sunkiai uzsiveda, starteris suka bet nenori pagauti... o veliau neimanoma uzgesinti variklio, kai pasuku ir istraukiu rakta jis toliau dirba kaip traktorius... anksciau ziema ar vasara buvo taip kad kai uzvedi masina tai reikejo palaukti 4-5 min kad galetum uzgesinti, o dabar visai neimanoma. gerai nors tai kad mechanine pavaru deze :) gal kas turejote tokiu problemu, ar zinote kas cia gali buti?
  • 0

#277 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td &quot;97

Parašyta 2011 gruodžio 17 - 17:15

gesinimo voztuvas streikuoja,arba negauna kontakto gero
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#278 xester

xester
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:Toyota Corolla 1.4 VVTi

Parašyta 2011 gruodžio 17 - 17:23

buvau pries pora men dyzel servise, tai irgi pasake kad gesinimo voztuvas, bet remontas lb brangiai kainuoja... dabar skaiciau forumuose kad gali buti del alsuoklio...
  • 0

#279 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2011 gruodžio 17 - 17:43

ash tai manau kad vozhtuvas. pasikeiti ir pigiai kainuos.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#280 xester

xester
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:Toyota Corolla 1.4 VVTi

Parašyta 2011 gruodžio 17 - 17:46

na man sake servise vien darbas 1000lt
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 8

narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0