RobertNMC Peugeot 306 S16
#161
Parašyta 2014 gegužės 21 - 10:59
#162
Parašyta 2014 gegužės 21 - 11:11
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
#163
Parašyta 2014 gegužės 21 - 11:37
O beje, kaip supratau donoras 306 1.8 automatas. Kaip su dokumentais? Nuo duzusio idesi kebulo numeri ar kaip?Gera ideja, reikes pagalvoti apie tai, nors kai vazinejau tai niekados auksciau 100 nekylo, bet ir zemiau 100 pavazinejus nebudavo
#164
Parašyta 2014 gegužės 21 - 11:43
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
#165
Parašyta 2014 gegužės 21 - 11:45
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#166
Parašyta 2014 gegužės 21 - 11:47
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
#167
Parašyta 2014 gegužės 21 - 12:34
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#168
Parašyta 2014 gegužės 21 - 12:47
Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.Ventiliatoriaus paleidimo daviklis turetu but ant termostato korpuso. Ventiliatoriai su priverstiniu ijungimu is salono visokiu eksperimentatoriu su voliukais rankose ismislas. Nes nesugeba ismastyt kaip turi but teisingai.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli.
#169
Parašyta 2014 gegužės 21 - 14:45
Taip taip visi gamintojai pagal tave ir nesugalvojo gudriau padaryt nei laukti ir kankinti variklį . Kiek vargšų kankinių važinėja , nepagalvojai, kad tam kankiniui geriausias darbo režimas yra kai variklis pilnai sušilęs ?Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli.
#170
Parašyta 2014 gegužės 21 - 15:00
As tai nei kiek geriau nesijausdavau kai variklis kaisdavo iki 110 laipsniu kol ventiliatorius pradedavo suktis. Trasoje 90 laikydavo ir vaziuoja puikia.Taip taip visi gamintojai pagal tave ir nesugalvojo gudriau padaryt nei laukti ir kankinti variklį . Kiek vargšų kankinių važinėja , nepagalvojai, kad tam kankiniui geriausias darbo režimas yra kai variklis pilnai sušilęs ?Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli.
Tai tu gal skirk normaliai ikaitusi varikli ir kaitinama varikli. Ar nori pasakyti, jog kai trasoje vaziuoji ir variklis, kuris susiles 90 laipsniu, yra susiles ne darbines temperaturos?
Jeigu taip tada mano visas mano gyvenimas yra melas.
Taip pat tai buvo pasiulymas automobiliui kurio pedalas daznai yra spaudziamas iki galo. Jeigu vazinejate su savo laivais vaikus i mokykla nuvezti ar is uosves sloika agurku atsivezti tai vazinekite su standartu. Nematau dideles bedos valdyti ventiliatoriu is salono kai reikia. Turbut jeigu dar sugalvotu kas ideti i standartine masina didesni radiatoriu del geresnio ausinimo tai isvis uzdustumete.
Yra skirtumas darbine temperatura ar bereikalingas kaitinimas. Turbut pastebejote, jog visi elektronikos prietaisai ir t.t. turi ausinima kazkoki. O ir Twariau as nezinau koks pas tave ventiliatorius jeigu pradejai kalbeti apie darbine temperatura... Trubut toks kuri ijungus variklis apledeja.
Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2014 gegužės 21 - 15:06
#171
Parašyta 2014 gegužės 21 - 15:12
#172
Parašyta 2014 gegužės 21 - 15:23
Šiaip nenoriu aš čia veltis į gilesnius samprotavimus, bet turiu dar vieną klausimą - kuo matavai tą 110 laipsnių?As tai nei kiek geriau nesijausdavau kai variklis kaisdavo iki 110 laipsniu kol ventiliatorius pradedavo suktis. Trasoje 90 laikydavo ir vaziuoja puikia.
Taip taip visi gamintojai pagal tave ir nesugalvojo gudriau padaryt nei laukti ir kankinti variklį . Kiek vargšų kankinių važinėja , nepagalvojai, kad tam kankiniui geriausias darbo režimas yra kai variklis pilnai sušilęs ?Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli.
Tai tu gal skirk normaliai ikaitusi varikli ir kaitinama varikli. Ar nori pasakyti, jog kai trasoje vaziuoji ir variklis, kuris susiles 90 laipsniu, yra susiles ne darbines temperaturos?
Jeigu taip tada mano visas mano gyvenimas yra melas.
Taip pat tai buvo pasiulymas automobiliui kurio pedalas daznai yra spaudziamas iki galo. Jeigu vazinejate su savo laivais vaikus i mokykla nuvezti ar is uosves sloika agurku atsivezti tai vazinekite su standartu. Nematau dideles bedos valdyti ventiliatoriu is salono kai reikia. Turbut jeigu dar sugalvotu kas ideti i standartine masina didesni radiatoriu del geresnio ausinimo tai isvis uzdustumete.
Yra skirtumas darbine temperatura ar bereikalingas kaitinimas. Turbut pastebejote, jog visi elektronikos prietaisai ir t.t. turi ausinima kazkoki. O ir Twariau as nezinau koks pas tave ventiliatorius jeigu pradejai kalbeti apie darbine temperatura... Trubut toks kuri ijungus variklis apledeja.
#173
Parašyta 2014 gegužės 21 - 15:49
Bi*k1, o jeigu be treningu juokeliu tai pasikliaunu davikliais. Na negali gi buti gamintojai tokie kvaili ir daviklius blogai padaryti.Šiaip nenoriu aš čia veltis į gilesnius samprotavimus, bet turiu dar vieną klausimą - kuo matavai tą 110 laipsnių?
As tai nei kiek geriau nesijausdavau kai variklis kaisdavo iki 110 laipsniu kol ventiliatorius pradedavo suktis. Trasoje 90 laikydavo ir vaziuoja puikia.
Taip taip visi gamintojai pagal tave ir nesugalvojo gudriau padaryt nei laukti ir kankinti variklį . Kiek vargšų kankinių važinėja , nepagalvojai, kad tam kankiniui geriausias darbo režimas yra kai variklis pilnai sušilęs ?Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli.
Tai tu gal skirk normaliai ikaitusi varikli ir kaitinama varikli. Ar nori pasakyti, jog kai trasoje vaziuoji ir variklis, kuris susiles 90 laipsniu, yra susiles ne darbines temperaturos?
Jeigu taip tada mano visas mano gyvenimas yra melas.
Taip pat tai buvo pasiulymas automobiliui kurio pedalas daznai yra spaudziamas iki galo. Jeigu vazinejate su savo laivais vaikus i mokykla nuvezti ar is uosves sloika agurku atsivezti tai vazinekite su standartu. Nematau dideles bedos valdyti ventiliatoriu is salono kai reikia. Turbut jeigu dar sugalvotu kas ideti i standartine masina didesni radiatoriu del geresnio ausinimo tai isvis uzdustumete.
Yra skirtumas darbine temperatura ar bereikalingas kaitinimas. Turbut pastebejote, jog visi elektronikos prietaisai ir t.t. turi ausinima kazkoki. O ir Twariau as nezinau koks pas tave ventiliatorius jeigu pradejai kalbeti apie darbine temperatura... Trubut toks kuri ijungus variklis apledeja.
#174
Parašyta 2014 gegužės 21 - 18:52
Pasiziurejus i tavo sedevrus, matos kad noro turi tik supratimo trukumas. Kiek turejau masinu visos turejo daugiau ar maziau ausinimo problemu. Bet sutvarkius viska problemu nebelikdavo. Ir ventiliatoriai laiku suveikdavo ir baimes nepasireiksdavo. Mygtukas priverstiniam ventiliatoriaus ijungimui gal ir gerai, kai yra supratimo del ko ir kaip ji padaryt. Nu bet ka sakyt kai zmogus rinkdamas masina nori butinai ikist termo davikli i radiatoriu, nors jo s16'tam ten neturi but. Terejo but labai lengva is duzusiojo motora kelt su visa el instaliacija, neatjungiant anei radiatoriu. Ir nekiltu problemos.Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#175
Parašyta 2014 gegužės 21 - 19:57
Skirk "gamintojai blogai padaryti" ir "blogai veikti po 15 -20 metų nuolatinio darbo".Bi*k1, o jeigu be treningu juokeliu tai pasikliaunu davikliais. Na negali gi buti gamintojai tokie kvaili ir daviklius blogai padaryti.
Šiaip nenoriu aš čia veltis į gilesnius samprotavimus, bet turiu dar vieną klausimą - kuo matavai tą 110 laipsnių?
As tai nei kiek geriau nesijausdavau kai variklis kaisdavo iki 110 laipsniu kol ventiliatorius pradedavo suktis. Trasoje 90 laikydavo ir vaziuoja puikia.
Taip taip visi gamintojai pagal tave ir nesugalvojo gudriau padaryt nei laukti ir kankinti variklį . Kiek vargšų kankinių važinėja , nepagalvojai, kad tam kankiniui geriausias darbo režimas yra kai variklis pilnai sušilęs ?Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli.
Tai tu gal skirk normaliai ikaitusi varikli ir kaitinama varikli. Ar nori pasakyti, jog kai trasoje vaziuoji ir variklis, kuris susiles 90 laipsniu, yra susiles ne darbines temperaturos?
Jeigu taip tada mano visas mano gyvenimas yra melas.
Taip pat tai buvo pasiulymas automobiliui kurio pedalas daznai yra spaudziamas iki galo. Jeigu vazinejate su savo laivais vaikus i mokykla nuvezti ar is uosves sloika agurku atsivezti tai vazinekite su standartu. Nematau dideles bedos valdyti ventiliatoriu is salono kai reikia. Turbut jeigu dar sugalvotu kas ideti i standartine masina didesni radiatoriu del geresnio ausinimo tai isvis uzdustumete.
Yra skirtumas darbine temperatura ar bereikalingas kaitinimas. Turbut pastebejote, jog visi elektronikos prietaisai ir t.t. turi ausinima kazkoki. O ir Twariau as nezinau koks pas tave ventiliatorius jeigu pradejai kalbeti apie darbine temperatura... Trubut toks kuri ijungus variklis apledeja.
O jei iki 110C motoras kaista ir ventiliatorius neįsijungia, tai man pigiau ir greičiau daviklį pasikeist, negu vedžiot laidus, organizuot jungiklį, jam saugiklį (arba knist visą pravodkę ir jungt tiesiai prie relės), ir paskui dar važiuojant užsiiminėt temperatūros stebėjimu ir junginėjimu.
Junginėk sau, o bet dauguma vairuotojų važiuodami turi daugiau ką stebėt, negu temperatūros rodyklę. Beveik visuose mano boliduose jos net nėra - tik jei jau užkaista iki 110, lemputė užsidega, bet ventiliatorius vistiek anksčiau sudirba.
Sėdėjau kartą Barselonoj kamščiuose per maištą, su senu senu bolidu, senu senu varikliu ir užrudijusia aušinimo sistema. Meldžiaus, kad neperkaistų, bet daviklis ir ventiliatorius savo darbą atliko puikiai ir daugiau 100 net nekilo, vertinant, kad aušinimo sistemoj buvo rudas vanduo...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gegužės 21 - 19:58
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#176
Parašyta 2014 gegužės 22 - 08:13
Klausimų daugiau neturiu, reikėjo iškarto parašyt, kad va bėdą turėjau su aušinimu, tai mano sprendimas buvo... , nemanai, kad pamirši tą tumblerį išjungt kai variklis atvės iki 70 laipsnių...Bi*k1, o jeigu be treningu juokeliu tai pasikliaunu davikliais. Na negali gi buti gamintojai tokie kvaili ir daviklius blogai padaryti.
Šiaip nenoriu aš čia veltis į gilesnius samprotavimus, bet turiu dar vieną klausimą - kuo matavai tą 110 laipsnių?
As tai nei kiek geriau nesijausdavau kai variklis kaisdavo iki 110 laipsniu kol ventiliatorius pradedavo suktis. Trasoje 90 laikydavo ir vaziuoja puikia.
Taip taip visi gamintojai pagal tave ir nesugalvojo gudriau padaryt nei laukti ir kankinti variklį . Kiek vargšų kankinių važinėja , nepagalvojai, kad tam kankiniui geriausias darbo režimas yra kai variklis pilnai sušilęs ?Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli.
Tai tu gal skirk normaliai ikaitusi varikli ir kaitinama varikli. Ar nori pasakyti, jog kai trasoje vaziuoji ir variklis, kuris susiles 90 laipsniu, yra susiles ne darbines temperaturos?
Jeigu taip tada mano visas mano gyvenimas yra melas.
Taip pat tai buvo pasiulymas automobiliui kurio pedalas daznai yra spaudziamas iki galo. Jeigu vazinejate su savo laivais vaikus i mokykla nuvezti ar is uosves sloika agurku atsivezti tai vazinekite su standartu. Nematau dideles bedos valdyti ventiliatoriu is salono kai reikia. Turbut jeigu dar sugalvotu kas ideti i standartine masina didesni radiatoriu del geresnio ausinimo tai isvis uzdustumete.
Yra skirtumas darbine temperatura ar bereikalingas kaitinimas. Turbut pastebejote, jog visi elektronikos prietaisai ir t.t. turi ausinima kazkoki. O ir Twariau as nezinau koks pas tave ventiliatorius jeigu pradejai kalbeti apie darbine temperatura... Trubut toks kuri ijungus variklis apledeja.
Gedimai tvarkomi šalinant priežąstis o ne išradinėjant dviratį, būtent ir temos autoriui siūlyčiau perkelt ne tik variklį su radiatorium o ir aušinimo valdymą, jis nėra visiškai nepatikimas, daugeliu atveju turi du greičius, todėl nesuveikus pirmam suveikia antras (virš 100 laipsnių) o kitais atvejais nieko nėra amžino ir nenuostabu, kad kartas nuo karto reikia kažką keisti.
#177
Parašyta 2014 gegužės 22 - 20:27
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
#178
Parašyta 2014 gegužės 23 - 07:01
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#179
Parašyta 2014 gegužės 24 - 22:57
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
#180
Parašyta 2014 birželio 07 - 21:52
Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW
Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW
Peugeot 106 1.4 1998 55kW
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0