Peršokti prie turinio


Nuotrauka

RobertNMC Peugeot 306 S16


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 223

#161 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 gegužės 21 - 10:59

O mano patarimas butu toks, jog ventiliatorius butu valdomas is salono. Kam laukti ribos kai uzkais variklis, jog isijungtu? Masina pas tave gi ne paprasta. Paspausti speju megsti tai ir ventiliatoriu isijungsi. :ax: Tarkime bent jau 406 dyzelyje td ventiliatoriaus isijungimo riba buvo aukstai kvaila. :rolleyes: P.s traukia aki trauki masiniukas. Ne karta pravaziuoju ir ziuriu. Bet tai noretusi dvieju duru. :wh:
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#162 RobertNMC

RobertNMC
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Vilnius, Nemenčinė
  • Automobilis:Peugeot 306 s16, Peugeot 206 s16, Peugeot 106 1.6

Parašyta 2014 gegužės 21 - 11:11

Gera ideja, reikes pagalvoti apie tai, nors kai vazinejau tai niekados auksciau 100 nekylo, bet ir zemiau 100 pavazinejus nebudavo :)
  • 0

Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW

Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW

Peugeot 106 1.4 1998 55kW


#163 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 gegužės 21 - 11:37

Gera ideja, reikes pagalvoti apie tai, nors kai vazinejau tai niekados auksciau 100 nekylo, bet ir zemiau 100 pavazinejus nebudavo :)

O beje, kaip supratau donoras 306 1.8 automatas. Kaip su dokumentais? Nuo duzusio idesi kebulo numeri ar kaip? :rolleyes:
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#164 RobertNMC

RobertNMC
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Vilnius, Nemenčinė
  • Automobilis:Peugeot 306 s16, Peugeot 206 s16, Peugeot 106 1.6

Parašyta 2014 gegužės 21 - 11:43

varyklio kodas dokumentuose nenustatytas, tai neturetu kabintis del to :)
  • 0

Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW

Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW

Peugeot 106 1.4 1998 55kW


#165 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 gegužės 21 - 11:45

Būtų malonu jei I žinutę asmeninę atsakytum :)
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#166 RobertNMC

RobertNMC
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Vilnius, Nemenčinė
  • Automobilis:Peugeot 306 s16, Peugeot 206 s16, Peugeot 106 1.6

Parašyta 2014 gegužės 21 - 11:47

Nepastebejau, atsakyta :)
  • 0

Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW

Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW

Peugeot 106 1.4 1998 55kW


#167 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2014 gegužės 21 - 12:34

Ventiliatoriaus paleidimo daviklis turetu but ant termostato korpuso. Ventiliatoriai su priverstiniu ijungimu is salono visokiu eksperimentatoriu su voliukais rankose ismislas. Nes nesugeba ismastyt kaip turi but teisingai.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#168 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 gegužės 21 - 12:47

Ventiliatoriaus paleidimo daviklis turetu but ant termostato korpuso. Ventiliatoriai su priverstiniu ijungimu is salono visokiu eksperimentatoriu su voliukais rankose ismislas. Nes nesugeba ismastyt kaip turi but teisingai.

Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli. :fool:
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#169 twarius

twarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 364
  • Vieta:Šalia Kauno, ant kalno...
  • Automobilis:Citroen C8o7

Parašyta 2014 gegužės 21 - 14:45

Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli. :fool:

Taip taip visi gamintojai pagal tave :fool: ir nesugalvojo gudriau padaryt nei laukti ir kankinti variklį :clap: . Kiek vargšų kankinių važinėja :good: , nepagalvojai, kad tam kankiniui geriausias darbo režimas yra kai variklis pilnai sušilęs :hmm: ?
  • 0
Konegali pinigai, tą gali dideli pinigai

#170 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 gegužės 21 - 15:00

Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli.  :fool:

Taip taip visi gamintojai pagal tave :fool: ir nesugalvojo gudriau padaryt nei laukti ir kankinti variklį :clap: . Kiek vargšų kankinių važinėja :good: , nepagalvojai, kad tam kankiniui geriausias darbo režimas yra kai variklis pilnai sušilęs :hmm: ?

As tai nei kiek geriau nesijausdavau kai variklis kaisdavo iki 110 laipsniu kol ventiliatorius pradedavo suktis. Trasoje 90 laikydavo ir vaziuoja puikia.
Tai tu gal skirk normaliai ikaitusi varikli ir kaitinama varikli. Ar nori pasakyti, jog kai trasoje vaziuoji ir variklis, kuris susiles 90 laipsniu, yra susiles ne darbines temperaturos?
Jeigu taip tada mano visas mano gyvenimas yra melas.
Taip pat tai buvo pasiulymas automobiliui kurio pedalas daznai yra spaudziamas iki galo. Jeigu vazinejate su savo laivais vaikus i mokykla nuvezti ar is uosves sloika agurku atsivezti tai vazinekite su standartu. Nematau dideles bedos valdyti ventiliatoriu is salono kai reikia. Turbut jeigu dar sugalvotu kas ideti i standartine masina didesni radiatoriu del geresnio ausinimo tai isvis uzdustumete.
Yra skirtumas darbine temperatura ar bereikalingas kaitinimas. Turbut pastebejote, jog visi elektronikos prietaisai ir t.t. turi ausinima kazkoki. O ir Twariau as nezinau koks pas tave ventiliatorius jeigu pradejai kalbeti apie darbine temperatura... Trubut toks kuri ijungus variklis apledeja.

Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2014 gegužės 21 - 15:06

  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#171 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 gegužės 21 - 15:12

kaip visada visi protingi (: pradziai tai reiktu suprasti kam sportinese masinose buna idetas ventiliatoriaus jungiklis. ne tam kad "nebutu variklis bereikalo kaitinamas" kaip cia yra mananciu. o tam kad tiesiog patikimiau, ir zinai kad kai reikes tas ventiliatorius isijunks su mygtuku o ne su davikliu kuris gali ir nesuveikti.
  • 0

#172 twarius

twarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 364
  • Vieta:Šalia Kauno, ant kalno...
  • Automobilis:Citroen C8o7

Parašyta 2014 gegužės 21 - 15:23

Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli.  :fool:

Taip taip visi gamintojai pagal tave :fool: ir nesugalvojo gudriau padaryt nei laukti ir kankinti variklį :clap: . Kiek vargšų kankinių važinėja :good: , nepagalvojai, kad tam kankiniui geriausias darbo režimas yra kai variklis pilnai sušilęs :hmm: ?

As tai nei kiek geriau nesijausdavau kai variklis kaisdavo iki 110 laipsniu kol ventiliatorius pradedavo suktis. Trasoje 90 laikydavo ir vaziuoja puikia.
Tai tu gal skirk normaliai ikaitusi varikli ir kaitinama varikli. Ar nori pasakyti, jog kai trasoje vaziuoji ir variklis, kuris susiles 90 laipsniu, yra susiles ne darbines temperaturos?
Jeigu taip tada mano visas mano gyvenimas yra melas.
Taip pat tai buvo pasiulymas automobiliui kurio pedalas daznai yra spaudziamas iki galo. Jeigu vazinejate su savo laivais vaikus i mokykla nuvezti ar is uosves sloika agurku atsivezti tai vazinekite su standartu. Nematau dideles bedos valdyti ventiliatoriu is salono kai reikia. Turbut jeigu dar sugalvotu kas ideti i standartine masina didesni radiatoriu del geresnio ausinimo tai isvis uzdustumete.
Yra skirtumas darbine temperatura ar bereikalingas kaitinimas. Turbut pastebejote, jog visi elektronikos prietaisai ir t.t. turi ausinima kazkoki. O ir Twariau as nezinau koks pas tave ventiliatorius jeigu pradejai kalbeti apie darbine temperatura... Trubut toks kuri ijungus variklis apledeja.

Šiaip nenoriu aš čia veltis į gilesnius samprotavimus, bet turiu dar vieną klausimą - kuo matavai tą 110 laipsnių?
  • 0
Konegali pinigai, tą gali dideli pinigai

#173 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 gegužės 21 - 15:49

Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli.  :fool:

Taip taip visi gamintojai pagal tave :fool: ir nesugalvojo gudriau padaryt nei laukti ir kankinti variklį :clap: . Kiek vargšų kankinių važinėja :good: , nepagalvojai, kad tam kankiniui geriausias darbo režimas yra kai variklis pilnai sušilęs :hmm: ?

As tai nei kiek geriau nesijausdavau kai variklis kaisdavo iki 110 laipsniu kol ventiliatorius pradedavo suktis. Trasoje 90 laikydavo ir vaziuoja puikia.
Tai tu gal skirk normaliai ikaitusi varikli ir kaitinama varikli. Ar nori pasakyti, jog kai trasoje vaziuoji ir variklis, kuris susiles 90 laipsniu, yra susiles ne darbines temperaturos?
Jeigu taip tada mano visas mano gyvenimas yra melas.
Taip pat tai buvo pasiulymas automobiliui kurio pedalas daznai yra spaudziamas iki galo. Jeigu vazinejate su savo laivais vaikus i mokykla nuvezti ar is uosves sloika agurku atsivezti tai vazinekite su standartu. Nematau dideles bedos valdyti ventiliatoriu is salono kai reikia. Turbut jeigu dar sugalvotu kas ideti i standartine masina didesni radiatoriu del geresnio ausinimo tai isvis uzdustumete.
Yra skirtumas darbine temperatura ar bereikalingas kaitinimas. Turbut pastebejote, jog visi elektronikos prietaisai ir t.t. turi ausinima kazkoki. O ir Twariau as nezinau koks pas tave ventiliatorius jeigu pradejai kalbeti apie darbine temperatura... Trubut toks kuri ijungus variklis apledeja.

Šiaip nenoriu aš čia veltis į gilesnius samprotavimus, bet turiu dar vieną klausimą - kuo matavai tą 110 laipsnių?

Bi*k1, o jeigu be treningu juokeliu tai pasikliaunu davikliais. :hmm: Na negali gi buti gamintojai tokie kvaili ir daviklius blogai padaryti.
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#174 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2014 gegužės 21 - 18:52

Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli. :fool:

Pasiziurejus i tavo sedevrus, matos kad noro turi tik supratimo trukumas. Kiek turejau masinu visos turejo daugiau ar maziau ausinimo problemu. Bet sutvarkius viska problemu nebelikdavo. Ir ventiliatoriai laiku suveikdavo ir baimes nepasireiksdavo. Mygtukas priverstiniam ventiliatoriaus ijungimui gal ir gerai, kai yra supratimo del ko ir kaip ji padaryt. Nu bet ka sakyt kai zmogus rinkdamas masina nori butinai ikist termo davikli i radiatoriu, nors jo s16'tam ten neturi but. Terejo but labai lengva is duzusiojo motora kelt su visa el instaliacija, neatjungiant anei radiatoriu. Ir nekiltu problemos.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#175 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gegužės 21 - 19:57

Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli.  :fool:

Taip taip visi gamintojai pagal tave :fool: ir nesugalvojo gudriau padaryt nei laukti ir kankinti variklį :clap: . Kiek vargšų kankinių važinėja :good: , nepagalvojai, kad tam kankiniui geriausias darbo režimas yra kai variklis pilnai sušilęs :hmm: ?

As tai nei kiek geriau nesijausdavau kai variklis kaisdavo iki 110 laipsniu kol ventiliatorius pradedavo suktis. Trasoje 90 laikydavo ir vaziuoja puikia.
Tai tu gal skirk normaliai ikaitusi varikli ir kaitinama varikli. Ar nori pasakyti, jog kai trasoje vaziuoji ir variklis, kuris susiles 90 laipsniu, yra susiles ne darbines temperaturos?
Jeigu taip tada mano visas mano gyvenimas yra melas.
Taip pat tai buvo pasiulymas automobiliui kurio pedalas daznai yra spaudziamas iki galo. Jeigu vazinejate su savo laivais vaikus i mokykla nuvezti ar is uosves sloika agurku atsivezti tai vazinekite su standartu. Nematau dideles bedos valdyti ventiliatoriu is salono kai reikia. Turbut jeigu dar sugalvotu kas ideti i standartine masina didesni radiatoriu del geresnio ausinimo tai isvis uzdustumete.
Yra skirtumas darbine temperatura ar bereikalingas kaitinimas. Turbut pastebejote, jog visi elektronikos prietaisai ir t.t. turi ausinima kazkoki. O ir Twariau as nezinau koks pas tave ventiliatorius jeigu pradejai kalbeti apie darbine temperatura... Trubut toks kuri ijungus variklis apledeja.

Šiaip nenoriu aš čia veltis į gilesnius samprotavimus, bet turiu dar vieną klausimą - kuo matavai tą 110 laipsnių?

Bi*k1, o jeigu be treningu juokeliu tai pasikliaunu davikliais. :hmm: Na negali gi buti gamintojai tokie kvaili ir daviklius blogai padaryti.

Skirk "gamintojai blogai padaryti" ir "blogai veikti po 15 -20 metų nuolatinio darbo".

O jei iki 110C motoras kaista ir ventiliatorius neįsijungia, tai man pigiau ir greičiau daviklį pasikeist, negu vedžiot laidus, organizuot jungiklį, jam saugiklį (arba knist visą pravodkę ir jungt tiesiai prie relės), ir paskui dar važiuojant užsiiminėt temperatūros stebėjimu ir junginėjimu.
Junginėk sau, o bet dauguma vairuotojų važiuodami turi daugiau ką stebėt, negu temperatūros rodyklę. Beveik visuose mano boliduose jos net nėra - tik jei jau užkaista iki 110, lemputė užsidega, bet ventiliatorius vistiek anksčiau sudirba.

Sėdėjau kartą Barselonoj kamščiuose per maištą, su senu senu bolidu, senu senu varikliu ir užrudijusia aušinimo sistema. Meldžiaus, kad neperkaistų, bet daviklis ir ventiliatorius savo darbą atliko puikiai ir daugiau 100 net nekilo, vertinant, kad aušinimo sistemoj buvo rudas vanduo... :doh:

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gegužės 21 - 19:58

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#176 twarius

twarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 364
  • Vieta:Šalia Kauno, ant kalno...
  • Automobilis:Citroen C8o7

Parašyta 2014 gegužės 22 - 08:13

Linai, tavo galvoje volikas nesisuka taipogi.
Nezinau kaip, bet turedamas 406 turejau ventiliatoriaus valdyma is salono. Jis taip pat veikdavo ir uzkaitus automatiskai. Ir dabar as uz tai, nes geriau palaikyti temperatura kaip trasoje vaziuojant nei laukti ir kankinti varikli.  :fool:

Taip taip visi gamintojai pagal tave :fool: ir nesugalvojo gudriau padaryt nei laukti ir kankinti variklį :clap: . Kiek vargšų kankinių važinėja :good: , nepagalvojai, kad tam kankiniui geriausias darbo režimas yra kai variklis pilnai sušilęs :hmm: ?

As tai nei kiek geriau nesijausdavau kai variklis kaisdavo iki 110 laipsniu kol ventiliatorius pradedavo suktis. Trasoje 90 laikydavo ir vaziuoja puikia.
Tai tu gal skirk normaliai ikaitusi varikli ir kaitinama varikli. Ar nori pasakyti, jog kai trasoje vaziuoji ir variklis, kuris susiles 90 laipsniu, yra susiles ne darbines temperaturos?
Jeigu taip tada mano visas mano gyvenimas yra melas.
Taip pat tai buvo pasiulymas automobiliui kurio pedalas daznai yra spaudziamas iki galo. Jeigu vazinejate su savo laivais vaikus i mokykla nuvezti ar is uosves sloika agurku atsivezti tai vazinekite su standartu. Nematau dideles bedos valdyti ventiliatoriu is salono kai reikia. Turbut jeigu dar sugalvotu kas ideti i standartine masina didesni radiatoriu del geresnio ausinimo tai isvis uzdustumete.
Yra skirtumas darbine temperatura ar bereikalingas kaitinimas. Turbut pastebejote, jog visi elektronikos prietaisai ir t.t. turi ausinima kazkoki. O ir Twariau as nezinau koks pas tave ventiliatorius jeigu pradejai kalbeti apie darbine temperatura... Trubut toks kuri ijungus variklis apledeja.

Šiaip nenoriu aš čia veltis į gilesnius samprotavimus, bet turiu dar vieną klausimą - kuo matavai tą 110 laipsnių?

Bi*k1, o jeigu be treningu juokeliu tai pasikliaunu davikliais. :hmm: Na negali gi buti gamintojai tokie kvaili ir daviklius blogai padaryti.

Klausimų daugiau neturiu, reikėjo iškarto parašyt, kad va bėdą turėjau su aušinimu, tai mano sprendimas buvo... , nemanai, kad pamirši tą tumblerį išjungt kai variklis atvės iki 70 laipsnių...
Gedimai tvarkomi šalinant priežąstis o ne išradinėjant dviratį, būtent ir temos autoriui siūlyčiau perkelt ne tik variklį su radiatorium o ir aušinimo valdymą, jis nėra visiškai nepatikimas, daugeliu atveju turi du greičius, todėl nesuveikus pirmam suveikia antras (virš 100 laipsnių) o kitais atvejais nieko nėra amžino ir nenuostabu, kad kartas nuo karto reikia kažką keisti.
  • 0
Konegali pinigai, tą gali dideli pinigai

#177 RobertNMC

RobertNMC
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Vilnius, Nemenčinė
  • Automobilis:Peugeot 306 s16, Peugeot 206 s16, Peugeot 106 1.6

Parašyta 2014 gegužės 22 - 20:27

turiu toki klausimuka, ar padarius daug didesnes fazes veleneliu, ir pakeitus purkstukus, butina bus perprogramuot kompa, ar pakaks ji reset'int ir jis pats susiprogramuos, ar visai nieko nereikia daryt ?
  • 0

Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW

Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW

Peugeot 106 1.4 1998 55kW


#178 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 gegužės 23 - 07:01

reikes. kompo programa yra tokia, su numatytom ribom, tu kad ir adaptuosi ji, jis neprisitaikys prie laidesniu purkstuku, kadangi jame kas irasyta standartiskai - tu ribu neperzenks.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#179 RobertNMC

RobertNMC
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Vilnius, Nemenčinė
  • Automobilis:Peugeot 306 s16, Peugeot 206 s16, Peugeot 106 1.6

Parašyta 2014 gegužės 24 - 22:57

Aciu uz informacija. Na va siandien uzvedem pezhiuka, beliko surinkt visas smulkmenas ir salona :)
  • 0

Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW

Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW

Peugeot 106 1.4 1998 55kW


#180 RobertNMC

RobertNMC
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Vilnius, Nemenčinė
  • Automobilis:Peugeot 306 s16, Peugeot 206 s16, Peugeot 106 1.6

Parašyta 2014 birželio 07 - 21:52

Siandien teko padirbt garazhe, nes vakar vaziuojant po miesta vos neperkaito variklis, ventiliatoriai neveikia, pakeitem davykli ant variklio, vistiek neveike, tai galvojom kad engine coolant blower motor control module sugedo, issardem posparni ir pasirode kad jo isvis nebuvo ant 1.8, kas nors gal turit ji parduot, geriausia Vilniuie butu? dar turejau laiko, tai pazhistamas perdare bishki laidus, kad liktu degt artimosios kai ijungiamos tolimosios liko pezhiuke susitvarkyt audio aparatura, ir spidometra su tachometru padaryt, nes nerodo :)
  • 0

Peugeot 306 s16 1996 147kW
Peugeot 206 s16 2001 99kW
Peugeot 306 1.6 1993 75kW

Peugeot 106 1.6 8v 1999 72kW

Peugeot 106 1.4 1998 55kW





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0