Kėbulus abejų 306'tų dar liko sutvarkyt, bus tada nuotraukų, kažkaip pamiršau fotkint kai viską tvarkiau
RobertNMC Peugeot 306 S16
#201
Posted 2016 July 14 - 19:49
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
#202
Posted 2016 July 15 - 23:16
Šiandien nutariau kažką priburt su skardinukais, dažyta su plasti dip'u, kaip atrodo?
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
#203
Posted 2016 July 16 - 06:57
nu is foto tai tas pats ka su pentaprim butum nuputes ir šiaip skardos gerai neatrodys niekaip, skardos liks skardomis.
#204
Posted 2016 July 16 - 07:22
#205
Posted 2017 April 14 - 22:44
Pora dienu atgal pamatavau savo s16 galia va rezultatas:
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
#206
Posted 2017 April 15 - 07:39
Pora dienu atgal pamatavau savo s16 galia va rezultatas:
Čia iš 110kw variklio? kas dar padaryta? Nes vien "+ chip" jokiam tokių laikų atmosferikui 17kw nepridės, tik dyno kalibravimas nebent
Mano ex 124kw gti6 motorui UK sudėdavo piktus valikus su britvų sklendėm, remapindavo ir džiaugdavosi jei 200ag išspausdavo
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#207
Posted 2017 April 16 - 10:04
Čia iš 110kw variklio? kas dar padaryta? Nes vien "+ chip" jokiam tokių laikų atmosferikui 17kw nepridės, tik dyno kalibravimas nebent
Mano ex 124kw gti6 motorui UK sudėdavo piktus valikus su britvų sklendėm, remapindavo ir džiaugdavosi jei 200ag išspausdavo
Taip, iš 110 kw variklio, jis nečipuotas, nieko neprogramuota, čia matavau VTDK kolegijoje, pasakiau kad biški darytas variklis, tai taip ir įraše,
o su variklių daug nedaryta, portinta galva, palengvintas iki 6kg smagratis ir stovi 87mm stūmuokliai, na ir cold air intake padarytas,
šį rezultatą parodė su iki galo ateinančia sankaba kurį biški buksuoja, su blogais žiedais ir uždusintu išmėtimu kuris laikinai suvirintas is 50-65 mm vamzdžiais ir galiniu bakeliu kurio išejimo diametras 35mm
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
#208
Posted 2017 April 26 - 12:21
Gal kas žinote ar mano 306 s16 tiktu nuo 406 coupe 3,0 priekiniu stabdziu svapas?
Edited by RobertNMC, 2017 April 26 - 12:21.
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
#209
Posted 2017 April 28 - 08:07
Gal kas žinote ar mano 306 s16 tiktu nuo 406 coupe 3,0 priekiniu stabdziu svapas?
Pasidaro, kaip ir praktiškai bet kokie suportai su adapteriais. Tik nežinau, kam reikia to, nes jei dabar 286 ar 283 ventiliuojami diskai, tai jų per akis užtenka ir track day važiuojant. Nebent dėl išvaizdos nori.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#210
Posted 2017 April 28 - 10:22
Pasidaro, kaip ir praktiškai bet kokie suportai su adapteriais. Tik nežinau, kam reikia to, nes jei dabar 286 ar 283 ventiliuojami diskai, tai jų per akis užtenka ir track day važiuojant. Nebent dėl išvaizdos nori.
286mm nebuvo pas PSA.
Standartiniai 306 pirmoko diskai (su mažais varikliais) yra neaušinami 247mm, tai su tokiais važinėjau ir juos per visus galus aptikrinau, kadangi 1,4i TUškė, kaip savo kubatūrai, visai smagiai važiuoja, ir nifiga nestabdo. Per ORIENTACINĮ ralį, truputį vėluodamas ir skubėdamas pasivyti laiką, leidžiantis Zapyšky nuo kalno link Šakių plento, su keturiom rylom krauta mašina praradau stabdžius... Jausmas toks "TU KĄ, ČIA RIMTAI? Aš gi beveik nestabdžiau...".
Pas pvz 1.8 benzus buvo 247mm aušinami, kurie taip pat nifiga nestabdo, bet bent sunkiau juos perkaitint. Pas labai galingas versijas buvo 266mm aušinami, ten jau tikrai viskas normaliai. O gal kokia viena versija, pats S16, ir turėjo 283mm stabdžius, bet nežinia, nes katalogai jiem rodo ir 266, ir 283, tai reikia gyvai arba pagal VIN kodą vertinti.
Saviškiam bolidui dėsiu 283 komplektą, bet dar nepasirinkau, nuo ko. Imsiu lauk originalius suportus, diskus ir važiuosiu su stupicom pas Ramūną ir bandysiu atsirinkt, gal tiks suporto skylės ir disko išnešimas nuo kažko be jokių perdarymų. Į išorę diską išnešt bėdos nėra, arba parinkt tų pačių matmenų diską su truputį kitu išnešimu kartais irgi būna galimybė (senos Xantijos, 406, 307, naujieji Berlingai ar Partneriai, Grand Pikasikai jie turėjo visi tokias pačias ratų varžtų skyles ir matmenis, bet disko išnešimo kokie 3-4 variantai galimi.
Edited by tadas1991, 2017 April 28 - 10:24.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#211
Posted 2017 April 28 - 17:35
Pasidaro, kaip ir praktiškai bet kokie suportai su adapteriais. Tik nežinau, kam reikia to, nes jei dabar 286 ar 283 ventiliuojami diskai, tai jų per akis užtenka ir track day važiuojant. Nebent dėl išvaizdos nori.
pas mane 266 mm stovi, tai gti-6 stovi 283 mm, ketinu tuos nuo 406 coupe statyt, del to kad tie 266 visai blogai stabdo ir be to ateityje dar labiau perdarinesiu varikli, tai reikes geresniu stabdziu, o del tu 406to stabdziu tai uzsienio forumuose radau kad suprtai tinka, tik disku isnesimas netinka.. tai nezinau ka daryti dabar
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
#212
Posted 2017 April 28 - 22:10
pas mane 266 mm stovi, tai gti-6 stovi 283 mm, ketinu tuos nuo 406 coupe statyt, del to kad tie 266 visai blogai stabdo ir be to ateityje dar labiau perdarinesiu varikli, tai reikes geresniu stabdziu, o del tu 406to stabdziu tai uzsienio forumuose radau kad suprtai tinka, tik disku isnesimas netinka.. tai nezinau ka daryti dabar
Jei surastum kažkokius duomenis, galėčiau pabandyt pasižiūrėt, gal yra diskų nuo kitų modelių su +- tinkamu išnešimu.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#213
Posted 2017 April 29 - 20:09
Nuo 307 hdi man rodos identiški suportai kaip gti6, bet nesu tikras, kažkas čia tikrai swapino , tai pataisyt mane gali. Na dėt niekas netrukdo, ypač jei suportų bracketų gamintis nereikės, bet jei nesuksi 200kw+ tikrai užteks ir 283, pigiau diskai kainuos ir mažiau rotacinės masės. Jei visai blogai stabdo, tai čia greičiau yra bėdų stabdžių sistemoje arba akmeninės kaladėlės sudėtos, nes net standartiniai tvarkingi turėtų pasijusti trasoj ar kur kitur ilgą laiką smarkiai lekiant.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#214
Posted 2017 April 30 - 01:29
#215
Posted 2017 April 30 - 13:28
Viliau, ar 100proc 307to standartiniai stabdžiai tinka Bolt-on ant 306to?
Jei taip, tai man ant ZXo irgi tiks, ir nereiks nieko ieškot ir burt, perku du naujus diskus, nuperku ir persirenku du naudotus suportus ir kraunu krūvon.
Edited by tadas1991, 2017 April 30 - 13:29.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#216
Posted 2017 April 30 - 13:55
#217
Posted 2017 May 02 - 22:57
Reikes ieskot nuo 307 HDI tada tesiog, o gale nezinote kaip galima pagerinti? Ir dar nuo ABS bloko negali blogiau stabdyti? nes sitam kebule stovejo 1.8 ir kitoks blokas nei s16.
Ir gal kasnors zino ar veleneliai nuo XU10J4 tinka i XU10J4R galvute? Skaiciau forumuose kad ta XU10J4R galvute geresne, bet nesuprantu kuom, gal kas zinote?
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
#218
Posted 2017 May 03 - 06:16
Jei ABS atjungtas, tai blogiau tikrai nestabdys. Jei prijungtas, tai irgi neturėtų, juk jis tik atmušinėja stabdį, jei praslysta.
Žiūrėti reikia pagrindinio cilindro skersmenį ir stiprintuvo pūslės skersmenį, va ten yra pedalo lengvumo ar sunkumo priežastys, o efektyvumas yra suportų darbinių cilindrų skersmeny bei kaladėlių darbiniam plote ir diskų skersmeny.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#219
Posted 2017 May 05 - 23:59
Del galo, tai ten ner ko lyst, nebent stabdziu slegio reguliatorius grybautu.
#220
Posted 2017 May 07 - 20:34
Jei netiki, vietoj reguliatoriaus idek trisaki ir suzinosi, kas yra megastabdziai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users